PDA

Bekijk de volledige versie : Terminator 2 prijsvraag



Eric van Ballegoie
04-10-2001, 22:39
Terminator 2 prijsvraag



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=120)

Anonymous
05-10-2001, 17:57
Leuk hoor, maar denk je dat de fans die die vragen ook
weten allang niet de film gekocht hebben :p

Hehehehehehe

GrTx Jackal

Http://film.clubs.nl/Jackal ; Sign Up For Free !

Dennis
05-10-2001, 23:20
Begrijp het dan toch, na al het commentaar wat er over RCV is geschreven op deze site proberen ze via deze weg weer een beetje in positief daglicht tekomen.

Nathan Strik
06-10-2001, 00:57
Ach, na het geweldige Stargate heeft RCV weer aardig wat zieltjes weten te heroveren hoor. Alleen jammer dat Terminator 2 zo tegenvalt...
Als Stargate nu zoveel beter was dan de regio 1 versie, waarom o waarom is T2 dan weer zoveel minder dan zijn regio 1 broertje?!? Begrijp me niet verkeerd, RCV zet met T2 zijn succesronde voort, alleen jammer dat hij net niet dat beetje extra van de regio 1 versie heeft...

Anonymous
06-10-2001, 07:53
Begrijp me niet verkeerd , ik heb de regio 1 versie en de regio 2 versie, maar wat is het verschil.Oke, de 3 verschillende eindes zijn wel kewl (terwijl dan de regio 2 versie maar 1 alternatief einde heeft) maar dan nog vind ik dit een hele leuke verassing als je bijne een jaar lang wacht op een special edition die 3 minuten minder zou hebben dan de regio 1 en dan toch een ultimate edition uitkomt.Dus klagen mogen we niet, en kwaliteit gezien zeg ik toch dat RCV mooi werk met T2 heeft geleverd :)

Groetjes Jackal

Http://film.clubs.nl/Jackal ; Sign Up For Free !