PDA

Bekijk de volledige versie : dvd Scorpion king bekeken



skank
18-11-2002, 13:57
ik heb gisteren de dvd "scorpion king" bekeken en ik moet zeg:

Afschuwelijke film, ENORM overdreven en het verhaal trekt op niks
Het geluid is wel goe, maar komt ook een beetje overdreven uit alle kanten over......

Voor mij is deze film een dikke flop

Graag jullie mening hierover.

Wat een geluk dat ik deze niet heb gekocht maar gehuurd want ik was toch van plan deze binnen te halen....

Ghast
18-11-2002, 14:11
Tja ach tis een vermakelijke conan achtige popcorn film.

Lekkere tovenares trouwens :)

Dadaveke
19-11-2002, 00:20
Een Rambo in het zuur :D

Hamilcar54
20-11-2002, 09:16
Ik had de film al in de cinema gezien dit voorjaar en hij viel enorm tegen, een slechte film ! Vooral die zogenaamde komische sidekick werkte enorm op mijn zenuwen.

Dennis Kuijper
20-11-2002, 13:39
Deze film is dus wel te genieten als je je verstand op nul zet en kyken.Geluid vond ik overigens wel lekker vet,goeie dts track.
beeld vond ik ook van goede kwaliteit,dus dat zit wel snor!!!

mradem
21-11-2002, 21:36
Mja vond de film ook wel meevallen. Best geinig. Heb hem overigens in de bios gezien.

Ronald Dassen
01-12-2002, 00:34
Ook ik vind het wel een leuke film om te zien.

Voor mij hoeft er ook niet altijd teveel diepgang in een film te zitten. Ik heb me er in ieder geval wel mee vermaakt.

Daniƫl van Zanten
01-12-2002, 00:59
Ik heb deze in de bios gezien en ik moet zeggen:Zonde van mijn geld! Wat een bagger film. Normaal ben ik best wel in voor popcorn films. Bij deze film had ik geen korreltje zout nodig,maar al het zout in mijn grote bak popcorn!;)

De beide Mummy films vind ik toch wel zeer vermakelijk,maar op de een of andere manier ging ik mij steeds meer ergeren bij deze film.

Spoiler

Het begint al dat "de rots" met een boog drie pijlen tegelijk afvuurt,daarbij drie mannetjes(die naast elkaar staan) raakt,die alledrie 10 meter naar achter vliegen.

End Spoiler.

Wat een onzin.

The Rock staat ook te hakken en te klieven zonder dat er ook maar een druppeltje bloed vloeit.
Dit in tegenstelling tot de Conan films(die ik wel zeer vermakelijk vind),waar nog wel eens een hoofdje van een romp gescheiden word.

Philippe
01-12-2002, 10:21
Film valt nog redelijk mee, maar in tegenstelling tot de Conan films blijft The Scorpion King een beetje braafjes en zal hij daarom eerder een heel jeugdig publiek aanspreken.

Johan van den D.
01-12-2002, 10:35
Lekkere tovenares trouwens :) Alleen dit is al een goede reden om deze film eens kritisch te gaan bekijken toch.
Als de rest niks is moeten we ons hier maar op focussen.
Ik heb de film zelf nog niet gezien hoor maar dit terzijde.http://www.jamezbrown.com/mysmilies/contrib/constrector/possumhump3.gif

Niels Simons
01-12-2002, 10:37
eej,beledigen jullie conan en rambo es niet~!:D

mazzel,niels

skin
01-12-2002, 11:12
Bij dit soort films ga ik er van uit dat'ie heeel slecht is, dan valt het vaak best mee, zo ook bij deze film, meer dan eye-candy is het niet, gelukkig neemt de film zichzelf ook niet al te serieus.
Helaas hebben wij de 'gewone' versie en niet de 'extended'? versie gekeken, bij de 'gewone' versie ontbreken een aantal (IMO belangrijke) aanwijzingen die we later weer als 'deleted scenes' hebben bekeken :(

Rochan
01-12-2002, 17:36
Helaas hebben wij de 'gewone' versie en niet de 'extended'? versie gekeken,

Wees blij dat je niet de extended versie heb gekeken anders had 2 1/2 uur naar een slechte film gekeken:D ik vond 90 minuten alllang genoeg :o Ik vind het echt een film, die je maar 1 keer moet kijken en nooit meer. :(

Charley Baak
03-12-2002, 16:48
Hoe is hij vergeleken met de 2 mummy-films? Ik weet dat sommigen van jullie dit ook al niets vinden.

Xin
03-12-2002, 16:56
Ik heb laatst The Mummy Returns gezien op C+. Was is die film slecht zeg. Op internet had ik al gelezen dat The Scorpion King ook al niet best was. Gelukkig heb ik de DVD's niet gekocht.

mradem
03-12-2002, 21:11
Vind the mummy wel leuke films. Ieder zijn smaak. Sommige reacties zijn soms zo overdreven lol.

John
04-12-2002, 16:02
Ik vond de beide Mummy's zo ongelofelijk lachwekkend slecht dat ik ze in mijn collectie MOEST hebben.
Ik ben bang dat dit ook met de The Rock The Scorpion DVD gaat gebeuren... (idiote dubbele titel)

skank
04-12-2002, 16:07
Ik vond de beide Mummy's zo ongelofelijk lachwekkend slecht dat ik ze in mijn collectie MOEST hebben.
Ik ben bang dat dit ook met de The Rock The Scorpion DVD gaat gebeuren... (idiote dubbele titel)


Dit lijkt mij toch wel serieus belachelijk...

Wat of wie is er dan idioot?
:D
Als je ze zo ongelooflijk lachwekkend slecht vind, dan hou je die toch niet in je collectie zeker???!!??

:rolleyes: (6)

John
04-12-2002, 16:11
Dit lijkt mij toch wel serieus belachelijk...

Wat of wie is er dan idioot?
:D
Als je ze zo ongelooflijk lachwekkend slecht vind, dan hou je die toch niet in je collectie zeker???!!??

:rolleyes: (6)

ja
juist wel.
ik heb ze er juist voor aangschaft (deel 1 zeer goedkoop en 2 geruild)
ik zou er nooit de volledige prijs voor betalen.
maar voor een paar uurtjes lachen zijn ze echt leuk.. :D

Alexander D
29-12-2004, 11:38
Het is een oud draadje, maar ik heb toch een vraagje.

Had er nog iemand last van dat bij de dialogen het beeld niet synchroon liep met het geluid?

Heel irritant, ik had de hele tijd het gevoel dat ik naar de film op een duitse zender zat te kijken....

martini
29-12-2004, 15:37
Het is een oud draadje, maar ik heb toch een vraagje.

Had er nog iemand last van dat bij de dialogen het beeld niet synchroon liep met het geluid?

Heel irritant, ik had de hele tijd het gevoel dat ik naar de film op een duitse zender zat te kijken....

Bij mijn dvd is dit niet het geval.