PDA

Bekijk de volledige versie : Killjoys



rogue
01-12-2020, 13:19
Ik heb gezocht, maar kon niet eens een topic voor deze serie vinden.

Na het kopen van de box met de complete serie (5 seizoenen), ben ik nu door de eerste 3 seizoenen heen. Dat zijn net de seizoenen die ik al eerder had gezien, dus ik ben nu begonnen met seizoen 4 bij de voor mij nieuwe delen. En dat eerste deel is wel erg leuk hoor....

Het is (ook met de herkijk) gewoon een leuke serie om te kijken:, erg onderhoudende sci-fi, prima effecten voor een tv-serie, acteurs die naar mate de serie vordert steeds beter en beter in hun karakter komen en heel goed op elkaar ingespeeld zijn (met Hannah John-Kamen als uitblinker), goed 'worldbuilding' en sets, en een mooi hoofdverhaal dat spannend blijft.

Nog 2 seizoenen te gaan!

De box is voor een habbekrats bij amazon.uk op te pikken....

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91c8z%2BhS4cL._AC_SX342_.jpg

Werner
01-12-2020, 16:11
Zitten de schijven een beetje deftig in de verpakking of allemaal op een stapeltje?

tmvde
01-12-2020, 18:33
Zitten de schijven een beetje deftig in de verpakking of allemaal op een stapeltje?

Engelse multi disc releases van Universal zitten meestal in zo'n verpakking waar alle discs een eigen tray hebben, maar de trays zitten wel (als geheel) los in de buitenhoes.

StefaanD
04-12-2020, 12:41
Heb zelf gisteren het vijfde seizoen aangekocht omdat ik de vier vorige seizoenen reeds op BD heb. Moet nog altijd aan seizoen 3 beginnen.

rogue
04-12-2020, 18:51
Ik zit midden in seizoen 4 en wordt nog steeds verrast.....de grapjes worden steeds leuker :)....."I would break you" tegen Johnny is een onvergetelijke. Je ziet ook de lol die ze hebben tijden het maken :lol:.

rogue
10-12-2020, 14:39
Seizoen 5 begint met een hele mooie twist, leuk verzonnen weer. Minder leuk is dat ik nog maar 4 delen heb van deze vermakelijk serie. Ach ja, dan kan ik eindelijk beginnen aan Discovery die ondertussen genoeg delen heeft.

Werner
10-12-2020, 15:07
Ik heb toch maar los seizoenen 4 en 5 gekocht, nog snel voor de Brexit. Ik was minder kwijt dan de 5 seizoenen-box en de eerste drie had ik al. Er stond een levertijd van 1,5 maand, maar om de één of andere reden zaten ze al na 2 dagen in mijn brievenbus. Amazon heeft nog NOOIT zo snel geleverd.

martwout
10-12-2020, 15:50
Staat deze serie ergens op een online-dienst?

rogue
11-12-2020, 11:46
Staat deze serie ergens op een online-dienst?

Ik geloof het niet.....

StefaanD
12-12-2020, 13:11
Ik heb toch maar los seizoenen 4 en 5 gekocht, nog snel voor de Brexit. Ik was minder kwijt dan de 5 seizoenen-box en de eerste drie had ik al. Er stond een levertijd van 1,5 maand, maar om de één of andere reden zaten ze al na 2 dagen in mijn brievenbus. Amazon heeft nog NOOIT zo snel geleverd.

Vandaag ook seizoen 5 binnen gekregen met nog wat andere titels. Geleverd door DPD, was het bij jou misschien ook via een koerier, want Royal Mail/BPost zijn normaal gezien nooit zo snel ;)

Werner
12-12-2020, 18:02
Vandaag ook seizoen 5 binnen gekregen met nog wat andere titels. Geleverd door DPD, was het bij jou misschien ook via een koerier, want Royal Mail/BPost zijn normaal gezien nooit zo snel ;)

Het was gewoon via bpost. Ik ben perplex van de snelheid!
Als ze het goed doen dan zeggen we het ook!

Johan1967
12-12-2020, 18:31
Staat deze serie ergens op een online-dienst?

Even gekeken, staat niet op Netflix, Amazon Prime en Ziggo On Demand.

rogue
13-12-2020, 14:10
Enig nadeel van de box is dat er geen extra's op staan; hier had ik wel meer van willen zien. Positief punt is dat het menu (hoe simpel het ook is) voor alle seizoenen hetzelfde is, dat zie je wel eens anders.