Een nieuw jaar, dus tijd voor een nieuw onderwerp.
Geen subtitel deze keer, want die komen vaak toch niet uit ;)
Printable View
Een nieuw jaar, dus tijd voor een nieuw onderwerp.
Geen subtitel deze keer, want die komen vaak toch niet uit ;)
Januari
Films
1. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Death to 2021 (Jack Clough, Josh Ruben, 2021) :: 6.5
2. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png La Gomera (Corneliu Porumboiu, 2019) :: 6.8
3. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Mænd & høns (Anders Thomas Jensen, 2015) :: 8.0
4. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Papillon (Franklin J. Schaffner, 1973) :: 7.8
5. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Manchester by the Sea (Kenneth Lonergan, 2016) :: 8.0
6. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Mississippi Grind (Anna Boden, Ryan Fleck, 2015) :: 7.6
7. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Captain Sparky vs. The Flying Saucers (Mark Waring, 2013) :: 7.0
8. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Portrait de la jeune fille en feu (Céline Sciamma, 2019) :: 8.3
9. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Hidden Figures (Theodore Melfi, 2016) :: 7.0
Series
10. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png After Life - Seizoen 3 (Ricky Gervais, 2019) :: 7.5
11. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Arcane: League of Legends - Seizoen 1 (Christian Linke, Alex Yee, 2021) :: 8.5
12. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Curb Your Enthusiasm - Seizoen 11 (Larry David, 2000) :: 7.5
13. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Dopesick - Seizoen 1 (Danny Strong, 2021) :: 9.0
14. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png The Spectacular - Seizoen 1 (Willem Bosch, 2021) :: 7.5
15. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Undercover - Seizoen 3 (Piet Matthys, Nico Moolenaar, Bart Uytdenhouwen, 2019) :: 7.0
Statistieken
Totaal 9 films (maandgemiddelde: 9.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 7.
Totale speelduur: 909 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Dopesick - Seizoen 1 (9.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Death to 2021 (6.5).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 9.
http://www.whatiwatch.net/images/tv.png 6.
Januari
Films
1. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png RoboCop (1987) : 8.0
2. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png The Sting (1973) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif : 8.2
3. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Mulan (2020) : 8.2
4. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Blue Velvet (1986) : 6.5
5. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png News of the World (2020) : 7.5
6. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Early Man (2018) : 7.8
7. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Hoo-goong: Je-wang-eui cheob (The Concubine) (2012) : 7.6
8. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Gentlemen (2019) : 7.2
9. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Harry Potter and the Philosopher's Stone (2001) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif : 7.8
10. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Dorsvloer vol confetti (2014) : 7.8
Series
11. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 24: Live Another Day - Seizoen 1 (2014): Aflevering 1 t/m 8 (nog niet af gezien)
12. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Fringe - Seizoen 3 (2010): Aflevering 4 t/m 22 : 9.0
Statistieken
Totaal 10 films gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 10.
Totaal 27 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 2331 min.
Aantal films / series herzien: 2.
Best beoordeeld: Fringe - Seizoen 3 (9.0, 1ste dit jaar).
Minst goed beoordeeld: Blue Velvet (6.5).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png 4 (4K Ultra HD)
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 8 (Blu-ray)
Januari
Films
1. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Resident Evil: Afterlife (Paul W.S. Anderson, 2010) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.5
2. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Sorairo y?tiriti (Saitou Kengo, 2022) :: 6.5
3. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Resident Evil: Retribution (Paul W.S. Anderson, 2012) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.0
4. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Resident Evil: The Final Chapter (Paul W.S. Anderson, 2016) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
5. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Il mio nome è Nessuno (Tonino Valerii, 1973) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.5
6. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Said? no y? ni kotoba ga wakiagaru (Kyohei Ishiguro, 2020) :: 7.0
7. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Kono naka ni hitori, im?to ga iru! Ani, im?to, koibito (Munenori Nawa, 2013) :: 7.0
8. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Hunger Games (Gary Ross, 2012) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.5
9. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Hunger Games: Catching Fire (Francis Lawrence, 2013) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
10. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 (Francis Lawrence, 2014) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
11. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Hunger Games: Mockingjay - Part 2 (Francis Lawrence, 2015) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
12. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Senkor?ru (Atsuya Uki, 2009) :: 6.5
13. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Senkor?ru 2 (Atsuya Uki, 2019) :: 7.0
14. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Dune (Denis Villeneuve, 2021) :: 8.0
Series
15. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Akatsuki no Yona - Seizoen 1 (Kazuhiro Yoneda, 2014) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif: Aflevering 1 t/m 24 :: 8.5
16. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Akebi-chan no s?r?fuku - Seizoen 1 (Miyuki Kuroki, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
17. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Arifureta shokugy? de sekai saiky? - Seizoen 2 (Kinji Yoshimoto, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
18. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Bandori g?ruzu! Bando p?ti!?PICO - Seizoen 3 (Seiya Miyajima, Kenshiro Morii, 2021): Aflevering 13 t/m 17 (nog niet af gezien)
19. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Birudibaido -#000000-(CODE BLACK) - Seizoen 1 (Yuki Komada, 2021): Aflevering 1 t/m 12 :: 6.5
20. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png The Book of Boba Fett - Seizoen 1 (Jon Favreau, 2021): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
21. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Bur? piriodo - Seizoen 1 (Katsuya Asano, Koji Masunari, 2021): Aflevering 12 :: 8.0
22. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png CUE! - Seizoen 1 (Shin Katagai, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
23. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png D?ruzu furontorain - Seizoen 1 (Shigeru Ueda, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
24. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Dota: Dragon's Blood - Seizoen 2 (Ashley Miller, 2020): Aflevering 1 t/m 8 :: 7.5
25. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Dragon's Dogma - Seizoen 1 (Kurasumi Sunayama, 2020): Aflevering 1 t/m 7 :: 5.5
26. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png The Expanse - Seizoen 6 (Daniel Abraham, Mark Fergus, Ty Franck, Hawk Ostby, 2021): Aflevering 4 t/m 6 :: 8.5
27. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Fantaj? bish?jo juniku ojisan to - Seizoen 1 (Sayaka Yamai, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
28. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Fantomu in za towairaito - Seizoen 1 (Kunihiro Mori, 2018): Aflevering 1 t/m 12 :: 7.0
29. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Genjitsu shugi y?sha no ?koku saikenki - Seizoen 2 (Takashi Watanabe, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
30. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Gens? sangokushi: Tengen reishinki - Seizoen 1 (Shunsuke Machitani, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
31. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Getsuy?bi no tawawa - Seizoen 1 (Kôsuke Murayama, 2021): Aflevering 1 t/m 12 :: 6.0
32. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Hakozume: Kouban Joshi no Gyakushuu - Seizoen 1 (Yûzô Satô, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
33. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Jigeum Uri Hakgyoneun - Seizoen 1 (Seong-il Cheon, 2022): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
34. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Kaijin kaihatsubu no Kuroitsu-san - Seizoen 1 (Hisashi Saito, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
35. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Kenja no deshi o nanoru kenja - Seizoen 1 (Keitarô Motonaga, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
36. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Kimetsu no yaiba - Seizoen 3 (Haruo Sotozaki, 2021): Aflevering 5 t/m 9 (nog niet af gezien)
37. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Kono naka ni hitori, im?to ga iru! - Seizoen 1 (Munenori Nawa, 2012): Aflevering 1 t/m 12 :: 7.5
38. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Koroshi ai - Seizoen 1 (Hideaki Ôba, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
39. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Oriento - Seizoen 1 (Tetsuya Yanagisawa, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
40. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Purinsesu kone***o! Re: Dive - Seizoen 2 (Takaomi Kanasaki, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
41. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Riadeiru no daichi nite - Seizoen 1 (Takeyuki Yanase, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
42. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Sabikui Bisuko - Seizoen 1 (Atsushi Ikariya, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
43. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Saihate no paradin - Seizoen 1 (Yuu Nobuta, 2021): Aflevering 12 :: 7.0
44. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Sh?matsu no h?remu - Seizoen 1 (Yuu Nobuta, 2021): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
45. http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png Shanguri ra - Seizoen 1 (Makoto Bessho, 2009): Aflevering 1 t/m 6 (nog niet af gezien)
46. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Shikkakumon no saiky? kenja ~Sekai saiky? no kenja ga sara ni tsuyoku naru tame ni tensei - Seizoen 1 (Noriaki Akitaya, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
47. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Shingeki no kyojin - Seizoen 6 (Tetsuro Araki, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
48. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Snowpiercer - Seizoen 3 (Josh Friedman, Graeme Manson, 2022): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
49. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Sono bisuku d?ru wa koi o suru - Seizoen 1 (Keisuke Shinohara, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
50. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Star Trek: Discovery - Seizoen 4 (Bryan Fuller, Alex Kurtzman, 2021): Aflevering 7 (nog niet af gezien)
51. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Sur? r?pu - Seizoen 1 (Noriaki Akitaya, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
52. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png T?ky? nij?yon-ku - Seizoen 1 (Naokatsu Tsuda, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
53. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Tensai ?ji no akaji kokka saisei jutsu ~S? da, baikoku shiy?~ - Seizoen 1 (Makoto Tamagawa, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
54. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Tenshi no 3P! - Seizoen 1 (Shinsuke Yanagi, 2017): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
55. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png W?tori - Seizoen 3 (Mitsuru Hongo, Kôji Ogawa, 2021): Aflevering 13 t/m 14 :: 8.0
56. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Yasuke - Seizoen 1 (Lesean Thomas, 2021): Aflevering 1 t/m 6 :: 7.0
Statistieken
Totaal 14 films (maandgemiddelde: 14.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 2.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totaal 206 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 6318 min.
Aantal films / series herzien: 9.
Best beoordeeld: Il mio nome è Nessuno, The Hunger Games, Akatsuki no Yona, The Expanse (8.5, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Dragon's Dogma - Seizoen 1 (5.5).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 9.
http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png 1.
http://www.whatiwatch.net/images/internet.png 19.
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 27.
Aanraders:
Film: Spider-man: No Way Home - degene die vinden dat de Marvel films zielloos zijn, moeten deze maar eens kijken. Zo goed, en Tom Holland is fenomenaal in deze film. Beste nieuwe film die ik deze maand heb gezien en het wordt lastig om dit jaar een film te vinden die zo 'binnenkwam'.
Serie: After Life seizoen 3 - prachtig slot van de serie en dat laatste deel....veel beter wordt het niet. Een perfecte mix van humor en drama.
Januari
Films
1. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png On the Rocks (Sofia Coppola, 2020) :: 7.0
2. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Ghostbusters: Afterlife (Jason Reitman, 2021) :: 6.5
3. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png R.I.P.D. (Robert Schwentke, 2013) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 4.0
4. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Poruno sutâ (Toshiaki Toyoda, 2000) :: 7.0
5. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Nain souruzu (Toshiaki Toyoda, 2003) :: 7.0
6. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Unchain (Toshiaki Toyoda, 2000) :: 7.5
7. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Mother/Android (Mattson Tomlin, 2021) :: 7.5
8. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kûchû teien (Toshiaki Toyoda, 2005) :: 8.5
9. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Sing 2 (Garth Jennings, 2021) :: 8.0
10. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Flight of the Navigator (Randal Kleiser, 1986) :: 5.5
11. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Mok-gyeok-ja (Kyu-Jang Cho, 2018) :: 7.5
12. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Gone in 60 Seconds (H.B. Halicki, 1974) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 3.5
13. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Monsutâzu kurabu (Toshiaki Toyoda, 2011) :: 7.5
14. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Hakai no hi (Toshiaki Toyoda, 2020) :: 6.0
15. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kill Bill: Vol. 1 (Quentin Tarantino, 2003) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 9.0
16. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Noroshi ga Yobu (Toshiaki Toyoda, 2019) :: 7.5
17. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Blind Side (John Lee Hancock, 2009) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
18. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Zen'in Seppuku (Toshiaki Toyoda, 2021) :: 7.0
19. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png I'm Flash! (Toshiaki Toyoda, 2012) :: 6.5
20. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kill Bill: Vol. 2 (Quentin Tarantino, 2004) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 9.0
21. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png A Clockwork Orange (Stanley Kubrick, 1971) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 9.0
22. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Face of Fu Manchu (Don Sharp, 1965) :: 7.0
23. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png I, Monster (Stephen Weeks, 1971) :: 7.0
24. http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png Juk-eum-yi soop (Jung-min Kim, 2006) :: 3.0
25. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Ice Road (Jonathan Hensleigh, 2021) :: 4.0
26. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Ninkô no junan (Norihiro Niwatsukino, 2016) :: 7.0
27. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Ichigojamu (Norihiro Niwatsukino, 2010) :: 5.5
28. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png The Matrix Resurrections (Lana Wachowski, 2021) :: 8.5
29. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Tender Bar (George Clooney, 2021) :: 7.0
30. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Valachi Papers (Terence Young, 1972) :: 7.0
31. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Môjû (Yasuzô Masumura, 1969) :: 7.0
32. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Matrix (Lana Wachowski, Lilly Wachowski, 1999) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 10.0
33. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png Spider-Man: No Way Home (Jon Watts, 2021) :: 9.5
34. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Devil in a Blue Dress (Carl Franklin, 1995) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
Series
35. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png After Life - Seizoen 3 (Ricky Gervais, 2022): Aflevering 1 t/m 6 :: 9.5
36. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Boku dake ga inai machi - Seizoen 1 (Ten Shimoyama, 2017): Aflevering 1 t/m 8 (nog niet af gezien)
37. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Bortført - Seizoen 1 (Kyrre Holm Johannessen, Ronit Weiss-Berkowitz, 2021): Aflevering 1 t/m 10 :: 6.5
38. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png BuZa - Seizoen 1 (Frank Ketelaar, 2021): Aflevering 1 t/m 4 :: 7.5
39. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Dopesick - Seizoen 1 (Danny Strong, 2021): Aflevering 1 t/m 6 (nog niet af gezien)
40. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Penny Dreadful - Seizoen 1 (John Logan, 2014): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
41. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Sinner - Seizoen 4 (Derek Simonds, 2021): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
42. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Stay Close - Seizoen 1 (Harlan Coben, 2021): Aflevering 1 t/m 8 :: 8.0
43. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Undercover - Seizoen 3 (Piet Matthys, Nico Moolenaar, Bart Uytdenhouwen, 2021): Aflevering 1 t/m 8 :: 7.0
44. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Wanted - Seizoen 1 (Richard Bell, Rebecca Gibney, 2016): Aflevering 1 t/m 6 :: 7.0
45. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Wanted - Seizoen 2 (Richard Bell, Rebecca Gibney, 2017): Aflevering 1 t/m 6 :: 6.0
46. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Wheel of Time - Seizoen 1 (Rafe Judkins, 2021): Aflevering 1 t/m 8 :: 7.5
Statistieken
Totaal 34 films (maandgemiddelde: 34.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 6.
- Lang (meer dan 75 min.): 27.
Totaal 77 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 6816 min.
Aantal films / series herzien: 8.
Best beoordeeld: The Matrix (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Juk-eum-yi soop (3.0).
Februari
Films
16. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Room (Lenny Abrahamson, 2015) :: 8.0
17. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png A Hidden Life (Terrence Malick, 2019) :: 8.0
18. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Peanut Butter Falcon (Tyler Nilson, Michael Schwartz, 2019) :: 7.6
19. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Napoli spara! (Mario Caiano, 1977) :: 7.5
20. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Those Who Wish Me Dead (Taylor Sheridan, 2021) :: 5.5
21. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Mauritanian (Kevin Macdonald, 2021) :: 7.3
22. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png First Reformed (Paul Schrader, 2017) :: 7.8
23. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png 99 Homes (Ramin Bahrani, 2014) :: 7.5
24. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The French Dispatch (Wes Anderson, 2021) :: 7.6
Series
25. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Book of Boba Fett - Seizoen 1 (Jon Favreau, 2021) :: 6.0
26. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Feel Good - Seizoen 2 (Joe Hampson, Mae Martin, 2020) :: 7.3
27. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Reacher - Seizoen 1 (Nick Santora, 2022) :: 6.8
Statistieken
Totaal 9 films (maandgemiddelde: 9.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 9.
Totale speelduur: 1030 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Room, A Hidden Life (8.0, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Those Who Wish Me Dead (5.5).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 11.
http://www.whatiwatch.net/images/tv.png 1.
Februari
Films
27. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Yokohama kaidashi kik? vol. 1 (Takashi Annô, 1998) :: 7.0
28. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Yokohama kaidashi kik? vol. 2 (Takashi Annô, 1998) :: 7.0
29. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Yokohama kaidashi kik?: Quiet Country Cafe #1 (Tomomi Mochizuki, 2002) :: 6.5
30. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Yokohama kaidashi kik?: Quiet Country Cafe #2 (Tomomi Mochizuki, 2003) :: 7.0
31. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png No Time to Die (Cary Joji Fukunaga, 2021) :: 8.0
32. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Bai She: Yuan qi (Amp Wong, Ji Zhao, 2019) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
Series
33. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Akebi-chan no s?r?fuku - Seizoen 1 (Miyuki Kuroki, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
34. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Arifureta shokugy? de sekai saiky? - Seizoen 2 (Kinji Yoshimoto, 2022): Aflevering 4 t/m 7 (nog niet af gezien)
35. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Bandori g?ruzu! Bando p?ti!?PICO - Seizoen 3 (Seiya Miyajima, Kenshiro Morii, 2021): Aflevering 18 t/m 20 (nog niet af gezien)
36. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png The Book of Boba Fett - Seizoen 1 (Jon Favreau, 2021): Aflevering 6 t/m 7 :: 7.5
37. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Chiky?gai sh?nen sh?jo - Seizoen 1 (Mitsuo Iso, 2022): Aflevering 1 t/m 6 :: 6.0
38. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png CUE! - Seizoen 1 (Shin Katagai, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
39. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png D?ruzu furontorain - Seizoen 1 (Shigeru Ueda, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
40. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Dorohedoro - Seizoen 1 (Yûichirô Hayashi, 2020): Aflevering 1 t/m 12 :: 8.5
41. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Fantaj? bish?jo juniku ojisan to - Seizoen 1 (Sayaka Yamai, 2022): Aflevering 4 t/m 7 (nog niet af gezien)
42. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Genjitsu shugi y?sha no ?koku saikenki - Seizoen 2 (Takashi Watanabe, 2022): Aflevering 4 t/m 8 (nog niet af gezien)
43. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Gens? sangokushi: Tengen reishinki - Seizoen 1 (Shunsuke Machitani, 2022): Aflevering 4 t/m 7 (nog niet af gezien)
44. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Hakozume: K?ban joshi no gyakush? - Seizoen 1 (Yûzô Satô, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
45. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Issh?kan furenzu - Seizoen 1 (Tarô Iwasaki, 2014): Aflevering 1 t/m 12 :: 7.5
46. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Issh?kan furenzu specials - Seizoen 1 (Tarô Iwasaki, 2014): Aflevering 1 t/m 12 :: 6.0
47. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Jigeum Uri Hakgyoneun - Seizoen 1 (Seong-il Cheon, 2022): Aflevering 2 t/m 12 :: 8.0
48. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Kaijin kaihatsubu no Kuroitsu-san - Seizoen 1 (Hisashi Saito, 2022): Aflevering 4 t/m 7 (nog niet af gezien)
49. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Kenja no deshi o nanoru kenja - Seizoen 1 (Keitarô Motonaga, 2022): Aflevering 4 t/m 7 (nog niet af gezien)
50. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Kimetsu no yaiba - Seizoen 3 (Haruo Sotozaki, 2021): Aflevering 10 t/m 11 :: 8.0
51. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Koroshi ai - Seizoen 1 (Hideaki Ôba, 2022): Aflevering 4 t/m 7 (nog niet af gezien)
52. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Oriento - Seizoen 1 (Tetsuya Yanagisawa, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
53. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Purinsesu kone***o! Re: Dive - Seizoen 2 (Takaomi Kanasaki, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
54. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Raised by Wolves - Seizoen 1 (Aaron Guzikowski, 2020): Aflevering 1 t/m 10 :: 7.0
55. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Raised by Wolves - Seizoen 2 (Aaron Guzikowski, 2022): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
56. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Riadeiru no daichi nite - Seizoen 1 (Takeyuki Yanase, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
57. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Sabikui Bisuko - Seizoen 1 (Atsushi Ikariya, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
58. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Senran kagura - Seizoen 1 (Takashi Watanabe, 2013): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
59. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Sh?matsu no h?remu - Seizoen 1 (Yuu Nobuta, 2021): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
60. http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png Shanguri ra - Seizoen 1 (Makoto Bessho, 2009): Aflevering 7 t/m 24 :: 7.5
61. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Shikkakumon no saiky? kenja ~Sekai saiky? no kenja ga sara ni tsuyoku naru tame ni tensei - Seizoen 1 (Noriaki Akitaya, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
62. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Shingeki no kyojin - Seizoen 6 (Tetsuro Araki, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
63. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Snowpiercer - Seizoen 3 (Josh Friedman, Graeme Manson, 2022): Aflevering 2 t/m 5 (nog niet af gezien)
64. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Sono bisuku d?ru wa koi o suru - Seizoen 1 (Keisuke Shinohara, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
65. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Star Trek: Discovery - Seizoen 4 (Bryan Fuller, Alex Kurtzman, 2021): Aflevering 8 t/m 10 (nog niet af gezien)
66. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Sur? r?pu - Seizoen 1 (Noriaki Akitaya, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
67. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png T?ky? nij?yon-ku - Seizoen 1 (Naokatsu Tsuda, 2022): Aflevering 5 t/m 7 (nog niet af gezien)
68. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Tensai ?ji no akaji kokka saisei jutsu ~S? da, baikoku shiy?~ - Seizoen 1 (Makoto Tamagawa, 2022): Aflevering 4 t/m 7 (nog niet af gezien)
69. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Tenshi no 3P! - Seizoen 1 (Shinsuke Yanagi, 2017): Aflevering 3 t/m 12 :: 6.5
70. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Tokurei sochi dantai stella jo-gakuin k?t?-ka sh?ky?bu - Seizoen 1 (Masayoshi Kawajiri, 2013): Aflevering 1 t/m 13 :: 7.5
Statistieken
Totaal 6 films (maandgemiddelde: 10.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 4.
- Lang (meer dan 75 min.): 2.
Totaal 216 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 6160 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: Dorohedoro - Seizoen 1 (8.5, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Chiky?gai sh?nen sh?jo - Seizoen 1, Issh?kan furenzu specials - Seizoen 1 (6.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 5.
http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png 1.
http://www.whatiwatch.net/images/internet.png 20.
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 18.
Februari
Films
12. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Lady in the Van (2015) : 7.5
13. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Sunday Bloody Sunday (1971) : 6.5
14. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Tomorrow Never Dies (1997) : 8.0
15. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Tuskegee Airmen (1995) : 7.5
16. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Hotel Mumbai (2018) : 8.5
17. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Ava (2020) : 7.0
18. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Earth: One Amazing Day (2017) : 7.5
19. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Borg McEnroe (2017) : 7.5
20. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Monster House (3D) (2006) : 7.0
21. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Pixar Short Films Collection 1 (2007) : 8.5
22. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Pixar Short Films Collection 2 (2012) : 8.0
23. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Jurassic World (3D) (2015) : 8.5
24. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png In the Heights (2021) : 8.0
Series
25. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 24: Live Another Day - Seizoen 1 (2014): Aflevering 9 t/m 12 : 10.0
26. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Dexter - Seizoen 3 (2008): Aflevering 1 t/m 6 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 13 films (maandgemiddelde: 11.5) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 2.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totaal 10 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1840 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: 24: Live Another Day - Seizoen 1 (10.0, 1ste dit jaar).
Minst goed beoordeeld: Sunday Bloody Sunday (6.5).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png 4K Ultra HD: 1.
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Blu-ray: 12.
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Blu-ray 3D: 2.
Maart
Films
28. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png 48 Hrs. (Walter Hill, 1982) :: 7.5
29. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Boy Erased (Joel Edgerton, 2018) :: 7.8
30. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Another 48 Hrs. (Walter Hill, 1990) :: 7.0
31. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Nobody (Ilya Naishuller, 2021) :: 8.0
32. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Many Saints of Newark (Alan Taylor, 2021) :: 7.5
33. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Suicide Squad (James Gunn, 2021) :: 6.0
34. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Nightmare Alley (Guillermo del Toro, 2021) :: 7.5
35. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Kimi (Steven Soderbergh, 2022) :: 7.0
Series
36. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Gilded Age - Seizoen 1 (Julian Fellowes, 2022) :: 8.0
37. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Pam & Tommy - Seizoen 1 (Robert Siegel, 2022) :: 7.6
38. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Peacemaker - Seizoen 1 (James Gunn, 2022) :: 8.0
Statistieken
Totaal 8 films (maandgemiddelde: 8.7) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 8.
Totale speelduur: 887 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Nobody, The Gilded Age, Peacemaker (8.0, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Suicide Squad (6.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 8.
http://www.whatiwatch.net/images/tv.png 3.
Aanraders:
Film: CODA. Prachtige film met een hele goede cast.
Serie: Exit. Wie kan genieten van een serie zoals Succession, zal ook Exit waarderen. Een Noorse serie over 4 vrienden die het gemaakt hebben in de financiële wereld en daardoor denken dat ze alles mogen.
Maart
Films
76. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Empty Man (David Prior, 2020) :: 6.0
77. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Life (Daniel Espinosa, 2017) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
78. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png The Matrix Reloaded (Lana Wachowski, Lilly Wachowski, 2003) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
79. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png There's Something About Mary (Bobby Farrelly, Peter Farrelly, 1998) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
80. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kingpin (Bobby Farrelly, Peter Farrelly, 1996) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
81. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Murder on the Orient Express (Kenneth Branagh, 2017) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
82. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Snake Eyes (Brian De Palma, 1998) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.0
83. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Sweetest Thing (Roger Kumble, 2002) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
84. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Hana-bi (Takeshi Kitano, 1997) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
85. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Marvel One-Shot: The Consultant (Leythum, 2011) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
86. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer (Leythum, 2011) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
87. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Marvel One-Shot: Item 47 (Louis D'Esposito, 2012) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
88. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Team Thor (Taika Waititi, 2016) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.5
89. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Team Thor: Part 2 (Taika Waititi, 2017) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.5
90. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Team Darryl (Taika Waititi, 2018) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.5
91. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Ghostbusters (Ivan Reitman, 1984) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
92. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png Death on the Nile (Kenneth Branagh, 2022) :: 7.5
93. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png White Dog (Samuel Fuller, 1982) :: 7.5
94. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Zombieland (Ruben Fleischer, 2009) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
95. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Kimi (Steven Soderbergh, 2022) :: 8.5
96. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Ano natsu, ichiban shizukana umi (Takeshi Kitano, 1991) :: 7.5
97. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Turning Red (Domee Shi, 2022) :: 7.5
98. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Perks of Being a Wallflower (Stephen Chbosky, 2012) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.5
99. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Shatner in Space (2021) :: 7.5
100. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Autoreiji (Takeshi Kitano, 2010) :: 7.5
101. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Deep Water (Adrian Lyne, 2022) :: 7.5
102. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Light Sleeper (Paul Schrader, 1992) :: 8.0
103. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Good Time (Benny Safdie, Josh Safdie, 2017) :: 6.5
104. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png This Gun for Hire (Frank Tuttle, 1942) :: 7.5
105. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png The 355 (Simon Kinberg, 2022) :: 6.5
106. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Scream (Matt Bettinelli-Olpin, Tyler Gillett, 2022) :: 6.5
107. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Tick, Tick... Boom! (Lin-Manuel Miranda, 2021) :: 7.5
108. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Zombieland: Double Tap (Ruben Fleischer, 2019) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
109. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png CODA (Sian Heder, 2021) :: 9.5
110. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png West Side Story (Steven Spielberg, 2021) :: 7.0
111. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Nobody (Ilya Naishuller, 2021) :: 8.0
112. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Mad Dog Morgan (Philippe Mora, 1976) :: 6.5
Series
113. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Book of Boba Fett - Seizoen 1 (Jon Favreau, 2021): Aflevering 1 t/m 7 :: 8.0
114. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Exit - Seizoen 1 (Øystein Karlsen, 2019): Aflevering 1 t/m 8 :: 9.0
115. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Exit - Seizoen 2 (Øystein Karlsen, 2021): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
116. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Expanse - Seizoen 6 (Daniel Abraham, Mark Fergus, Ty Franck, Hawk Ostby, 2021): Aflevering 1 t/m 6 :: 9.0
117. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png For Life - Seizoen 1 (Hank Steinberg, 2020): Aflevering 6 t/m 13 :: 7.5
118. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png For Life - Seizoen 2 (Hank Steinberg, 2020): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
119. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Pam & Tommy - Seizoen 1 (Robert Siegel, 2022): Aflevering 5 t/m 8 :: 8.0
120. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Peacemaker - Seizoen 1 (James Gunn, 2022): Aflevering 1 t/m 8 :: 8.0
121. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Star Trek: Discovery - Seizoen 4 (Bryan Fuller, Alex Kurtzman, 2021): Aflevering 1 t/m 13 :: 7.0
122. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Star Trek: Picard - Seizoen 2 (Kirsten Beyer, Michael Chabon, Akiva Goldsman, Alex Kurtzman, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 37 films (maandgemiddelde: 32.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 6.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 30.
Totaal 63 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 6022 min.
Aantal films / series herzien: 18.
Best beoordeeld: CODA (9.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Empty Man, Snake Eyes (6.0).
Zeg Rogue, jij hebt vorige maand maar liefst 6022 minuten film en series gekeken. Dat is zo'n 200 minuten (!) per dag, dus ruim 3 uur! Man, waar haal je de tijd vandaan? Ik zou dat echt niet kunnen. Ik heb nog zo veel andere bezigheden en interesses, dat 1, 1,5 uur kijken per dag wel ongeveer mijn max. is. Een film in 1 keer uitkijken is bij mij een hoge uitzondering. Bovendien kijken wij 's avonds ook graag naar nieuwsuitzendingen, documentaires, cabaret, talkshows e.d. Veel meer gaat dat bij mij niet worden.
Maart
Films
26. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Helene Fischer: Farbenspiel Live - Die Stadion-Tournee (2015) : 8.5
27. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Summerland (2020) : 8.0
28. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Crocodile Dundee II (1988) : 7.0
29. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Mauritanian (2021) : 7.5
30. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png My Fair Lady (1964) : 8.0
31. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Das Leben der Anderen (2006) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif : 8.5
32. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Coco avant Chanel (2009) : 6.8
Series
33. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Babylon Berlin - Seizoen 1 (2017): Aflevering 1 t/m 8 : 7.8
34. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Crown - Seizoen 2 (2017): Aflevering 1 t/m 10 : 8.8
35. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Dexter - Seizoen 3 (2008): Aflevering 7 t/m 12 : 8.0
Statistieken
Totaal 7 films (maandgemiddelde: 10.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 7.
Totaal 24 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 2256 min.
Aantal films herzien: 1.
Best beoordeeld: The Crown - Seizoen 2 (8.8, 3de dit jaar).
Minst goed beoordeeld: Coco avant Chanel (6.8).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png 4K Ultra HD: 1
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Blu-ray: 9
Wij besteden onze tijd dus anders. Ik kijk geen talkshows meer, vaak zonde van de tijd met vaak dezelfde koppen; nieuws haal ik van internet; cabaret vind ik niets aan (wel stand-up van sommige Britse/Amerikaanse komieken) en documentaires die ik kijk neen ik ook gewoon mee bij WiW. Ik kijk weinig tv, behalve voetbal en een enkele show. Dan hou je dus meer tijd over voor films. Daarbij vinden de kinderen het ook leuk, dus er staat weleens wat op.
April
Films
39. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png De Dick Maas Methode (Jeffrey De Vore, 2020) :: 7.5
40. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png No Sudden Move (Steven Soderbergh, 2021) :: 6.8
41. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Death on the Nile (Kenneth Branagh, 2022) :: 6.3
42. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Hitman's Wife's Bodyguard (Patrick Hughes, 2021) :: 6.5
43. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Ice Age Adventures of Buck Wild (John C. Donkin, 2022) :: 6.0
44. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png The Bygone (Graham Phillips, Parker Phillips, 2019) :: 7.0
45. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Anderson Tapes (Sidney Lumet, 1971) :: 7.5
46. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Roman J. Israel, Esq. (Dan Gilroy, 2017) :: 7.0
47. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Batman (Matt Reeves, 2022) :: 8.0
Series
48. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Billions - Seizoen 6 (Brian Koppelman, David Levien, Andrew Ross Sorkin, 2016) :: 7.0
49. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Flight Attendant - Seizoen 1 (Steve Yockey, 2020) :: 6.5
Statistieken
Totaal 9 films (maandgemiddelde: 8.8) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 9.
Totale speelduur: 1044 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: The Batman (8.0, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Ice Age Adventures of Buck Wild (6.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 9.
http://www.whatiwatch.net/images/tv.png 2.
April
Films
36. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Cruella (2021) : 6.0
37. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Torn Curtain (1966) : 7.0
38. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Evil Under the Sun (1982) : 8.5
39. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Awaken (2018) : 7.0
40. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kursk (2018) : 8.2
41. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Hang 'Em High (1968) : 7.2
42. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Shakira Oral Fixation Tour 2007 (2007) : 7.7
43. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png East of Eden (1955) : 7.2
44. http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png Eyes of Laura Mars (1978) : 6.5
45. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Educating Rita (1983) : 7.5
46. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png A Quiet Place (2018) : 7.2
Series
47. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Better Call Saul - Seizoen 2 (2016): Aflevering 1 t/m 10 : 9.5
48. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Friends - Seizoen 4 (1997): Aflevering 1 t/m 12 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 11 films (maandgemiddelde: 10.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totaal 22 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1937 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Better Call Saul - Seizoen 2 (9.5, 2de dit jaar).
Minst goed beoordeeld: Cruella (6.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png 4K Ultra HD: 3
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Blu-ray: 9
http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png DVD: 1
Ik zie dat ik april nog niet geplaatst had, hier alsnog.
Tip van de maand:
Film: niet degene die ik het hoogst heb beoordeeld, maar wel een hele mooie film: Land. Van en met Robin Wright, Prachtig, rustig, geloofwaardig verhaal zonder sensatie. Staat op amazon prime.
Serie: ondanks dat Picard erbij staat, noem ik toch Barry. Serie op HBO (3e seizoen is net begonnen) over een huurmoordenaar die eigenlijk acteur wil worden. Erg grappig, afgewisseld met flink wat geweld.
April
Films
121. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (Tim Burton, 2007) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
122. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Les Misérables (Tom Hooper, 2012) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 9.5
123. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png Gekij?ban Jujutsu kaisen 0 (Seong Ho Park, 2021) :: 8.0
124. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Eyes of Tammy Faye (Michael Showalter, 2021) :: 7.5
125. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kikujir? no natsu (Takeshi Kitano, 1999) :: 7.0
126. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Gog (Herbert L. Strock, 1954) :: 7.5
127. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Safe House (Daniel Espinosa, 2012) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.5
128. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Eye of the Cat (David Lowell Rich, 1969) :: 7.5
129. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Undercover Man (Joseph H. Lewis, 1949) :: 8.0
130. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Lineup (Don Siegel, 1958) :: 8.0
131. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Drive a Crooked Road (Richard Quine, 1954) :: 8.0
132. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Moonfall (Roland Emmerich, 2022) :: 6.0
133. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Contractor (Tarik Saleh, 2022) :: 7.5
134. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png All the Old Knives (Janus Metz, 2022) :: 7.5
135. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Affair in Trinidad (Vincent Sherman, 1952) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.5
136. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Batman (Matt Reeves, 2022) :: 8.5
137. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Murder by Contract (Irving Lerner, 1958) :: 6.5
138. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Warm Bodies (Jonathan Levine, 2013) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
139. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Mob (Robert Parrish, 1951) :: 8.0
140. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Spider-Man: No Way Home (Jon Watts, 2021) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 9.0
141. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Johnny O'Clock (Robert Rossen, 1947) :: 6.5
142. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Grudge (Takashi Shimizu, 2004) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
143. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Land (Robin Wright, 2021) :: 8.0
144. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Dark Past (Rudolph Maté, 1948) :: 6.5
145. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Silverton Siege (Mandla Dube, 2022) :: 5.0
Series
146. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Barry - Seizoen 1 (Alec Berg, Bill Hader, 2018): Aflevering 1 t/m 8 :: 8.0
147. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Barry - Seizoen 2 (Alec Berg, Bill Hader, 2019): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
148. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Exit - Seizoen 2 (Øystein Karlsen, 2021): Aflevering 4 t/m 8 :: 8.5
149. http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png Extras - Seizoen 1 (Ricky Gervais, Stephen Merchant, 2005): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
150. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Kimetsu no yaiba - Seizoen 1 (Haruo Sotozaki, 2019): Aflevering 3 t/m 6 (nog niet af gezien)
151. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Star Trek: Picard - Seizoen 2 (Kirsten Beyer, Michael Chabon, Akiva Goldsman, Alex Kurtzman, 2022): Aflevering 5 t/m 9 (nog niet af gezien)
152. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Yellowstone - Seizoen 1 (Taylor Sheridan, 2018): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 25 films (maandgemiddelde: 30.5) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 24.
Totaal 32 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 3673 min.
Aantal films / series herzien: 7.
Best beoordeeld: Les Misérables (9.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Silverton Siege (5.0).
Mei
Films
50. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Pig (Michael Sarnoski, 2021) :: 8.0
51. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Turning Red (Domee Shi, 2022) :: 6.5
52. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Brave Little Tailor (Burt Gillett, Bill Roberts, 1938) :: 6.5
53. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Druk (Thomas Vinterberg, 2020) :: 8.3
Series
54. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Ice Age: Scrat Tales - Seizoen 1 (Donnie Long, 2022) :: 7.0
55. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png One Perfect Shot - Seizoen 1 (Ava DuVernay, 2022) :: 6.0
56. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Tokyo Vice - Seizoen 1 (J.T. Rogers, 2022) :: 8.3
57. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png We Own This City - Seizoen 1 (George Pelecanos, David Simon, 2022) :: 8.5
Statistieken
Totaal 4 films (maandgemiddelde: 7.8) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 3.
Totale speelduur: 318 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: We Own This City - Seizoen 1 (8.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: One Perfect Shot - Seizoen 1 (6.0).
Mei
Films
48. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Pretty in Pink (1986) : 7.5
49. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Patriot Games (4K) (1992) : 7.8
50. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Play Misty for Me (1971) : 7.4
51. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png De dirigent (2018) : 8.8
52. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Home (3D) (2015) : 7.8
53. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Die Hard 2 (1990) : 6.5
54. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Black Widow (4K) (2021) : 8.2
55. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Jane Eyre (2011) : 7.5
56. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 1941 (1979) : 4.0
57. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Mule (2018) : 8.0
Series
58. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Doctor Who - Seizoen 6 (2011): Aflevering 1 t/m 6 (nog niet af gezien)
59. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Friends - Seizoen 4 (1997): Aflevering 13 t/m 24 : 7.5
Statistieken
Totaal 10 films (maandgemiddelde: 10.2) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 10.
Totaal 18 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1691 min.
Aantal films / series herzien: 0.
De beste deze maand: "De dirigent" (8.8, 4de dit jaar).
Echt héél slecht: "1941" (4.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png 2 (4K Ultra HD)
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 9 (Blu-ray)
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png 1 (Blu-ray 3D)
Lekker aan de kijkachterstand gewerkt, veel Indicator titels die ik nog niet had gezien (heb er nog veel meer....).
Filmtip van de maand: Absoluut maar 1 mogelijk: Everything Everywhere all at once. Zo origineel, soms lijkt het een klein drama, dan opeens een mega groot op Marvel schaal. Heel apart. En Michelle Yeoh is zo enorm goed.... Het wachten op de UHD die er zeker in komt.
Serietip van de maand: Hacks. Origineel, grappig, ontroerend met een werkelijk prachtig laatste deel van seizoen 1.
Mei
Films
148. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Point Break (Kathryn Bigelow, 1991) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.5
149. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Convicted (Henry Levin, 1950) :: 7.0
150. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Bohemian Rhapsody (Bryan Singer, 2018) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.0
151. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Licorice Pizza (Paul Thomas Anderson, 2021) :: 7.5
152. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Between Midnight and Dawn (Gordon Douglas, 1950) :: 7.0
153. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Sniper (Edward Dmytryk, 1952) :: 8.0
154. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Age of Adaline (Lee Toland Krieger, 2015) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.0
155. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Wrath of Man (Guy Ritchie, 2021) :: 7.5
156. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Backtrace (Brian A. Miller, 2018) :: 2.0
157. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png City of Fear (Irving Lerner, 1959) :: 6.5
158. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Equalizer (Antoine Fuqua, 2014) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
159. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png Doctor Strange in the Multiverse of Madness (Sam Raimi, 2022) :: 8.0
160. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Force 10 from Navarone (Guy Hamilton, 1978) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
161. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Tight Spot (Phil Karlson, 1955) :: 7.5
162. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Framed (Richard Wallace, 1947) :: 8.0
163. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Brides of Fu Manchu (Don Sharp, 1966) :: 7.0
164. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Vengeance of Fu Manchu (Jeremy Summers, 1967) :: 7.0
165. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Courier (Dominic Cooke, 2020) :: 8.0
166. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Blood of Fu Manchu (Jesús Franco, 1968) :: 6.5
167. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png The Lost City (Aaron Nee, Adam Nee, 2022) :: 7.0
168. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png The Northman (Robert Eggers, 2022) :: 8.0
169. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Transporter (Corey Yuen, 2002) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 5.0
170. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Uncharted (Ruben Fleischer, 2022) :: 5.5
171. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Castle of Fu Manchu (Jesús Franco, 1969) :: 4.0
172. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Music in My Heart (Joseph Santley, 1940) :: 5.5
173. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Night Train to Lisbon (Bille August, 2013) :: 7.5
174. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Morbius (Daniel Espinosa, 2022) :: 5.0
175. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Cisco Pike (Bill Norton, 1971) :: 7.0
176. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png Everything Everywhere All at Once (Dan Kwan, Daniel Scheinert, 2022) :: 9.5
177. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Equalizer 2 (Antoine Fuqua, 2018) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 5.5
178. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Valdez, il mezzosangue (Duilio Coletti, John Sturges, 1973) :: 5.5
179. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Homefront (Gary Fleder, 2013) :: 4.5
180. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Beckett (Ferdinando Cito Filomarino, 2021) :: 7.5
181. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Miss Sadie Thompson (Curtis Bernhardt, 1953) :: 6.5
182. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Morocco (Josef von Sternberg, 1930) :: 7.5
183. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Doom (Andrzej Bartkowiak, 2005) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 4.5
184. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Yakuza keibatsu-shi: Rinchi! (Teruo Ishii, 1969) :: 5.5
Series
185. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Barry - Seizoen 2 (Alec Berg, Bill Hader, 2019): Aflevering 5 t/m 8 :: 7.5
186. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Enterprise - Seizoen 3 (Rick Berman, Brannon Braga, 2003) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif: Aflevering 8 t/m 24 :: 7.5
187. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Hacks - Seizoen 1 (Lucia Aniello, Paul W. Downs, Jen Statsky, 2021): Aflevering 1 t/m 10 :: 8.5
188. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kimetsu no yaiba - Seizoen 1 (Haruo Sotozaki, 2019): Aflevering 7 t/m 15 (nog niet af gezien)
189. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Lincoln Lawyer - Seizoen 1 (Ted Humphrey, David E. Kelley, 2022): Aflevering 1 t/m 10 :: 7.0
190. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Moon Knight - Seizoen 1 (Doug Moench, Jeremy Slater, 2022): Aflevering 1 t/m 6 :: 7.0
191. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Star Trek: Picard - Seizoen 2 (Kirsten Beyer, Michael Chabon, Akiva Goldsman, Alex Kurtzman, 2022): Aflevering 10 :: 7.5
192. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Star Trek: Strange New Worlds - Seizoen 1 (Akiva Goldsman, Alex Kurtzman, Jenny Lumet, 2022): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
193. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Stranger Things - Seizoen 4 (Matt Duffer, Ross Duffer, 2022): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
194. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Yellowstone - Seizoen 1 (Taylor Sheridan, 2018): Aflevering 2 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 37 films (maandgemiddelde: 31.8) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 36.
Totaal 67 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 6840 min.
Aantal films / series herzien: 9.
Best beoordeeld: Everything Everywhere All at Once (9.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Backtrace (2.0).
Juni
Films
58. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png I, Tonya (Craig Gillespie, 2017) :: 7.5
Series
59. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Peaky Blinders - Seizoen 6 (Steven Knight, 2013) :: 7.5
60. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Staircase - Seizoen 1 (Antonio Campos, 2022) :: 6.5
61. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty - Seizoen 1 (Max Borenstein, Jim Hecht, 2022) :: 8.5
Statistieken
Totaal 1 films (maandgemiddelde: 6.7) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 1.
Totale speelduur: 119 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty - Seizoen 1 (8.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Staircase - Seizoen 1 (6.5).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 4.
Film: aanrader van de maand: Elvis. Gaat dat zien in de bios! Indringende biopic met natuurlijk fantastische muziek. Austin Butler moet minimaal een Oscar nominatie krijgen, zo niet winnen.
Serie: Borgen seizoen 4! Nooit gedacht dat er nog een seizoen zou komen van deze erg goede serie. Staat op netflix.
Juni
Films
192. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Valerian and the City of a Thousand Planets (Luc Besson, 2017) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.5
193. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Cabin in the Woods (Drew Goddard, 2012) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
194. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Man of Tai Chi (Keanu Reeves, 2013) :: 6.5
195. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Calamity Jane (David Butler, 1953) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.5
196. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Walk a Crooked Mile (Gordon Douglas, 1948) :: 7.0
197. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Walk East on Beacon! (Alfred L. Werker, 1952) :: 6.5
198. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Pushover (Richard Quine, 1954) :: 8.0
199. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Friends Reunion Special (Ben Winston, 2021) :: 6.5
200. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Someone to Watch Over Me (Ridley Scott, 1987) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
201. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Hustle (Jeremiah Zagar, 2022) :: 8.5
202. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Jaws (Steven Spielberg, 1975) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 8.5
203. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Jolt (Tanya Wexler, 2021) :: 5.5
204. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png A Bullet Is Waiting (John Farrow, 1954) :: 5.0
205. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Chicago Syndicate (Fred F. Sears, 1955) :: 7.0
206. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Brothers Rico (Phil Karlson, 1957) :: 6.5
207. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Top Gun (Tony Scott, 1986) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.5
208. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png Top Gun: Maverick (Joseph Kosinski, 2022) :: 8.5
209. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Card Counter (Paul Schrader, 2021) :: 6.5
210. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Spiderhead (Joseph Kosinski, 2022) :: 7.0
211. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Senior Year (Alex Hardcastle, 2022) :: 7.5
212. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The 5th Wave (J Blakeson, 2016) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 3.5
213. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Carla's Song (Ken Loach, 1996) :: 5.5
214. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Twentieth Century (Howard Hawks, 1934) :: 6.5
215. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Man from Toronto (Patrick Hughes, 2022) :: 4.5
216. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 21 (Robert Luketic, 2008) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 6.5
217. http://www.whatiwatch.net/images/bios.png Elvis (Baz Luhrmann, 2022) :: 9.0
218. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Jagged Edge (Richard Marquand, 1985) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif :: 7.0
Series
219. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Barry - Seizoen 3 (Alec Berg, Bill Hader, 2022): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
220. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Better Call Saul - Seizoen 6 (Vince Gilligan, Peter Gould, 2022): Aflevering 1 t/m 7 (nog niet af gezien)
221. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Borgen - Seizoen 4 (Adam Price, 2022): Aflevering 1 t/m 8 :: 8.5
222. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png DMZ - Seizoen 1 (Roberto Patino, 2022): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
223. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Enterprise - Seizoen 4 (Rick Berman, Brannon Braga, 2004) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif: Aflevering 1 t/m 7 (nog niet af gezien)
224. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Kimetsu no yaiba - Seizoen 1 (Haruo Sotozaki, 2019): Aflevering 16 t/m 20 (nog niet af gezien)
225. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Ms. Marvel - Seizoen 1 (Bisha K. Ali, 2022): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
226. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Obi-Wan Kenobi - Seizoen 1 (Joby Harold, 2022): Aflevering 1 t/m 6 :: 7.0
227. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png The Orville - Seizoen 3 (Seth MacFarlane, 2022): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
228. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Peaky Blinders - Seizoen 6 (Steven Knight, 2022): Aflevering 1 t/m 6 :: 7.0
229. http://www.whatiwatch.net/images/internet.png Star Trek: Strange New Worlds - Seizoen 1 (Akiva Goldsman, Alex Kurtzman, Jenny Lumet, 2022): Aflevering 5 t/m 8 (nog niet af gezien)
230. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Stranger Things - Seizoen 4 (Matt Duffer, Ross Duffer, 2022): Aflevering 6 t/m 7 (nog niet af gezien)
231. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Umbrella Academy - Seizoen 1 (Steve Blackman, Jeremy Slater, 2019) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif: Aflevering 1 t/m 10 :: 8.5
232. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Umbrella Academy - Seizoen 2 (Steve Blackman, Jeremy Slater, 2020): Aflevering 1 t/m 2 (nog niet af gezien)
233. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png We Own This City - Seizoen 1 (George Pelecanos, David Simon, 2022): Aflevering 1 t/m 6 :: 8.0
234. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png You Don't Know Me - Seizoen 1 (Sarmad Masud, 2021): Aflevering 1 t/m 4 :: 7.5
Statistieken
Totaal 27 films (maandgemiddelde: 31.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 27.
Totaal 78 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 6855 min.
Aantal films / series herzien: 11.
Best beoordeeld: Elvis (9.0, 7de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The 5th Wave (3.5).
Juli
Films
62. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png De veroordeling (Sander Burger, 2021) :: 7.5
63. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png The Gray Man (Anthony Russo, Joe Russo, 2022) :: 7.3
64. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png Mid90s (Jonah Hill, 2018) :: 7.5
65. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png It (Andy Muschietti, 2017) :: 7.0
66. http://www.whatiwatch.net/images/tv.png It Chapter Two (Andy Muschietti, 2019) :: 5.0
Series
67. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Stranger Things - Seizoen 4 (Matt Duffer, Ross Duffer, 2016) :: 8.5
Statistieken
Totaal 5 films (maandgemiddelde: 6.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 5.
Totale speelduur: 641 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Stranger Things - Seizoen 4 (8.5, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: It Chapter Two (5.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 2.
http://www.whatiwatch.net/images/tv.png 4.
Juli
Films
68. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Elle (2016) : 7.5
69. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Jerry Maguire (1996) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif : 7.5
70. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Lost City (2005) : 9.0
71. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Planet of the Apes (1968) : 7.0
72. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Spaceballs (1987) : 7.2
73. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Superman III (1983) : 5.8
Series
74. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Human Planet - Seizoen 1 (2011): Aflevering 3 t/m 8 : 7.4
75. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Wire - Seizoen 1 (2002): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 6 films (maandgemiddelde: 9.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 6.
Totaal 7 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1154 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Prachtige film: The Lost City (9.0, 3de dit jaar).
Tegenvaller: Superman III (5.8).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png 4K Ultra HD: 1
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Blu-ray: 7
Augustus
Films
68. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Retfærdighedens ryttere (Anders Thomas Jensen, 2020) :: 7.6
69. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png House of Gucci (Ridley Scott, 2021) :: 7.0
Series
70. http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png Better Call Saul - Seizoen 6 (Vince Gilligan, Peter Gould, 2015) :: 10.0
Statistieken
Totaal 2 films (maandgemiddelde: 5.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 2.
Totale speelduur: 273 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Better Call Saul - Seizoen 6 (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: House of Gucci (7.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/icon_on_demand.png 3.
Augustus
Films
75. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Helene Fischer: Das Konzert aus dem Kesselhaus (Blu-ray, 2017) : 9.0
76. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Blade Runner (4K UHD, 1982) http://www.whatiwatch.net/images/eye.gif : 8.0
77. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The House with a Clock in Its Walls (Blu-ray 2018) : 7.0
78. http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png Death on the Nile (4K UHD, 2022) : 7.5
79. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Sweet Charity (Blu-ray, 1969) : 8.0
80. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Licence to Kill (Blu-ray, 1989) : 7.0
Series
81. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Doctor Who - Seizoen 6 (Blu-ray, 2011): Aflevering 12 t/m 13 : 7.5
82. http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png The Miniaturist (DVD, 2017): Aflevering 1 t/m 3 : 7.5
83. http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png The Wire - Seizoen 1 (Blu-ray, 2002): Aflevering 2 t/m 13 : 8.0
Statistieken
Totaal 6 films (maandgemiddelde: 9.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 6.
Totaal 16 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 1696 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: Helene Fischer: Das Konzert aus dem Kesselhaus (9.0, 3de dit jaar).
Minst goed beoordeeld: The House with a Clock in Its Walls, Licence to Kill (7.0).
Media-verdeling
http://www.whatiwatch.net/images/4k_bluray.png 4K UHD: 2
http://www.whatiwatch.net/images/bluray.png Blu-ray: 6
http://www.whatiwatch.net/images/dvd.png DVD: 1