PDA

Bekijk de volledige versie : Band Of Brothers Klacht/Fout



Jeroen Verleun
22-11-2002, 22:48
Naar aanleiding van dit stuk:



Ik heb hem gisteren ook gekocht! De 6-disc tin-box bij de FRS!

Ik dus gisteravond meteen even alle discs bekijken natuurlijk.

T/m de 1e 4 discs verliep alles goed. Alles mooi en prachtig!

Tot ik disc 5 in de dvd-speler stop en bij part 9 meteen in de scene-selection naar chapter 5 wil gaan.
DAN LOOPT DE HELE ZAAK GEWOON GIGANTISCH VAST! Mijn dvd-speler wilde het schijfje niet eens meer uitspugen, pas nadat ik hem helemaal uit zette!

Ik heb een JVC home-theatre, de TH-A9 zo uit mijn hoofd, en heb nog nooit eerder problemen gehad met dvd's (en ik heb er veel!)

Het lullige is dat de dvd-speler in de computer (creative) hem wel goed afspeelt!

Meer mensen met een dergelijke ervaring? Ik weet niet wat ik hier nu mee moet doen? Teruggaan naar de winkel en een nieuwe vragen?



van Guido van Thiel ging ik ook maar is mijn 5e disc checken. Ik dacht bij mezelf, dit gaat mij toch niet overkomen he, en ja hoor, toch wel, gvd. Als ik scene 4 afspeel, loopt ie na 2 minuten in dat bos ook al vast. Als ik in één keer doorskip naar scene 5 zit ie ook muurvast. Ik heb overigens een Sony DVD speler (type is me op het moment onbekend).

Ik vroeg mij af wie dit probleem ook heeft en hoe diegene het heeft opgelost?

De desbetreffende persoon heeft het wel weten te fixen.


Naar aanleiding van mijn vraag (zie pagina 17) of disc 5 bij meer mensen vastloopt nog geen reacties dat dat zo is!

Ik ben er inmiddels mee teruggegaan naar de winkel (FRS Nijmegen) en was daar al de 5e die met de tinbox met deze klacht terugkwam!!!

We gingen in de winkel uit van een produktiefout en dus zei de medewerker: voordat ik een nieuwe meegeef proberen we de disc eerst wel ff uit anders moet je morgen weer terugkomen.

Hij pakt een nieuwe tinbox van de schap, stopt disc 5 erin en ja hoor bij chapter 4 liep de dvd-speler in de winkel compleet vast.

Hun bellen naar de producent, maar die had nog geen klacht gehad!

Ik wilde mijn tinbox natuurlijk niet inleveren (geld terug), want straks zijn ze niet meer te krijgen. Gelukkig kwam de verkoper nog op het geniale idee om zo'n kartonnen 5-disc versie uit te pakken en disc 5 uit te proberen.

Deze liep vervolgens niet vast. Ik heb toen mijn disc 5 voor die disc 5 geruild en mijn set is nu dus helemaal goed.
MAAR DUS WEL EEN WAARSCHUWING AAN IEDEREEN OM ZEKER EVEN TE KIJKEN OF DISC 5 VAN DE TINBOX HET HELEMAAL GOED DOET WANT HET WAS DUS ECHT EEN PRODUCTIEFOUT ALS AL ZEKER 6 BOXEN OP DEZELFDE PLAATS VASTLOPEN!!!!


Ik ga morgen ook ff bij de FRS langs, wel 3 dagen na aanschaf, maarja, ze moeten mij gewoon een degelijk product leveren.

Martijn Veldhuizen
22-11-2002, 23:19
Heb ook een JVC THA setje, gelukkig geen problemen bij mij :bier:

rink
23-11-2002, 14:25
geen jvc maar sony

gelijk geprobeerd maar bij mij gaat ook alles goed
gelukkig maar

succes ermee

Marcel den Haan
23-11-2002, 14:39
Heb ook een Sony maar gelukkig geen problemen.

Jeroen Verleun
23-11-2002, 17:33
Gelukkig is mijn probleem verholpen, het zal wel een productiefout zijn geweest. Ik ben gewoon naar de FRS gegaan en heb een nieuwe, net binnengekomen en gesealde versie gekregen die het prima doet.

Er was dus weer een nieuwe levering gekomen. Dus hij is nog niet uitverkocht.

RDV
23-11-2002, 19:45
Geen problemen hier.
Heb een Pioneer DVL 919E

Dane
23-11-2002, 20:11
Sony DAV-s500 --> absoluut geen problemen.

Elwood.

Ruidasilva
24-11-2002, 11:24
Dat is toch de scene van het concentratie kamp??!!
In ieder geval, hier loopt hij ook niet vast...........

Pioneer DV-444

Jason Bourne
24-11-2002, 13:41
Heb scene 4 tot en met 6 helemaal gekeken en geen problemen

Marantz DVD890

Bas van Dijk
25-11-2002, 08:20
Dat is toch de scene van het concentratie kamp??!!
In ieder geval, hier loopt hij ook niet vast...........

Pioneer DV-444

Hier ook geen enkel probleem met een Pioneer DV-444 en Pioneer DV-747

gr,

Bas

Kevin Baeckelandt
25-11-2002, 12:56
Philips 955, geen probleem. Zit er geen kras op de DVD.

Patrick Deckard
26-11-2002, 10:49
Ik heb het gisteren getest, en inderdaad: hij loopt muurvast, en ik moet m'n speler uitzetten anders gebeurt er niks!!!
Ik ga zo snel mogelijk terug naar de winkel...

Major Woody
26-11-2002, 11:07
Philips 955, geen probleem. Zit er geen kras op de DVD.
ik heb de 950 dat is toch dezelfde als 955, maar dan zwart?

*Burp*
26-11-2002, 11:12
ik heb de sony dvp ns400 en ik heb GVD (<-pardon) ook een fout bij disc 5 chapter 4 / 5.
ik las deze thread, en dacht laat ik dan ook maar even na gaan of hij het doet. maar nee, hij begint te stotteren en daana speelt hij niet verder meer. hij geeft dan de code 13.00 disc is vuil. maar ik heb geen vuiltje er op kunnen ontdekken. ik heb 5 keer geprobeerd om bij die scene te komen maar het lukte niet. dus ik ga maar ff terug naar de FRS.
:(

*Burp*
26-11-2002, 15:20
ben vanmiddag naar de FRS geweest en daar het probleem uitgeled. toen het meisje een nieuwe box wou pakken werd er tegen haar gezegd dat ze dat allemaal hebben, en waneer ze nieuwe binnen zouden hebben zouden ze me bellen zodat ik een nieuwe dvd zou krijgen.
raar dat er dan nog zo weinig er last van hebben, waneer het een fout is in de oplage.

RDV
26-11-2002, 23:05
Mischien dat de disk niet op één en dezelfde machiene wordt gemaakt, maar op verschillende.
Mischien is Jou disk op een andere dag gemaakt dan de mijne...
Er kunnen zoveel oorzaken zijn.

Willem-Alexander
26-11-2002, 23:14
Geen problemen, niet op de PC, Playstation en dvd-speler...

Buscemi
27-11-2002, 14:49
en ook in het "diepe zuiden" geen problemen met de Pioneer DV-444

C-Jtje
05-12-2002, 08:43
Het ligt niet aan de schijfjes maar aan de speler

Ik heb een JVC TH-A10R die in het begin wat problemen
met diverse dvd's (ook hangproblemen). Ik ben teruggegaan
naar de verkoper. Samen hebben die schijfjes uitgebreid getest en geconculdeerd dat de home theaters van JVC (TH-A9/10R) diverse titles niet af kunnen spelen. Hij heeft toen contact gemaakt met JVC en die zeiden dat hij een speler/reciever op moesten sturen. Toen hebben ze er volgens mij een nieuwe versie afspeelsoftware op geinstalleerd. Sindsdien is dit probleem niet meer opgetreden. Het probleem is bekend bij JVC.

DVD's waar ik problemen mee had:

Fast and the Furious UK import
Audio selections/DTS

Die Hard with a vengeance S.E. Disc 1
komt niet eens in het hoofdmenu

Die Hard S.E. Disc 2
Ad campaign

Blade
Scene selections

Tomb Raider
ik dacht Special features

Godfather 1
audio options

Star trek tng S4
1 aflevering kweet nie meer welke

Shrek
iedere keer vast na het afspelen van een feature

en nog een paar andere maar die ben ik vergeten

hopelijk zijn jullie nu iets wijzer

Gegroet C-J

patrick1975
05-12-2002, 08:55
Geen problemen met mijn sony NS900V

Pathfinder
05-12-2002, 14:12
Ik kan me ook herrineren dat de cd op een bepaald moment, ongeveer op de helft van de totale serie, vastliep... Toen ik hem nog es probeerde speelde ie gewoon door...

Ik heb een Philips DVD speler, in de FW-D5...

Digi-gek
06-12-2002, 20:16
Mijn 6-disc set is uit Engeland over gekomen en ik heb geen problemen tijdens het afspelen met mijn Sony DVP-NS400D.

Dave
07-12-2002, 07:15
Ik heb op mijn Sony - 400 ook geen probleem ondervonden bij deel 9, ik zal vanavond bovengenoemde methode nog eens proberen moet nu werken.
Groeten.

Eric van Ballegoie
07-12-2002, 08:50
Ik heb het probleem gehad op 1 van mijn DVD-spelers, een DVD-ROM van Creative (5x) op mijn andere DVD-ROM (Creative 2X) en op mijn huiskamer-speler (Sony DVP-S315) geen enkel probleem. Op de DVD-ROM speler loopt de disc trouwens niet vast, maar blijf het beeld steeds heel even stilstaan. Ik zal maandag met Warner bellen om te vragen of het probleem bekend is. Ik ging er namelijk van uit dat het aan mijn DVD-ROM speler lag.

wilco666
29-12-2002, 21:08
het is misschien een beetje achterhaald, maar heb geen probleem. Heb gister de tin box gekocht en gelijk Disc 5 uitgeprobeerd maar liep goed door.

Speler JVC XV-521

Bob
30-12-2002, 21:26
Nog een late reaktie.

Op mijn Yamaha S-510 blijven disk 5 en 6 aan het begin weleens hangen (als ik de DVD erin leg), die speler tikt dan en er gebeurt verder vrij weinig. Als ik dan op 'Stop' druk en/of de dvd er even uithaal en weer erin stop, 'loopt' hij wel gewoon door.

Zal wel aan BoB liggen, bij andere heb ik er nooit last van.

Mark de Jong
13-01-2003, 11:18
Bij welke box loopt ie nou niet vast ? Of is dat toch verschillend ? Want ben net terug geweest naar de FRS. Hadden ze helaas geen tin cans meer liggen (was ook niet meer aan te komen volgens hun) dus hebben ze een 5DVD versie van BoB voor me besteld. Zodra die er is kan ik DVD5 omruilen, maar zou dus goed kennen dat die ook niet werkt ?

Eric van Ballegoie
17-04-2003, 11:05
Weet iemand of de Tinbox uberhaupt nog ergens te verkrijgen is, en zo ja voor hoeveel?

Eddy
17-04-2003, 11:11
Hij staat nog gewoon te koop bij Ro-Direct, maar wel voor de dure prijs van €125.96.

Eric van Ballegoie
17-04-2003, 11:14
Dat is stevig :shock:

JaapM
17-04-2003, 12:53
Dat is stevig :shock:
Videoland €140 :mrgreen:

Eric van Ballegoie
17-04-2003, 12:55
Da's serieus geld... Tijd om de gesealde Tinbox die ik hier nog heb staan maar eens te gaan veilen :D

JaapM
17-04-2003, 13:05
Da's serieus geld... Tijd om de gesealde Tinbox die ik hier nog heb staan maar eens te gaan veilen :D
idd, maar je kan hem ook lekker zelf houden, of heb je er nog een ?

Eric van Ballegoie
17-04-2003, 13:10
Ik heb er twee ja... Ik had er al een, en toen kreeg ik hem ook nog een keer cadeau van iemand.

Jurgen V
17-04-2003, 16:05
Ik heb er twee ja... Ik had er al een, en toen kreeg ik hem ook nog een keer cadeau van iemand.

Wou dat ik zulke aardige mensen kon... :lol:

R. Schaap
17-04-2003, 16:36
Ik heb gelukkig ook een tinbox (regio 1) waarvan alle discs uitstekend functioneren en mij telkens weer laten genieten van deze topserie.

Ik heb een pioneer dv444 speler, die doet het dus zeer goed bij BoB.

Eddy
18-04-2003, 07:33
Hij staat nog gewoon te koop bij Ro-Direct, maar wel voor de dure prijs van €125.96.

En ja hoor, een dag later heeft Ro-Direct de tin-box in de aanbieding voor €89,95.