Bekijk de volledige versie : Planet DVD (R4)
Wie bestelt er wel eens wat bij http://www.planetdvd.com.au?
Is dat een beetje betrouwbaar, ze zijn nl. erg goedkoop met muziek DVD's.
dommelke
05-02-2003, 12:26
Bij PlanetDVD mijn eerste bestelling geplaatst en deze werd na 6 werkdagen bij mij in perfecte staat afgeleverd !
Voor herhaling vatbaar die DVD's uit Down Under !
Ik ga ze ook masar eens in de gaten houden. Zag bv. dat "24 -season 1" daar iets van AU$94,- is, terwijl deze titel bij Ezy AU$110,- kost en bij Devoted zelfs AU$130,-!
BonzoDuck
07-02-2003, 19:59
Ook voor de eerste keer besteld bij PlanetDVD, dvd verzonden op 31/1 en volgens mij vandaag binnen, moet morgen naar het postkantoor.
Ik vind overigens daar de verzendkosten wel hoog.
dommelke
07-02-2003, 23:18
Ik zie dat ze de verzendkosten sinds kort verhoogd hebben. Ik heb eerst betaald au$ 4,50 per dvd nu is het au$ 8,50.
Dus inderdaad duurder geworden, das jammer maar als de dvd prijzen zo laag blijven is het nog altijd goedkoper.
Gewoon vergelijken.
Ik zie dat ze de verzendkosten sinds kort verhoogd hebben. Ik heb eerst betaald au$ 4,50 per dvd nu is het au$ 8,50.
Hm, dan is het voor mij niet interessant meer. De meeste Australische films die ik heb kostten niet meer dan AU$ 25. AU$ 8,50 verzendkosten per disc vind ik dan veel te veel. Jammer, weer een online-store die zichzelf de markt uitprijst door opeens verzendkosten te verhogen (zie bijv. Splash).
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions, Inc.