PDA

Bekijk de volledige versie : Email...



Alex van den Berg
05-10-2001, 13:52
Van alle threads waarop ik gereageerd heb, of geabboneerd ben, krijg ik regelmatig een mailtje toegestuurd... Prima service... :)

In deze mailtjes staan, behalve de link naar het bericht, ook links om de subscription te annuleren... Ook prima :)

Maar..... Nu heb ik bijvoorbeeld gisteren in mijn haastigheid per ongeluk op de "To unsubscribe from ALL threads..." link geklikt... en ja hoor.... Alle subscriptions in 1 klap weg!!! :(
En dat was dus niet de eerste keer... :rolleyes:

Is het mogelijk om deze functie van een extra "zeker weten" bevestiging te voorzien??? Dit zou een hoop ergernis voorkomen... Thanx :)

Marty vanluit
05-10-2001, 14:01
om dan maar gelijk helemaal off-topic te gaan:
je kan bijna met die gezichtjes die je gebruikt een nieuw sterrebeeld vormen! :D:

voor de rest: lijkt me ook wel handig, alleen gebruik ik zelf die "mailoptie" nooit ....

Martijn :cool:

Alex van den Berg
05-10-2001, 14:08
je kan bijna met die gezichtjes die je gebruikt een nieuw sterrebeeld vormen! :D
Ik maak al ruim 10 jaar gebruik van online-communicatie... Het gebruik van emoticons is voor mij een soort automatisme geworden om mijn gevoelens aan een tekst mee te geven, aangezien het bij deze vorm van communicatie soms moeilijk is om te beoordelen of iemand tevreden (:) ), sarcastisch (:D ), boos (:mad: ), verdrietig ( :( ), verward (:confused: ), of verveeld (:rolleyes: ) is... ;)

Eric van Ballegoie
05-10-2001, 19:34
Het forum is (helaas :rolleyes: ) het enige gedeelte van de site dat niet binnenshuis ontwikkeld is, en daarom is het vrij moeilijk om aanpassingen in de software toe te passen. Het probleem wat jij noemt is zo'n geval waar we helaas weinig aan kunnen veranderen. De enige remedie: Goed oplette waar je op klikt :D ;)

Alex van den Berg
05-10-2001, 20:50
Goed oplette waar je op klikt :D ;)
Tja.... zoiets gebeurt ook eigenlijk alleen maar wanneer ik allang in m'n bed zou moeten liggen... :D

Martin van Tuijl
05-10-2001, 22:02
Tja....

Misschien een idee om die zonnebril eens een keer af te zetten?
Misschien wordt de boel dan wat helderder? :D

Alex van den Berg
05-10-2001, 22:10
:cool: .... :)

Martin van Tuijl
05-10-2001, 22:16
:cool: .... :)
:) .... :cool: