TE grappig gewoon!
(y)
Type: Berichten; Gebruiker: Juffiee
TE grappig gewoon!
(y)
The Green Mile
en
Joan of Arc....
Mmmm, oscar beste film..... waarschijnlijk niet...
Maar het topic was hier voor mij, beste film van januari.
En die is hij wel, voor mij persoonlijk dan :)
In recensie geef je toe dat je tamelijk...
Jammer genoeg heb ik 'Pride & Prejudice' niet gezien en kan ik dus ook niet echt een vergelijking weergeven. Beiden met Keira Knightley...that's all i know :)
Misschien lagen de verwachtingen van...
Mijn aanrader voor januari:
Atonement....
Absoluut Fargo ! !
The Big Lebowski moet ik wel nog eens dringend bekijken :)
Tja bussy boy zeker ?!
Ben wel benieuwd of hij zich daadwerkelijk aan een Frankenstein verfilming zou wagen...
Alvast iets om naar uit te kijken zou ik zo zeggen ;)
Voor de maand december zou ik zeker en vast 'Amores perros' van
Alejandro González Iñárritu uit 2000 willen aanbevelen.
Heb deze vorige week vrijdag (dus in feite reeds in januari ;)) gezien op...
Inderdaad goede acteur ! !
Indiana Jones my favorite !
Als jong meisje was ik helemaal in de ban door die stoere, avontuurlijke man zonder vrees ;)
I just love the damn guy ! !
Ik hou van films waar je echt een eigenzinnig verhaal te zien krijgt...
David Lynch weet dat altijd naar voren te brengen...
Hij maakt geen films voor het grote...
Toch wel een moeilijke keuze...
Mijn top 3:
1. Indiana Jones
2. Lord of The Rings
3. Back to the Future
Jammer dat de twee vervolgen van Jurassic Park iets minder waren...
anders stond deze...
Jurassic Park (was trouwens mijn eerste 'echte' film op groot scherm :D)
The Lord Of The Rings Trilogy
The Matrix
E.T.
Saving Private Ryan
Indiana Jones Trilogy
American History X
Mulholland...
Wil ik zeker gezien hebben:
* Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull:
tja, jeugdcentiment en hoge verwachtingen zeker....
* The Mist:
ben altijd nieuwsgierig naar verfilming van...
Lord of the rings
The matrix
Pan's labyrinth
A knight's tale (en neen het is niet voor Heath Ledger!)
Voor de maand november is het geworden 'Pan's labyrinth'...
Heb hem eigenlijk maar vrijdagavond bekeken, dus op de valreep november dus. ;)
Had niet verwacht dat het mijn stijl of genre ging zijn,...
Inderdaad...
Mulholland drive... was ik nog vergeten ;)
Ik ben hem gaan bekijken in de bioscoop...
Moet wel toegeven dat ik er waarschijnlijk een beetje te veel van verwacht had.
Ik vind hem persoonlijk niet slecht, maar er kon misschien nog wat meer...
Ik probeer minstens 1 keer in de week te gaan zwemmen.
En doe 1 keer in de week aan BBB (BorstBuikBil)...
Uiteraard zal ik als het lekker weer is regelmatig mijn fietsje nemen om een tochtje te...
Moby - Play DVD ! !
Moeilijk om er specifiek één scene uit te halen...
Hier zijn er een aantal:
* The matrix: gewoon verschillende goede scenes...
eigenlijk te veel om hier op te sommen, maar het punt dat Neo beseft...
Pffff.... behoorlijk moeilijk om te moeten kiezen....
Top 15 uit het hoofd:
1. American History X
2. Se7en
3. E.T.
4. Jurassic Parc
5. Mulholland Drive
6. The Green Mile
7. The Shawshank...
Omdat ik dit jaartje zó flink ben geweest zal die goede man enkele klassiekers in mijn schoentje deponeren ;):
E.T.
Schindler's list
Amistad
De kerstman moet nog effe wachten op mijn...
In bioscoop zeker en vast Jurassic Park ! !
Was toen nog klein meisje toen die uitkwam en ik was enorm onder de indruk...
Op VHS Rose Red van Stephen King... machtige film... (vind ik persoonlijk)....
Best wel interessant gegeven...
Hopelijk weet de BBC karaktervolle acteurs te strikken om in deze serie te 'schitteren'...
maar dat zal wel geen problemen geven veronderstel ik.
Al wat meer...
Voor de maand oktober is het voor mij persoonlijk geworden
'A Clockwork Orange' (herkijkbeurt uiteraard ;)).
Iemand heeft me in de loop van deze week terug aan het bestaan van deze film doen...