PDA

Bekijk de volledige versie : Middle Earth Collection (UHD)



Rogier Burghout
18-01-2023, 08:13
Deze Middle Earth Collection heeft een prachtige verpakking, maar de inhoud, vooral de extra's, zijn helaas niet allemaal bijgevoegd.

Lees hier de recensie (https://allesoverfilm.nl/recensies/6354/middle-earth-collection/uhd/)

NIEUW: Nu met UHD Screenshots!

Werner
18-01-2023, 08:48
Persoonlijk voor mij de beste films aller tijden! Vooral FotR, qua opbouw gewoon perfectie!

Selco
23-01-2023, 12:59
Hoe kan je dit nu een 10 geven?
Je zegt zelf dat niet alle extra’s er bij zitten. Wat ga je dan geven als er wel een versie komt met alle extra’s.
Beetje slordig ik zie zo vaak onnodige cijfers die niet op halve afgerond worden. Bij deze versie had het wel waarde en dan maken jullie er geen gebruik van. :roll:

rogue
23-01-2023, 13:25
Hoe kan je dit nu een 10 geven?
Je zegt zelf dat niet alle extra’s er bij zitten. Wat ga je dan geven als er wel een versie komt met alle extra’s.
Beetje slordig ik zie zo vaak onnodige cijfers die niet op halve afgerond worden. Bij deze versie had het wel waarde en dan maken jullie er geen gebruik van. :roll:

Als je de recensie bekijkt, zie je dat de films een 10 krijgen en de extra's een 6.

Selco
23-01-2023, 17:08
Dat klopt maar dan nog is het raar dat je de totaal score een 10 geeft.

Rogier Burghout
23-01-2023, 17:44
Dat klopt maar dan nog is het raar dat je de totaal score een 10 geeft.

Ook de totaalbeoordeling betreft de film zelf. Zo is het altijd ingestoken. En dat is verwarrend, want in de recensie staat zowel het cijfer bij Film als bij Totaalbeoordeling. Ik ben het daar ook niet mee eens, want ik zou het willen opsplitsen en een cijfer voor de film zelf willen geven, dan beeld, geluid, extra’s, en dan een totaalbeoordeling. Zoals op blu-ray.com bijvoorbeeld. Maar dat kan technisch niet, en nu is het forum al helemaal stuurloos en kunnen dit soort dingen al helemaal niet bewerkstelligd worden. Dus ik ben het (deels) met je eens, maar het is nu eenmaal niet anders. Ik bedoel dus, voor de duidelijkheid, de 10 voor de films zelf, niet voor de uitgave, ondanks dat de 10 ook automatisch bij de totaalbeoordeling staat.