PDA

Bekijk de volledige versie : The Cell!!



Milan
26-11-2002, 13:09
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die The Cell nogal 'disturbed' vind!?

De woorden 'paard', 'tepelpiercing', 'darmen' moeten toch genoeg zeggen...?

Groetjes, Milan

Mark S
26-11-2002, 13:12
Ik vond hem visueel overdonderend, maar het verhaal eerlijk gezegd een beetje mager.

Kevin Baeckelandt
26-11-2002, 13:26
Ik vond hem visueel overdonderend, maar het verhaal eerlijk gezegd een beetje mager.
Precies dezelfde mening.
Ik vond de sfeer en het verhaal veel beter van Se7en en Silence of the Lambs. Films waarmee The Cell wordt vergeleken, ik vind The Cell een matige film. Had weinig spanning.

thomas fabry
27-11-2002, 07:16
Ik heb zelf psychologie gestudeerd en ik vond het verhaal zelf zeer eng. Afgezien van het feit dat je in iemands geest zou kunnen komen kon ik namelijk geen onmogelijkheden in het script ontdeken. Wat dat betreft vond ik het knap in elkaar zitten en vrij realistisch.

Rob Technoid
27-11-2002, 07:23
Vond het zelf een buitengewone saaie film. Visueel allemaal erg leuk, maar het werd geen moment eng en J Lo kon niet overtuigen als actrice....


Ik heb zelf psychologie gestudeerd en ik vond het verhaal zelf zeer eng. Afgezien van het feit dat je in iemands geest zou kunnen komen kon ik namelijk geen onmogelijkheden in het script ontdeken. Wat dat betreft vond ik het knap in elkaar zitten en vrij realistisch.

Sorry hoor, maar dacht dat de film juist niet realistisch was, aangezien het zich grootendeels niet afspeelt in de echte wereld. Misschien bedoel je dat het surrealisme of de droomwereld overtuigend is neergezet?

Ik vond overigens de pyschologie achter de moordenaar en zijn motieven erg mager, maar ik zit nu wel vanuit mijn geheugen te lullen, want is alweer tijdje geleden dat ik deze film heb gezien.

Hanna
27-11-2002, 18:42
Ik vond de film juist perfect.
veel visueel gedoe en (ook net té) weinig verhaal.
dit gaf je juist de gelegenheid vooral te geníeten van de film.