De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Exclamation Nieuws over AllesOverFilm en de redactie

Beste medeforummers,

Ik heb jullie nieuws te vertellen. Dit is helaas niet helemaal positief.
    Er is de laatste week een ontwikkeling geweest over het voortbestaan van deze website en het bijbehorende forum.
    Zoals jullie wellicht weten draait dit forum op verouderde software en moet dan ook als zodanig worden gehost.
    De partij die dat altijd voor ons deed, gaat dat niet meer doen vanaf medio volgend jaar. We hebben goede contacten met die partij en dus zal die de site niet zomaar op zwart zetten, maar er moet wel wat gebeuren. Tegelijkertijd ben ik door een mediapartij benaderd om voor hun film recensies te gaan schrijven. Deze partij is een bekende van AllesOverFilm vanuit het verleden, en zien in mijn recensies een goede aanvulling op hun content. Dit is voor mij interessant om dat ik dan op deze website een hoop meer lezers kan krijgen voor mijn recensies, met wellicht nog meer mogelijkheden. Deze website is Hifi.nl.
    Dit bericht schrijf ik met gemengde gevoelens omdat me al jaren heb ingezet voor AOF, en de laatste jaren ook (nagenoeg) alleen. En deze site gaat me best aan het hart, anders had ik er niet zoveel en zo lang aan werk in gestopt. Alleen is en komt er maar geen reactie vanuit de eigenaar van de website, en nu ook niet met het nieuws dat de hosting gaat stoppen. Dat is niet alleen jammer en teleurstellend, maar in deze situatie ook erg frustrerend. Gelukkig is de intentie om de hosting te blijven continueren na de opzegging van de huidige partij, alleen de manier waarop is nog onbekend.

Voor nu kan ik dus zeggen dat ik t/m 31-12 recensies plaats op deze website en het absolute record van 150 recensies in een jaar tijd ga neerzetten, en vanaf medio januari verhuis naar Hifi.nl. In eerste instantie voor een half jaar om eens te proberen, maar ik hoop natuurlijk dat dit succesvol is. Voor nu blijven de nieuwsberichten wel geplaatst worden op AOF, maar wellicht verhuizen die ook.

Het spijt me zo net voor de feestdagen geen positief/ver nieuws te brengen, maar ik wil jullie altijd open en eerlijk blijven informeren.

Iedereen alvast hele fijne, gezonde en gezellige feestdagen gewenst, en een even zo goede jaarwisseling.

Met groeten,

Rogier

PS: hebben jullie vragen/opmerkingen, plaats ze natuurlijk hier in dit topic

Standaard

Mooi man Rogier, ik hoop dat het een succes wordt voor je. Jammer van deze site/dit forum, maar daar heb je genoeg voor gedaan!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Namens mij Rogier wil ik je in ieder geval hartelijk bedanken voor je tomeloze inzet voor deze website & Uiteraard wens ik jou en je gezin hele fijne dagen toe, en natuurlijk het allerbeste voor jullie allemaal in 2025.

Verder heel veel succes toegewenst met je nieuwe job op de andere site, maar 1 ding is zeker: Aan jou hebben ze een goede betrokken werknemer!!!

Hopelijk blijft deze site wel bestaan, want volgens mij heeft deze genoeg bestaansrecht opgebouwd in de loop ter jaren.

Maar in ieder geval Rogier:

Standaard

Je hebt in ieder geval geprobeerd om de site en en het forum levendig te houden om zo waarde toe te voegen aan de film- en de electronica-industrie en daarvoor wil ik jou bedanken.

Door de veranderingen van de afgelopen jaren is dit zeer lastig geworden. Kwaliteit is minder belangrijk en ik hoop dat hifi.nl jou gaat helpen om het weer wat hoger op de agenda te krijgen zodat de beleving weer wordt zoals het was.

Succes Rogier.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Standaard

Succes Rogier.
    En bedankt voor alles wat je hier gedaan hebt.Weet 100% zeker dat ze aan jou een goede hebben.

Standaard

Succes Rogier, en we gaan het volgen op Hifi.nl. en zolang mogelijk nog gebruik maken van deze site.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Aan de ene kant is het een gemis voor ons forum, las je reviews altijd graag, maar aan de andere kant begrijp ik heel goed je overstap. Eigenlijk wel bewonderingswaardig dat je zolang alles eigenlijk hier gerund heb, zonder enige backup of vervanging. Je hebt in ieder geval wel waardering vanuit de leden van het forum zelf!

Veel succes met de overstap en ik hoop wel dat je hier dan 'gewoon' als lid blijft posten!

Standaard

Succes Rogier! En alle begrip uiteraard
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Standaard

Het ga je goed, Rogier.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Fijn voor jou, gefeliciteerd! Ik kom af en toe toch nog even langs hier, al is het 'handelen' echt doodgebloed. Wel altijd mooie tijden gehad hier!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Rogier, een goede uitleg voor je volgende recensiestap. Geweldig wat je hier steeds hebt gedaan en het schip drijvende hebt gehouden. Veel succes bij Hifi.nl, dat gaat vast lukken.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box.

Standaard

Iedereen hier bedankt voor de mooie berichten!

Instellingen bij het plaatsen van berichten