PDA

Bekijk de volledige versie : smugglers blues



peterjon
25-11-2002, 13:04
Oftewel hoe smokkel je een nieuwe dvd het best je huis in zonder dat je partner het doorhebt.

Je kent het wel je bezit een giga collectie dvd's en je staat onder zware druk om vooral toch maar geen nieuwe dvd's te kopen iets wat je al vele malen plechtig hebt beloofd. Maar ja er is altijd nog die ene titel die je ABSOLUUT moet hebben....en shit ze zijn altijd in de aanbieding.

Mijn klassieker was altijd van " nee hoor schatje deeZ had ik al, ..was uitgeleend en komt nu terug....." of nee joh deze heb ik geruild voor die andere.....

Welke excuus'jes staan op jou repertoire ?

Matt D
25-11-2002, 13:27
aha ik heb ook een gelijkaardig probleem, namelijk hoe ervoor zorgen dat mijn huisgenoten niet door hebben hoeveel ik spendeert aan dvds. :)

Ik denk dat ik hier ooit nog een topic heb rond geopend heb maar kan me niet meer herinneren onder welke onderwerp

Peedeepee
25-11-2002, 14:09
Oftewel hoe smokkel je een nieuwe dvd het best je huis in zonder dat je partner het doorhebt.

Je kent het wel je bezit een giga collectie dvd's en je staat onder zware druk om vooral toch maar geen nieuwe dvd's te kopen iets wat je al vele malen plechtig hebt beloofd. Maar ja er is altijd nog die ene titel die je ABSOLUUT moet hebben....en shit ze zijn altijd in de aanbieding.

Mijn klassieker was altijd van " nee hoor schatje deeZ had ik al, ..was uitgeleend en komt nu terug....." of nee joh deze heb ik geruild voor die andere.....

Welke excuus'jes staan op jou repertoire ?

Wat doe je moeilijk? Je mag toch zeker zelf wel weten waar je geld aan spendeert? Ik bedoel dit niet rot tegen mijn vriendin, want we zijn daarin 'gelukkig' heel erg makkelijk voor elkaar... maar als zij zou zeiken is het einde zoek, want hoeveel make-up ze al niet heeft gekocht terwijl ze iets van 80 beautycases vol heeft...maakt mij niet uit. GEwoon doen! Wees een man!!!

*LOL*

suc6!

:D