PDA

Bekijk de volledige versie : Red Notice (Streaming)



Rogier Burghout
30-11-2021, 08:56
Red Notice (Streaming)

Red Notice is een erg geslaagde en amusante Netflix-film.

Lees dit artikel (https://allesoverfilm.nl/recensies/6238/red-notice/streaming/)

edwinvb
30-11-2021, 12:26
Film met een hoog budget, met hoge verwachtingen en met 3 acteurs met grote namen. En helaas was de film een teleurstelling. De dynamiek tussen acteurs mis ik. De aktie is voorspelbaar en matig. Zelfs in begin zie je gewoon dat meneer reynolds het niet is met de stunts. De locaties zien er kunstmatig uit. Al met al, met het budget en de acteurs had ik veel meer veracht. Een zeer matige film, na 1 keer kijken gauw weer vergeten. Zonde eigenlijk van de tijd!

Marcel v/d H.
30-11-2021, 13:54
Film met een hoog budget, met hoge verwachtingen en met 3 acteurs met grote namen. En helaas was de film een teleurstelling. De dynamiek tussen acteurs mis ik. De aktie is voorspelbaar en matig. Zelfs in begin zie je gewoon dat meneer reynolds het niet is met de stunts. De locaties zien er kunstmatig uit. Al met al, met het budget en de acteurs had ik veel meer veracht. Een zeer matige film, na 1 keer kijken gauw weer vergeten. Zonde eigenlijk van de tijd!

Kan mij hier grotendeels wel in vinden. Vrij middelmatige film en het hoge budget zie er niet aan af. De special effects zijn af en toe gewoon echt slecht en de film bevat ook niet echt geslaagde actiescenes. Wel af en toe moeten glimlachen. Ik hoop, in tegenstelling tot de recensent, absoluut niet op een deel twee.

edwinvb
30-11-2021, 20:45
En het verbaast me nog meer dat er een 8,5 voor gegeven word!