Dat 'out of synch' herken ik ook wel een beetje (op bd). Moet misschien nog wat met instellingen spelen. Verder top bd van een top band.
Printable View
Dat 'out of synch' herken ik ook wel een beetje (op bd). Moet misschien nog wat met instellingen spelen. Verder top bd van een top band.
Heb hem nu ook een tijdje in huis. Helemaal geweldig (y) Op muziekgebied wat mij betreft de nr 1 op BD in 2008. Out of sync heb ik geen last van (Panasonic DMP-BD30). En ik blijf het aardig vinden dat de BD goedkoper is dan de DVD. Laat het een trend zijn... ;)
heb hem ook maar besteld tesamen met within temptation:)
Laat eens weten of je out of sync hebt bij Rush. Zal wel niet want je hebt bijna hetzelfde qua receiver en Blu Ray speler als ik ;) 2 mooi aankopen!
Hier ook geen out of sync
sony bdp s350 op onkyo 876
Snakes and Arrows verzonden door cdwow op 12 november, maar nog niets binnen. Ik wilde de dvd van het concert waar ik zelf was tòch wel graag hebben.
Ik kan me overigens niet herinneren dat de bestelling zo lang duurde de vorige keer.
Ik kom er zojuist achter dat R30 van Rush inmiddels ook op blu-ray is uitgebracht.
Oh, dat is mooi.
Ik had Snakes and Arrows ook alweer te vroeg gekocht toen ik er achter kwam dat er een BR van was...
Bedankt voor de tip in ieder geval, eens even zoeken wat hij kost :)
En ze komen in 2011 weer eens naar Ahoy om o.a. Moving Pictures in zijn geheel live uit te voeren (y)
De 5.1 mix van het album 2112 op blu-ray is m.i. zeer de moeite waard. Gedurende het afspelen wordt het comic book afgespeeld.