PDA

Bekijk de volledige versie : X-Files alle seizoenen!!



Kennethje
18-11-2002, 09:54
Weet iemand hoeveel seizoenen er in totaal van the x-files op dvd al te verkirjgen zijn en hoeveel er nog gaan komen??
Ook enig idee waar ik ze het betse kan kirjgen voor een goede prijs??

Bvd
Kenneth

Niels Simons
18-11-2002, 09:56
ik geloof dat net seizoen 6 op dvd is uitgekomen?(volg de serie al een tijdje niet meer,al sinds mulder weg is...)

maar als je deze wilt kopen,ga dan naar makro,en reken rond de 100 euro per serie...

groeten,niels

Luther Hartog
18-11-2002, 10:12
seizoen 5 is net uitgekomen, een maandje terug ofzo. Er zijn in totaal 9 seizoenen van The X-Files (weet ik niet 100% zeker trouwens)

Kennethje
18-11-2002, 10:14
9 seizoenen ?? Dus er komen waarschijnlijk nog 4 seizoenen op dvd?? En in hoeveel seizoenen zit David nog??

Luther Hartog
18-11-2002, 10:17
9 seizoenen ?? Dus er komen waarschijnlijk nog 4 seizoenen op dvd?? En in hoeveel seizoenen zit David nog?? Ik mag wel hopen dat er nog 4 komen, vanaf seizoen 6 heb ik het namelijk allemaal niet zo goed meer gevolgt...ik weet wel dat Mulder een minieme rol speelt...jammer genoeg. Ze hadden wat eerder moeten stoppen met de X-Files naar mijn mening...toch blijft het voor mij de beste TV-serie ooit.

Werner
18-11-2002, 10:47
* Hier zijn al 5 seizoenen uit, in de States al zes seizoenen
* In seizoen 6 en 7 speelt Mulder nog volop mee.
* In seizoen 8 speelt Mulder in zowat de helft van de afleveringen nog mee.
* In seizoen 9 maakt Mulder alleen nog een verschijning in de laatste dubbele aflevering "The truth"

Luther Hartog
18-11-2002, 10:50
* Hier zijn al 5 seizoenen uit, in de States al zes seizoenen
* In seizoen 6 en 7 speelt Mulder nog volop mee.
* In seizoen 8 speelt Mulder in zowat de helft van de afleveringen nog mee.
* In seizoen 9 maakt Mulder alleen nog een verschijning in de laatste dubbele aflevering "The truth" Kijk eens aan, hier heb ik ook nog wat aan:)

Heb jij alles al gezien?

Werner
18-11-2002, 13:02
Yep! Intussen wel, van de 1e tot de laatste...

Luther Hartog
18-11-2002, 16:01
Yep! Intussen wel, van de 1e tot de laatste... vertel maar niks, ik moet ze vanaf 6 nog zien:)

Kennethje
18-11-2002, 21:42
Ik ook nog....Vond het maar errug wennen dat Robert Patrick ff die rol heeft overgenomen...toch blijft David degene voor mij!!:)

netfox
31-03-2006, 19:06
Vraagje:

Ik heb nu enkele boxen van The X-Files, en het valt me op dat in de afleveringenoverzicht in het boekje van elk seizoen wel 1 aflevering is die opvallend is aangeven met rode letters. Waarom? Ik dacht in eerste instantie dat dit de afleveringen waren die het doorlopende verhaal van The X-files vertellen... blijkt niet zo te zijn, aangezien er andere afleveringen die niet rood zijn aangeven ook onderdeel zijn van dit 'grotere verhaal'. Wie kan me hierover wat uitleg geven.

vleatles
31-03-2006, 22:24
Nu je het zegt....ik had daar nog niet eerder op gelet... :oops: :shock:

Per seizoen is er inderdaad wel meer dan één aflevering die gaat over de beruchte 'mythology arc'. :wink:

Kan je misschien eens de afleveringen die in het rood staan opschrijven? Ik heb al de boxen maar ik ben momenteel niet thuis en mijn boxen wel :lol:

netfox
01-04-2006, 04:21
Ik heb hier niet al mijn seizoenen liggen. Woon op kamers, en daarom liggen mijn DVD's verspreid tussen twee locaties. Heb hier alleen seizoen 4 liggen en daarbij is de aflevering 'Terma' (4x10) rood aangeven. Overige 23 afleveringen in het wit.

sg_sg1
01-04-2006, 12:21
Ik denk het volgende: als je in het boekje kijkt van bijvoorbeeld seizoen 1, dan zie je achteraan een lijstje met de seizoenen staan. Bij dat lijstje is inderdaad steeds een episode rood gedrukt. In ieder lijstje zie je foto's staan. Die foto's hebben dan betrekking op de betreffende episode.
Volgens mij ging dat niet helemaal goed, want een paar seizoenen later hadden ze episodes rood gedrukt en de foto's waren van een andere episode. Dus of het is bij de latere seizoenen een (steeds voorkomende) fout, of het rood afdrukken betekent iets anders. Maar ik houd het op de eerste mogelijkheid.

Erik Hagen
05-12-2006, 16:17
Zojuist alle negen seizoen van "X-Files" (Collector's Edition) ontvangen. :shock: Wat zijn die digipacks mooi! :D

Wat betreft die rood afgedrukte afleveringtitels: ik denk ook dat het hier gaat om de aflevering bij de afgebeelde foto's.

Colonel Mortimer
05-12-2006, 18:25
Mijns inziens één van de beste series ooit, misschien wel de beste. Ik heb alle seizoenen sinds enkele jaren compleet. Afgelopen zomer nog eens alle afleveringen binnen twee maanden gekeken, je hebt dan echt weinig tijd om iets anders te zien.

vleatles
06-12-2006, 20:21
Mijns inziens één van de beste series ooit, misschien wel de beste. Ik heb alle seizoenen sinds enkele jaren compleet. Afgelopen zomer nog eens alle afleveringen binnen twee maanden gekeken, je hebt dan echt weinig tijd om iets anders te zien.

Heb ik vorig jaar ook gedaan ;) Ik was echt vreselijk fan van deze serie eind jaren '90! Was zelfs in de Belgische fanclub van The X-Files :lol: :lol:

Niels Simons
06-12-2006, 20:39
momenteel is er een prachtige box uit met alle dvds,180 euro bij van leest(lees,pak hier nog 10%korting op via cjp).

overigens zou mijn voorkeur naar de digipacks los gaan,kzag ze nu aangeboden voor een mooie 200 euro!teringgoeie prijs,aangezien ik voor de eerste 6 seizoenen samen een jaar geleden nog 200 neertelde...
de 3 andere als nieuw pack erbij gekocht...

mazzel,niels

Erik Hagen
06-12-2006, 20:57
overigens zou mijn voorkeur naar de digipacks los gaan,kzag ze nu aangeboden voor een mooie 200 euro!teringgoeie prijs,aangezien ik voor de eerste 6 seizoenen samen een jaar geleden nog 200 neertelde...
de 3 andere als nieuw pack erbij gekocht...
Heb ze ook zien staan. Zeker een mooi prijsje zeg! :shock: Het is dat ik ze vorige week allemaal voor 175 incl. aangetekend verzenden heb gekocht hier op het forum, anders had ik het wel geweten!