Leon en Nikita hebben beiden een SD DD track. Leon heeft wel de Extended versie.
Printable View
Leon en Nikita hebben beiden een SD DD track. Leon heeft wel de Extended versie.
Weet iemand of ze bij MM Eindhoven veel exemplaren van die metalcases titels hebben liggen?
D'r liggen er best veel, langs de trap omlaag.
trouwens (sorry voor off topic ff), maar deze aanbieding van zogenaamde MM exclusieve metalcases klopt niet echt.
Als ze exclusief van MM zijn, waarom kom je dezelfde Metalcases dan tegen bij bv de Free Record Shop?.
Daar heb ik ze namelijk ook zien liggen, beetje raar.
Mediamarkt.
http://entertainment.mediamarkt.nl/
onderaan op de banner staat:
De steelbook versie exclusief bij MediaMMarkt!
Exclusief bij MM, Ja Ja, en dan liggen dezelfde ook bij de Free, dat is gewoon de mensen voor de gek houden toch?
Exclusief bij MM betekend zover ik weet toch echt alleen bij MM, dan is het wel erg raar dat ze ook bij de andere winkels liggen, en dat het precies dezelfde uitvoeringen zijn.
Zoals ik het lees en zie reageert superdre met een citaat van mijn uitspraak, en miss shadows reageert daarop.
Beetje verwarrend maar goed, raar dat MM exclusief zogenaamd iets brengt, terwijl dezelfde gewoon bij andere winkels liggen
Bij de Free zijn ze overigens wel duurder dan 5 euro, maar het gaat me om het principe.
Als ze pretenderen exclusieve uitgaves te verkopen, vind ik het erg raar dat dezelfde metalcases ook verkocht worden bij andere winkels.
Dat is dan dus niet MM exclusief alleen.
Volgens mij mag dat nog niet eens, maar das een ander verhaal.
Heb bij de Music Store hier (overigens weg) vaak zat ook pakketjes zien liggen van Play.com, die hier dan werden verkocht voor de prijzen van hier.
Doen wel meer winkels ook denk ik, eigenlijk zou d'r iets aan gedaan moeten worden.
Lijkt me tegen de wet.
verrek, heb net ff het krantje van vorige week erbij gehaald, en er staat bij de actie wel degelijk 'exclusief bij MM'.. Nou is die zin dan voor een echte marketingpersoon wel goed te praten, tja, 3 voor 15 is wat er exclusief bij de media markt is...
Dat is helemaal niet tegen de wet, ze gebruiken gewoon die andere winkel als supplier.. zolang ze het maar fatsoenlijk in hun boeken verwerken is er niets aan de hand..
2 voor 30 kan ik geen aanbieding noemen. Bol.com heeft ze vaak 2 voor 20
FRS heeft trouwens vreselijke slechte service. Vooral dit jaar is het een grote ballentent geworden.
Is het niemand opgevallen dat ze de webshop van MM hebben verandert? Je kan bv niet meer op titel zoeken
Iets beter kijken;-) Je kunt nu in de zoekbalk boven in het midden voor Muziek, Film en Games kiezen of nog steeds in de webshop zelf aan de linkerkant voor Uitgebreid zoeken kiezen.
aha op die manier. Ik was nog de oude manier gewend
Media Markt Rotterdam Centrum heeft nieuwe blu-ray titels voor €12,99 deze week vanwege de grote verbouwing die voorbij is en nu dus 'heropend' is.
Titels als The Muppets, The Girl With The Dragon Tattoo, M:I 4, War Horse, Tinker Tailor Soldier Spy, The Darkest Hour.
Tot welke datum?