Dyves?

  1. Jordy van Buel
    Jordy van Buel
    Nog een paar dagen en dan kunnen we de koffers gaan pakken.. heerlijk 3 weken weg naar Thailand!!
  2. StefaanD
    StefaanD
    Gelukzak
  3. StefaanD
    StefaanD
    respect voor je lange-termijngeheugen Pep getuige het "Geluidskalibratie met db meter" draadje ;-)
  4. peptalk
    peptalk
    Hahaha, ik merk dat mijn geheugen juist steeds minder wordt:-( Merk toch dat ik naar de oudere kant van het leven ga.....
    Als je trouwens nog iets moois wil kopen op BD, koop dan 'Baraka'. Prachtig, meeslepend, confronterend en in de hoogste kwaliteit op disc gezet, ook het geluid, ik zag voor het eerst 96Khz staan op mijn reciever i.p.v. de gebruikelijke 48.
  5. StefaanD
    StefaanD
    bedankt voor de tip, staat genoteerd.

    Tja wat dat geheugen betreft 'k merk dat ook, vooral het korte-termijn geheugen is bij mij meer een gatenkaas :-) Lange termijn geheugen valt nog heel goed mee.
  6. Jordy van Buel
    Jordy van Buel
    Jullie geheugen is zo slecht, dat jullie zelfs vergeten dat jullie hier een conversatie hebben/hadden. ;)
  7. peptalk
    peptalk
    lol, zo slecht...
  8. StefaanD
    StefaanD
    Baraka gezien Pepijn en ook de eerste keer dat 'k 96 Khz heb zien staan op de receiver.

    Is inderdaad een aanrader, zet je ook wel aan het denken. Paar pakkende momenten ook.
  9. Ed Lewis
    Ed Lewis
    das waar ook...dit was er ook nog :-)
  10. raymonddeniet
    raymonddeniet
    Ik wil er ook wel bij horen. Maar ik weet niet waarbij eigenlijk. Ik haat Hyves (heb het wel...), Maar Dyves lijkt me leuk.
De resultaten 31 tot 40 van 55 worden weergegeven.