PDA

Bekijk de volledige versie : Grote Idols-thread



Pagina's : [1] 2 3

M Balje
25-11-2002, 11:12
Afgelopen Vrijdag 22 November 2002

GTST 2,305 miljoen
Baantjer 3,255 miljoen
Idols 2,510 miljoen
Barend en Van Dorp 1,300 miljoen

JCL
25-11-2002, 11:47
Geweldig programma,

op http://www.idols.nl kun je alle hoogtepunten nog eens door kijken.

doei Sonyman

Steven Maas
25-11-2002, 14:07
Afgelopen Vrijdag 22 November 2002

GTST 2,305 miljoen [/B] Al sinds 1993 ofzo niet meer gezien
Baantjer 3,255 miljoen Nog nooit gezien
Idols 2,510 miljoen Een halve aflevering gezien
Barend en Van Dorp 1,300 miljoen 2 x een halve aflevering gezien.

Geen van de bovenstaande programma's kan mij echt bevallen.
Hierbij dus mijn bijdrage.

Jelger
25-11-2002, 14:13
Ik kijk regelmatig Barend en van Dorp, de rest ken ik niet (ja, van naam, ik zal niet zeggen dat ik nog nooit van GTST gehoord heb:D )

Johan van den D.
25-11-2002, 18:04
persoonlijk vind ik heel dat idols dus helemaal nikshttp://smilies.networkessence.net/s/contrib/owen/smash.gif

Bob
25-11-2002, 19:02
Vond de eerste afleveringen best lachen...vooral die ouders die hun eigen droom nooit hebben kunnen waarmaken en nu hun kind aan het puchen zijn...en die echt niet kunnen zingen! Lachen!

Denk wel dat de fun er nu vanaf is. er blijven immers alleen deelnemers over die wel kunnen zingen.

Tommy Brok
25-11-2002, 19:03
Denk wel dat de fun er nu vanaf is. er blijven immers alleen deelnemers over die wel kunnen zingen. Haha, daar gaat het uiteindelijk ook allemaal om! Hoe gaat het trouwens met die single van Tim, die Hawai gozer?:D!

Tommy!

garialdo
25-11-2002, 19:08
Ik heb idols ook wel eens gezien. Er was zo'n gozer met een koptelefoon op en die probeerde een liedje van "van Helen" na te doen. Maar het leek meer op een imitatie van Donald Duck.:D


De jury lachte hem overigens volkomen uit.

Bob
25-11-2002, 19:09
Haha, daar gaat het uiteindelijk ook allemaal om! Hoe gaat het trouwens met die single van Tim, die Hawai gozer?:D!

Tommy!

Hij heeft zijn eigen site...single komt binnenkort uit.

Zie ook dit topic:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=14160

Tommy Brok
25-11-2002, 19:19
Hij heeft zijn eigen site...single komt binnenkort uit.

Zie ook dit topic:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=14160 Z'n single is vrijdag uitgekomen als het goed is, verschrikkelijk zeg dat ie een eigen site heeft! Wat een schrale gozer!

Tommy!

Bob
25-11-2002, 19:34
Wel ontzettend lachen..hoorde laatste een stukje op 3FM in de auto...hahahaha...

...and noooowwwwwwwwwww, the end is neeeeaarrrrrrrr....

Hanna
26-11-2002, 21:42
geweldig programma..
dit is smullen van de bovenste plank.
als ik dit kijk voel ik me een ramptoerist.
HEERLIJK!!!

maar wat iemand anders net al zei.. nu blijven er alleen maar mensen over die goed kunnen zingen.. maarrr

het wordt nu steeds dramatischer als iemand afvalt...
stuk voor stuk gaat hun 'droom nu in duigen vallen' natuurlijk...
hehehe..

NicK Portier
27-11-2002, 00:21
Sommige kandidaten waren zoooo kansloos :D

1 woord voor dit programma: SCHITTEREND (y)

raimond 19
29-11-2002, 12:00
ik denk wel dat het prograama een stuk minder interresant word,doordat de audities afgelopen zijn.....

Maxster4th
02-12-2002, 09:22
Ik heb het afgelopen vrijdag gezien....de mensen die nu nog in het programma zitten kunnen idd wel goed zingen. Toch is het nog steeds leuk. Ik krijg tijdens het kijken nl een voorkeur voor bepaalde personen en ook een soort "haat" tegen andere. Ondertussen hopen dat jouw voorkeuren doorgaan en die personen die je niet mag afvallen.

Tis een soort BB geworden, alleen kan je hier niet sms'en om te bepalen wie er uit moet! ;)

NicK Portier
02-12-2002, 11:55
Ik krijg tijdens het kijken nl een voorkeur voor bepaalde personen en ook een soort "haat" tegen andere.

Dat heb ik min of meer ook :) bv tegen "sunny" of hoe dat verwaande mens ook mag heten :) 3x niks :D

M Balje
02-12-2002, 15:32
Dat heb ik min of meer ook :) bv tegen "sunny" of hoe dat verwaande mens ook mag heten :) 3x niks :D

Wat dacht je van dat meisje dat zij dat zingen haar lot en haar leven was.
In B&W bleef ze vol houden dat ze kon zingen.
Ik geef toe ik kan niet zingen,als zij dat nu ook is deed. :o

Tim (Frank Sinatra met My Way) en Hennie (Gister bij Life and cooking) konden ook niet goed zingen,maar kwamen wel grappig over.

Maar de aflevering van afgelopen vrijdag (2miljoen160.000 kijkers) zaten inderdaad een hoop mensen bij die konden zingen.
Ik ben benieuwd welke kamer door gaat,ik hoop 3.

Maxster4th
02-12-2002, 19:25
Dat heb ik min of meer ook :) bv tegen "sunny" of hoe dat verwaande mens ook mag heten :) 3x niks :D

Same here, maar ook tegen JOEL, die in de eerste aflevering met z'n pappie op tv was.

Joost v.d. Ham
02-12-2002, 21:31
Och dat was echt om van te kotsen..


..Tja Nederland heeft behoefte aan bepaald talent, en mij zoon heeft dat nu eenmaal...

Bleeeeeeeeeuh :(

Donovan
02-12-2002, 21:34
Het mooiste vond ik nog wel papa's beschrijving van Joel "daar gaan er geen twaalf van in een dozijn" :rolleyes:

M Balje
02-12-2002, 21:59
Ff voor de mensen die niet weten over wie we het hebben.
Dit is joel.(Links)

http://www.rtl.nl/_internal/scriptedimages!0/2v6esz50vlo71

Foto: Idols.nl

En dit is die Tim
http://www.rtl.nl/components/shows/idols/home/images/tim_vicious114.jpg

NicK Portier
03-12-2002, 00:07
Tim doet toch Gymnasium of Atheneum?
Toch komt hij op mij over als een zwakbegaafde...
Die hele performance was gewoon triest :confused: Maar vooral ook superlachwekkend :D

NicK Portier
03-12-2002, 00:11
Tim (Frank Sinatra met My Way) en Hennie (Gister bij Life and cooking) konden ook niet goed zingen

Zeg maar gerust: konden helemaal niet zingen :D

Remco de Swart
03-12-2002, 08:43
Ook ik vind het een fantastisch programma en hoewel ik erg van zingen hou doe ik toch niet aan het programma mee. Waarom niet zul je denken. Je moet je zelf gewoon is op een bandje of een computer opnemen om te horen hoe je nu echt klinkt. Dan kom je er in mijn geval achter dat je bij Idos niets te zoeken hebt en weet je gelijk wat je je vrienden en familie aandoet als je je klep opentrekt.

Wat ik niet begrijp dat sommige mensen die zeggen: Ik kan hardstikke goed zingen. Vervolgens hoor je hun zingen en het lijkt nergens op. Tegen al die kandidaten en wannabe kandidaten van idols zou ik willen zeggen neem je zelf een keer op. Hoe dat maakt niet uit. En luister goed naar je zelf. Dit bespaart jullie een hoop ellende.

Bij nader inzien doe het toch maar niet, dan hebben wij de volgende audities weer wat om te lachen:D

Ook het vervolg van het programma vind ik leuk maar ja de Notenclub, muziekprogramma KRO en België 1 vind ik fantastisch.

starbuck
03-12-2002, 19:59
wereldconcept dit programma, ik vind het nog steeds leuk ondanks het afvallen van de grootste valszingers, nu hou je nog de irritante persoonlijkheden zoals daar is Sunny.

getver de getver, als dat het nieuwe idool wordt van Nederland, dan wordt Ratelband vast en zeker Minister-president, kortom dan is er iets goed mis in Nederland.

M Balje
20-12-2002, 23:01
http://www.rtl.nl/_internal/scriptedimages!0/grpqo13luz0akp 5deplaatst met 5%

http://www.rtl.nl/_internal/scriptedimages!0/grpqo13luz0arvEcht Jammer,Zosja is helaas net niet niet door.
Ze kreeg 9% van De Stemmen en is daar door op nummer 4 geeindigd.

Wel door...

http://www.rtl.nl/_internal/scriptedimages!0/grpqo13luz0b5s had 11% 3de plaats.
http://www.rtl.nl/_internal/scriptedimages!0/grpqo13luz0aks 21% 2de plaats.
http://www.rtl.nl/_internal/scriptedimages!0/grpqo13luz0ayp 51% 1ste plaatst.

starbuck
21-12-2002, 09:08
idd zeer jammer dat zosja is verdwenen, vond ik absoluut de beste in deze aflevering.

Mischien dat de jury haar nog 1 kans geeft, er is immers na volgende week 1 "wildcard" te vergeven door de jury.

skin
21-12-2002, 10:15
idd zeer jammer dat zosja is verdwenen, vond ik absoluut de beste in deze aflevering.

Mischien dat de jury haar nog 1 kans geeft, er is immers na volgende week 1 "wildcard" te vergeven door de jury.

:o Laat ik beginnen met te zeggen dat ik me dood schaam dat ik dit programma erg leuk vind (althans de eerste 3 afleveringen)
er zit mij toch net iets te veel een Big Brother luchtje aan, maar goed.
Ik ben het met jullie eens dat Zosja bij de laatste 3 had moeten zitten, maar vinden jullie het nou ook niet echt fair dat de echte amateurs het tegen mensen als zosja en Roger moeten opnemen die al in een band zingen, het is overduidelijk dat zij veel meer ervaring hebben, ze zijn ook veel minder zenuwachtig, bij de meeste kandidaten zie je al voor zij moeten zingen dat het nix wordt, die angstogen geven het al aan.
voorspellinkje: ik denk dat Jim gaat winnen, niet omdat hij de beste zou zijn maar omdat hij precies de leeftijd heeft van de doelgroep die zich een ongeluk SMSen, hij ziet er goed uit, en zingt niet slecht (maar wel momotoon).

NicK Portier
22-12-2002, 10:35
(maar wel momotoon).

momotoon? ;)

skin
22-12-2002, 12:49
momotoon? ;)

Ja, je weet wel van het werkwoord Mommelen = mummelen
:rolleyes:

spok
22-12-2002, 13:23
:o Laat ik beginnen met te zeggen dat ik me dood schaam dat ik dit programma erg leuk vind (althans de eerste 3 afleveringen)


Hoezo schaam jij je dan? je kijkt er waarschijnlijk naar omdat je zelf graag mee zou doen?

skin
22-12-2002, 13:37
Hoezo schaam jij je dan? je kijkt er waarschijnlijk naar omdat je zelf graag mee zou doen?

Het is vooral plaatsvervangende schaamte :D
Ik meedoen? 1 Tim lijkt me wel genoeg;)

Hanna
22-12-2002, 22:18
oeee.. die Jimmie! zeer terecht dat hij nummer 1 is geworden deze aflevering, verreweg de meeste potentie om een echte ster te worden! wat mij betreft is het dus ook wel zeker wie dat platencontract in de wacht gaat slepen...jimmie!!:)

M Balje
27-12-2002, 21:37
Vanaf volgende week is Idols op Zaterdag te zien om 21.05.
Zaterdag 04 januari 2003 eerst het beste van idols.
Vanaf Zaterdag 11 Januari elke week live shows.
Vanaf Vrijdag 03 Januari 2003 elke Vrijdag om 21.30 Barend en Van Dorp met het lijsttrekkers debat.

Hanna
27-12-2002, 21:53
Vanaf Zaterdag 11 November elke week live shows.


Neem aan dat je toch '11 januari' bedoeld??
en terecht dat ze op die dag beginnen met 'de echte shows'
een beter dag dan mijn geboortedatum is er nou eenmaal niet...:D

ps; kijk met vol spanning uit naar de uitslag... over 40 minuutjes!!:)

Jelger
27-12-2002, 21:54
Neem aan dat je toch '11 januari' bedoeld??
en terecht dat ze op die dag beginnen met 'de echte shows'
een beter dag dan mijn geboortedatum is er nou eenmaal niet...:D

ps; kijk met vol spanning uit naar de uitslag... over 40 minuutjes!!:)

Ik dacht dat Jeanette gewonnen had??:confused:

Hanna
27-12-2002, 21:55
Ik dacht dat Jeanette gewonnen had??:confused:

*zucht*

ok, als je zó ver heen bent... is er geen beginnen aan qua uitleg...:rolleyes::D

Jelger
27-12-2002, 21:57
*zucht*

ok, als je zó ver heen bent... is er geen beginnen aan qua uitleg...:rolleyes::D

Oke oke:) Als ik alleen op de plaatjes hierboven moet afgaan zeg ik Marieke(y) Kan die ook zingen?

Hanna
27-12-2002, 22:01
Marieke(y) Kan die ook zingen?

mwoah.. Zosja was duidelijk beter..
maar ik denk, omdat Marieke meer aandacht kreeg in de eerdere afleveringen, met de audities, dat ze daarom tóch wat meer stemmen heeft gekregen..:(!
maarre, ik heb een ideetje!!
ga jij met Marieke, ik met Jim... hebben we gezellig een double date..?:D

Jelger
27-12-2002, 22:06
mwoah.. Zosja was duidelijk beter..
maar ik denk, omdat Marieke meer aandacht kreeg in de eerdere afleveringen, met de audities, dat ze daarom tóch wat meer stemmen heeft gekregen..:(!
maarre, ik heb een ideetje!!
ga jij met Marieke, ik met Jim... hebben we gezellig een double date..?:D

Zolang er niet gezongen wordt ben ik er hoor;)

Chris Howitt
27-12-2002, 22:42
Yes, joel ligt er uit. Sinds ik zijn vader op TV gezien heb, kon ik dat joch niet uit staan.

Alex van den Berg
28-12-2002, 00:07
Yes, joel ligt er uit. Sinds ik zijn vader op TV gezien heb, kon ik dat joch niet uit staan. :confused: ... Kan Joel er wat aan doen dat zijn vader zo'n eikel is??

In ieder geval is mijn persoonlijke favoriet, Dewi, bezig om een topartieste te worden... :)

starbuck
28-12-2002, 08:39
Het was omstreeks 23.45 op 27 december, plotseling onstonden er overal in Nederland vreugdevuren, spontane feesten en zelfs in Spakenburg werden er spontaan polonaises gelopen.
Mensen vielen elkaar huilend in de armen van geluk, gesluierde moslimvrouwen dansen de Polka met enge skinheadtypes, Marco Borsato is zo ontroerd dat hij geen noot kan uitbrengen
( gelukkig ) , Andre Hazes nam nog gauw een biertje want het volkfeest is ongekend. Zelfs Premier Balkenende werd betrapt met een flink glas Wodka in zijn hand, lallend met zijn vrouw.
Wouter Bos en Mat Herben werden in een nogal aanstootgevende houding aangetroffen in de tweede kamer waar je struikelde over de lege champagne flessen....

Het feest duurde tot in de kleine uurtjes want er was zo iets fantastisch gebeurd.....

Joel was weggestemd uit Idols.;)

M Balje
28-12-2002, 10:56
Eigelijk had Marieke uitgesloten van deel namen moeten worden gestelt.(mij maakt het niet uit)
Ze is namelijk de Zus van Aukje van Ginneken. (Charlie in GTSt)

Hanna
28-12-2002, 11:49
Eigelijk had Marieke uitgesloten van deel namen moeten worden gestelt.(mij maakt het niet uit)
Ze is namelijk de Zus van Aukje van Ginneken. (Charlie in GTSt)


Is dat echt waar? :confused:!

skin
28-12-2002, 12:22
Originally posted by Alex van den Berg
[BIn ieder geval is mijn persoonlijke favoriet, Dewi,

(y)

skin
28-12-2002, 12:23
enge skin


ZOEK JE RUZIE OF ZO?! ;) :D

M Balje
28-12-2002, 12:28
Is dat echt waar? :confused:!

Ik heb het ff opgezocht en vond dit adres op idols.nl

http://www.mariekevanginneken.nl/

En als ik daar kijk vond ik dit.

http://www.mariekevanginneken.nl/feitjes.html

Zussen : 1, Aukje van Ginneken

Jelger
28-12-2002, 14:59
Maar wie heeft nou gewonnen? Of zijn ze allemaal weggestemd?:D

Hanna
28-12-2002, 15:59
Ik heb het ff opgezocht en vond dit adres op idols.nl

http://www.mariekevanginneken.nl/

En als ik daar kijk vond ik dit.

http://www.mariekevanginneken.nl/feitjes.html

Zussen : 1, Aukje van Ginneken

Aha.. nou, dat is dan wel apart.
maar het zou toch van de gekken zijn dat zij uitgesloten zou worden van deelname alleen doordat zij een bekend zusje heeft? vind je dat echt??

Alex van den Berg
28-12-2002, 16:35
Maar wie heeft nou gewonnen? Of zijn ze allemaal weggestemd?:D Niemand heeft nog gewonnen... Voorlopig zijn er uit 3 publieksrondes steeds 3 uit 10 deelnemers geselecteert.
Dat betekent dat de spoeling nu is uitgedund van 30 naar 9 deelnemers... Waar nog een 10e bij wordt gekozen uit de afvallers tot nu toe... Die krijgt dus een soort "herkansing".
Hoe deze 10e deelnemer geselecteert gaat worden, is mij nog onbekend... Zal waarschijnlijk wel weer een publiekskeuze worden.

Martin de Goeij
28-12-2002, 16:37
<blabla>Hoe deze 10e deelnemer geselecteerd gaat worden, is mij nog onbekend... Zal waarschijnlijk wel weer een publiekskeuze worden. Da's schrikken:rolleyes: (6)

Hanna
28-12-2002, 16:46
Hoe deze 10e deelnemer geselecteert gaat worden, is mij nog onbekend... Zal waarschijnlijk wel weer een publiekskeuze worden.


nope!! deze keer geen publiekskeuze.
dit zal de keuze worden van de jury-leden.
wie de 'wild-card' gaat krijgen, zoals deze heet,
wordt op 11 januari bekend gemaakt in de eerste grote live show.

Maxster4th
28-12-2002, 18:13
Yes, joel ligt er uit. Sinds ik zijn vader op TV gezien heb, kon ik dat joch niet uit staan.

Zijn vader is hem duur komen te staan. Lullig voor hem, want zingen kon hij wel.

Nu maar hopen dat hij (niet(6) ) die Wildcard krijgt!

Hanna
29-12-2002, 15:59
zingen kon hij wel.

Hij zong niet slecht. Op de één of andere manier had ik toch het idee dat, elke keer als hij zong, iemand flink in zijn ballen stond te knijpen. Had niemand anders dat??? (6)

skin
29-12-2002, 16:11
Hij zong niet slecht. Op de één of andere manier had ik toch het idee dat, elke keer als hij zong, iemand flink in zijn ballen stond te knijpen. Had niemand anders dat??? (6)

HiHi, ja dus

Hanna
05-01-2003, 18:30
Het duurt nog even, maar ergens in maart zal dan eindelijk bekend zijn wie de winnaar van Idols wordt, het programma waar gemiddeld elke week 2 miljoen mensen naar kijken!!
Ook al zullen sommige mensen hier niet al te blij zijn met deze thread (ik denk....een Jelger:D) ben ik toch benieuwd naar jullie voorkeur.
Zelf ga ik voor Jim. Ronduit de beste looks en mooiste stem!

Johan van den D.
05-01-2003, 18:34
Tja, ik heb het nog nooit gezien dus kan ik maar beter niks meer zeggen http://smiliez.de/img.php/546.gif

Donovan
05-01-2003, 18:34
Ook al zullen sommige mensen hier niet al te blij zijn met deze thread

Is idd een behoorlijke onzin-thread, gezien het bestaan van deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=14144&highlight=idols)

(en nou niet gaan zeuren dat ik zeur he....) ;)

Hanna
05-01-2003, 18:43
dat is neit zeuren maar het gaat er hier specifiek om de winnaar...!

Johan van den D.
05-01-2003, 18:50
En de winnaar is................................http://smiliez.de/img.php/541.gif

Steven Maas
05-01-2003, 19:14
Ik denk dat de makers/bedenkers van het programma VET gaan winnen. :D

Camille
05-01-2003, 19:17
Ik zou niet niet weten wie, dat bepalen de kijkers.
Jim vind ik persoonlijk echt zo'n droge;)

Maar ik vind Jamai wel een ruige kerel:cool:

skin
05-01-2003, 19:24
Ik vrees Jim
Ik hoop Dewi

Niels Simons
05-01-2003, 19:51
ik vind het ook verschrikkelijk als ******* jim zou winnen.

wie was ook alweer t lekkerste vrouwke?

dan denk ik dat die zal gaan winnen(3 mannen en een *** in het panel tenslotte he)

mazzel,niels

Bericht handmatig gecensureerd door Alex.
Denk op dit forum (en daarbuiten) aan je medemens en gebruik derhalve geen scheldwoorden en/of vernederende uitdrukkingen.

Steven Maas
05-01-2003, 19:52
Wat wordt er toch serieus ingegaan op zo'n onderwerp. :confused:

Richard B.
05-01-2003, 21:56
Omdat we allemaal in ons hart verstokte reality-tv-freaks zijn? :D

Ik ga voor Dewi. Niet alleen omdat ze een erg goeie zangeres is maar ook omdat ze het soort uitstraling heeft wat me erg aanstaat.

Btw: die Jim vind ik echt een gigantisch arrogante kwal. Ik zag ergens een interview met hem (op het jeugdjournaal ofzo) en die gozer is gewoon helemaal gek op zichzelf. Yuk..

Richard B.
05-01-2003, 22:26
Ok, thread samengevoegd? Misschien dat dan de naam ook ff aangepast kan worden in 'Grote Idols-thread' ofzo.

Alex van den Berg
05-01-2003, 22:26
dat is neit zeuren maar het gaat er hier specifiek om de winnaar...! Ik wil niet zeuren, maar dit forum gaat over DVD en thuistheatertjes.
Ofwel... Eén threat over idols, vind ik meer dan genoeg... ;)

Donovan
05-01-2003, 22:36
Ik wil niet zeuren, maar dit forum gaat over DVD en thuistheatertjes.
Ofwel... Eén threat over idols, vind ik meer dan genoeg... ;)

Alex for president! (y)

Alex van den Berg
05-01-2003, 22:39
Misschien dat dan de naam ook ff aangepast kan worden in 'Grote Idols-thread' ofzo. Goed idee!! (6)

Richard B.
05-01-2003, 22:44
Goed idee!! (6)

Dank je wel! Ben benieuwd of het helpt om LOTR-achtige taferelen in te dammen.

Alex van den Berg
05-01-2003, 22:46
Ben benieuwd of het helpt om LOTR-achtige taferelen in te dammen. Wil je wel on-topic blijven? :o ... Al zien een hoop mensen daar hun 'Idols' in... :D

Jelger
05-01-2003, 22:47
Ik wil niet zeuren, maar dit forum gaat over DVD en thuistheatertjes.
Ofwel... Eén threat over idols, vind ik meer dan genoeg... ;)

teveel zelfs:o

Sorry...:)

starbuck
07-01-2003, 08:33
Voor diegenen die gisteren RTL boulevard gemist hebben en dus onze verschrikkelijke Sunny naakt hebben gemist......


http://forum.kicken.fm/topic.cgi?forum=30&topic=70

Hanna
08-01-2003, 17:49
ZIJN DAT TEPELS OF GEWOON EEN SOORT VAN EHM.... HALVE ENORME TOMATEN DIE ZE ER BOVENOP HEEFT GELEGD????

:eek: sorry.. maar heb echt vol afgrijzen hiernaar gekeken!

Jelger
08-01-2003, 17:50
ZIJN DAT TEPELS OF GEWOON EEN SOORT VAN EHM.... HALVE ENORME TOMATEN DIE ZE ER BOVENOP HEEFT GELEGD????

:eek: sorry.. maar heb echt vol afgrijzen hiernaar gekeken!

De eerste halve tomaat met een piercing die ik zie dan:D

Hanna
08-01-2003, 17:52
De eerste halve tomaat met een piercing die ik zie dan:D

oow dommie snap het dan! door die piercing dacht ze dat het leek alsof het echt was en zo snap je? jaja dat wist jij nog niet he dat komt alleen maar omdat je een beetje dom bent en omdat je nog nooit van idols hebt gehoord en bovendien denk je een goede journalist te worden maar ik vraag me toch af of jij je zelf zo goed kunt uitdrukken als ik nu aan het doen ben jaja zozo!

Jelger
08-01-2003, 17:53
oow dommie snap het dan! door die piercing dacht ze dat het leek alsof het echt was en zo snap je? jaja dat wist jij nog niet he dat komt alleen maar omdat je een beetje dom bent en omdat je nog nooit van idols hebt gehoord en bovendien denk je een goede journalist te worden maar ik vraag me toch af of jij je zelf zo goed kunt uitdrukken als ik nu aan het doen ben jaja zozo!

Ik snap het.....geloof ik:confused:

Hanna
08-01-2003, 17:56
Ik snap het.....geloof ik:confused:

Echt?? dan maken die hersens van jou toch steeds sprongen vooruit qua begrijpertje..;)

Jelger
08-01-2003, 17:58
Echt?? dan maken die hersens van jou toch steeds sprongen vooruit qua begrijpertje..;)

't is dat die knipoog er staat:o

Wil je nou trouwens dat deze thread ook weer gesloten wordt, want je hebt het allang niet meer over Idols-tomaten:D

Hanna
08-01-2003, 18:10
't is dat die knipoog er staat:o

Wil je nou trouwens dat deze thread ook weer gesloten wordt, want je hebt het allang niet meer over Idols-tomaten:D

laat ik dan nog maar ff zeggen dat Jim de winnaar van idols moet worden..:D

Rob P.
08-01-2003, 18:20
Ik vrees Jim
Ik hoop Dewi

Kort maar krachtig: Ik ook.....wie is dewi?:D ;)

Niels Simons
09-01-2003, 18:31
ik heb over jim maar een ding te zeggen: kunnen ze volkert niet even vrij laten en dan in ze oor fluisteren dat jim konijnesloffen heeft?

dan zijn we van een hoop gedoe af,ik vind t echt een shit programma worden trouwens.

enige wat leuk was waren de eerste afleveringen waarin mensen zich compleet voor gek aant zetten waren.

enne,Dewi en Roger waren de favorieten,nu dus alleen nog Dewi...

alleen al vanwege dat ze roger eruitpleuren moet heel dat programma geboycot worden!!

Vriendelijke groet aan de mensen die nog tijd gaan verspillen aan deze thread(alhoewel dat afkraken wel erg leuk is!

niet moderaten he alex,zo grof was t nie bedoeld hoor...
jim een medemens??

mazzel,niels

Sander Dubbeldam
09-01-2003, 19:11
schijnt dat sunner d'r moeder zelfmoord heeft gepleegd. als dat door die foto's komt zal het ook niet echt fijn voor sunny zijn.

starbuck
12-01-2003, 09:35
tjonge wat een Joel promotie show was de idols uitzending op Yorin.

Erg jammer dat Zosja eruit ligt en die hark van een Joel door mag.

Hanna
12-01-2003, 15:05
Vind het ronduit belachelijk dat Zosja eruit is!!!:mad:!!
ze zong ijzersterk, terwijl een Bas of een Joël of monotoon danwel duidelijk vals zongen!!

Vond Jamai, Jim, en Hind de enige die sterk zongen. Het was erg jammer dat Dewi van de spanning de draad kwijt was!

Snap trouwens niet waarom er hier zo jammer over Jim wordt gedaan :confused:! ik denk dat niemand er omheen kan dat hij een dijk van een stem heeft, waarom zou hij niet mogen winnen?

Vond de promotie voor Joël deze aflevering ook erg belachelijk. Die vader had waarschijnlijk een grote zak met geld bij zich en heeft een dealtje met endemol gesloten :o

Jelger
12-01-2003, 15:05
Vind het ronduit belachelijk dat Zosja eruit is!!!:mad:!!


ja:o

Jelger
12-01-2003, 15:06
ik denk dat niemand er omheen kan dat hij een dijk van een stem heeft, waarom zou hij niet mogen winnen?


weet ik niet:o

Jelger
12-01-2003, 15:06
Vond de promotie voor Joël deze aflevering ook erg belachelijk. Die vader had waarschijnlijk een grote zak met geld bij zich en heeft een dealtje met endemol gesloten :o

waarschijnlijk wel:o

Hanna
12-01-2003, 15:13
Jellie toch.. en dan worden andere mensen in andere threads door jou beschuldigd voorspelbaar te zijn??? :o

Jelger
12-01-2003, 15:14
Jellie toch.. en dan worden andere mensen in andere threads door jou beschuldigd voorspelbaar te zijn??? :o

Wat nou?? Ik ben het met je eens!!:(

Hanna
12-01-2003, 15:17
Wat nou?? Ik ben het met je eens!!:(

Dan is het goed schat..:D:D:D

Camille
18-01-2003, 21:18
Hebben jullie vanavond ook allemaal gekeken???

Ik vond het wel een leuke show, ik vond Marieke en Jamai het beste.

Ik blijf erbij dat ik die Jim echt niet goed vind zingen en een beetje een droge vindt. Sorry voor alle Jim-fans.....;)

P.S Hebben jullie al die plasmaschermen gezien?? :eek: :p wat een geld ze daaraan besteden, het waren er minstens 15 ofzo.....

Hanna
18-01-2003, 22:33
Hebben jullie vanavond ook allemaal gekeken???

Ik vond het wel een leuke show, ik vond Marieke en Jamai het beste.

Ik blijf erbij dat ik die Jim echt niet goed vind zingen en een beetje een droge vindt. Sorry voor alle Jim-fans.....;)

P.S Hebben jullie al die plasmaschermen gezien?? :eek: :p wat een geld ze daaraan besteden, het waren er minstens 15 ofzo.....

Ik heb ook gekeken ja vanavond. Jamai en Hind vond ik het beste, Marieke had een liedje uitgekozen dat bijna iedereen zou kunnen zingen vind ik :).
Ik ben idd net zo'n 'Jim-fan', maar vanavond heeft hij mij diep teleurgesteld. het commentaar van de jury was dan ook terecht. deze keer heb ik hem het voordeel van de twijfel gegeven en ook op hem gestemd maar als hij volgende week weer hetzelfde laat zien haak ik af :(...

ps; die plasmaschermen zijn vast aangeboden door hoofdsponsor rexona..:p

Jaded
18-01-2003, 22:47
Idols is ook net begonnen bij ons, waar het Idool 2003 noemt.

Samen met blooperprogramma's vind ik dit toch wel het goedkoopste vermaak van de bovenste tv plank.

Easy money gelijk ze zeggen ...

Lachen met de idiote stunten en vooral het gebrek aan genoeg zelfkritiek of zelfkennis van anderen gaat er altijd wel in op een doordeweekse druilerige dag.

Dat zie je dan ook wel aan de kijkcijfers.

Niet dat ik iets tegen dergelijke programma's heb (en zeker niet tegen diegene dat ernaar kijken)! Even duidelijk zijn.

Maar dit soort toestanden en ook wel die reality soaps die zich afspelen in een kinderziekenhuis (je kent ze wel, die met een grote 'ooooooohhh wat zielig'-factor) doen meestal mijn maag een paar keer door een rollercoaster gaan.

Maar voor de rest: alles (y) .

That's all ... carry on.

verry
18-01-2003, 23:03
Ik heb ook gekeken ja vanavond. Jamai en Hind vond ik het beste, Marieke had een liedje uitgekozen dat bijna iedereen zou kunnen zingen vind ik :).
Ik ben idd net zo'n 'Jim-fan', maar vanavond heeft hij mij diep teleurgesteld. het commentaar van de jury was dan ook terecht. deze keer heb ik hem het voordeel van de twijfel gegeven en ook op hem gestemd maar als hij volgende week weer hetzelfde laat zien haak ik af :(...

ps; die plasmaschermen zijn vast aangeboden door hoofdsponsor rexona..:p

ik heb t ook weer s ff bekeken enne.. die joël is een dweil van een gozer, hij moet echt een beste knal op zn ogen hebben wat een ****** ****** ***** *** ******hij kan niet zingen en ook nog een flikker volgens mij
(kijken of dit erdoor komt):D

niet dus

M Balje
18-01-2003, 23:04
Jammer voor julie en dat was zeker niet terecht.
Van mij had Jim wel weg gemogen.
Hint was de beste van allemaal.
Voor de rest had iedereen ze dag niet of een verkeerd nummer uigekozen.

Glenn Smits
18-01-2003, 23:23
Ja een echt idool voor alle mannen boven de 15 onder ons zo'n nieuwe Jantje Smit genaamd Jim ;) (BAH)

Wesley
19-01-2003, 03:08
Okee, even mijn "2 cents" hier plaatsen.

1. David: Begon goed, maar hij ging later iets de lagere kant op. Helaas, maar hij is ook niet echt mijn favo :

2. Marieke: Leuk dansje, maar d'r stem is een beetje hees. Alsof ze elke nacht aan een paar alcoholische drankjes heeft gezeten

3. Bas: Tja, hij heb een beetje een Ronan Keating stem. Maar ja, daarmee moeten we maar leven, maar hij doet het niet slecht.

4. Yuli: Goude strot, jammer dat zij eruit ligt, maar zij komt binnekort vast wel met een soul-plaatje :D

5. Jamaï: Hij is wel grappig, kan leuk zingen. Maar hij zou het beter doen als caberetier, hehe

6. Joël: Oooeee, wat een gluipert. Hier hebben we allemaal gelachen en gegierd om zijn "rap". Het was nog erger dan Yuli's mantel pakje (6)

7. Hind: Prachtige stem, zij mag van mij uit Idols stappen en meteen een plaat uitbrengen.

8. Jim: Show time's over. Begin vond ik 'em wel goed. Maar zijn stem is eentonig, en viel mij vandaag tegen. Hij wordt ook wel een keertje uitgekotst

9. Dewi: Hele mooie stem. Zij mag met Hind mee :D. Dat uit dat dunne meisje een kindje is gekomen, WOW

Okee, dat waren wel heel veel "2 cents"... en ik ben niet eens moe :p

Alex van den Berg
19-01-2003, 04:42
en ook nog een flikker volgens mijDa's nou weer zo'n typische nep-macho opmerking.
Of iemand kan zingen of überhaupt een idool kan zijn, staat los van zijn/haar sexuele geaardheid.:o

Johan van den D.
19-01-2003, 08:41
Da's nou weer zo'n typische nep-macho opmerking.
Of iemand kan zingen of überhaupt een idool kan zijn, staat los van zijn/haar sexuele geaardheid.:o Dat is zo
Maar wat is Idols eigenlijk?:D :D

Tommy Brok
19-01-2003, 09:30
9. Dewi: Hele mooie stem. Zij mag met Hind mee :D. Dat uit dat dunne meisje een kindje is gekomen, WOWZij is mijn favoriet toch wel, ik wist niet dat ze al moeder is! Hoe oud is ze eigenlijk?

Tommy

Tommy Brok
19-01-2003, 09:33
ZIJN DAT TEPELS OF GEWOON EEN SOORT VAN EHM.... HALVE ENORME TOMATEN DIE ZE ER BOVENOP HEEFT GELEGD????

:eek: sorry.. maar heb echt vol afgrijzen hiernaar gekeken! Ze ziet er niet uit zeg, heb er spijt van dat ik die foto's heb bekeken, gatver!:nono:

Tommy

Hanna
19-01-2003, 09:35
Zij is mijn favoriet toch wel, ik wist niet dat ze al moeder is! Hoe oud is ze eigenlijk?

Tommy

Zij is nu 19.. ze was 16(!) toen ze moeder werd :eek:

verry
19-01-2003, 09:38
Da's nou weer zo'n typische nep-macho opmerking.
Of iemand kan zingen of überhaupt een idool kan zijn, staat los van zijn/haar sexuele geaardheid.:o

als die jongen zou kunnen zingen zou het mij een worst wezen en mag hij van mij echt wel winnen, ondanks zijn seksuele geaardheid, ik vindt t gewoon nix, en gister vondt ik t al helemaal nix met zn uitvoering van "gangsters paradise" klonk gewoon nergens naar heeft die jongen de stem gewoon niet voor, en wat ik al helemaal irritant vindt (kan hij nix aan doen,ben ik met je eens) is zn ouwe heer, vooral de eerste keer dat hij op die auditie's was
kon wel over mn nek gaan:eek:

Tommy Brok
19-01-2003, 09:47
Zij is nu 19.. ze was 16(!) toen ze moeder werd :eek: Zozo, dan ben je er lekker vroeg bij! Mijn nicht heeft ook een kind(toen ze 19 was ofzo gekregen) maar dan heb je echt geen vrije tijd meer over! Ze heeft geluk dat ze uit een groot gezin komt met nog 4 zusjes die regelmatig op kunnen passen! Anders kun je helemaal niks meer doen!

Tommy!

Tommy Brok
19-01-2003, 09:49
en wat ik al helemaal irritant vindt (kan hij nix aan doen,ben ik met je eens) is zn ouwe heer, vooral de eerste keer dat hij op die auditie's was
kon wel over mn nek gaan:eek: Daar kan ie indd niks aan doen, dat zei ie in de uitzending gisteren ook, dat dat z'n beschamendste moment was,:D! Ik vond 'm in het begin ook niet veel, maar ben er wel wat positiever naar gaan kijken! Zal volgende week weer eens kijken,:D!

Tommy

verry
19-01-2003, 09:51
Zozo, dan ben je er lekker vroeg bij! Mijn nicht heeft ook een kind(toen ze 19 was ofzo gekregen) maar dan heb je echt geen vrije tijd meer over! Ze heeft geluk dat ze uit een groot gezin komt met nog 4 zusjes die regelmatig op kunnen passen! Anders kun je helemaal niks meer doen!

Tommy!

je kiest ervoor je weet van tevoren dat het niet nix is, en dat je het een stuk drukker krijgt dan voorheen dus ik heb daar geen medelijden mee

Tommy Brok
19-01-2003, 09:55
je kiest ervoor je weet van tevoren dat het niet nix isSoms ligt dat toch wel even wat anders! Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen!

Tommy!

verry
19-01-2003, 09:58
Soms ligt dat toch wel even wat anders! Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen!

Tommy!
(nog steeds ff een beetje off-topic)
tenzij het niet gepland was bedoel je?dan is het nog wat anders, maar dan nog... hier bij ons in de buurt woont ook een meisje van een jaartje of 17 die is ook ongepland moeder geworden maar je ziet alleen haar moeder maar met die kleine lopen zij gaat zelf elke donderdag ofzo en elk weekend gewoon opstap en doet eigenlijk weinig tot nix met die kleine van haar, ook belachelijk, ik ben geen voorstander van abortus maar in zo'n geval ga je je toch afvragen wat beter zou zijn

Brian Slotboom
19-01-2003, 10:03
Als er 1 moet winnen dan vind ik dat Dewi dat moet zijn. Super mooie stem. Aan de rest heb ik me eigenlijk alleen maar geërgerd. Mijn vriendin vind natuurlijk weer dat Jim een schatje is en moet winnen. BAH

verry
19-01-2003, 10:06
Als er 1 moet winnen dan vind ik dat Dewi dat moet zijn. Super mooie stem. Aan de rest heb ik me eigenlijk alleen maar geërgerd. Mijn vriendin vind natuurlijk weer dat Jim een schatje is en moet winnen. BAH

hehe:D

M Balje
19-01-2003, 11:03
Okee, even mijn "2 cents" hier plaatsen.

1. David: Begon goed, maar hij ging later iets de lagere kant op. Helaas, maar hij is ook niet echt mijn favo :

2. Marieke: Leuk dansje, maar d'r stem is een beetje hees. Alsof ze elke nacht aan een paar alcoholische drankjes heeft gezeten

3. Bas: Tja, hij heb een beetje een Ronan Keating stem. Maar ja, daarmee moeten we maar leven, maar hij doet het niet slecht.

4. Yuli: Goude strot, jammer dat zij eruit ligt, maar zij komt binnekort vast wel met een soul-plaatje :D

5. Jamaï: Hij is wel grappig, kan leuk zingen. Maar hij zou het beter doen als caberetier, hehe

6. Joël: Oooeee, wat een gluipert. Hier hebben we allemaal gelachen en gegierd om zijn "rap". Het was nog erger dan Yuli's mantel pakje (6)

7. Hind: Prachtige stem, zij mag van mij uit Idols stappen en meteen een plaat uitbrengen.

8. Jim: Show time's over. Begin vond ik 'em wel goed. Maar zijn stem is eentonig, en viel mij vandaag tegen. Hij wordt ook wel een keertje uitgekotst

9. Dewi: Hele mooie stem. Zij mag met Hind mee :D. Dat uit dat dunne meisje een kindje is gekomen, WOW

Okee, dat waren wel heel veel "2 cents"... en ik ben niet eens moe :p

Jamai en Bas hadden van nummer moeten wisselen.
Vorige keer was ik heel te vreden over hun.
De BB hebben meschien ook nog een plaatsje vrij voor joel daar in Amerika,nee helemaal niks dat Backstreetboys gehalte.

Hanna
19-01-2003, 11:48
Als er 1 moet winnen dan vind ik dat Dewi dat moet zijn. Super mooie stem. Aan de rest heb ik me eigenlijk alleen maar geërgerd. Mijn vriendin vind natuurlijk weer dat Jim een schatje is en moet winnen. BAH

(6)... daar schijnen veel mannen het moeilijk mee te hebben, met die voorkeur voor Jim.. ah joh, dat ventje is 15.. tis vast geen serieuze concurrentie voor je (y)!!

Hanna
19-01-2003, 11:49
(nog steeds ff een beetje off-topic)
tenzij het niet gepland was bedoel je?dan is het nog wat anders, maar dan nog... hier bij ons in de buurt woont ook een meisje van een jaartje of 17 die is ook ongepland moeder geworden maar je ziet alleen haar moeder maar met die kleine lopen zij gaat zelf elke donderdag ofzo en elk weekend gewoon opstap en doet eigenlijk weinig tot nix met die kleine van haar, ook belachelijk, ik ben geen voorstander van abortus maar in zo'n geval ga je je toch afvragen wat beter zou zijn

Ben ik het helemaal mee eens! je moet kijken naar wat het beste is voor een kindje, en op deze manier groeit het (bijna) op alsof het ongewenst is :(.

Wesley
19-01-2003, 12:54
ah joh, dat ventje is 15.. tis vast geen serieuze concurrentie voor je (y)!! (6)

Hanna
19-01-2003, 14:08
(6)


oww. je bent zelf ook 16 zie ik?? nah, je ziet er in ieder geval ouder uit...(y)

Maxster4th
19-01-2003, 19:10
Hind was zoals eerder gezegd echt een TOPPER. Zoals die zingt > meteen kippenvel. Datzelfde geldt ook voor Jamai. Hij ging staan en BAM daar was hij en meteen zuiver. Zijn "looks" en gedrag zijn misschien niet typisch eenidol, maar hij kan wel fantastisch zingen.

(jullie zullen je nu vast niet meer afvragen wie van mij mag winnen ;))!!!!

Dewi zingt ook goed, alleen gisteren wat minder. Zij heeft daarentegen wel the looks

Marty vanluit
20-01-2003, 09:51
Hind was zoals eerder gezegd echt een TOPPER. Zoals die zingt > meteen kippenvel. Datzelfde geldt ook voor Jamai. Hij ging staan en BAM daar was hij en meteen zuiver. Zijn "looks" en gedrag zijn misschien niet typisch eenidol, maar hij kan wel fantastisch zingen.

(jullie zullen je nu vast niet meer afvragen wie van mij mag winnen ;))!!!!

Dewi zingt ook goed, alleen gisteren wat minder. Zij heeft daarentegen wel the looks

Ben ik het voledig mee eens. Hind deed echt HELEMAAL niets fout afgelopen zaterdag! Echt een kippeveloptreden was dat!
En Jamai is ook een topper. Geldt ook voor Dewi. Wat mij betreft maken die drie uit wie er gaat winnen! (y)

Wat ik alleen zo jammer vind, is dat ik toch vrees dat die Jim gaat winnen, en alleen omdat hij er volgens de 16 jarige (en jonger) meisjes leuk uitschijnt te zien. Zingen kan hij niet echt, hij kreeg zelfs afgelopen zaterdag het commentaar dat als hij zo had gezongen bij de voorrondes, hij er waarschijnlijk niet door was gekomen... Maarjah... duizenden gillende leeghoofdige jonge meisjes die op hem stemmen en BAM.... daar is je onterechte idol! :o


dus.... :D

M Balje
20-01-2003, 10:08
Ben ik het voledig mee eens. Hind deed echt HELEMAAL niets fout afgelopen zaterdag! Echt een kippeveloptreden was dat!
En Jamai is ook een topper. Geldt ook voor Dewi. Wat mij betreft maken die drie uit wie er gaat winnen! (y)

Wat ik alleen zo jammer vind, is dat ik toch vrees dat die Jim gaat winnen, en alleen omdat hij er volgens de 16 jarige (en jonger) meisjes leuk uitschijnt te zien. Zingen kan hij niet echt, hij kreeg zelfs afgelopen zaterdag het commentaar dat als hij zo had gezongen bij de voorrondes, hij er waarschijnlijk niet door was gekomen... Maarjah... duizenden gillende leeghoofdige jonge meisjes die op hem stemmen en BAM.... daar is je onterechte idol! :o


dus.... :D

Als Henk Jan Smit,Van Tijn en die andere 2 het uit eindelijk niks vinden dan gaan hun echt geen nummer met ze maken hoor.
Het kan net zo goed zijn dat bv Jim wint,maar ze liever een plaat maken met Hint.

Brian Slotboom
20-01-2003, 10:29
(6)... daar schijnen veel mannen het moeilijk mee te hebben, met die voorkeur voor Jim.. ah joh, dat ventje is 15.. tis vast geen serieuze concurrentie voor je (y)!!


Duhhhh....

M Balje
25-01-2003, 22:21
Joel is weg.
Ik moet wel zeggen dat hij deze keer beter ze best deed en dat Marieke slechter was.

Mijn Top 8 van deze week

1. Hind
2. Dewi
3. Bas
4. Jamai
5. David
6. joel
7. Marieke
8. Jim

Hanna
26-01-2003, 12:34
Hind was absoluut de beste gister..
het was echt ongelofelijk wat zij uit haar longen perste!
Marieke was jammer, echt totaal fout gekozen nummer!
Dewi vond ik deze keer tegenvallen, ze kan veel meer.
terecht dat joël weg is, heb ik vanaf het begin al niet gemogen..:nono:
Jim was gister al weer bijna terug op zn niveau...
ben weer benieuwd naar volgende week,
waarschijnlijk zal david dan moeten afvallen.. niet zo populair volgens mij en zn stem laat weleens te wensen over.

Luther Hartog
26-01-2003, 12:47
ik heb het gemist, heb ik wat gemist?

Daan de G.
26-01-2003, 12:50
heb het gister gezien , en ik vond die jim echt super slecht... zal wel aan mij liggen :confused: en die Bas die mag van mij ook wel weg want die kon er ook nie veel van. vond Jamai ( ofzo ) het leukst en het grappigst ;) marieke heeft een lekker koppie dus die mag van mij ook wel winnen :p

verry
26-01-2003, 13:16
http://www.smilies.nl/rough/asta.gif
joël....http://www.smilies.org/basesmilies/Fuck_Off.png(6)

mocht wel tijd worden irritante #@**@!!!

Spacemann Spiff
26-01-2003, 16:23
Ben/ was absoluut geen fan van Joel, maar hij was echt wel beter als die baby-face Jim... die is gewoon slecht....

verry
29-01-2003, 17:36
Ben/ was absoluut geen fan van Joel, maar hij was echt wel beter als die baby-face Jim... die is gewoon slecht....

niet mee eens Joël was en is een dikke sufferd die absoluut niet kan zingen(ok vast beter dan mij) en er met mazzel weer tussen is gewurmd..., en jim tja... weinig moeite mee eigenlijk, ik denk alleen niet dat ie wint:D

zeta
30-01-2003, 10:54
heb het gister gezien , en ik vond die jim echt super slecht... zal wel aan mij liggen :confused: en die Bas die mag van mij ook wel weg want die kon er ook nie veel van. vond Jamai ( ofzo ) het leukst en het grappigst ;) marieke heeft een lekker koppie dus die mag van mij ook wel winnen :p

'keb gister de herhaling gezien, en het was terrecht dat Joel eruit ging van de heren. Marieke was echter slechter, maar die heeft inderdaad een mooi koppie :D

Begrijp alleen niet dat Bas er van jou uit mag, want die vond ik van de heren echt de beste, al scheelt het niet veel met Jamai. De jury gaf Jamai een dikke pluim en had kritiek op Bas. Volgens mij volkomen onterecht. :confused: Maar wie ben ik als leek op dit gebied :eek:

Hind is duidelijk de beste van de dames (en heren) en ik vind Bas de beste van de heren.

Wesley
30-01-2003, 12:54
oww. je bent zelf ook 16 zie ik?? nah, je ziet er in ieder geval ouder uit...(y) Dat vond ik niet zo heel erg, maar ik vond het wel grappig over komen haha. En dat hoor ik vaker dat ik er ouder uit zie ;). Ben ik op zich wel blij mee (lees: rokers thread;))

Wesley
30-01-2003, 13:06
Owkee... daar ben ik weer :p... over aflgelopen uitzending ;):

1. Dewi: Had beter gekund, misschien een beetje verkeerd liedje gekozen, maar klonk alsnog wel goed

2. Bas: Klonk wel aardig, alleen ik vond de jury een beetje raar. Hij zei dat ie het mee zou nemen, maar de jury deed (althans die beetje dikke) begon te zeiken dat ie em niet wilde afkraken :confused:

3. Joel: Ach ach ach ach. Dat die jongen zich nog durft te vertonen. No words needed

4. Hind: Super! Alleen ik denk niet dat zij dit zou winnen. Het heet Idols. En zij is meer een Shania Twain-zangeres.

5. David: Klonk beter dan vorige week, het liedje vond ik niets.

6. Jamai: Precies het goede nummer. Ook omdat hij iets van Elton weg heeft ;)

7. Jim: Tsja, het lijkt net alsof hij steeds minder fans krijgt. Ook in mijn klas, allemaal afhakers :p(6)

8. Marieke: Zeg, kindje, hoe oud ben je nou? Dat lied vind ik niks, Mariek vind ik niks, en klonk nergens naar.

Zooooo, ik kan niet wachten tot de volgende aflevering;)

Hanna
31-01-2003, 15:59
Morgen is het alweer zo ver:);)!

trouwens.. wisten jullie al dat Jim laatst door 'zijn' charlotte van een jongen een echte 'man' is geworden?
geloof je het niet? tss...

het stond toch echt deze week in de privé..:rolleyes::rolleyes:

Camille
31-01-2003, 16:29
Ik ben benieuwd welk thema ze morgen krijgen.

M Balje
31-01-2003, 16:58
Ik ben benieuwd welk thema ze morgen krijgen.

Ik hoop dat ze nog een ronde zomer nummers krijgen.

Marieke,Dewi en Jamai met de Ketchup song :D

en evenveel een duet.

Dus dat eerst de een zingt en de ander in springt.

Camille
31-01-2003, 18:20
LOL

Ik weet niet of ik dat wel wil zien:D

We zullen moeten wachten tot morgen...

Hanna
01-02-2003, 18:33
Ik heb zo'n gevoel dat ze weleens in het nederlands konden gaan zingen ofzo.. lijkt me ook weleens leuk, dat is toch weer heel wat anders:)

Hanna
01-02-2003, 20:20
Ik heb zo'n gevoel dat ze weleens in het nederlands konden gaan zingen ofzo.. lijkt me ook weleens leuk, dat is toch weer heel wat anders:)

:eek: ik heb echt voorspellende gaves:eek:

M Balje
01-02-2003, 21:56
Top van deze week

1. Jamai
2. David
3. Hint
4. Bas
5. Dewi
6. Jim
7. Marieke

M Balje
01-02-2003, 22:12
Jim voor het eerst op de stoel samen met Bas en Bas moest weg.
Jammer want Bas was over het al gemeen beter.
Dit betekent wel dat Jim uit moet kijken.

Hanna
01-02-2003, 22:23
Ik vond Hind weer het beste deze aflevering.
Jammer van de verkoudheid van Jim, het was erg te merken.
toch verdiende hij het niet om op de stoelen te zitten,
want voor het eerst deed hij een keer een ander trucje met zijn stem. hopelijk komt hij volgende keer eens echt met een goede opvolger van 'jessie'.
terecht dat bas weg is. die jongen kan geen kritiek verdragen en heeft absoluut een 'dertien-in-een-dozijn' stem. volgende week mag van mij David weg.
Ook Dewi mag wel weer met iets sterkers komen. 'stronger' van vorige week was drie keer niets en vandaag vond ik haar ook beneden haar kunnen.

Joost v.d. Ham
01-02-2003, 22:45
ook ik heb gekeken...:o ( ben ingesneeuwd:( )

ik ben fan van Hind! :D

Wesley
02-02-2003, 00:44
Ik vond Hind weer het beste deze aflevering.
Jammer van de verkoudheid van Jim, het was erg te merken.
toch verdiende hij het niet om op de stoelen te zitten,
want voor het eerst deed hij een keer een ander trucje met zijn stem. hopelijk komt hij volgende keer eens echt met een goede opvolger van 'jessie'.
terecht dat bas weg is. die jongen kan geen kritiek verdragen en heeft absoluut een 'dertien-in-een-dozijn' stem. volgende week mag van mij David weg.
Ook Dewi mag wel weer met iets sterkers komen. 'stronger' van vorige week was drie keer niets en vandaag vond ik haar ook beneden haar kunnen. Hier ben ik het helemaal niet mee eens :p
Jim zijn stem was net als altijd.. die verkoudheid was wel te horen, maar volgens mij werd er wel overdreven hoor :o...
Jammer dat Bas er deze week uit was gegaan.
David vond ik dit keer wel goed, alhoewel, iedereen ineens in gesprek ging hierzo :eek:
Marieke vond ik verrassend goed deze keer :D... En Dewi, mijn favoriet, vond ik dit keer anders zingen, nou ja, rappen.
Hind ook een van mijn favo, zij begint er steeds meer uit te zien als een Idol, als ze zo doorgaat kan het nog moeilijk worden ;)
Jamai wordt een beetje minder dan normaal, maar ja, ik geef hem nog een weekje de tijd ;)

Heb ik zo iedereen gehad? Ben ik weer kritisch geweest?
:nono:

zeta
02-02-2003, 08:57
Net als vorige week vond ik Bas weer het best, en dus vond ik het zonde dat hij eruit moest. :( Ik hoor sommige mensen zeggen dat hij niet tegen kritiek kan, maar ik kan me goed voorstellen dat je baalt als jij steeds negatieve feedback krijgt, terwijl je beter zingt dan de andere heren die juist de lucht in worden geprezen!!! Dan moet je toch wat proberen om de nederlandse bevolking ervat te overtuigen dat de feedback niet klopt. :0
Het is gewoon een schande, want je kunt duidelijk merken dat de jury zijn/haar idool al heeft (wanneer krijgt Jamai nou kritiek???) :(
Bij Bas had de jury elke keer wel wat te vertellen, waar ik mij ook absoluut niet ik kon vinden. De jury kan vrij makkelijk bepalen wie eruit ga, geef bij 1 wat meer negatieve kritiek... en de ned. bevolking gaat wel met ze mee. En dat bleek wel weer. :mad: Bas en Jim kregen wat kritiek.. en ze zitten op de stoel.

Zo, en dat wilde ik even kwijt.

Jim mag er volgende week van harte uit, dat spice jochie heeft nog nooit m.b.v. z'n neus gezongen, dus die verkoudheid hoorde je nu inderdaad niet. Zo zingt ie nou eenmaal.
Verder vond ik Marieke erug goed (y) en hoop ik dat Dewi wint. :D

Arno

verry
02-02-2003, 09:54
Verder vond ik Marieke erug goed (y)

Arno

zijn jullie wel helemaal goed bij jullie hoofd??!!
Marieke sucks! hebben jullie oordopjes in ofzo:confused:
nou ja, i.i.g volgende week mag ze van mij wel opsodeflikkerstralen:D (6) tis nix wordt nix(6)

Remco de Swart
02-02-2003, 10:31
Zowel Jim als Marieke vond ik dit keer bar slecht. Bij Jim heb ik zelfs het geluid zachter gezet. Marieke kan beslist beter maar bij Jim klinkt elk liedje hetzelfde zelfs als hij verkouden is. Zijn stem spreekt mij gewoon niet aan heb ik ook bij Frans Bauer. Ik was toch verbaasd dat Jim zo weinig stemmen heeft gekregen ook dat hij bij meisjes van 12 t/m 14 ongehoord populair is. Ik ben op dit moment filiaalmanager van een boekhandel waar ook tijdschriften worden verkocht en het nummer van de hitkrant waar een poster van Jim in stond was niet aan te slepen. Een paar van deze meiden onder elkaar horen praten en het ging beslist niet over het zingen van Jim maar alleen over het uiterlijk. Maar ja ook deze dames gaan stemmen.

Mijn favorieten zijn Jamai, (echt een artiest is nooit zenuwachtig maar komt qua zangcapaciteiten soms toch nog tekort.) en Hind.

Bas is naar mijn mening dit keer onterecht weggestemd zijn uitvoering van het best wel moeilijke liedje Annabel was zeer behoorlijk.

Dewi had een ander nummer moeten kiezen.

David overtrof zichzelf deze week zijn uitvoering was gewoon goed.

Ik hoop dat Hind en Jamai in de finale mogen uitmaken wie de winnaar van Idols wordt waar ik dan Hind de meeste kansen geef.

M Balje
02-02-2003, 10:53
Net als vorige week vond ik Bas weer het best, en dus vond ik het zonde dat hij eruit moest. :( Ik hoor sommige mensen zeggen dat hij niet tegen kritiek kan, maar ik kan me goed voorstellen dat je baalt als jij steeds negatieve feedback krijgt, terwijl je beter zingt dan de andere heren die juist de lucht in worden geprezen!!! Dan moet je toch wat proberen om de nederlandse bevolking ervat te overtuigen dat de feedback niet klopt. :0
Het is gewoon een schande, want je kunt duidelijk merken dat de jury zijn/haar idool al heeft (wanneer krijgt Jamai nou kritiek???) :(
Bij Bas had de jury elke keer wel wat te vertellen, waar ik mij ook absoluut niet ik kon vinden. De jury kan vrij makkelijk bepalen wie eruit ga, geef bij 1 wat meer negatieve kritiek... en de ned. bevolking gaat wel met ze mee. En dat bleek wel weer. :mad: Bas en Jim kregen wat kritiek.. en ze zitten op de stoel.

Zo, en dat wilde ik even kwijt.

Jim mag er volgende week van harte uit, dat spice jochie heeft nog nooit m.b.v. z'n neus gezongen, dus die verkoudheid hoorde je nu inderdaad niet. Zo zingt ie nou eenmaal.
Verder vond ik Marieke erug goed (y) en hoop ik dat Dewi wint. :D

Arno

Marieke had haar dag juist niet.
(hoewel ze dat al 2x niet had)
Ze had een beetje een scherpe valse toon.
Was erg teleurgestelt in Dewi en Hind deze keer,maar dat lag denk ik eerder aan het nummer.
Jim,ja niet de beste maar hij zong wel aardig deze keer.
Maar ik dacht wel bij hem hij kan beter Nederlands blijven zingen,want engels..
Dat trukje van die stoel hebben ze ook al 3x uitgehaald met David en Bas.
Terwijl David en Bas meschien maar 1x terecht op die stoel hebben gezeten.

starbuck
02-02-2003, 11:15
Na al het feestgedruis van vorige week vanwege het vertrek van Joel ging ik er eens goed voor zitten, leuke show tot 22.00 goede prestaties van de meeste, maar toen...zappen naar yorin voor Idols-backstage en toen........schrik....ongeloof....verbijstering... ..

daar was Joel weer:eek: :eek:
en zelfs papa joel kreeg weer enige kostbare zendminuten om te vertellen dat hij zo'n bijzondere zoon heeft.

Ik dacht toch werkelijk dat de kijker vorige week duidelijk was geweest, we willen Joel nooit maar dan ook nooit meer zien en horen:nono:

Starbucks toplijst

1 Jamai
2 Hind
3 Dewi
4 david
5 Jim
6 Marieke

verry
02-02-2003, 11:26
Na al het feestgedruis van vorige week vanwege het vertrek van Joel ging ik er eens goed voor zitten, leuke show tot 22.00 goede prestaties van de meeste, maar toen...zappen naar yorin voor Idols-backstage en toen........schrik....ongeloof....verbijstering... ..

daar was Joel weer:eek: :eek:
en zelfs papa joel kreeg weer enige kostbare zendminuten om te vertellen dat hij zo'n bijzondere zoon heeft.

Ik dacht toch werkelijk dat de kijker vorige week duidelijk was geweest, we willen Joel nooit maar dan ook nooit meer zien en horen:nono:

helemaal mee eens, en volgende week zal hij wel weer aanwezig zijn, hij weet gewoon niet dat hij gewoon een hoop ergenis opwekt bij een hoop kijkers:mad: @#*!

M Balje
02-02-2003, 11:38
Na al het feestgedruis van vorige week vanwege het vertrek van Joel ging ik er eens goed voor zitten, leuke show tot 22.00 goede prestaties van de meeste, maar toen...zappen naar yorin voor Idols-backstage en toen........schrik....ongeloof....verbijstering... ..

daar was Joel weer:eek: :eek:
en zelfs papa joel kreeg weer enige kostbare zendminuten om te vertellen dat hij zo'n bijzondere zoon heeft.

Ik dacht toch werkelijk dat de kijker vorige week duidelijk was geweest, we willen Joel nooit maar dan ook nooit meer zien en horen:nono:

Starbucks toplijst

1 Jamai
2 Hind
3 Dewi
4 david
5 Jim
6 Marieke

Dan speciaal voor jou ...

http://www.rtl.nl/components/shows/idols/liveshow/3/backstage-slide-joel-114.jpg :D ;)

Wesley
02-02-2003, 12:32
Net als vorige week vond ik Bas weer het best, en dus vond ik het zonde dat hij eruit moest. :( Ik hoor sommige mensen zeggen dat hij niet tegen kritiek kan, maar ik kan me goed voorstellen dat je baalt als jij steeds negatieve feedback krijgt, terwijl je beter zingt dan de andere heren die juist de lucht in worden geprezen!!! Dan moet je toch wat proberen om de nederlandse bevolking ervat te overtuigen dat de feedback niet klopt. :0
Het is gewoon een schande, want je kunt duidelijk merken dat de jury zijn/haar idool al heeft (wanneer krijgt Jamai nou kritiek???) :(
Bij Bas had de jury elke keer wel wat te vertellen, waar ik mij ook absoluut niet ik kon vinden. De jury kan vrij makkelijk bepalen wie eruit ga, geef bij 1 wat meer negatieve kritiek... en de ned. bevolking gaat wel met ze mee. En dat bleek wel weer. :mad: Bas en Jim kregen wat kritiek.. en ze zitten op de stoel.

Zo, en dat wilde ik even kwijt.

Jim mag er volgende week van harte uit, dat spice jochie heeft nog nooit m.b.v. z'n neus gezongen, dus die verkoudheid hoorde je nu inderdaad niet. Zo zingt ie nou eenmaal.
Verder vond ik Marieke erug goed (y) en hoop ik dat Dewi wint. :D

Arno
Amen (y)

zeer goed gesproken ;)

Wesley
02-02-2003, 12:39
Na al het feestgedruis van vorige week vanwege het vertrek van Joel ging ik er eens goed voor zitten, leuke show tot 22.00 goede prestaties van de meeste, maar toen...zappen naar yorin voor Idols-backstage en toen........schrik....ongeloof....verbijstering... ..

daar was Joel weer:eek: :eek:
en zelfs papa joel kreeg weer enige kostbare zendminuten om te vertellen dat hij zo'n bijzondere zoon heeft.

Ik dacht toch werkelijk dat de kijker vorige week duidelijk was geweest, we willen Joel nooit maar dan ook nooit meer zien en horen:nono: Hahaha, okee, ik had hier weer de grootste lol om. Volgens mij is het wel duidelijk dat de meeste stemmers om de kwaliteit van de zang gaat stemmen i.p.v. het uiterlijk. Of misschien mogen de meisjes niet meer SMS-en? Of hebben ze geen geld meer voor beltegoed? (6)...
Ik denk dat het heel spannend gaat worden als Jamai, Hind, Dewi over blijven ;)

Trouwens, als je in de jury zit zou je toch niet meer naar je auto durven te lopen? Hoor dat publiek eens als ze negatieve commentaar geven :eek:

(By the way, als ik in mijn klas mijn mening over Jim geef, ben ik meteen "jaloers" volgens de (kleine) meisjes uit me klas :eek:...)

Camille
02-02-2003, 15:35
Ik vond het een leuke show.

Ik blijf bij Jamai, maar Hind vind ik ook goed.
Ik ben zeer benieuwd naar volgende week en naar de finales!

M Balje
08-02-2003, 22:28
Mijn Top van deze week

Moet wel ff zeggen dat het geluid af en toe erg tegen viel.

1. David (begint beter te worden)
2. Jamai
3. Marieke (Was deze keer beter,maar de afgelopen 3x viel ze erg tegen om deze reden moch ze denk ik ook gaan)
4. Hint (Kan gebeuren een tegen slagje)
5. Dewi (oops 2x op 5)
6. Jim

Ik had Dewi en Marieke inderdaad ook verwacht op de stoel/Bank.
Of Jim en Dewi.

Marieke is nu weg en ben zeer benieuwd naar volgende week.

Wesley
08-02-2003, 23:01
Yesssssss net weer een idols aflevering... Dan mag ik weer ff kritisch zijn hier... WHOEPIE! :p

Okee dan, from the start:
Marieke, ging lekker met het dansen, ze coördineerd het zingen en dansen zeer goed, maar ze is nooit echt mijn favo geweest. Ik vond het tóch wel jammer dat ze eruit ging

Jim, ahhh super nummer gekozen. Wonder boven wonder vond ik hem ZEER goed deze week. Dansen ging lekker, en er was enig variatie in zijn stem te bekennen :eek:

Hind, tegen veel mensen in vond ik het nummer juist goed bij haar stem passen, ze had het heel goed gedaan. Alleen vind ik het jammer dat als zij zingt dat ik het gevoel krijg alsof ze het er niet uitgeperst krijgt. Maar helaas viel ze me tegen vanavond

David, die heeft de draad weer opgepakt, hij begint steeds beter te worden. Alleen jammer dat hij niet zo met de danser mee ging.

Dewi, jammer jammer jammer, ze viel me wel heel erg tegen dit keer, maar het was wel een schok voor me dat ze moest blijven zitten. Volgende week beter ;)

Jamai, het nummer was wel goed gekozen voor hem, ook al heb ik er niet zo veel mee. En ja, show manneke deed goed mee met de show

Maar hoe goed de kandidaten zijn... Reinout was toch de allerbeste hoor! ;)
Hebben jullie de Belgische gezien? Veel Jambers gevallen :p;)

Roberto van Rooijen
09-02-2003, 01:16
Het blijft bij Jim maar gewoontjes, ik kan geen echte variatie in zijn stem vinden.
Vanavond vond ik Jim nou niet de beste van het stel want de uitspraken van het nummer van Queen waren nou niet van de bovenste plank en het klinkt allemaal zo monotoon.
De uitspraak van Crazy little thing called love kwam over als Crazy little thing called loooooo enz enz enz.
Waarschijnlijk zijn de platenbazen opzoek naar een jong iemand die nog "kneedbaar" is, zodat ze er een langere tijd profijt van kunnen hebben.
Laten we nou welzijn, Marieke was vanavond eerlijk gezegd beter dan Jim, en het excuus van elke week maar weer die verkoudheid er bij te roepen begint me nu ook al aardig de keel uit te hangen, begint Jim erzelf niet over dan helpt de jury hem wel een handje.
Ik ben ook wel eens verkouden, maar drie weken achter elkaar is wel erg lang, en het klinkt met die verkoudheid hetzelfde als wanneer hij niet verkouden is. Ik ben geen Jim hater, laten we daar in duidelijk zijn, maar de jury is niet helemaal eerlijk in hun oordeel, Jamai krijgt te horen dat zijn engels niet helemaal perfect is en Jim krijgt alle lof, zijn ze doof ofzo.
Ik ben in iedergeval wel een echte Idolfan geworden, al had ik er in het begin het idee van dat wanneer de voorrondes geweest waren het wel zou afzwakken, maar het programma wordt steeds leuker.
Ikzelf hoop dat Jamai en Hind de uiteindelijke finalisten gaan worden. (y)

Hanna
09-02-2003, 09:01
vond het thema erg leuk, vond het ballet erg leuk..
Hind, Dewi en Jamai vielen zwaar tegen deze week,
Marieke Jim en David waren top!
Ik had het liefst gehad dat Dewi op zou zouten, maar Marieke heeft natuurlijk al wel vaker niet zo lekker gezongen en waarschijnlijk was toch zíj degene die moest gaan!
voor Jim en david zijn de kansen nu zeker niet verkeken!
ik vond Jamai en Hind namelijk beneden alle peil, vooral Jim was helemaal eighties..(y)!

Wesley
09-02-2003, 13:20
vond het thema erg leuk, vond het ballet erg leuk..

Ik had het liefst gehad dat Dewi op zou zouten Je begon goed, maar in het midden :eek:

:p

Wesley
09-02-2003, 13:27
De uitspraak van Crazy little thing called love kwam over als Crazy little thing called loooooo enz enz enzKheb ff weer geluisterd, en je heb gelijk :o... Maar ik blijf erbij dat hij (misschien met behulp van verkoudheid) hij positieve veriatie had in zijn stem

skin
09-02-2003, 13:40
Je begon goed, maar in het midden :eek:

:p

PRECIES

Hanna
09-02-2003, 14:11
Je begon goed, maar in het midden :eek:

:p

sorry... maar ik blijf toch mijn smaak ventileren als je het niet erg vind..;)

Chris Howitt
09-02-2003, 16:21
Nu maar hopen dat Jim volgende week naar huis gaat :D

Wesley
09-02-2003, 16:31
sorry... maar ik blijf toch mijn smaak ventileren als je het niet erg vind..;) Vandaar die tong d'ronder ;)... En nee ik vind het helemaal niet erg :D

Richard B.
09-02-2003, 16:37
vond het thema erg leuk, vond het ballet erg leuk..
Hind, Dewi en Jamai vielen zwaar tegen deze week,
Marieke Jim en David waren top!
Ik had het liefst gehad dat Dewi op zou zouten, maar Marieke heeft natuurlijk al wel vaker niet zo lekker gezongen en waarschijnlijk was toch zíj degene die moest gaan!
voor Jim en david zijn de kansen nu zeker niet verkeken!
ik vond Jamai en Hind namelijk beneden alle peil, vooral Jim was helemaal eighties..(y)!

Hier scheiden onze wegen.. :D Ik vond vooral Dewi en Jamai juist heel goed, alhoewel Dewi misschien beter een wat makkelijker nummer had kunnen kiezen: dit nummer was eigenlijk net iets te moeilijk voor haar. Marieke vond ik OK, maar qua stem is ze toch wat 'beperkter' dan de rest van de groep. David en Hind waren goed maar niet opvallend. Het 'truukje' van Jim hebben we nu zo langzamerhand wel door: tijd om te vertrekken.

Btw: dit was de eerste keer dat ik het programma helemaal uitgekeken heb. Waarom zijn die liedjes eigenlijk zo irritant kort? :confused:

Hanna
09-02-2003, 16:43
Waarom zijn die liedjes eigenlijk zo irritant kort? :confused:

hmm.. misschien omdat het nu eenmaal uitgezonden wordt op RTL4?? commercie, commercie en nog eens commercie..:(:o

Richard B.
09-02-2003, 21:15
hmm.. misschien omdat het nu eenmaal uitgezonden wordt op RTL4?? commercie, commercie en nog eens commercie..:(:o

Misschien dat ze dan Reijnoud Oerlemans eruit kunnen knippen ofzo? :D

Roberto van Rooijen
10-02-2003, 01:20
Wie controleert er trouwens de binnengekomen stemmen?
Is er wel een notaris aanwezig, we werden in het verleden al eerder besodemieterd, neem nou de Staatsloterijshow, of 1 tegen honderd daar zijn ook al mensen benadeeld.
Ik blijf erbij dat Jim zeer goed zal vallen bij het jeugdige publiek en voor veel "ping ping" kan gaan zorgen.
Trouwens waar maak ik me eigenlijk druk over, een echte artiest haalt het ook wel zonder Idols, al is het wel een aardig opstapje.

P.s. wanneer komt de eerste cd van Sunny trouwens uit :D :D :D :D :D :D

Bob
10-02-2003, 07:55
Ik vond Reinaud errug lachen..vind dat hij het best leuk doet.

Ik was ook weer opgelucht dat David een rondje verder is, maar ben toch bang dat volgende week ook voor hem het doek valt.

Jim kan immers bij niemand kwaad doen, ook al heeft hij een onaangename stem om naar te luisteren en geen ster-uitstraling, en aangezien Hind, Dewi en Jamai waarschijnlijk wel bij de laatste 3 zullen zitten, is het einde voor mijn favo nabij.

Volgende week 'back to the 90's' ?

Hanna
10-02-2003, 10:17
Ik vond Reinaud errug lachen..vind dat hij het best leuk doet.
Het is REINOUT...*zucht*..;)




Volgende week 'back to the 90's' ?

ik ben ook erg benieuwd wat voor thema's er nu nog verzonnen kunnen worden. ik dacht dat ze misschien uit het oeuvre van één grote artiest of groep zouden gaan kiezen? The Beatles, Madonna.. etc? Ik heb ook geen idee meer nu:)!

ps: ben idd ook bang dat het voor david volgende week de laatste keer zal zijn:(

Richard B.
10-02-2003, 12:08
Wie controleert er trouwens de binnengekomen stemmen?
Is er wel een notaris aanwezig, we werden in het verleden al eerder besodemieterd, neem nou de Staatsloterijshow, of 1 tegen honderd daar zijn ook al mensen benadeeld.

Ik vroeg me af waarom ze niet bekend maken hoeveel procent van de stemmen iedereen gehaald heeft. Ik vind het erg vaag dat eerst Jim en nu Dewi opeens op de bank terechtkwamen: volgens mij is dat gemanipuleerd.

Hanna
10-02-2003, 12:15
volgens mij is dat gemanipuleerd.

ben ik ook van overtuigd. het is vorige week puur gedaan opdat de arme meisjes ook hun laatste €1,40 aan beltegoed zouden spenderen aan Jim.. want ik geloof nooit dat hij opeens zoveel minder stemmen had. ik vind ook dat de kijker recht heeft op een klein beetje zicht op hoe er gestemd wordt!
ik had wel gelezen dat de eerste live-show 85% van de stemmen naar Jim ging, in een krant, niet de telegraaf;) maar ben kwijt welke..

WitteGijt?
10-02-2003, 12:15
Ik vroeg me af waarom ze niet bekend maken hoeveel procent van de stemmen iedereen gehaald heeft. Ik vind het erg vaag dat eerst Jim en nu Dewi opeens op de bank terechtkwamen: volgens mij is dat gemanipuleerd.

idd, lijkt wel alsof ze iedereen 'n keer op de bank willen hebben, net als de kritieken op hind en jamai, eerst konden ze niks fout doen en nu hadden ze deze week toch wel wat aanmerkingen, tzou me niks verbazen als volgende week of hind of jamai op de stoel plaats moet nemen.

Hanna
10-02-2003, 12:17
tzou me niks verbazen als volgende week of hind of jamai op de stoel plaats moet nemen.

in 't geval van jamai zou ik dat ook niet geheel onterecht vinden..:o

Marty vanluit
10-02-2003, 12:49
in 't geval van jamai zou ik dat ook niet geheel onterecht vinden..:o

Naar welke show heb jij zaterdag zitten kijken? De voorronde van het songfestival? ;)

Maargoed, ik denk met anderen op dit forum dat het doorgestoken kaart is... Alhoewel ik Jim abslouut niet goed vind, ben ik er van overtuigd dat er meer dan genoeg naive jonge meisjes vorige week op hem gestemd hebben. Kortom: ik geloof niet dat hij zo weinig stemmen gehad heeft dat hij op die stoel moest plaatsnemen! En deze week gold dat ook voor Dewi. Als iemand er nog lang niet uit moet, is zij dat wel. En toch komt ze in die gevarenzone! Volgende week is Jamai aan de beurt? Terwijl hij eigenlijk in de finale samen met Hind de dienst uit moet gaan maken!!

Volgende week mag Jim er eens uit, dan krijgen we een veel eerlijker vervolg van Idols. Stel je voor: Als al die hysterische meisjes in plaats van de op de knapste deelnemer nu eindelijk eens gaan stemmen op iemand die het echt verdient, krijg je toch een veel waarheidsgetrouwere uitslag?

dus... :bier:
Marty:cool:

Remco87
10-02-2003, 13:24
jullie moeten eens op http://www.idols.nu kijken daar staan ook wat verhalen over de stemmen en er staan ook de thema's van de komende weken.

Hanna
10-02-2003, 13:37
jullie moeten eens op http://www.idols.nu kijken daar staan ook wat verhalen over de stemmen en er staan ook de thema's van de komende weken.

hmm.. interessante site.. bedankt voor de tip remco:)

Hanna
10-02-2003, 13:39
Naar welke show heb jij zaterdag zitten kijken? De voorronde van het songfestival? ;)


ik heb gewoon niet veel op met jamai. hij heeft ook al een paar keer een minder optreden gehad (dat nederlandstalige van vorige week vond ik echt een lachertje!). hij is qua stem typisch boyband, en qua uiterlijk alles behalve typisch wat RTL zoekt..
Daarbij is bij die jongen totaal geen x-factor te bekennen..
ik zou het heel raar vinden als hij de winnaar wordt!

Marty vanluit
10-02-2003, 13:58
ik heb gewoon niet veel op met jamai. hij heeft ook al een paar keer een minder optreden gehad (dat nederlandstalige van vorige week vond ik echt een lachertje!). hij is qua stem typisch boyband, en qua uiterlijk alles behalve typisch wat RTL zoekt..
Daarbij is bij die jongen totaal geen x-factor te bekennen..
ik zou het heel raar vinden als hij de winnaar wordt!

Da's jouw mening, en die respecteer ik... (y) :D

Maar ik vind hem juist alles behalve een "boyband" stem hebben... als je kijkt maar Joel, tja, daar was geen ontkomen aan... Nick Carter wannabee! Maar ik zie Jamai ook geen boyband nummers zingen (heeft hij tot nu toe ook nog niet gedaan), maar meer ballads, waarmee zijn stem uitermate goed naar voren komt. Zelfs qua uiterlijk zou hij in de verste verten niet in aanmerking komen voor een boyband...
En die X-factor: zeker wel: hij is zo gek als een deur, en dan doen hij nog normaal ook! Dat zie je op televisie weinig meer!
Hij is een van de weinigen die mij kippevel bezorgt, samen met (ja, daar gaan we weer) Hind (pokahontas, brrrrrrrr...) en Dewi!

Maar ik denk ook niet dat hij gaat winnen hoor! Volgens mij gaat de finale tussen Hind en Jamai, en gaat Hind uiteindelijk met de terechte eer strijken! En als bv. Jim het wordt: De jury is ook niet gek hoor, die gaan heus ook wel in zee met mensen als Hind, Dewi en Jamai, zelfs als ze niet winnen!

we kunnen we doorgaan met speculeren (wel leuk trouwens), maar we zullen het wel zien!! :D

Hanna
10-02-2003, 14:07
we kunnen we doorgaan met speculeren (wel leuk trouwens), maar we zullen het wel zien!! :D

idd. dat is heel leuk. heb net ff geneusd op www.idols.nu en dankzij die site heb ik meteen inzicht gekregen in allerlei foute praktijken die nu voorkomen daar bij idols:D
wat daar weer van waar is weet ik ook niet; ik geloof zowel RTL niet als zulke sites niet, allebei overdone in hun bewering over hun eerlijkheid dan wel hun overtuiging van corrupte zaakjes!
wat ik wle heel interessant vond waren de thema's van de komende weken;

15 februari: Musical
22 februari: Big Band (--> wat mag dát inhouden dan? :confused: )
1 maart: seventies (jammer, net eighties gehad:()
8 maart: duetten!

volgens de site gingen deze mensen er uit (op volgorde)
eerst David
Dan Jim
dan Dewi
dan Hind en Jamai in de finale--> Hind wint
dit was zgn door een 'insider' van idols verteld, maar eerlijk gezegd had iedereen dit wel gezegd als uitslag tot nu toe denk ik!

Marty vanluit
10-02-2003, 14:23
Ik weet het ook niet hoor!

Maar dat alleen de nummer 1 een platencontract krijgt, ik weet wel zeker van niet! Kijk maar naar die Garreth (of hoe je dat ook schrijft), de zogenaamde winnaar van Idols in Engeland, die werd dus niet eerste, maar tweede. En hij heeft drie keer zoveel nummer 1 hits als de winnaar!
Wat ik dus wil zeggen: de platenbazen bepalen naast de nummer 1 toch zelf wel aan wie ze een contract geven, dat hele idols wordt vind ik wel een beetje gebruikt om lekker veel geld te genereren! Dat neemt uiteraard niet weg dat het verschrikkelijk leuk en spannend is om naar te kijken!

Kortom: Ik denk dat Jim al zeker is van een contract, en dat terwijl hij niet meer dan 12 concerten per jaar mag geven, omdat hij nog geen 16 is!

Maar we zien wel of de voorspelling van "degene-die-bij-RTL4-werkt" uitkomt....

Hanna
10-02-2003, 16:27
Je hebt gelijk hoor.. maar toch jammer, dat een programma zoals dit ook weer niet eerlijk verloopt.. ik zal wel weer naïef zijn, maar dat had ik eerst niet gedacht!

zeta
11-02-2003, 14:33
Evers vanochtend nog gehoord?

Ze vertelden dat ze een lijst hadden gezien van singles/platen die uit gaan komen. Op de lijst stond 'Jim (winnaar Idols)'. Later was de lijst aangepast en stond er gewoon 'Winnaar Idols'. :o

Doorgestoken kaart? :confused:

En hoe zit dat met de roddels dat de finale allang bekend zou zijn? :confused:

zeta
11-02-2003, 14:35
'Jim (winnaar Idols)'

I certainly hope not!!

Hanna
11-02-2003, 18:23
Ze vertelden dat ze een lijst hadden gezien van singles/platen die uit gaan komen. Op de lijst stond 'Jim (winnaar Idols)'. Later was de lijst aangepast en stond er gewoon 'Winnaar Idols'. :o

Doorgestoken kaart? :confused:


Hmm.. als die mensen zúlke grote steken laten vallen, zou dat wel héél erg dom zijn, pittig verhaal :o

zeta
11-02-2003, 19:14
Ach misschien zijn het ook wel verhalen, want 's middags had van Inkel weer wat anders gehoord:

Hij had een mailtje van een meisje, die haar vader doet in vuurwerk. Van Idols hadden ze vuurwerk bij hem besteld wat een naam moest worden. Het ging om de letters: H I N D. :o

Dit lijkt me wel aannemelijker dat het andere verhaal gezien verschil tussen Jim en Hind. :D

Hanna
11-02-2003, 19:42
Hij had een mailtje van een meisje, die haar vader doet in vuurwerk. Van Idols hadden ze vuurwerk bij hem besteld wat een naam moest worden. Het ging om de letters: H I N D. :o


hmm, dat zijn dan weer wel spannende en leuke roddels:)!
alhoewel ik het toch nog niet helemaal geloof, om dezelfde reden als hierboven:). maar je kunt er wel lekker van smullen en over speculeren, en dat is in ieder geval leuk meegenomen:)

Marty vanluit
14-02-2003, 10:47
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij RTL4 geen lucht gekregen hebben van het gerucht dat het Idols programma doorgestoken kaart zou zijn....
.
Als ze slim zijn, dan gooien ze er aankomende zaterdag iemand anders uit dan David, om de gemoederen in Nederland weer een beetje tot bedaren te bregen. Dan krijg je van die reacties als: "Zie je wel, het is geen doorgestoken kaart..."
Er achter komen zullen we denk ik nooit, je kan toch nooit controleren hoe vaak er voor een beplaald persoon is gebeld en ge-SMS't?

Maargoed, zaterdag weten we meer, of niet soms? :D

M Balje
14-02-2003, 10:56
Ik heb 'zo'n vermoeden dat Henk-Jan Smit vandaag weer bij Rtl Boulavard zit (Anders Bas van Hout) om een of ander uit-teleggen of zo.

M Balje
14-02-2003, 10:59
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij RTL4 geen lucht gekregen hebben van het gerucht dat het Idols programma doorgestoken kaart zou zijn....
.
Als ze slim zijn, dan gooien ze er aankomende zaterdag iemand anders uit dan David, om de gemoederen in Nederland weer een beetje tot bedaren te bregen. Dan krijg je van die reacties als: "Zie je wel, het is geen doorgestoken kaart..."
Er achter komen zullen we denk ik nooit, je kan toch nooit controleren hoe vaak er voor een beplaald persoon is gebeld en ge-SMS't?

Maargoed, zaterdag weten we meer, of niet soms? :D

David gaat er niet uit hoop ik.
De afgelopen twee weken was hij zeker beter dan Dewi en Jim.
Eerlijk gezegd denk ik dat je meschien wel gelijk krijgt.
Maar als Jim weer ff zijn stem van 2 weken geleden doet en Dewi ook dan gaat Jim weg.

Ik ben echt benieuwd hoe het huis van Dewi er uit zit.
Gijs Staverman is daar opbezoek geweest.

Tijntje
14-02-2003, 11:28
David gaat er niet uit hoop ik.
De afgelopen twee weken was hij zeker beter dan Dewi en Jim.
Ik hoop inderdaad ook dat ie er voorlopig ff in blijft. Die jongen is ecth zo gegroeid sinds dat ie heeft geleerd om alle (vaak onterechte) kritieken van 'm af te gooien.

Ik denk eerlijk gezegd dat Dewi al eerstvolgende eruit gaat. Gezien het feit dat ze zo vreselijk geemotioneerd was na het wegvallen van Marieke denk ik dat ze een emotionele tik heeft gekregen. Ik ben bang dat het plezier weg is bij haar. En als het optreden meer een last wordt dan een lust dan is 't heel erg snel over.

En over de eerlijkeid van de uitslagen kan ik niet oordelen. Ik denk dat ze heus wel na kunnen gaan hoeveel er voor iemand gebeld/ge-sms'd is. Maar daarnaast denk ik ook wel dat RTL/de jury een duidelijke voorkeur heeft. Naar mijn mening combineren ze deze 2 dingen zodat enerzijds het publiek tegemoetgekomen wordt en aan de andere kant de jury/platenbonzen.
Maar het blijft speculeren. De mensen die het ECHT weten worden doodgezwegen ;)

Marty vanluit
14-02-2003, 14:29
En over de eerlijkeid van de uitslagen kan ik niet oordelen. Ik denk dat ze heus wel na kunnen gaan hoeveel er voor iemand gebeld/ge-sms'd is.

Natuurlijk kunnen ze het wel nagaan bij Idols zelf, alleen de stemmer (lees: Idols-kijker) zal nooit te weten komen hoeveel stemmen de kandidaten gekregen hebben en of het dus allemaal eerlijk verlopen is....

Maar inderdaad: speculerenspeculerenspeculeren :D ;)

Joost Huizinga
14-02-2003, 15:01
Hmmm, hoorde gisteren op Radio 538 nog zo'n roddel dat het doorgestoken kaart zou zijn. Een medewerker van Fluitsma & Van Tijn (die de nummers van de winnaar gaan produceren) zou naar buiten hebben gebracht dat de nummers van de winnaar al opgenomen zijn, en dat de winnaar dus al bekend is. Volgens diezelfde roddel zou de winnaar een vrouw zijn, dus ik denk Hind.

Trouwens, als het inderdaad doorgestoken kaart zou zijn (wat me niks zou verbazen overigens), zou dat dan ook bij het hele Idols-concept horen wat zo uit Engeland is overgenomen? Of zou het een 'aanvulling' zijn van de Nederlandse producer?

Hanna
14-02-2003, 19:44
Ik ben echt benieuwd hoe het huis van Dewi er uit zit.
Gijs Staverman is daar opbezoek geweest.

dat interesseert mij nou écht helemaal niets:D
als d'r haar maar goed zit, toch;)?

Richard B.
15-02-2003, 19:28
Nou wie gaat er deze week uit? Volgens de complot-theorie zou het David moeten zijn toch? :D

Camille
15-02-2003, 21:59
De uitslag is bijna bekend.

Ik weet het niet.
Om eerlijk te zijn vond ik ze allemaal slecht.:(

M Balje
15-02-2003, 22:14
Top van deze Week

1. Hind
2. David (oops... op de Bank en weg.)
3. Jamai
4. Dewi (Had ik verwacht op de bank,gebeurde niet)
5. Jim (Had ik verwacht op de bank en gebeurde ook.)

Het was wel erg moeilijk deze keer.
Vond ze allemaal een beetje tegen vallen.
Echt kunt man dat david weg is.
Had minstens verwacht dat hij volgende week zou afvallen en op de 4de plaatst zou eindigen.

M Balje
15-02-2003, 22:16
Nou wie gaat er deze week uit? Volgens de complot-theorie zou het David moeten zijn toch? :D

Alsjeblieft :(

Volgende week is het dag Jim of Dewi.

Richard B.
15-02-2003, 22:41
Alsjeblieft :(

Volgende week is het dag Jim of Dewi.

Volgens 'het lijstje' zou het Jim moeten worden toch? Ik zie dat wel gebeuren eigenlijk, vooral natuurlijk omdat ie deze keer op de bank zat. Ik heb vandaag al het slot van het programma gemist, maar ik denk dat ik volgende week niet eens meer de moeite neem om te kijken: wat een oplichterij..

Wesley
16-02-2003, 00:29
Ik had echt durven wedden dat Jim eruit zou gaan. Al helemaal omdat David de laatste tijd beter was dan Jim. Vaag hoor. Maar ja. Hind was dit keer de beste. Dewi het beste liedje. Jamai slechte tegenvaller. Jim, eindelijk zegt de jury het ook --> MONOTOON. David werd/wordt steeds beter!

Camille
16-02-2003, 12:42
David had het niet verdiend om eruit te gaan.
Hij was samen met Hind de beste.

Maar toch waren ze niet goed allemaal, eigenlijk slecht.

Ik hoop zo dat Jim eruit gaat, geen prettige stem.

Hanna
16-02-2003, 13:53
Jim begint idd nu ook mij te irriteren.
het kwam gewoon door de 'jessie'-uitvoering; toen was ik zó onder de indruk dat het lang duurde voordat ik inzag dat het idd weinig soeps was. soms doet ie een liedje weer hartstikke leuk;
crazy little thing called love was gewoon top!
maar een hele jim-cd? nee, bedankt!

David is er niet terecht uit, hij heeft een goede stem. voor de eerlijkheid had Jim er uit gemoeten. maar david was toch niet hét idool geworden, dus of ie er nu of volgende week uitgaat maakt ook weinig uit.

Hind vond ik niet zo geweldig, Jamai was zelfs slecht (met zo'n pap-stemmetje moet je niet Bon Jovi's sound proberen te immiteren:o) Dewi deed het het beste deze keer.

Volgende week gaat denk ik dan toch het doek vallen voor Jim.
ik denk volgens het lijstje wat iedereen zegt;
volgende week Jim
week daarna dewi
dan jamai en hind in de finale--> hind wint!

Marty vanluit
17-02-2003, 09:56
Ik ben het met Hanna eens!

En dan zijn er nog een aantal bekende Nederlanders (Irene Moors, Jeroen van Inkel en vast nog wel wat meer) wezen kijken hoe het stemmen in zijn werk gaat.
En de uitslag: het gebeurt allemaal volkomen eerlijk!
Wat denk je nou zelf: Irene werkt zelf bij RTL4, als ze zegt dat het niet eerlijk gebeurt, zou ze van de baas dan vrolijk door mogen gaan met programma's presenteren? dacht het niet!

Jeroen is misschien wat minder "gedwongen eerlijk", maar toch...

Dat mensen kunnen zien hoe de stemmen binnenkomen is toch geen garantie dat het allemaal eerlijk gaat? Alsof de stemmen die de twee computers binnenkomen vantevoren niet gemanipuleerd kunnen worden?
Ze nodigen bij Idols iets te veel mensen uit om te laten zien dat het allemaal wel eerlijk gebeurt.... Ik ben nog steeds van mening dat het niet in de haak is wat daar gebeurt! :nono:

Dat David er uit is gegaan zou aangevoerd kunnen worden als bewijs. Ik bedoel: Nederland is toch ook niet helemaal gek? Hind, Dewi en David waren deze week de beste, Jamai en voorral Jim waren zelfs zeer slecht. Iets wat ik trouwens niet van Jamai had verwacht. En toch ging (zoals voorspeld) David er uit. Ik denk ook wel dat hij het uiteindelijk toch niet zou zijn geworden, maar om er nu al uit te gaan, had hij niet verdiend. :mad:

volgende week dus Jim er uit? Ik gok dan dat Dewi naast hem op de bank mag plaatsnemen, dus ongeacht hoe ze heeft gezongen....We zullen zien! ;)

Marty :cool:

Tijntje
17-02-2003, 11:43
Stemmen jullie allemaal ook eigenlijk? Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst gestemd (op David). Kwam eigenlijk omdat m'n vriendin *correctie* VERLOOFDE (sinds vrijdag :D) opeens de telefoon pakte en op Dewi ging stemmen (ook erg goed trouwens).
Helaas was mijn stem niet genoeg om "de zingende ober" een ronde verder te helpen.

Voorgaande keren niet gestemd. Waarom weet ik niet. Ik denk dat ik niet aan die hele hype mee wil(de) doen. Ik weet ook niet of ik volgende keer weer ga stemmen. Misschien als m'n meissie weer gaat stemmen dat ik dan weer beinvloed wordt :)

Voorspelling voor volgende week?
Door naar volgende ronde: Hind en Dewi
Op de bank: Jamai en Jim (valt af)

Roberto van Rooijen
17-02-2003, 22:57
Ik heb ook gestemd, op Jamai, maar het stemmen is nu dus afgelopen voor mij.
Ik weet niet of iemand van jullie vanavond Radar van de Tros heeft gekeken, maar het blijkt dat je met je mobiel ruim 2 keer zoveel betaald als met je vaste lijn.
Als eerste kost je stem € 0,70 ct, vervolgens betaal je € 0,20 voor gebruik van je mobiel en het ergste van alles is dat je ook voor de boodschap, die de Idol naar je retour stuurt, € 0,70 ct moet betalen, dit komt neer op € 1,60 per verzonden sms.
Ik vind dit ronduit schandalig. :mad:
Ik moest gelijk denken aan dat meisje wat drie weken geleden 297 keer op Marieke heeft gestemd met de mobiel van haar vader. :eek:

Ronald Dassen
18-02-2003, 17:11
Alhoewel ik Hind de mooiste stem vind hebben van iedereen, zie ik haar toch niet als een echte Idol.
Die rol vind ik meer weggelegd voor Dewi. Maar ja, zonde dat Dewi er volgens de "voorspellingen" over 2 weken uitlicht. :(

M Balje
18-02-2003, 18:40
Ik heb ook gestemd, op Jamai, maar het stemmen is nu dus afgelopen voor mij.
Ik weet niet of iemand van jullie vanavond Radar van de Tros heeft gekeken, maar het blijkt dat je met je mobiel ruim 2 keer zoveel betaald als met je vaste lijn.
Als eerste kost je stem € 0,70 ct, vervolgens betaal je € 0,20 voor gebruik van je mobiel en het ergste van alles is dat je ook voor de boodschap, die de Idol naar je retour stuurt, € 0,70 ct moet betalen, dit komt neer op € 1,60 per verzonden sms.
Ik vind dit ronduit schandalig. :mad:
Ik moest gelijk denken aan dat meisje wat drie weken geleden 297 keer op Marieke heeft gestemd met de mobiel van haar vader. :eek:

Rtl Boulavard heeft een onderzoek ingestart en wat blijkt het koste inderdaad € 1,60 per keer.
Bellen kost € 0,70 per keer.

297 x 1,60 = € 475,20 (fl. 1045,44)

M Balje
20-02-2003, 15:59
Wat is Idols ècht?
Is 't een regelrechte commerciële valkuil? Is het een pure talentenjacht? Of zit 't er ergens tussenin? In Rondom tien kijk je vanavond naar een pittige discussie over de tv-hit van de laatste maanden: Idols. Juryleden, afgevallen deelnemers en tv-goeroe Bert van der Veer laten weten wat ze ervan vinden.

Rondom tien Vanavond Nederland 1, 21:53

Idols Backstage HH 22.00 Op Yorin met Irene Moors achter de schermen bij het stemmen tellen.

Hanna
21-02-2003, 15:36
het thema van morgen is bekend:

Voor zover je het een thema kan noemen zal de 7e liveshow in het teken staan van "Peoples Choice".

Enige tijd geleden konden de kijkers op Idols.nl aangeven wat zij leuk zouden vinden voor hun favoriet om te zingen.

De Idols zullen 2 nummers per persoon ter gehore brengen:
Een wat sneller nummer en een ballad.

bron: idols.nu

ik ben benieuwd wat dit wordt!
wel goed dat ze nu niet alleen kunnen kiezen uit een tempo dat hen zelf goed ligt, maar dat ze zowel 'snel' als 'langzaam' moeten performen!

M Balje
21-02-2003, 16:19
het thema van morgen is bekend:

Voor zover je het een thema kan noemen zal de 7e liveshow in het teken staan van "Peoples Choice".

Enige tijd geleden konden de kijkers op Idols.nl aangeven wat zij leuk zouden vinden voor hun favoriet om te zingen.

De Idols zullen 2 nummers per persoon ter gehore brengen:
Een wat sneller nummer en een ballad.

bron: idols.nu

ik ben benieuwd wat dit wordt!
wel goed dat ze nu niet alleen kunnen kiezen uit een tempo dat hen zelf goed ligt, maar dat ze zowel 'snel' als 'langzaam' moeten performen!

Dan hoop ik dat de 8ste (de een na laaste Show) van 1 Maart het onderwerp Feest is.

Hanna
21-02-2003, 16:24
Dan hoop ik dat de 8ste (de een na laaste Show) van 1 Maart het onderwerp Feest is.

carnavalskrakers of iets in die geest, bedoel je?:p;)

M Balje
21-02-2003, 16:30
carnavalskrakers of iets in die geest, bedoel je?:p;)

Kan ook maar ook zomer nummers.

starbuck
22-02-2003, 09:23
Toch wel spannend, er gaat een zekere publieksfav. afvallen.

ben benieuwd.

P.S. zeker nu ze twee liedjes moeten zingen zal "monotome Jim" hopelijk verdwijnen.

Hanna
22-02-2003, 11:15
Toch wel spannend, er gaat een zekere publieksfav. afvallen.

ben benieuwd.

P.S. zeker nu ze twee liedjes moeten zingen zal "monotome Jim" hopelijk verdwijnen.

vind het jammer, maar moet het met je eens zijn!

Bahamut
22-02-2003, 21:45
vind het jammer, maar moet het met je eens zijn!

Vanavond echter vond ik Jim wel weer heel mooi Hero zingen en Dewi behoorlijk tegenvallen.

M Balje
22-02-2003, 22:13
Top van deze week.
Inverband met 2 nummers zingen.

1. Hind
2. Jamai (Leuk feest/zomer nummer)
3. Jim
4. Dewi (Viel de laaste weken wel erg tegen,maar had het nu nog niet verwacht)

1. Hind
2. Jamai
3. Dewi
4. Jim

Jammer voor Dewi. :cry:

Volgende week Gaat Jim weg.

Kasper P.
22-02-2003, 22:15
Volgende week Gaat Jim weg. K hoop het want dewi is veel beter dan die sukkel :x

Alex van den Berg
22-02-2003, 22:19
D E W I !??!http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/crying.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/sad/bluecry.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/sad/shakehead.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/crying2.gif

Hanna
22-02-2003, 22:59
dewi was gewoon slecht, punt!
beautiful was ronduit om niet aan te horen!
ik snap ook niet dat de jury haar er zo makkelijk vanaf heeft laten komen, het commentaar was te mild voor woorden!
jim was deze keer gewoon echt goed.
ik schrok me rot, die eerste noot van hero, was híj dat :lol: ?
anywayz.. over het 'verleden' gekeken had het eerlijker geweest als jim weg was gegaan, maar alleen over deze show bekeken was het niet meer dan terecht dat dewi het idolsgebeuren vaarwel moest zeggen!!

Rob Technoid
23-02-2003, 00:02
Vond het best wel zielig voor Dewi :(

Zag ik het nou goed dat dat ene jurylid (wat altijd tussen Jerney K en de aanvoerder zit - ben zijn naam kwijt) zat te huilen aan het eind? Hij was ook niet meer te zien in het laatste shot van de jury...

Alex van den Berg
23-02-2003, 00:06
dewi was gewoon slecht, punt!Slecht is ook weer overdreven... maar ze maakte inderdaad een paar slippertjes.
Maar ach... Wat wil je anders wanneer je als enige kandidaat 2 verschrikkelijk moeilijke nummers moet zingen...? ;)

Helaas... Eerlijk is eerlijk... Al had ik haar de winst absoluut gegund... :(

JCL
23-02-2003, 06:55
Vond het best wel zielig voor Dewi :(

Zag ik het nou goed dat dat ene jurylid (wat altijd tussen Jerney K en de aanvoerder zit - ben zijn naam kwijt) zat te huilen aan het eind? Hij was ook niet meer te zien in het laatste shot van de jury...

dat idee had ik ook al. Maar ik kreeg ook de indruk dat Reinaut (ok dat schrijf je anders :)) in tranen was.

Rob Technoid
23-02-2003, 12:31
dat idee had ik ook al. Maar ik kreeg ook de indruk dat Reinaut (ok dat schrijf je anders :)) in tranen was.

Volgens mij was het voor iedereen daar een beetje emotioneel. Vond het wel in ieder geval het meest emotionele afscheid tot nu toe.

Spacemann Spiff
23-02-2003, 15:21
Iedereen vind Hind geweldig zingen, en dat doet ze ook zeker wel... maar ze zingt altijd ballads..... up-tempo nummers trekt ze niet!
En wie nou zegt dat "I wanna know..." een uptempo nummer was, ik vind het wel mee vallen.
Als Hind dat nummer van Shakira had moeten zingen (wat Dewi nu dus, behoorlijk goed, deed..) was ze waarschijnlijk door de mand gevallen....

Glenn Smits
23-02-2003, 15:21
Dat ze niet begrijpen dat Jims stem toch niet verandert. Stem die gast er nou eens uit.

WitteGijt?
23-02-2003, 15:26
dewi was gewoon slecht, punt!
beautiful was ronduit om niet aan te horen!
ik snap ook niet dat de jury haar er zo makkelijk vanaf heeft laten komen, het commentaar was te mild voor woorden!
jim was deze keer gewoon echt goed.
ik schrok me rot, die eerste noot van hero, was híj dat :lol: ?
anywayz.. over het 'verleden' gekeken had het eerlijker geweest als jim weg was gegaan, maar alleen over deze show bekeken was het niet meer dan terecht dat dewi het idolsgebeuren vaarwel moest zeggen!!

Ten eerste vond ik Dewi helemaal niet slecht, en ten tweede ben ik 't je met je eens over die eerste noot van jim, deed mij ook raar opkijken, maar direct daarna ging hij weer over op zijn monotone zeur geluid.

WitteGijt?
23-02-2003, 15:29
Iedereen vind Hind geweldig zingen, en dat doet ze ook zeker wel... maar ze zingt altijd ballads..... up-tempo nummers trekt ze niet!
En wie nou zegt dat "I wanna know..." een uptempo nummer was, ik vind het wel mee vallen.
Als Hind dat nummer van Shakira had moeten zingen (wat Dewi nu dus, behoorlijk goed, deed..) was ze waarschijnlijk door de mand gevallen....

Ben het hier volkomen mee eens, en zo als vorige week ook al gezegd is door de jury, durft hind niet echt uit te halen, zoals Dewi wel doet. Neemt niet weg dat ze 'n goede zangeres is, maar ze heeft wel telkens geluk gehad met haar muziekkeuze.

Ronald Dassen
23-02-2003, 18:33
D E W I !??!http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/crying.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/sad/bluecry.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/sad/shakehead.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/crying2.gif

Ja, ik leef met je mee

Ronald Dassen
23-02-2003, 18:36
dewi was gewoon slecht, punt!
beautiful was ronduit om niet aan te horen!
ik snap ook niet dat de jury haar er zo makkelijk vanaf heeft laten komen, het commentaar was te mild voor woorden!
jim was deze keer gewoon echt goed.
ik schrok me rot, die eerste noot van hero, was híj dat :lol: ?
anywayz.. over het 'verleden' gekeken had het eerlijker geweest als jim weg was gegaan, maar alleen over deze show bekeken was het niet meer dan terecht dat dewi het idolsgebeuren vaarwel moest zeggen!!

Ten eerste vond ik Dewi helemaal niet slecht, en ten tweede ben ik 't je met je eens over die eerste noot van jim, deed mij ook raar opkijken, maar direct daarna ging hij weer over op zijn monotone zeur geluid.

Ook hier sluit ik me geheel bij aan.....die Jim, dat die er nog in zit.

Alex van den Berg
23-02-2003, 19:01
D E W I !??!http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/crying.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/sad/bluecry.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/sad/shakehead.gifhttp://www.handykult.de/plaudersmilies.de/crying2.gif

Ja, ik leef met je meeAch... laten we ook maar niet te vroeg treuren... Ik durf er bijna mijn leven onder te verwedden ( :shock: ) dat we binnenkort de eerste CD van Dewi op de markt krijgen.
Die meid is een geboren artieste en heeft gewoon een fantastische stem waar de blues vanaf spat!

En ook Jim zal wel een CD uitbrengen, maar ik denk toch dat hij snel is uitgekakt wanneer al die 14 jarige meisjes wat ouder worden... :twisted:

starbuck
24-02-2003, 09:35
De winnaar mag van mij Jamai worden, ik heb mijn argument al elders genoemd, maar als ik een feest moet organiseren en kan kan 1 van de drie boeken dan boekte ik Jamai, hij kan een feestje bouwen en aan het eind van de avond nog een gevoelige ballad zingen, van alle markten thuis dus.

Hind zal de zaal niet op zijn kop zetten, alhoewel ze het mooiste zingt.

En als ik Jim boek dan staan er drie rijen gillende meisjes voor het podium en de rest hangt verveeld aan de bar.


Go Jamai!!

M Balje
24-02-2003, 09:36
Ik weet niet of julie dit al gelezen hebben,maar Jim krijgt meschien een rolletje in Goede tijden slechte tijden.

starbuck
24-02-2003, 09:45
Ik weet niet of julie dit al gelezen hebben,maar Jim krijgt meschien een rolletje in Goede tijden slechte tijden.

Als "voice-over" :D

Tijntje
24-02-2003, 11:26
Ik weet niet of julie dit al gelezen hebben,maar Jim krijgt meschien een rolletje in Goede tijden slechte tijden.
Liever dat ie acteert dan dat ie zingt :D

Hanna
24-02-2003, 11:49
Ik weet niet of julie dit al gelezen hebben,maar Jim krijgt meschien een rolletje in Goede tijden slechte tijden.

waar kan ik dat lezen dan?

Marty vanluit
24-02-2003, 12:50
Ik weet niet of julie dit al gelezen hebben,maar Jim krijgt meschien een rolletje in Goede tijden slechte tijden.

Ik hoop dat hij inderdaad niet gaat zingen, heb net thuis m'n ruiten vervangen, elke keer als hij zijn stem laat horen, begeven ze het om de een of andere reden...


kijk trouwens eens op deze site:http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=319
Echt lachen: erg afzeikerige verhaaltjes over Idols, met name Jim...

Hanna
24-02-2003, 12:55
Ik weet niet of julie dit al gelezen hebben,maar Jim krijgt meschien een rolletje in Goede tijden slechte tijden.

Ik hoop dat hij inderdaad niet gaat zingen, heb net thuis m'n ruiten vervangen, elke keer als hij zijn stem laat horen, begeven ze het om de een of andere reden...


kijk trouwens eens op deze site:http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=319
Echt lachen: erg afzeikerige verhaaltjes over Idols, met name Jim...

hm... veel open deuren opentrappen en ook niet zo sterk geschreven vind ik..

Tijntje
24-02-2003, 13:13
hm... veel open deuren opentrappen en ook niet zo sterk geschreven vind ik..
Inderdaad erg zwak geschreven. Hij weet niet zoveel negatiefs te vertellen dus gaat ie maar zoeken naar dingen. Dan komt al heel gauw zijn eigen zielige oversexte persoontje naar voren.
Beetje triest kereltje :roll:

Hanna
24-02-2003, 13:14
hm... veel open deuren opentrappen en ook niet zo sterk geschreven vind ik..
Inderdaad erg zwak geschreven. Hij weet niet zoveel negatiefs te vertellen dus gaat ie maar zoeken naar dingen. Dan komt al heel gauw zijn eigen zielige oversexte persoontje naar voren.
Beetje triest kereltje :roll:

helemaal mee eens dus.. (y)

Camille
01-03-2003, 21:17
Vanavond was er weer een nieuwe Idols.

Ik vond Jamai en Jim erg goed.
Het was de eerste keer dat ik Jim erg goed vond.
Ik vond Hind het minste vanavond, daarom ben ik heeeeeel erg benieuwd naar de uitslag.

Ik heb geen idee wie er gaat winnen maar ik heb gestemd op Jamai.

We zullen moeten wachten tot 23.00, maar wat vonden jullie ervan??

Hanna
01-03-2003, 21:20
Vanavond was er weer een nieuwe Idols.

Ik vond Jamai en Jim erg goed.
Het was de eerste keer dat ik Jim erg goed vond.
Ik vond Hind het minste vanavond, daarom ben ik heeeeeel erg benieuwd naar de uitslag.

Ik heb geen idee wie er gaat winnen maar ik heb gestemd op Jamai.

We zullen moeten wachten tot 23.00, maar wat vonden jullie ervan??

ik vind het nu echt niet meer dan terecht dat jimmie zo ver gekomen is!
hij was misschien wel de beste vanavond.
erg leuk dat ie een onbekend nummer uitzocht, beetje gewaagd maar dan word ie in ieder geval op zn zangkwaliteiten gekeurd, niet omdat mensen dat nummer wel of niet mooi vinden.
ik heb daarom ook op jim gestemd.
hind vond ik idd wat minder. haar ballad was zeker niet de mooiste, ik blijf er bij dat 'feel' haar topper was.
Jamai was net als anders; goed, maar ik kan er toch niet warm of koud van worden.
ben ook erg benieuwd naar de uitslag; ik heb echt geen idee!
nu snel weer naar backstage ;)

M Balje
01-03-2003, 21:51
Top van deze week

1ste nummer

1. Hind
2. Jamai
3. Jim

2de nummer

1. Jim
2. Hind
3. Jamai

M Balje
01-03-2003, 22:14
HIND NIET DOOR !!!!!!!! :cry: :cry: :x :x
Schandelijk. :x

Alex van den Berg
01-03-2003, 22:16
En vandaag blijkt dus dat Idols absoluut niets met kwaliteit te maken heeft, maar vooral met hormonenuitspattingen van pubertruusjes... :roll:

Hind was gewoon 3 keer beter dan Jamai en Jim samen!! :?

Camille
01-03-2003, 22:18
Een verrassende finale, maar voor vanavond geen verrassende uitslag.

Jammer dat Hind eruit is.
Maar wat ik heel jammer zou vinden, ookal was ie zo goed vandaag, is dat Jim zou kunnen gaan winnen :x

M Balje
01-03-2003, 22:18
En vandaag blijkt dus dat Idols absoluut niets met kwaliteit te maken heeft, maar vooral met hormonenuitspattingen van pubertruusjes... :roll:

Hind was gewoon 3 keer beter dan Jamai en Jim samen!! :?

Ze is dan wel afgevallen,maar ik denk wel dat ze het red. :cry:

Richard B.
01-03-2003, 22:19
Niet te geloven dit. Als ik er nou van eentje dacht dat ze het tot de finale zou halen dan was het Hind wel. Waarom Jamai en Jim er staan is me toch wel een beetje een raadsel...

M Balje
01-03-2003, 22:21
Je word er net als bij het vetrek van Dwi wel een beetje stil van.. :shock:

Alex van den Berg
01-03-2003, 22:21
ookal was ie zo goed vandaag, is dat Jim... <scheur>Heb ik iets gemist ?? Ik heb alleen maar monotoon gezang, aangedikt met wat hogere tonen, gehoord.... :roll:

Alex van den Berg
01-03-2003, 22:24
En vandaag blijkt dus dat Idols absoluut niets met kwaliteit te maken heeft, maar vooral met hormonenuitspattingen van pubertruusjes... :roll:

Hind was gewoon 3 keer beter dan Jamai en Jim samen!! :?

Ze is dan wel afgevallen,maar ik denk wel dat ze het red. :cry:Daarover maak ik me ook geen zorgen... Iedere muziekproducent weet dat het geld weggooien is, wanneer ze geen CD's met Hind gaan opnemen... :D

Het zou me zelfs niets verwonderen wanneer Hind over een jaar of 5 bij de internationale topartiesten van Nederland hoort.... :wink:

Remco de Swart
01-03-2003, 22:29
Nooit verwacht dat Hind eruit zou gaan voor de finale, welke bakvis heeft op vredesnaam op monotone Jim gestemd :?: Die paar hoge tonen die hij liet horen kan ik ook en volgens mij kan iedereen dat, hij zingt ze immers niet.

De finale tussen monotone Jim en entertainer Jamai, dat die laatste mogen winnen. Wat Hind betreft, volgens mij gaat zij het meeste verdienen aan dit Idols avontuur aangezien ze simpelweg het beste zangtalent was.