PDA

Bekijk de volledige versie : Star Wars: Lando (Disney+)



tmvde
11-12-2020, 16:53
Een Lando serie in ontwikkeling.

https://www.starwarsnewsnet.com/2020/12/star-wars-lando-disney-streaming-series-in-development.html

martwout
11-12-2020, 17:07
Is het niet handiger om alle Star Wars-topic zoveel mogelijk te bundelen? Ik zie ineens tig van die topics verschijnen. Lijkt me wat overzichtelijker. Ik dacht dat er een grote bundeltopic was van Star Wars. Al die aankondigingen zouden erin kunnen of er komt een aparte bundeltopic voor dit soort aankondigingen.

tmvde
11-12-2020, 17:20
Volgens mij hebben alle films en series (ook niet Star Wars en wel film- of serie-universa, zoals MCU of Star Trek) hun eigen topics. Dus waarom dan voor Star Wars alles samenvoegen?

martwout
12-12-2020, 17:17
Volgens mij hebben alle films en series (ook niet Star Wars en wel film- of serie-universa, zoals MCU of Star Trek) hun eigen topics. Dus waarom dan voor Star Wars alles samenvoegen?

Ging me meer over de hoeveelheid die nu in 1 keer loskwam. Normaal vind ik een eigen topic prima maar zag ineens ongeveer 10 aparte topics.

Claudio Santulli
12-12-2020, 17:38
In eerste instantie had ik hetzelfde. Nu is het wat veel tegelijk - net als de aankondiging -, maar straks is het wel handig als elke serie on topic en overzichtelijk blijft. Topic die minder aandacht krijgen verdwijnen min of meer vanzelf naar de achtergrond.

rogue
13-12-2020, 14:15
Mee eens, toevallig dat ze allemaal tegelijkertijd aangekondigd worden, anders is het meer verspreid. En tmvde, nog bedankt voor het aanmaken én aanvullen van de Marvel series!

tmvde
13-12-2020, 17:44
Geen probleem ;-)

Volgens mij heb ik wel alleen aangevuld en geen nieuwe topics voor Marvel series gemaakt. Star Wars staat voor mij op één, Marvel toch wel iets daar achter, al ben ik voor het MCU ook all in. Dus denk niet dat er al topics zijn voor Ironheart, Secret Invasion, Armor Wars of The Guardians of the Galaxy Holiday Special.

martwout
14-12-2020, 08:49
In eerste instantie had ik hetzelfde. Nu is het wat veel tegelijk - net als de aankondiging -, maar straks is het wel handig als elke serie on topic en overzichtelijk blijft. Topic die minder aandacht krijgen verdwijnen min of meer vanzelf naar de achtergrond.

Ik deel alsnog deze mening. Ik laat de proefballon leeglopen.