De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Standaard The Keep (Michael Mann)

Uitgebracht op 4K in de VS: https://vinegarsyndrome.com/products/the-keep
    Laatst aangepast door Johan1967 : 29-11-2024 om 18:34

Standaard

Deze meteen besteld!

Standaard

Cool! Maar aan Regio A heb ik niks. Hopen dat één van de Engelse of Duitse boutique labels deze titel oppakt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Cool! Maar aan Regio A heb ik niks. Hopen dat één van de Engelse of Duitse boutique labels deze titel oppakt.
    4K is regiovrij
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Ik heb hem ook besteld (de gewone editie) alsook the tenant. Had ik nog niet op blu-ray of 4k.

Standaard

Beide versies staan op Sold Out, klopt dat?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Beide versies staan op Sold Out, klopt dat?
    Ja kan kloppen, het is een gelimiteerde uitgave.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    4K is regiovrij
    Maar de blu-ray niet. Ik heb geen 4K-tv.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja kan kloppen, het is een gelimiteerde uitgave.
    De limited edition slipcase snap ik, maar de standard edition ook? Dat is toch vreemd.

Nou ja, afwachten of een Arrow of zo het ook uitbrengt, heeft geen haast.

Standaard

had ergens gelezen dat de standaard editie bij een volgende sale mogelijk terug beschikbaar is. De LE uiteraard niet.

Standaard

De limited edition slipcase snap ik, maar de standard edition ook? Dat is toch vreemd.

Nou ja, afwachten of een Arrow of zo het ook uitbrengt, heeft geen haast.
    Ik zag berichten dat er binnen een uur 6000 exemplaren zouden zijn verkocht. Geen idee of het waar is, maar ik zag wel in verschillende groepen voorbij komen dat men deze en masse ging aanschaffen. Ze verwachten inderdaad dat de standaard versie in januari opnieuw in oplage komt want dan is het een maand waarin abonnees kunnen bestellen. Overigens zie je de eerste scalper prijzen al op Ebay verschijnen: tussen de 230 en 240 euro voor de LE Je kan bekijken of de Imprint versie wellicht interessant is, ga ik ook doen als de specs bekend zijn (en de prijs oke). Wel wordt gevreesd voor de kwaliteit van de transfer, aangezien Via Vision (Imprint) vaak zelf geen restauraties laat uitvoeren maar een 4K transfer laat afleveren (in tegenstellong tot Vinegar Syndrom).
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 02-12-2024 om 12:51

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zag berichten dat er binnen een uur 6000 exemplaren zouden zijn verkocht. Geen idee of het waar is, maar ik zag wel in verschillende groepen voorbij komen dat men deze en masse ging aanschaffen. Ze verwachten inderdaad dat de standaard versie in januari opnieuw in oplage komt want dan is het een maand waarin abonnees kunnen bestellen. Overigens zie je de eerste scalper prijzen al op Ebay verschijnen: tussen de 230 en 240 euro voor de LE Je kan bekijken of de Imprint versie wellicht interessant is, ga ik ook doen als de specs bekend zijn (en de prijs oke). Wel wordt gevreesd voor de kwaliteit van de transfer, aangezien Via Vision (Imprint) vaak zelf geen restauraties laat uitvoeren maar een 4K transfer laat afleveren (in tegenstellong tot Vinegar Syndrom).
    Dat zijn pittige aantallen als het waar is....je zou zeggen dat een oplage van 12000 wel hoog is, maar niet dus. Ik wacht het allemaal wel af. Ik heb de film nooit gezien maar de trailer zag er aardig uit.

Standaard

Dat zijn pittige aantallen als het waar is....je zou zeggen dat een oplage van 12000 wel hoog is, maar niet dus. Ik wacht het allemaal wel af. Ik heb de film nooit gezien maar de trailer zag er aardig uit.
    De film heeft vooral een hoge cultstatus. The Keep is geregisseerd door Michael Mnn (één van zijn eerste) en staat bekend als een "interessante mislukking". Mann zelf wil niks meer te maken hebben met de film heeft deze disowned. Hij wil er tijdens interviews ook nooit vragen over horen. The Keep was eerder nooit op DVD of Blu-ray te krijgen, alleen op VHS en LAserdisc. Een paar jaar geleden kwam Via Vision met een officiele uitgave op DVD, maar die was kaal, met een DD 2.0 audiospoor en zonder ondertitels. Deze super gewilde 4K/Blu-ray release nu kwam echt uit de lucht vallen, en fans van de cultfilm vielen er dus gelijk overheen. Ik zag het bij toeval voorbij komen en heb ook meteen toegeslagen, omdat ik alle Mann films op fysieke uitgave wil hebben (en alle verschillende cuts, en dat zijn er nogal wat). Ook was de film best oke geprijsd ivm Black Friday, totaal zo'n 60 euro inc verzending.

Standaard

Bedankt voor de uitleg, leuk om te lezen! Dat verklaart dus de belangstelling...

Standaard

Bedankt voor de uitleg, leuk om te lezen! Dat verklaart dus de belangstelling...

Standaard

Voor de geïnteresseerden: de standaard versie is weer op voorraad bij VS: https://vinegarsyndrome.com/products...42233047711786

Standaard

ik heb ook nog showgirls 4K toegevoegd aan de bestelling. nu hopen op geen extra import taks

Standaard

Ze hebben nu weer die partners only maand, dus voorlopig niet te bestellen. Maar ik betwijfel of ik er zoveel aan uit wil geven; ik heb die band met de film niet dus waarschijnlijk niet.

Standaard

Het heeft eventjes geduurd, maar op 7 januari verzonden en gisteren aangekomen. Mooi en stevig verpakt en geen extra kosten.
    Volgende week The Keep eens zien, benieuwd

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    Het heeft eventjes geduurd, maar op 7 januari verzonden en gisteren aangekomen. Mooi en stevig verpakt en geen extra kosten.
    Volgende week The Keep eens zien, benieuwd
    Enjoy. Was voor mij een first time viewing en heb me kostelijk geamuseerd. Zat wel meer in, maar die langere versies gaan we waarschijnlijk nooit zien.

Standaard

Ik heb hem zojuist gezien, eveneens first time viewing. Best leuke film. Helaas iets teveel geknipt, maar beter dan deze versie zullen we waarschijnlijk nooit meer zien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten