PDA

Bekijk de volledige versie : Guardians of the Galaxy Vol. 3 (Streaming)



Rogier Burghout
03-08-2023, 07:43
Guardians of the Galaxy Vol. 3 (Streaming)

Guardians of the Galaxy Vol. 3 is best onderhoudend, maar is niet zonder een aantal gemiste kansen. Let op: milde spoilers.

Lees dit artikel (https://allesoverfilm.nl/recensies/6417/guardians-of-the-galaxy-vol-3/streaming/)

rogue
03-08-2023, 16:09
Poeh, als je zelfs deze maar deels kan waarderen, dan is er weinig hoop meer voor je in de MCU Rogier ;).

jeroeni
03-08-2023, 16:36
Poeh, als je zelfs deze maar deels kan waarderen, dan is er weinig hoop meer voor je in de MCU Rogier ;).

Dat jij alles van Marvel door een roze bril bekijkt oke maar verwacht niet dat een ander dat doet.De Marvel fims/series & Star Wars het is 3x niets meer.
Ik ben iemand die heel zijn leven al van sci-fi & fantasy/superhelden houd maar ik ben nu op een level van pleur op met deze zooi!!!

Rogier Burghout
03-08-2023, 17:08
Poeh, als je zelfs deze maar deels kan waarderen, dan is er weinig hoop meer voor je in de MCU Rogier ;).

Haha, ik zat er al op te wachten JP :lol: Maar kom op, wees
eerlijk: zo vernieuwend was deze film niet. Het verhaal was niet super bijzonder of vernieuwend, de slechterik was geen dreiging, de humor was maar zo-zo en de enige echt leuke delen kwamen aan het einde. Plus het echte einde ging nergens over, de motivatie was volledig uit de lucht gegrepen. En ook was er geen connectie met de rest van het MCU. Nee JP, als je deze echt goed vond dan ben je toch wat in mijn film-achting gedaald hoor ;-) Vandaag toevallig de Christmas Special gekeken en eerlijk gezegd vond ik die beter dan deze.

rogue
04-08-2023, 08:25
Dat jij alles van Marvel door een roze bril bekijkt oke maar verwacht niet dat een ander dat doet.De Marvel fims/series & Star Wars het is 3x niets meer.
Ik ben iemand die heel zijn leven al van sci-fi & fantasy/superhelden houd maar ik ben nu op een level van pleur op met deze zooi!!!

Dat is gewoon helemaal niet wat ik zei jeroeni en je zit in te vullen dat ik dat van een ander verwacht. Maar misschien kwam het anders over dan ik bedoelde of jij hebt het niet goed gelezen (of een combinatie van beide :) ).

Wat ik bedoelde was dat juist deze film over het algemeen door critici en kijkers gezien werd als een terugkeer naar het niveau van de eerdere films van phase 1-3. Daarbij werd het punt dat het verder weinig tot geen connectie had met de rest van het MCU juist gezien als een pluspunt (wat Rogier als minpunt aangaf) omdat je niet veel van eerdere films gezien hoeft te hebben (de eerdere twee GotG films en Endgame zijn wel handig). Dus als Rogier, na zijn eerdere teleurstellingen met de laatste films van de MCU, zelfs deze niet heel leuk vond, dan valt te bezien of het MCU hem in de toekomst nog wel gaat bevallen. Zo duidelijker?

Meer niet. En wat betreft Star Wars: geen Andor eens een kans, misschien is dat wat voor je.


Haha, ik zat er al op te wachten JP :lol: Maar kom op, wees
eerlijk: zo vernieuwend was deze film niet. Het verhaal was niet super bijzonder of vernieuwend, de slechterik was geen dreiging, de humor was maar zo-zo en de enige echt leuke delen kwamen aan het einde. Plus het echte einde ging nergens over, de motivatie was volledig uit de lucht gegrepen. En ook was er geen connectie met de rest van het MCU. Nee JP, als je deze echt goed vond dan ben je toch wat in mijn film-achting gedaald hoor ;-) Vandaag toevallig de Christmas Special gekeken en eerlijk gezegd vond ik die beter dan deze.

Ik kan er moeilijk mee leven, maar ik zal in je achting gedaald zijn ;). In dit topic (https://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?98279-Guardians-of-the-Galaxy-Vol-3-(2023)) had ik eerder mijn mening gegeven. Was wel na een heel leuk bioscoopbezoekje met Dolby Cinema en 3D (die echt goed was), misschien beïnvloedt dat mijn mening ook. Ik zal 'm nog wel een keer kijken dit jaar, hopelijk geniet ik er dan nog steeds evenveel van.

jeroeni
04-08-2023, 13:46
@rogue
Oke zo is het me duidelijker;)

Als ik echt zin heb dan ga ik die nog een kans geven.Met Marvel ben ik klaar!

Echt ik bijna een soort van respect dat jij en @tmvde zo wat alles op Disney+ checken.

Fijn weekend gewenst.