PDA

Bekijk de volledige versie : DVD ruilen bij MAKRO?



DVDPsycho
17-11-2002, 17:04
Ik heb vandaag bij de Makro in Duiven een DVD gekocht, waarvan bij thuiskomst de verpakking behoorlijk beschadigd bleek. Ik heb het in de winkel niet opgemerkt, want er zat zo'n plastic box omheen, en ik ben niet bij het afrekenen aanwezig geweest.
Nu wil ik morgen even het service centre bellen, om te kijken of er iets te ruilen valt (ze hebben een niet ruilen beleid meen ik...) maar voordat ik dat doe wil ik even weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Alvast bedankt!

Ghast
17-11-2002, 17:11
Op vertoon van het aankoop bewijs doen ze niet moeilijk, je kan dan zelfs je geld terug krijgen.

Alleen balen dat het je weer een ritje kost en dus benzine en daar gaat je voordeel.

Jaded
17-11-2002, 17:22
Op vertoon van het aankoop bewijs doen ze niet moeilijk, je kan dan zelfs je geld terug krijgen.
Eenmaal een dvdhoesje gehad dat binnenin kapot was.
De houder was stuk ... en je moet geen ingenieur zijn om te weten dat een dvd die je niet kan vastzetten binnen de kortste keren beschadigd is.
Reden genoeg om te ruilen? Ik denk het wel ...

Ondertussen had ik de film al gezien en er was ook een kleine hapering merkbaar op de dvd.

Maar ik dus terug naar de Makro en ik legde het uit.
De dame wou aanvankelijk geen ander exemplaar meegeven!
Toen zei ik dat er ook een hapering op de dvd zat ... zij daarmee naar achter en daar wilde de dvd zelfs niet afspelen.
Wat nog een geluk voor mij was, want nu kreeg ik zonder maren een ander exemplaar mee.

Conclusie:
Een beschadigd hoesje (wat je niet kan nagaan in de winkel voor de aankoop) was daar (Makro in Belgiƫ) geen reden om te klagen!

Zie dus maar dat je een goede persoon treft ... anders heb je dikke pech.

Ghast
17-11-2002, 17:49
Zie dus maar dat je een goede persoon treft ... anders heb je dikke pech.

Nee je moet dus zelf goed gebekt zijn.

DVDPsycho
17-11-2002, 18:24
Nou ja, ik kan het in ieder geval proberen. Hij zit verder nog in het seal, en het lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal dat ik hem om kan ruilen oid.

Thijssie
19-11-2002, 11:30
Succes, mijn hoesje was ook kapot. Heb daar een kwartier staan bekvechten met die manager. Mooi dat ik geen nieuw doosje kreeg. De volgende keer dus in de Makro zelf het plastic eraf halen om te checken of het doosje in orde is.

DVDPsycho
19-11-2002, 14:38
Nou, ik zal je vertellen, het was geen enkel probleem. Heb meteen m'n geld terug gekregen, maar ik mocht de DVD ook ruilen als ik dat had gewild. Ze wilden alleen het pasje en het aankoopbewijs even zien.
Het ligt er misschien net aan wie je treft...

Guido van Thiel
20-11-2002, 10:34
Bij de Makro in Duiven een keer Natural Born Killers gekocht en bij thuiskomst bleek de snapper aan de binnenkant (dat houdertje) kapot. Ruilen was geen probleem (alleen een eind rijden!)

Peedeepee
20-11-2002, 10:55
Makro in Delft is het zo dat ze meestal zeggen dat je het moet controleren voordat je naar huis gaat.... dus bij thuiskomst achter een gebrek komen dan ben je al te laat.... beetje ***beleid