PDA

Bekijk de volledige versie : T2



Michiel
02-10-2001, 23:17
Wat is dat nu, waar is de recentie van T2 in het helemooie aluminium hoesje??????? :(
ik heb hem nu en hij is WREED!!!!:D

wat vind DvD.nl ervan!!!!


Grtjs Michiel

Gert
03-10-2001, 08:09
Is het inderdaad die zelfde lange versie die ook op R1 disc staat?

Groetjes,
Gert

R.Franzen
03-10-2001, 08:27
Staat de videoclip van Guns N' Roses ("You Could Be Mine") er ook op?

Edwin V
03-10-2001, 08:51
Er staat inderdaad meer op, o.a. de scene waarin Arnold probeert te glimlachen, de scene waarbij de processor uit zijn hoofd wordt gehaald en nog wat andere scenes.

Remco Sondagh
03-10-2001, 14:11
Het is niet dezelfde versie als R1. Het alternatieve einde en de
T-1000 scene in John's kamer staan er niet op. (Deze staan wel op disc 2). De film zelf is de in 1993 uitgebrachte special edition versie.

De clip You could be mine staat er niet op.

Marco
05-10-2001, 00:40
Het is niet dezelfde versie als R1. Het alternatieve einde en de
T-1000 scene in John's kamer staan er niet op. (Deze staan wel op disc 2).
Ik heb disc 2 niet uitgebreid bekeken, maar ik kan je vertelen ze staan ook op disc 1. Alleen je moet netzoals de R1 versie Judgment Day (easter Egg) invullen en je kan deze 2 scenes los van de film kijken. Jammer want deze 2 scenes waren wel geintergreed in de R1 versie.

Mike Philippens
06-10-2001, 01:32
Is het nog niemand opgevallen dat het blikje een verkeerd lettertype heeft? Zo te zien is iets dat sterk lijkt op Bank Gothic gebruikt voor het blik, en je ziet de verschillen met de DVD hoes het beste bij de 2,R en de E. Waarschijnljk te duur om een speciale stans te maken voor het specifieke T2 font.
Een beetje nitpicken, maar toch...

lutijn
06-10-2001, 15:47
ik heb net t2 gehaald (en is super)
maar de menus zitte niet goed in elkaar.
niet bij alle menus staat een terug knop
dus als ik in een submenu zit moet ik de hele dvd opnieuw
starten om naar het hoofdmenu te kunnen :(

ik heb een lenco dvd-speler (er zit wel een direct menu knop op,
maar die gaat alleen terug naar het vorige menu,en niet direct naar het hoofdmenu)

ligt dit dus aan dvd? of aan mijn dvd speler
want ik heb het nooit gehad bij andere dvd's

lakootje
07-10-2001, 11:16
Ik heb gisteren de DVD van T2 gekocht .. helemaal super. Het enigste wat bij mij niet werkt van de 2e DVD is het datahub menu .. de speler blijft hangen na selectie van een chapter of scene selectie.

Mijn DVD speler is een JVC XV-D701
Heb het in de pc geprobeerd en daar werkt het wel

iemand dezelfde problemen ?

alvast bedankt

etterletter
07-10-2001, 11:38
bij mijn zit er bij ieder menu wel een "back" maar je moet soms wel ff zoeken, bij mij blijft ie ook nergens hangen ofzo.

lakootje
07-10-2001, 11:42
Ik heb het op de pc geprobeerd en daar gaat het wel goed .. beetje vreemd.
als je dat data hub menu opstart moet je met rechts frames opschuiven en dan op play drukken ... dan stopt hij ermee bij mij.

Op de pc wel goed, dus zal wel niet aan de DVD liggen

Eric van Ballegoie
07-10-2001, 11:51
De recensie van Terminator 2 zit eraan te komen, de DVD lijkt echter zoekgeraakt bij de PTT :( en dus weten we niet precies wanneer we de rencensie klaar zullen hebben.
Wel hebben we inmiddels een prijsvraag online waar je de DVD kunt winnen!