PDA

Bekijk de volledige versie : Star Trek DS9 op DVD!



Rob Technoid
17-11-2002, 12:18
Volgens www.trektoday.com komt op 25 feb 2003 het eerste seizoen van DS9 op DVD! Ik hoop dat dit ook voor regio 2 geldt. Eindelijk, blijft imho toch de beste Star Trek serie...

En ook leuk, volgens www.treknews.de komt er voor regio 2 TNG boxen een survival case, een koffer waar je al je ST TNG r2 boxen in kwijt kunt.

Edit: volgens diezelfde site gaat het om een produkt in beperkte oplage, alleen bij Mediamarkt Deutchslan verkrijgbaar en gaat 500 pleuro kosten, mijn duits is nicht so gut, maar dat is volgens mij inclusief DVD's

Wordt dus weer een duur jaar, 2003. Weer niet op vakantie :)

Oscar
19-11-2002, 12:24
Sterker nog, schijnt dat op de TNG box 6 zelfs een trailer komt
over DS9 op dvd !!!

JCL
19-11-2002, 12:53
DS9 kan me gestolen worden IK WIL VOYAGER OP DVD!!!!!!!!!!!!!!

doei Sonyman

Rob Technoid
19-11-2002, 13:03
DS9 kan we gestolen worden IK WIL VOYAGER OP DVD!!!!!!!!!!!!!!

Lekker sociaal van je ;)
Voy wordt ongetwijfeld in 2004 op de markt gesmukt

Hans De Bisschop
19-11-2002, 13:30
Lekker sociaal van je ;)
Voy wordt ongetwijfeld in 2004 op de markt gesmukt

Ik wil Voyager / DS9 en TOS op DVD, Voyager waarschijnlijk inderdaad voor 2004 en hopelijk TOS dan voor 2005, want alhoewel ik DS9 niet slecht vond (zeker van ongeveer in de helft van de serie vind ik ze zeer goed) heb ik Voyager toch nog liever ... en dan hoop ik echt dat ze TOS ook nog gaan uitbrengen !!!

Kan het me al voorstellen : meer dan dan 25 boxen star trek tegen de muur, genoeg om een extra verzekering te nemen want das dan zon 2500 € ook :-S

Rob Technoid
19-11-2002, 14:02
Ik wil Voyager / DS9 en TOS op DVD, Voyager waarschijnlijk inderdaad voor 2004 en hopelijk TOS dan voor 2005, want alhoewel ik DS9 niet slecht vond (zeker van ongeveer in de helft van de serie vind ik ze zeer goed) heb ik Voyager toch nog liever ... en dan hoop ik echt dat ze TOS ook nog gaan uitbrengen !!!

Kan het me al voorstellen : meer dan dan 25 boxen star trek tegen de muur, genoeg om een extra verzekering te nemen want das dan zon 2500 € ook :-S

Ik heb reeds de complete regio 1 TOS serie in mijn bezit, was wel een beetje duur geintje (het zijn 40 dvd's die 3 seizoenen beslaan), maar de moeite waard, ze staan er erg mooi op voor een serie die ruim 30 jaar oud is. Ben benieuwd wat ze voor de regio 2 gaan doen, als ze al wat gaan doen...

Hans De Bisschop
19-11-2002, 14:09
Ik heb reeds de complete regio 1 TOS serie in mijn bezit, was wel een beetje duur geintje (het zijn 40 dvd's die 3 seizoenen beslaan), maar de moeite waard, ze staan er erg mooi op voor een serie die ruim 30 jaar oud is. Ben benieuwd wat ze voor de regio 2 gaan doen, als ze al wat gaan doen...

Ik weet ook dat ze op R1 bestaan maar zoals je zelf aanhaalt is het nogal een duur geintje (+25 € voor 2 afleveringen :eek: ), en als student heb ik geen geld in overvloed, ik moet nu al hopen laten aan de kant laten liggen om mijn TNG boxen allemaal te kunnen kopen, 700 € op ongeveer 7 maanden is een beetje teveel van het goede ... ik zal dan hoogstwaarschijnlijk ook DS9 skippen om Voyager te kunnen kopen ... en dan in de toekomst ... misschien ooit DS9 proberen kopen als ik eens de lotto win ...

Oscar
19-11-2002, 14:32
Het is trouwens: kan ME gestolen worden

Maar ik vond DS9 dus wel goed, oke Voyager is nog beter !!
In ieder geval goed nieuws dus en daar gaat het om

Bas de Jong
19-11-2002, 22:50
Pfff. Ik moet alle 7 (?) seizoenen van TNG nog kopen. Dan DS9 nog en dan in 2004 ook nog eens Voyager! Kan maar beter alvast gaan sparen (zeker aangezien ik in 2004 ook nog eens naar Tokyo, Japan ga...)

Xin
02-12-2002, 07:18
Looks like "Star Trek DS9" has been confirmed by "www.startrekuk.co.uk". Several readers have sent me a link to http://www.startrekuk.co.uk/ds9-dvd/ which confirms the disks are coming in 2003. We believe they will arrive in March and should feature similar packaging to "TNG". Exact extras are still to be confirmed although we've heard a rumour down the pub that they may be slightly different to the U.S release. More news when we have it !

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4973

Jerry
04-12-2002, 19:34
Ik heb reeds de complete regio 1 TOS serie in mijn bezit, was wel een beetje duur geintje (het zijn 40 dvd's die 3 seizoenen beslaan), maar de moeite waard, ze staan er erg mooi op voor een serie die ruim 30 jaar oud is. Ben benieuwd wat ze voor de regio 2 gaan doen, als ze al wat gaan doen...

Bestaat niet, de films van TOS (dat zijn er 6, en met generations meegerekend 7) zijn wel op dvd te verkrijgen, en natuurlijk de TNG boxen, maar de dvd box van tos bestaat gewoon helemaal niet, ik weet eigelijk ook niet zo goed hoe je daar bij komt, ik ben een erg grote Star Trek fan, maar van de Tos dvd box? nog nooit van gehoord, die komt pas over een jaar, mischien 2 jaar uit.

Jerry

Rob Technoid
04-12-2002, 19:54
Bestaat niet, de films van TOS (dat zijn er 6, en met generations meegerekend 7) zijn wel op dvd te verkrijgen, en natuurlijk de TNG boxen, maar de dvd box van tos bestaat gewoon helemaal niet, ik weet eigelijk ook niet zo goed hoe je daar bij komt, ik ben een erg grote Star Trek fan, maar van de Tos dvd box? nog nooit van gehoord, die komt pas over een jaar, mischien 2 jaar uit.

Jerry

Ik heb helemaal geen box genoemd. Op regio 1 is de oorspronkelijke serie, inclusief de pilot "the cage" op DVD uitgebracht. Deze dvd's kunnen besteld worden bij amerikaanse en canadese online retailers gekocht worden. Zoals ik in mijn oorspronkelijke post al zei: 40 dvd's die afzonderlijk verkocht worden, iedere dvd heeft 2 afleveringen.

Je hoeft me niet te geloven hoor, maar kijk maar es op amazon.com of dvdboxoffice.com

Marco
17-12-2002, 22:15
1e foto van de DS9 boxset. Bron: R2 Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=5022)

http://www.r2-dvd.org/pics/DS9-OPENBOX-450.jpg

JCL
18-12-2002, 06:44
1e foto van de DS9 boxset. Bron: R2 Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=5022)

http://www.r2-dvd.org/pics/DS9-OPENBOX-450.jpg

Dat ziet er wel stoer uit!

doei Sonyman

MaxxMark
27-12-2002, 23:27
Moderator edit
Dit bericht en andere reacties zijn afgesplitst uit DS9 Pricewatch thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=15673)





Dat is vanaf 24 mrt 2003..... dus nog ff geduld.
een link naar play : play st:ds9-s1 (http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=110807)
En reken er maar op ( hoop er op ) dat Media markt goedkoper gaat worden.

Ik hoop eignelijk dat het nog wel even duurt voor ds9 komt, ben nog (financieel) aant bijkomen vant TNG :)

Reken maar uit! 7 seizoenen keer gemiddeld 90 euro = 630 euro = 1388 gulden (!)

eigenlijk sick :) maar tis een hobby of niet :D

SE7ENid
28-12-2002, 17:17
Ik hoop eignelijk dat het nog wel even duurt voor ds9 komt, ben nog (financieel) aant bijkomen vant TNG :)

Reken maar uit! 7 seizoenen keer gemiddeld 90 euro = 630 euro = 1388 gulden (!)

eigenlijk sick :) maar tis een hobby of niet :D

Zekers... blijft kewl om de hele serie te hebben :D Van DS9 ga ik alle boxen halen, maar van Voyager (ik ga er vanuit dat ze een jaar later ook worden uitgebracht) sla ik over.

Iemand een idee wanneer de eerste Enterprise Season box wordt uitgebracht? (zou begin volgend jaar zijn maar ik weet niet wanneer precies)

Rob Technoid
28-12-2002, 19:29
Iemand een idee wanneer de eerste Enterprise Season box wordt uitgebracht? (zou begin volgend jaar zijn maar ik weet niet wanneer precies)

Zijn ze niet heel erg hard bezig om iedereen een poot uit te draaien door enterprise op VHS (2 afl.) te publishen?

Hoewel ik alles van Star Trek wil hebben mag van mij het release tempo wel wat lager, ik ben pas bij Seizoen 2 van TNG :(

Xin
08-01-2003, 16:54
Meer info over DS9 release.

http://www.dvd-home.nl/pers/paramo.htm#2

Ludo Keeris
08-01-2003, 21:50
Zijn ze niet heel erg hard bezig om iedereen een poot uit te draaien door enterprise op VHS (2 afl.) te publishen?

Hoewel ik alles van Star Trek wil hebben mag van mij het release tempo wel wat lager, ik ben pas bij Seizoen 2 van TNG :(

Dan mag je toch wel opschieten! Seizoen 1 en 2 zijn al niet meer te leveren. Voor je het weet zijn 3 en 4 aan de beurt en dan p*s je net naast het potje.

Marco
08-01-2003, 22:22
Dan mag je toch wel opschieten! Seizoen 1 en 2 zijn al niet meer te leveren.Komt deze TNG seizoenen nog regelmatig tegen. Let wel....."nog" ;)

Als DS9 op de planken komt, raakt de TNG voorraad sneller op....immers winkeliers hebben ook maar kasten met beperkte ruimte :D ;) :)

Rob Technoid
09-01-2003, 09:13
Komt deze TNG seizoenen nog regelmatig tegen. Let wel....."nog" ;)


Ja ik zie seizoen 1 en 2 ook nog regelmatig liggen. Maar goed, DS9 is sowieso mijn favo star trek, dus die krijgt prioriteit...

starbuck
31-01-2003, 17:51
Ik heb net seizoen 7 gekocht van next generation;

daar zit bijgevoegd een kleine flyer met daarop het bericht dat deep space nine in 2003 op dvd gaat verschijnen, maar dat wisten we natuurlijk al....

maar op dvd 7 van dit seizoen staat een fraaie promo-clip van een aantal afleveringen en wat gedeeltes van interviews en het ziet er werkelijk heerlijk uit.......:D :D

maximus
31-01-2003, 17:55
Ik heb net seizoen 7 gekocht van next generation;

daar zit bijgevoegd een kleine flyer met daarop het bericht dat deep space nine in 2003 op dvd gaat verschijnen, maar dat wisten we natuurlijk al....

maar op dvd 7 van dit seizoen staat een fraaie promo-clip van een aantal afleveringen en wat gedeeltes van interviews en het ziet er werkelijk heerlijk uit.......:D :D


Die staat ook op het 6de seizoen.

technocat
31-01-2003, 21:10
Die staat ook op het 6de seizoen.

die van het 7de seizoen is uitgebreider en nog aanlokkelijker :)

maximus
01-02-2003, 06:53
die van het 7de seizoen is uitgebreider en nog aanlokkelijker :)

kijk en dat wist ik weer niet (ik heb de 7de nog niet);)

Marco
10-02-2003, 20:18
Bij toeval had de releasedatums van DS9 DVD's ondekt.
Ga er van uit dat het Benelux releasedatums zijn.

1) 27-03-2003
2) 24-04-2003
3) 26-06-2003
4) 26-08-2003
5) 30-10-2003
6) 04-12-2003
7) 18-12-2003

Bron: Federation, de Nederlandse Star Trek Fanclub (http://www.federation.nl/media/ds9dvdspecial/releasedates.html)
Een betere bron kan je niet hebben ;)

Don Rockard
10-02-2003, 22:04
Het wordt weer een duur jaar....


Weet iemand of er ook breedbeeld seizoenen zijn van DS9 (en/of Voyager)?

John Sital
11-02-2003, 13:16
is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele dvd-set van voayger?

Marco
11-02-2003, 17:59
Weet iemand of er ook breedbeeld seizoenen zijn van DS9 (en/of Voyager)? Er wordt beweerd dat DS9 en Voyager episodes "geschoten" zijn in 16:9 letterboxed format, vanwege HDTV 16:9 broadcasting (heb je wat voor de toekomst). In de U.K. heeft Sky One b.v Voyager uitgezonden in 16:9



is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele dvd-set van voayger? Dit jaar komt DS9, waarschijnlijk komt volgend jaar. Trouwens er wordt gesproken over nieuwe episodes van Star Trek Voyager, onder de noemer mini series. Ze zijn wel op Aarde, maar dat wil nog zeggen dat het voorbij is.
En vanaf 6 maart is Janeway (ook) te zien op het grote witte doek

Swanski
19-02-2003, 21:20
OFF TOPIC:

Sorry, maar nam deze thread even door en daar wordt gezegd dat TNG Series 1 en 2 nu al niet meer leverbaar zijn, wil dat zeggen dat alles wat er nu nog in de winkels ligt dus ook het laatste is en dus NOOIT meer besteld/ gekocht kan worden.

Indien een JA, wanneer de rest van TNG niet meer te koop? &

Ik zie de boxen altijd voor 119 euro te koop, iemand die vrij recent nog deze boxen voor 99/ 89 euro (of nog goedkoper) heeft gezien????

Sorry, maar moet dit even echt zeker weten, want ik was van plan om ooit alles van Star Trek te kopen, maar had zoiets van:

"kan nog wel even wachten, eerst de filmtitels halen die ik het graagst wil hebben, echter Star trek moet ik ook compleet halen..."

Hans De Bisschop
19-02-2003, 21:37
OFF TOPIC:

Sorry, maar nam deze thread even door en daar wordt gezegd dat TNG Series 1 en 2 nu al niet meer leverbaar zijn, wil dat zeggen dat alles wat er nu nog in de winkels ligt dus ook het laatste is en dus NOOIT meer besteld/ gekocht kan worden.

Indien een JA, wanneer de rest van TNG niet meer te koop? &

Ik zie de boxen altijd voor 119 euro te koop, iemand die vrij recent nog deze boxen voor 99/ 89 euro (of nog goedkoper) heeft gezien????

Sorry, maar moet dit even echt zeker weten, want ik was van plan om ooit alles van Star Trek te kopen, maar had zoiets van:

"kan nog wel even wachten, eerst de filmtitels halen die ik het graagst wil hebben, echter Star trek moet ik ook compleet halen..."

Het zou oerdom zijn van Paramount om geen exemplaren meer bij te drukken ... misschien dan niet meer in de collector's box ofzo iets maar echt niet meer zou gewoon te stom zijn ... alhoewel ik ergens meen gelezen te hebben dat er gewoon collector's boxen bijgemaakt worden naargelang er vraag naar is ....

Swanski
19-02-2003, 21:49
Het zou oerdom zijn van Paramount om geen exemplaren meer bij te drukken ... misschien dan niet meer in de collector's box ofzo iets maar echt niet meer zou gewoon te stom zijn ... alhoewel ik ergens meen gelezen te hebben dat er gewoon collector's boxen bijgemaakt worden naargelang er vraag naar is ....

Jaaaaaa, ik ging er ook vanuit dat de boxen echt nog wel werden gedrukt, maar ik lees in een post, een oude post in deze thread, dat de boxen 1 en 2 nu al niet meer leverbaar zijn. Ik had in 1e instantie dus niet zo'n haast, maar als ik dit lees, dan wil ik de 7 boxen binnen een paar weken allemaal voor de zekerheid halen, heb alleen niet het geld ervoor, niet binnen een paar weken ten minste,

7 x 119 euro (zie de boxen altijd voor dit bedrag in de winkels, heb zelf geen CC) =833 euro, in 4 mnd lukt me dat wel, ben student van 18 en heb een bijbaantje bij de Aldi (verdient beter dan de meeste denken hoor)

Hans De Bisschop
20-02-2003, 07:43
Jaaaaaa, ik ging er ook vanuit dat de boxen echt nog wel werden gedrukt, maar ik lees in een post, een oude post in deze thread, dat de boxen 1 en 2 nu al niet meer leverbaar zijn. Ik had in 1e instantie dus niet zo'n haast, maar als ik dit lees, dan wil ik de 7 boxen binnen een paar weken allemaal voor de zekerheid halen, heb alleen niet het geld ervoor, niet binnen een paar weken ten minste,

7 x 119 euro (zie de boxen altijd voor dit bedrag in de winkels, heb zelf geen CC) =833 euro, in 4 mnd lukt me dat wel, ben student van 18 en heb een bijbaantje bij de Aldi (verdient beter dan de meeste denken hoor)

Ik begrijp wat je bedoelt hoor ... kben zelf ook 18 en nog student en dat was een serieuze financiële bevalling om me die aan te schaffen .... ik heb trouwens gezien op enkele sites waar ze zogezegd niet meer beschikbaar waren dat er al opnieuw een voorraad binnenkwam dus ik denk niet dat je echt problemen gaat hebben om aan je boxen te raken ... misschien iets langer wachten maar het zal zeker nog mogelijk zijn .... en dat je geen CC hebt is natuurlijk echt pech want dan kost het nog zoveel meer ... ikzelf gebruik die van m'n ouders ...:D

Marco
20-02-2003, 10:44
7 x 119 euro (zie de boxen altijd voor dit bedrag in de winkels, heb zelf geen CC) =833 euro, in 4 mnd lukt me dat wel, ben student van 18 en heb een bijbaantje bij de Aldi (verdient beter dan de meeste denken hoor) Ik kan me vergissen, maar een student kan een goedkopere CC nemen. Wil je TNG boxen goedkoper hebben, neem dan een CC. Bij play kosten de TNG boxen (S2 t/m S7) tussen de £52.99 en £57.99 (wat op €80 en €85) neerkomt. Bij DVDZone 2 hebben ze ook TNG boxen.
Zoals Hans al schreef. Internet, daar kan je beter je spul halen voor TNG boxen. Scheelt behoorlijk wat €

Swanski
20-02-2003, 19:39
Ik kan me vergissen, maar een student kan een goedkopere CC nemen. Wil je TNG boxen goedkoper hebben, neem dan een CC. Bij play kosten de TNG boxen (S2 t/m S7) tussen de £52.99 en £57.99 (wat op €80 en €85) neerkomt. Bij DVDZone 2 hebben ze ook TNG boxen.
Zoals Hans al schreef. Internet, daar kan je beter je spul halen voor TNG boxen. Scheelt behoorlijk wat €

Ik weet het, was het ook wel van plan. Maar mijn broer krijgt nu automatisch een CC, omdat hij net is afgestudeerd krijgt hij er nu 1. Dus kan nu via zijn CC in ieder geval wel de boxen bestellen. Moet goed komen denk ik zo, in ieder geval:

THANX, Marco & Hans.

Hans De Bisschop
20-02-2003, 20:18
Ik kan me vergissen, maar een student kan een goedkopere CC nemen. Wil je TNG boxen goedkoper hebben, neem dan een CC. Bij play kosten de TNG boxen (S2 t/m S7) tussen de £52.99 en £57.99 (wat op €80 en €85) neerkomt. Bij DVDZone 2 hebben ze ook TNG boxen.
Zoals Hans al schreef. Internet, daar kan je beter je spul halen voor TNG boxen. Scheelt behoorlijk wat €

Maar ik weet ook zeer zeker dat geen enkele Belgische bank een CC zal toestaan aan een student zonder vast inkomen ... wat voor mij wel degelijk het geval is ....

Marco
20-02-2003, 22:17
Maar ik weet ook zeer zeker dat geen enkele Belgische bank een CC zal toestaan aan een student zonder vast inkomen ... wat voor mij wel degelijk het geval is .... Tja. ik ben geen student meer (die tijd is voorbij). Ik lees b.v. Voor studenten heeft de Postbank een PostbankCard voor slechts € 11 per jaar en bij de Rabobank Als je een Studentenrekening opent, dan kun je als HBO/WO-student voor € 3,- per kwartaal een Rabocard aanschaffen. Vandaar de redenering dat studenten aan een goedkopere CC kunnen komen. Maar hoe het verder zit? Geen idee.

Swanski
21-02-2003, 11:35
nou ja, ik zoek het wel uit en anders maar hopen dat ik de boxen voor 99 of lager nog kan vinden.

Rob Technoid
19-03-2003, 20:59
BAF! ff oud topic omhoog trappen...

Kom ik net op play.com om te kijken wat ik nog allemaal in bestelling heb staan, zie ik dat ze het eerste seizoen van Deep Space Nine al op de bus hebben gedaan!! (y)

ikke blij :)

Pieter Kleine
19-03-2003, 21:37
www.dvdzone2.com heeft de boxen voor €79,99 + €4 verzendkosten staan.

starbuck
23-03-2003, 20:06
Het wordt een mooi trekkie week :D

starbuck
26-03-2003, 09:37
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar :D

De box ziet er erg fraai uit, te vergelijken met de boxen van The Next Generation, de Deep space boxen zijn echter donker blauw en iets fraaier bewerkt aan de buitenkant.
De schijfjes zijn ietwat eenvoudig ingepakt ( 6 dvdtray-tjes aan elkaar geplakt als een soort boekje)
Wederom een klein boekje met de episodes en wat achtergrond-info.

Een leuke bonus is apart bijgeleverde cd-rom, met een soort database over Deep Space Nine, bij elke box komt er een uitbreidings cd-rom, ook een rugzakje wordt bijgeleverd als gadget.

De kwailiteit is goed, beeld en geluid voldoen goed, te vergelijken met The next generation vanaf seizoen 6.

Kortom ik ben erg tevreden :D