De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Standaard Warner releases 2025

Vanuit een Facebook groep werden de volgende foto’s gedeeld.
    Hierop wordt een “release slate” getoond van Warner titels op 4K die in 2025 gepland staan.
    Staan erg leuke titels bij, waaronder de Lethal Weapon films.
    Ben benieuwd!

IMG_2800.jpgIMG_2798.jpg

Standaard

Ik zou niet teveel waarde hechten aan deze foto's......op de blu-ray.com forums worden ze als fake bestempeld.
    sowieso zit er een spelfout in de foto's en alle titels stonden op een poll die Warner onder zijn leden verdeelde.
    Se7en is natuurlijk al wel aangekondigd en Constantine word, zoals het er nu naar uit ziet, in Februari uitgebracht.
    Maar een titel als Blade 3 is geen 4k remastering werk voor gedaan terwijl dat voor Blade 2 wel is gebeurd onder supervisie van de regisseur.

We gaan het meemaken in 2025 maar mijn verwachting is dat sommige genoemde titels niet zullen verschijnen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik zou niet teveel waarde hechten aan deze foto's......op de blu-ray.com forums worden ze als fake bestempeld.
    sowieso zit er een spelfout in de foto's en alle titels stonden op een poll die Warner onder zijn leden verdeelde.
    Se7en is natuurlijk al wel aangekondigd en Constantine word, zoals het er nu naar uit ziet, in Februari uitgebracht.
    Maar een titel als Blade 3 is geen 4k remastering werk voor gedaan terwijl dat voor Blade 2 wel is gebeurd onder supervisie van de regisseur.

We gaan het meemaken in 2025 maar mijn verwachting is dat sommige genoemde titels niet zullen verschijnen.
    Heb je hier een link naar? Goed voor de discussie om deze links te delen zodat we alle info hebben.
    Tja, omdat een aantal titels (ook Amadeus bijv) al officieel aangekondigd zijn vind ik het best betrouwbaar overkomen, binnen alle grenzen van betrouwbaarheid van alle onaangekondigde releases natuurlijk. En wie weet wordt Blade 3 wel een "simpele" 4K upscaling zonder supervisie van iemand, want dat was nou niet de meest goede film (alhoewel een guilty pleasure van mij, vooral de CGI ogen haha). Voorderest gaan we het zien, maar sommige titels zou zeker leuk zijn als die uitkomen op 4K.

Standaard

Mee eens dat er een aantal titels bij staan die "officieus" aangekondigd zijn lijkt het alsof de rest dan ook wel klopt maar er ontbreken titels die in die poll wel stonden zoals Gravity, AI , Logan's Run en THX1138.

Link naar de survey lijst topic : https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=376638

Wat betreft een link voor die discussie zou ik een hele lijst moeten weg zetten met links aangezien iemand diverse topics geopend heeft voor diverse titels maar kan er eentje wel linken :

https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=380765
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Wat betreft een link voor die discussie zou ik een hele lijst moeten weg zetten met links aangezien iemand diverse topics geopend heeft voor diverse titels maar kan er eentje wel linken :

https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=380765
    Ik heb deze thread even doorgenomen en door sommigen worden ze in twijfel getrokken en anderen zijn hoopvol, dus voor nu weten we het nog niet. We gaan het zien, dat is het enige wat we wel zeker weten

Standaard

Inderdaad we zullen zien

Standaard

Ik hoop dat het niet klopt, want ik zit op heel andere titels te wachten
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

De lijst kan niet echt zijn want Green Lantern staat erop ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat viel me ook op, ja. Het grrrrrrote kassucces Green Lantern...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Constantine is in ieder geval officieel aangekondigd: https://www.blu-ray.com/news/?id=35584

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Green Lantern wordt al gehint sinds begin dit jaar, dus het kan helaas wel.

Snap nog altijd niet waarom we die zouden krijgen en titels als Tag of Vacation... Ik wil graag The Last Samurai upgraden, maar Warner verkiest liever idiote titels. Straks krijgen we nog Catwoman in 4K.

Standaard

En Juror #2 (De allerlaatste film van Clint Eastwood), die meer dan 40 jaar bij Warner Bros heeft gezeten, krijgt alleen maar een Blu-ray release. Zo'n icoon verdient een 4K release mijn inziens!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En Juror #2 (De allerlaatste film van Clint Eastwood), die meer dan 40 jaar bij Warner Bros heeft gezeten, krijgt alleen maar een Blu-ray release. Zo'n icoon verdient een 4K release mijn inziens!
    Ik ben al blij dat die überhaupt een release krijgt, en nog veel blijer dat de Amerikaanse BR tenminste Nederlandse ondertitels schijnt te hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Green Lantern wordt al gehint sinds begin dit jaar, dus het kan helaas wel.

Snap nog altijd niet waarom we die zouden krijgen en titels als Tag of Vacation... Ik wil graag The Last Samurai upgraden, maar Warner verkiest liever idiote titels. Straks krijgen we nog Catwoman in 4K.
    Ik snap dit en heb het zelf met Blood Diamond, maar daar kiezen ze dan niet voor.
    The future is Blu

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben al blij dat die überhaupt een release krijgt, en nog veel blijer dat de Amerikaanse BR tenminste Nederlandse ondertitels schijnt te hebben.
    ''Nederlandse'' Bluray staat nu wel op bol.com. Jammer genoeg heeft Warner tijdje terug besloten om de Nederlandse tekst te vervangen voor Engelse. Tot nu toe bij Elvis, Barbie, Wonka, Twisters en met Terminator bleek dat het niet alleen om nieuwe films ging. Zeer slechte ontwikkeling.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    ''Nederlandse'' Bluray staat nu wel op bol.com. Jammer genoeg heeft Warner tijdje terug besloten om de Nederlandse tekst te vervangen voor Engelse. Tot nu toe bij Elvis, Barbie, Wonka, Twisters en met Terminator bleek dat het niet alleen om nieuwe films ging. Zeer slechte ontwikkeling.
    Op Trap ook alleen Engelse (en Franse) teksten. Ik vind het niet erg, ben allang blij met een uitgave die in NL uitkomt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten