De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Standaard Lawrence of Arabia ''Remake!!!''

Lawrence of Arabia ''Remake!!!''

Roland Emmerich (Independence Day) maakt remake van filmklassieker 'Lawrence of Arabia'
    Doorgewinterde filmliefhebbers zullen niet al te enthousiast reageren op de plannen van Emmerich...

Roland Emmerich, de regisseur die we kennen van rampenfilms als Independence Day en The Day After Tomorrow, werkt aan een remake van David Leans iconische filmklassieker Lawrence of Arabia.

Emmerich gaat momenteel langs bij verschillende studio's en streamers om het project getiteld In Arabia aan de man te brengen. De bedoeling is om er een drie-delige serie van te maken, waarin meer personages dan in de film aan bod komen.

Passieproject
    De regisseur noemt het een persoonlijk passieproject en heeft gezegd zo'n 100 miljoen dollar nodig te hebben om de serie te maken.

Bohemian Rhapsody-scenarist Anthony McCarten werkt met Emmerich aan de remake en hoopt de scripts van alle afleveringen te schrijven.

Moeilijk te overtreffen
    In het bijna vier uur durende origineel zagen we Peter O'Toole, Alec Guinness en Omar Sharif. De film wordt beschouwd als een van de beste ooit gemaakt, dus de vraag is wat deze serie zal toevoegen...

Het verhaal gaat over de Britse luitenant T.E. Lawrence (O'Toole), die naar Arabië wordt gestuurd om te zoeken naar prins Faisal (Guinness) om als schakel tussen de Arabieren en Britten te dienen in hun gevecht tegen de Turken.

Rebelse Lawrence
    Lawrence weigert orders te volgen en gaat op reis door de woestijn om een zeer streng bewaakte Turkse haven te bestormen.

Het is nog onduidelijk wanneer we In Arabia kunnen verwachten.

Bron: Filmtotaal.nl
    Bron: Hollywoodreporter

Standaard

Dit geldt voor alle remakes. Zelden beter, vaak (veel slechter)
    Deze film staat in mijn top 3 dus kan bijna niet beter

Maar ik ben er niet principieel op tegen, iedereen moet zelf weten wat ie maakt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Standaard

De 4K versie is al een topper in beeld en geluid. Veel beter wordt het niet.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

Standaard

Het zal me benieuwen. Verwacht niet dat dit beter zal worden dan het origineel. Te grote schoenen om te vullen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Nee!!!!! Niet doen!!!! Opnieuw weer een voorbeeld van het mateloze gebrek aan originaliteit in Hollywood in deze tijden. Lekker makkelijk geld verdienen zo, dat is het enige wat telt. “Lawrence in Arabia” als rampenfilm, hoe verzin je het, want iets anders kan Emmerich niet maken..Van dit soort klassiekers blijf je af!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

I have a bad feeling about this, Chewie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Van mij hoeft het niet, maar ik zal nieuwsgierig genoeg zijn om het toch te gaan kijken.
    Voor degene die tegen zijn is er een hele makkelijke oplossing: niet kijken .

Instellingen bij het plaatsen van berichten