Tijd voor een nieuw seizoen en een nieuwe thread!
Transfernieuws!!! ;-)
Printable View
Tijd voor een nieuw seizoen en een nieuwe thread!
Transfernieuws!!! ;-)
Reden om voor Lazovic te kiezen:
jonger
meer restwaarde
Reden om voor Makaaij te kiezen:
Nederlander
meer ervaring
Het lijkt mij dat het financiele aspekt de overhand heeft gekregen. Beide passen perfect in een 4-4-2 systeem. Al speelt Koeman liever 4-3-3...
Wel opmerkelijk dat Vitesse - tenminste voor de gewone buitenstaander - vrij snel toehapt. Als je De Mos in diverse interviews hoorde zou een vertrek van Lazovic zo goed als onbespreekbaar zijn.
De zaak PlutoSport vs. rkrijger.
Gaat het dan toch goedkomen?
Let wel even op de spelling van verzendkosten!
Als het goedkomt, bestel ik bij PlutoSport een ander shirt!
Beste Robin,
Je krijgt inderdaad nog € 5,00 verzendtkosten terug.
Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Plutosport
valt wel mee hoor, vanaf de winterstop zitten de lampen al achter Danko aan
bovendien zijn de centen erg fijn...enig nadeel;
20% gaat naar Feyenoord (staat wel tegenover dat dit jaar Feyenoord het salaris betaalde)
een onbekend % gaat naar 'de vrienden van Vitesse' (dacht iets van 40%)
dus Vitesse houdt zelf maar 40% over
Vitesse heeft Kolk al gehaald en wil Makaay en Hasselbaink...(zullen wel niet haalbaar zijn)
Denk dat ik nu ga voor een shirt van Real Madrid.
Is ook wit. Ik dacht ook nog even aan een nieuw shirt van AC Milan. Maar ik vrees dat ik dezelfde problemen ga krijgen als met het vorige:
http://img520.imageshack.us/img520/7...rtsmallll3.jpg
Agrijselijk, kan niet editten, GVD :(
Nee hoor, Italië speelde gewoon aanvallend zoals ze altijd proberen. Speelde ook wel redelijk. En ik bedoelde afgrijselijk zonder 'e' en mét 'f' :razz:
Mooie goals, vooral die tweede..
Goede speler ook, geweldig schot. (die ene goal :shock: al mocht die van Vieri er ook wel wezen een tijdje terug)
Zal wel vertrekken naar een topclub..
Ribery zo goed als zeker naar Bayern.
Eerlijk is eerlijk, ze versterken zich geweldig voor volgend seizoen.
AZ is echt bang dat De Cler naar PSV verkast...
PSV lijkt De Cler te kunnen vergeten
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 7 juni om 07:30 PSV staat dan wel op het punt om Danko Lazovic over te nemen van Vitesse, maar het zal alle zeilen moet bijzetten om hetzelfde bij Tim de Cler te doen. De verdediger van AZ kan namelijk rekenen op veel buitenlandse interesse, maar ook uit Nederland.
“Vier clubs uit het binnen- en buitenland hebben zich inmiddels gemeld bij ons”, legde voorzitter Dirk Scheringa uit aan De Telegraaf. “Er is al het dubbele geboden van wat PSV bij ons heeft neergelegd, terwijl die clubs ook de indicatie hebben gegeven dat Tim elders veel meer kan verdienen.”
Voor de Oranje-international lijkt daarmee zijn gewenste overgang realiteit te gaan worden. De 28-jarige linksback heeft een contract tot volgend jaar zomer en zijn positie zal hoogstwaarschijnlijk vanaf volgend seizoen worden ingenomen door de talentvolle Sébastien Pocognoli van het Belgische RC Genk.
als az meer geld krijgt van een andere club dan is het toch duidelijk?
Denk dat he tniet veel uitmaakt of Lazo een buitenlander is en Makaay een NLer
Lazo is al lang genoeg in NL. Zal vast en zeker het NLs verstan en spreken. Bovendien voetbal taal is universeel.
Lazo lijkt mij als je kan kiezen tussen deze 2 spitsen de beste optie.
vooral als je voetbal in de ploeg wilt zien. Makaay is toch meer van het afwachtende gedoe
Over Danko
'Naar verluidt betalen de Eindhovenaren een bedrag van zes miljoen euro voor de 24-jarige international. Eenderde van de transfersom gaat naar Feyenoord, zijn vorige werkgever, en nog eenderde gaat naar externe financiërs, die de transfer van Lazovic naar het Gelredome mogelijk maakten.'
Aadje wil ze dus niet...Citaat:
De Mos hoeft Makaay en Hasselbaink niet
7/6/2007 14:03
Aad de Mos is geen voorstander van de komst van Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink naar Vitesse. De coach van de Arnhemmers vertelde aan VI.nl dat geen van beide dertigers een geschikte vervangers is van Danko Lazovic, die zo goed als rond is met PSV.
'Vitesse moet geen spits van boven de dertig aantrekken', legt De Mos uit. 'De club is gebaat bij jonge jongens, talentvol en ambitieus. Een speler die we na één of twee jaar voor veel geld kunnen verkopen. Dat is mijn visie en ook die van de club. Vitesse kan niet anders.' De Mos weerspreekt hiermee de uitatingen die manager voetbal Jan Streuer deed in het AD. Streuer opperde aan te kloppen bij Hasselbaink of Makaay, al twijfelde hij aan de haalbaarheid van de twee ervaren goalgetters.
las in de VI dat Vitesse ook interesse in Roy Beerens had...
Als Stan nu eens ff zijn best gaat doen en Makaay ook ff binnenhaalt bij PSV.. dat lukt hem wel, Lazovic is ook gekomen .. voor het geval dadelijk Koné of Farfan op het laatste moment vertrekt !! 8-)
Real Madrid bezig Arjen Robben binnen te halen
Uitgegeven: 7 juni 2007 13:22
Laatst gewijzigd: 7 juni 2007 13:35
MADRID - Real Madrid is in gesprek met Chelsea over een overname van Arjen Robben. Voorzitter Ramon Calderon van de Madrileense club maakte dat donderdag bekend.
lazovic zuigt, vitesse haalt hem terug uit de vergetelheid en wil gelijk weer weg:roll:
Gianluigi Buffon heeft zijn contract bij Juventus verlengd tot juni 2012.
De nationale doelman lag nog één jaar onder contract bij de Turijnse club.
Deze beslissing maakt een einde aan maandenlange onzekerheid over de toe-
komst van Buffon. Eerder ging de Franse verdediger Jonathan Zebina al een lang-
durige verbintenis bij Juventus aan.
Belgische TT
Beste keeper ter wereld.
Ja, jammer dat ie niet naar Inter komt :( Hoop ook dat snel bevestigd wordt dat Chivu officieel naar Inter komt, dan is de eerste superaankoop in ieder geval binnen.
Zo weer knap van Bayern Munchen met het binnen halen van Ribery, een top speler :).
*argh*
Let's kick some 020-ass !!
http://www.psv.nl/upload/151047_661_...3783-LAZO2.jpg
Dat hij er maar 30 inschiet komend seizoen !