PDA

Bekijk de volledige versie : Black Myth: Wukong [PS5/PC]

jeroeni
20-08-2024, 21:09
Launch Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=Wl05yGSDpxY

Studio: Game Science
Uitgever:Game Science
Genre:Action role-playing
Release:20 Aug

104 GB [PS5]
130 GB [PC]

Om een bepaalde reden heeft deze studio de PS5 beelden tot vandaag achter gehouden.Ja heel bizar maar het is gelukkig geen Cyberpunk 2077 scenario geworden.

Als het goed is komt de game op een later moment ook naar de Xbox.Voor nu alleen op PS5 & PC.

jeroeni
21-08-2024, 13:00
Toffe game die op zijn tijd erg moeilijk kan zijn.Net een baas waar ik 8 keer moest doen voor ik hem had.

jeroeni
22-08-2024, 20:43
Ik merk toch wel dat de console versie wat meer aandacht had moeten hebben.De framerate kakt bij baas gevechten ver naar beneden.
Dualsense Controller: Jammer dat er met de toffe functies van deze controller niets word gedaan.Zeker bij een action game als deze had alles wel wat strakker gemogen.
Een action game als bv Bayonetta 3 voelt beter.

En gezien je in wezen van baas naar baas gaat is het geen game die ik uren kan spelen.

jeroeni
27-08-2024, 14:29
Als de game straks in betere staat is dan ga ik hem verder spelen.Ben nu ongeveer op de helft maar de framerate is hier niet juist waardoor de baas gevechten nog lastiger zijn.
Sowieso gaat de moeilijkheidsgraad in deze game alles kanten op.Ook op dat gebied heeft de studio nog een hoop werk.

Game van het jaar ?!
Nee ook als is hij straks voor mij goed speelbaar[hoop ik] dan nog zie ik er dat niet in.