Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pearl Harbor (R2 specs)

    Volgens # DVD Info Benelux komt op 4 december de benelux versie van Pearl Harbor uit.
    Wegens de lengte van de film heeft men besloten het bonusmateriaal op een tweede schijfje te plaatsen. De specificaties zijn als volgt:

    Lengte: 180 minuten
    Audio: Dolby Digital 5.1 met THX audio-certificaat
    Beeldformaat: anamorfisch 2.35:1
    Talen: Engels, Frans
    Ondertitels: Nederlands

    Extra's (op disc 2 dus..):
    · Een kijkje achter de schermen: the Making Of Pearl Harbor
    · De Japanse Zaak
    · Muziekvideo Faith Hill
    · Bioscooptrailer

    Geen DTS helaas, wel THX certified geluid wat erop neer zal komen dat ook de DD5.1 track lekker gaat klinken...
    Nu las ik in het in de thread over de regio 1 versie dat wij (lees: in regio 2) ook 2 versies krijgen.
    Hier kan ik nog niets over vinden...?
    Wie?

  2. #2

    Standaard

    Geen DTS...... helaas ja... Met zo'n topper zou ik dat juist zeker wél verwachten. Hopen dat die tweede versie het zal hebben hè? Dat zal toch wel?

    Oh prettig weekend allemaal.

  3. #3

    Standaard

    De duurdere Pearl Harbor ( Special Edition ) versie die 90 piek gaat kosten , moet je eigenlijk wel een DTS track opzetten , andere 90 piek DVD's zoals Gladiator en Hannibal hebben wel een DTS track.

    En laten ze nou niet zeggen dat we zo veel moeten betalen omdat de lengte van de film zo lang is.

    Anders verwacht ik nog meer extra's dan die op Hannibal om die prijs te compenseren.

    Zoniet dan vind ik dit de grootste afzetterij qua DVD

    Ik wil hem zeker hebben maar dan wel R2 want bij geen ondertitels moet ik me zoveel inspannen.

    Regio 2 is nu éénmaal het lelijke eendje en hopelijk verandert dit eens snel.

  4. #4

    Standaard

    weet iemand wat voor uitvoering pearl harbour dan wordt, wordt het net als regio-1 versie een 2-disk uitvoering met dts??

  5. #5

    Standaard

    Ik wacht wel tot januari op de drie disc regio 1 versie.

  6. #6

    Standaard

    Een heel ander verhaal.
    Pearl Harbor vond ik slaapverwekkend langdradig.
    De enige echte Pearl Harbor film is Tora Tora Tora.
    Je ziet het dan meteen van zowel Japanse als Amerikaanse zijde.
    En geen flauwekulliefdesverhaaltje er tussen door.
    Ondanks 4.0. zul je bij het op gang komen van de echte aanval even de neiging hebben om de stekkers er uit te trekken. Alles knalt langs je heen en dondert als het ware boven op je.
    De actiescenes zijn perfect in elkaar gestoken. Je ziet geen verschil tussen filmfictie en werkelijkheid.
    Ik ben een War-Movie liefhebber en in dit genre staat Tora Tora Tora op eenzame hoogte op nummer 1.
    Om je een idee te geven, ik heb o.a. U-571, Thin Red Line, When Trumpets Fade, The Longest Day, Patton, Das Boot

  7. #7

    Standaard from here to eternity

    Naast Tora tora tora ook niet slecht en sinds kort verkrijgbaar....

  8. #8

    Standaard

    Heb ook de 2 Disc versie besteld!!!

    Was het nu al maar 4 december!!

    Dat spelt stelt niet zoveel voor!! Je moet met vliegtuigjes pearl harbor verdedigen en andere missies voltooien!!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  9. #9

    Standaard

    tja maar het spel los kost ook nog 60 piek, dus das ook mooi meegenomen

  10. #10

    Standaard

    Dat is waar!!

    Downen op KaZaA was zelfs gratis

    Maar leuk voor de collectie
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  11. #11

    Standaard

    Sjonge Jonge zeg, dan komen ze eindelijk met een nieuw medium; DVD. Waar zoveel meer op kan en past.

    Nou heb je nu al vele 2 discs en dan komt er zelfs een 3 discs van Pearl Harbor, het is toch niet normaal

    Tijd voor weer iets nieuws

  12. #12

    Standaard UK version

    zomer 2002 komt in Engeland de Director's cut
    van Pearl Harbor. (waarschijnlijk de 3 disc S.E.)
    Of deze voorzien is van een DTS track is nog niet
    bekend.

    voor deze dvd wil ik best iets langer wachten

    check my dvd collection

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...p?alias=C-Jtje

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Sjonge Jonge zeg, dan komen ze eindelijk met een nieuw medium; DVD. Waar zoveel meer op kan en past.

    Nou heb je nu al vele 2 discs en dan komt er zelfs een 3 discs van Pearl Harbor, het is toch niet normaal

    Tijd voor weer iets nieuws
    Liever niet, ik ben net een beetje mijn collectie aan het uitbreiden en dan gaan ze weer over op wat anders, net als met CDi, heb ik ook nog een hele collectie van liggen

  14. #14

    Standaard

    Originally posted by Tristan
    [Met zo'n topper zou ik dat juist zeker wél verwachten.
    Wees maar niet te voorbarig met het predicaat "topper".
    Een topper is het pas als hij met een zekere beeld- en geluidskwaliteit op DVD wordt gezet en de nodige extra's bevat.
    De film is met veel reclame-lawaai in de bioscoop gebracht, maar ik heb nog geen enkele indrukwekkende recensie gezien of gehoord. Zelf vond ik het behoorlijk tegenvallen. Maar ja, het reclamelawaai had mijn verwachtingen ook wel erg hoog opgeschroefd natuurlijk.
    Voor mij is het al zeker, ik koop hem niet, zat in de bios al bijna te slapen

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceWolve
    Liever niet, ik ben net een beetje mijn collectie aan het uitbreiden en dan gaan ze weer over op wat anders, net als met CDi, heb ik ook nog een hele collectie van liggen
    Dat geouwehoer blijf je mee zitten en volgt elkaar steeds sneller op.
    Ik heb 33-toeren bakkelieten platen, ik heb singles, EP's en LP's liggen, vervolgens kwam de CD, ik heb al videobanden en cassettebanden, bandrecordetapes, een MP3-player, werk met MIDI-Orchestrater en Wave-geluiden. En dan nu weer de DVD.
    Maar 1 ding is zeker. Ik ben nooit eerder verslaafd geraakt. Dat is me nu pas overkomen met DVD en DTS.
    Het heeft eigenlijk meteen tot 3 verslavingen geleid. Ik ga er lekker relaxed bij zitten, dus roken en drinken zijn er automatisch bijgekomen. Maar, mij hoor je niet klagen (behalve geldnood dan) want het is een prettige verslaving.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld


    Dat geouwehoer blijf je mee zitten en volgt elkaar steeds sneller op.
    Ik heb 33-toeren bakkelieten platen, ik heb singles, EP's en LP's liggen, vervolgens kwam de CD, ik heb al videobanden en cassettebanden, bandrecordetapes, een MP3-player, werk met MIDI-Orchestrater en Wave-geluiden. En dan nu weer de DVD.
    Maar 1 ding is zeker. Ik ben nooit eerder verslaafd geraakt. Dat is me nu pas overkomen met DVD en DTS.
    Het heeft eigenlijk meteen tot 3 verslavingen geleid. Ik ga er lekker relaxed bij zitten, dus roken en drinken zijn er automatisch bijgekomen. Maar, mij hoor je niet klagen (behalve geldnood dan) want het is een prettige verslaving.

    Volgens mij ken ik dit een beetje..........
    Zit zelf ook met stapels troep thuis en probeer het nu allemaal een beetje om te zetten in moderner spul

    De platen de deur uit en CDs erin (inmiddels 1200 stuks)
    De videobanden de deur uit en DVD erin (inmiddels 400 stuks)
    En zo blijven we bezig om de economie aan de gang te houden !

    Eén ding is zeker Henk verslaafd raak je er zeker aan !
    En ik ben niet de enige want de vrouw doet vrolijk mee !

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld


    Wees maar niet te voorbarig met het predicaat "topper".
    Een topper is het pas als hij met een zekere beeld- en geluidskwaliteit op DVD wordt gezet en de nodige extra's bevat.
    (..)
    Voor mij is het al zeker, ik koop hem niet, zat in de bios al bijna te slapen
    Tsja, ieder zn meug. Met topper bedoelde ik overigens enkel aan te duiden dat ik het persoonlijk wel een boeiende film vond. Maar t.o.v. andere oorlogsfilms heeft het natuurlijk in mindere mate het athentieke oorlogsgevoel. Ik bedoel t.o.v. Apocalyps Now of Platoon is Pearl 'gewoon' een heldenfilm.
    Maargoed ik vond de film mooie shots en geluid hebben. Bovendien eens weer een keertje wat anders dan dat Vietnam geouwehoer waarbij de Amerikanen vaak impliceren het gewonnen te hebben.... dus vandaar.

    Of het een 'dvd.nl topper' wordt is inderdaad af te wachten.

  18. #18

    Standaard

    Beste Tristan,
    Koop Tora Tora Tora en je wilt de nieuwe film Pearl Harbor niet meer hebben. Tora Tora Tora wint het met glans. Laat je niet afschrikken dat deze film 4.0. is. Want als de aanval begint neig je er toe de stekkers er even uit te trekken.
    Mijn buren waren echt wel even ongerust dat een echtelijk ruzie bij ons uit de hand was gelopen. In onze straat kwamen hele oorlogstrauma's weer boven.
    Dagen later was de gemeente nog bezig om het gescheurde wegdek voor mijn woning te herstellen.

  19. #19

    Standaard Pearl Harbor !

    Heb gisteren al, dankzij een lieve jongedame van Videoland, al Pearl Harbor kunnen huren ! Tip van Ton : Sla de eerste anderhalf uur over ! Daarin zit zoveel romantiek dat je gewoon blij bent dat de Jappanners daarna de boel plat bombarderen. Dat is trouwens heel indrukwekkend in beeld gebracht.
    Geluid is prima, maar niet echt spectaculair.
    Ben benieuwd naar jullie mening !

    Groet !
    "At last we will reveal ourselves to the Jedi"

  20. #20

    Standaard

    Waar komt dat ding vandaan dan??
    Volgens dvd Box Office komt deze pas uit op 4 dec.
    Weet je zeker dat je de dvd mee hebt gekregen?

  21. #21

    Standaard Videoland

    Marcel, gehuurd bij Videoland. Als je `m nu huurt krijg je er een gratis dagfilm bij, een pocketroman van Pearl Harbor en 2 zakjes pinda`s !
    Succes !
    "At last we will reveal ourselves to the Jedi"

  22. #22

    Standaard

    Gisteren gekeken, Wauw wat een film, mijn subwoofer bleef maar blazen tijdens de aanval. mijn advies: KOPEN!!!!!

  23. #23

    Standaard

    hij is te huur in de videotheek alleen maar 1 disc van de drie dat is minder.

  24. #24

    Standaard

    Weten jullie misschien in wat voor soort verpakking de Special Edition komt, want ik zag plaatjes van de Regio1 2 Disc en dat lijkt net een soort boekvorm. Weten jullie of wij ook deze verpakking krijgen, of krijgen wij em gewoon in een keepcase??? Anders ga ik denk ik de R1 versie kopen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceWolve
    Gisteren gekeken, Wauw wat een film, mijn subwoofer bleef maar blazen tijdens de aanval.
    Je vergeet er bij te vertellen dat je eerst anderhalf uur slapend moet doorstaan voordat er ook maar een aanval op de subwoofer plaatsvindt. Jezus wat een trage film en wat een flauw liefdesverhaaltje. Probeer Tora Tora Tora eens, dan weet je wat Pearl Harbor is. En zoek je een subwoofersloper of slechte verhoudingen met je buren zet dan U-571 voluit.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •