PDA

Bekijk de volledige versie : Yellowstone - Seizoen 1-5 (Streaming)



Rogier Burghout
11-10-2023, 07:25
Yellowstone - Seizoen 1-5 (Streaming)

Yellowstone is een zeer interessante westernserie die speelt in de moderne tijd.

Lees dit artikel (https://allesoverfilm.nl/recensies/6425/yellowstone-seizoen-1-5/streaming/)

Werner
11-10-2023, 08:51
Ik ben zelf bezig met de Blu-rays...

Marcel Hoeve
11-10-2023, 15:39
Ik heb een tijdje terug seizoen 1 op Blu-ray gezien. Vond het een boeiend eerste seizoen (voor mij een 8,5) en maakt me nieuwsgierig naar seizoen 2 (op Blu-ray), maar ik vind het echter geen abonnement op SkyShowtime waard. Het zal nog wel even duren voordat ik seizoen 2 in de speler stop. Heb nog genoeg andere films en series op fysieke media te bekijken (en herkijken).

rogue
11-10-2023, 16:05
Ik heb een tijdje terug seizoen 1 op Blu-ray gezien. Vond het een boeiend eerste seizoen (voor mij een 8,5) en maakt me nieuwsgierig naar seizoen 2 (op Blu-ray), maar ik vind het echter geen abonnement op SkyShowtime waard. Het zal nog wel even duren voordat ik seizoen 2 in de speler stop. Heb nog genoeg andere films en series op fysieke media te bekijken (en herkijken).

Jij neemt toch op geen enkele streamingdienst een abonnement Marcel?

Rogier Burghout
11-10-2023, 16:50
7 euro voor alle vijf de seizoenen en de twee spinoffs tegenover iets van 20 euro voor 1 seizoen op blu-ray. Ik begrijp je argument dan niet om voor een maand (of twee) een abonnement te nemen op SkyShowtime. Ik zit overigens te twijfelen om deze op blu-ray aan te schaffen, maar ik heb het liefst een box met alles erin.

tmvde
11-10-2023, 18:24
7 euro voor alle vijf de seizoenen en de twee spinoffs tegenover iets van 20 euro voor 1 seizoen op blu-ray. Ik begrijp je argument dan niet om voor een maand (of twee) een abonnement te nemen op SkyShowtime. Ik zit overigens te twijfelen om deze op blu-ray aan te schaffen, maar ik heb het liefst een box met alles erin.

Er komt nog maar een half seizoen en dan is het afgelopen, dus mogelijk het wachten op een volledige box waard.
Seizoen 5 krijgt dus nog 6 afleveringen.

Marcel Hoeve
11-10-2023, 19:02
7 euro voor alle vijf de seizoenen en de twee spinoffs tegenover iets van 20 euro voor 1 seizoen op blu-ray. Ik begrijp je argument dan niet om voor een maand (of twee) een abonnement te nemen op SkyShowtime. Ik zit overigens te twijfelen om deze op blu-ray aan te schaffen, maar ik heb het liefst een box met alles erin.
Rogier,
in tegenstelling tot vele andere forumleden kijk ik nooit meerdere seizoenen van een serie achter elkaar. Het kan soms wel eens jaar (of langer) duren voordat ik van een serie een volgend seizoen bekijk. Er zijn meer dingen in het leven die ik leuk vind en waar ik tijd aan wil besteden. Ik hoef niet alles te zien en hoef ook niet alles compleet te hebben. Van fear of missing out heb ik totaal geen last, gelukkig.

Marcel Hoeve
11-10-2023, 19:05
Jij neemt toch op geen enkele streamingdienst een abonnement Marcel?
Klopt. We hebben nu een gratis jaarabonnement op Videoland, maar dat hebben we gewonnen bij de Postcodeloterij. We maken daar echter amper gebruik van.

Rogier Burghout
11-10-2023, 21:22
Rogier,
in tegenstelling tot vele andere forumleden kijk ik nooit meerdere seizoenen van een serie achter elkaar. Het kan soms wel eens jaar (of langer) duren voordat ik van een serie een volgend seizoen bekijk. Er zijn meer dingen in het leven die ik leuk vind en waar ik tijd aan wil besteden. Ik hoef niet alles te zien en hoef ook niet alles compleet te hebben. Van fear of missing out heb ik totaal geen last, gelukkig.

Dus als je meerdere seizoen achter elkaar kijkt kan je niet meer van andere dingen in het leven genieten en heb je last van FOMO? Volgens mij kan beide heel goed tegelijkertijd Marcel. (y)