PDA

Bekijk de volledige versie : Black Adam (UHD)



Rogier Burghout
23-02-2023, 08:08
Black Adam krijgt een degelijke technische presentatie op 4K UHD met daarbij een aantal extra's en is verpakt in een mooie Steelbook.

Lees hier de recensie. (https://allesoverfilm.nl/recensies/6366/black-adam/uhd/)

Mark van L.
23-02-2023, 08:25
Hap, slik, weg....

Marcel Hoeve
23-02-2023, 08:40
Idem, lijkt me een volstrekt overbodige film, de zoveelste superheld, zucht. Niet mijn ding.

rogue
26-02-2023, 15:43
Ik heb 'm nog in de bios gezien, maar er zal mij weinig van bij blijven....

Werner
26-02-2023, 19:20
Tja, hap slip weg... ik vind dat niet zo abnormaal bij dit soort films. Prima verstand op nul-vermaak, als je naar een doorwrochte arthousefilm zoekt dan is BA zeker niets, maar voor het doelpubliek is het wel een best aardige film. Alleen jammer dat ze er bij DC zo'n zooitje van hebben gemaakt (Cavill binnen, Cavill weer buiten...)

Mark van L.
27-02-2023, 10:36
Tja, hap slip weg... ik vind dat niet zo abnormaal bij dit soort films. Prima verstand op nul-vermaak, als je naar een doorwrochte arthousefilm zoekt dan is BA zeker niets, maar voor het doelpubliek is het wel een best aardige film. Alleen jammer dat ze er bij DC zo'n zooitje van hebben gemaakt (Cavill binnen, Cavill weer buiten...)

Geen probleem hoor, maar een flink aantal films "superhelden" films, vind ik het herbekijken waard, deze valt daar niet onder.

rogue
27-02-2023, 12:16
Geen probleem hoor, maar een flink aantal films "superhelden" films, vind ik het herbekijken waard, deze valt daar niet onder.

Dit dus. Die jongen die Amon speelde was ook irritant in de film, dat zou al een reden zijn om niet opnieuw te kijken.