PDA

Bekijk de volledige versie : Seizoen 1 van Peacemaker is vanaf 12 juli thuis beschikbaar



Rogier Burghout
19-06-2023, 13:44
Seizoen 1 van Peacemaker is vanaf 12 juli thuis beschikbaar

Lees dit artikel (https://allesoverfilm.nl/nieuws/seizoen-1-van-peacemaker-is-vanaf-12-juli-thuis-beschikbaar/)

rogue
19-06-2023, 14:23
Ik was niet meteen een enorme fan van Suicide Squad (de tweede), maar deze serie was toch wel een aanrader die er wel in komt. Ik wacht wel even op een aanbieding trouwens.

Rogier Burghout
19-06-2023, 14:29
Ik was niet meteen een enorme fan van Suicide Squad (de tweede), maar deze serie was toch wel een aanrader die er wel in komt. Ik wacht wel even op een aanbieding trouwens.

Ik was (en ben) geen fan van de film inderdaad, maar ik kan de droge humor van Cena wel waarderen, dus ik geef deze serie wel een kans (als de aanvraag voor een recensie exemplaar wordt gehonoreerd).

tmvde
19-06-2023, 15:32
Ik was niet meteen een enorme fan van Suicide Squad (de tweede), maar deze serie was toch wel een aanrader die er wel in komt. Ik wacht wel even op een aanbieding trouwens.

Bij Amazon UK is ie 10 pond, maar zonder NL subs.

Werner
19-06-2023, 18:07
Ik heb de UK-versie maar als die met Nederlandse ondertitels uitkomt dan ga ik die ook nog wel kopen. Ik had er eerlijk gezegd niet meer op gerekend.