Na zo'n 7 jaar probleemloos veel via internet te hebben besteld, zijn de laatste twee maanden zo'n 7 pakjes met dvds verdwenen in de post. (Overigens woon ik in Den Haag in een "goede" buurt) 1 x van Play (werd opnieuw opgestuurd, tweede keer kwam hij wel aan), 3 x van DeepDVDDiscount (zijn alledrie opnieuw verstuurd, maar ook hier kwam eentje weer niet aan), 1 x Amazon UK en 2 x van privepersonen uit Duitsland danwel de USA.
Ik durf nu niets meer te bestellen en op het postkantoor kwam men doodleuk met de mededeling: ja het is bekend dat "handelswaar" in de post verdwijnt en het probleem ligt intern bij TPG en het zal wel worden opgelost maar het duurt even.
Het is toch niet normaal dat daar zo laconiek mee wordt omgegaan alsof Nederland een bananenrepubliek is waar dit soort praktijken schering en inslag zijn? Als tussenoplossing laat ik voorlopig mijn pakjes naar mijn werkadres versturen, maar ik heb hier gewoon een vette baal van! Zijn er mensen met gelijksoortige ervaringen?