De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Standaard Geniet van het stormachtige avontuur in TWISTERS! Vanaf 20 november bij je thuis.

Geniet van het stormachtige avontuur in TWISTERS! Vanaf 20 november bij je thuis.

Lees dit artikel

Standaard

Ik vind het wel merkwaardig dat ze een 'bundel' uitbrengen met Twisters en San Andreas en niet een bundel van Twisters en Twister. Dat had mij veel logischer geleken. Of is dat een rechtenkwestie / andere maatschappij?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het wel merkwaardig dat ze een 'bundel' uitbrengen met Twisters en San Andreas en niet een bundel van Twisters en Twister. Dat had mij veel logischer geleken. Of is dat een rechtenkwestie / andere maatschappij?
    Ja. Twister is in de Benelux uitgebracht door Universal en in de States door Warner. Bij Twisters is het net andersom.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja. Twister is in de Benelux uitgebracht door Universal en in de States door Warner. Bij Twisters is het net andersom.
    Klopt inderdaad, wel opvallend dat de US wel een Double Feature krijgt met allebeide films in 1 uitgave. Maar goed, de US markt is anders dus dan is zo'n deal natuurlijk interessanter dan hier.

Standaard

Zou natuurlijk hier ook kunnen met een beetje goeie wil. Hebben ze eertijds met de Hannibal Lecter Trilogy ook gedaan en dat waren 3 verschillende studio's (Fox - Sony - Universal).

Standaard

Zou natuurlijk hier ook kunnen met een beetje goeie wil. Hebben ze eertijds met de Hannibal Lecter Trilogy ook gedaan en dat waren 3 verschillende studio's (Fox - Sony - Universal).
    Bedoel je deze uitgave Werner? Die uit 2001? Van 23 jaar geleden? Tijden zijn wel wat veranderd he....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bedoel je deze uitgave Werner? Die uit 2001? Van 23 jaar geleden? Tijden zijn wel wat veranderd he....
    Je zou nochtans wat méér samenwerking verwachten in een krimpende markt, niet minder... Maar we wijken af.

Standaard

Je zou nochtans wat méér samenwerking verwachten in een krimpende markt, niet minder... Maar we wijken af.
    Moet het wel rendabel zijn, en dat is het hier niet meer. In de US wel, daar zijn tornado’s ook iets meer aan de orde dan hier zeg maar. Maar goed, we dwalen af inderdaad

Instellingen bij het plaatsen van berichten