Beste medeforummers,
Ik heb jullie nieuws te vertellen. Dit is helaas niet helemaal positief.
Er is de laatste week een ontwikkeling geweest over het voortbestaan van deze website en het bijbehorende forum.
Zoals jullie wellicht weten draait dit forum op verouderde software en moet dan ook als zodanig worden gehost.
De partij die dat altijd voor ons deed, gaat dat niet meer doen vanaf medio volgend jaar. We hebben goede contacten met die partij en dus zal die de site niet zomaar op zwart zetten, maar er moet wel wat gebeuren. Tegelijkertijd ben ik door een mediapartij benaderd om voor hun film recensies te gaan schrijven. Deze partij is een bekende van AllesOverFilm vanuit het verleden, en zien in mijn recensies een goede aanvulling op hun content. Dit is voor mij interessant om dat ik dan op deze website een hoop meer lezers kan krijgen voor mijn recensies, met wellicht nog meer mogelijkheden. Deze website is Hifi.nl.
Dit bericht schrijf ik met gemengde gevoelens omdat me al jaren heb ingezet voor AOF, en de laatste jaren ook (nagenoeg) alleen. En deze site gaat me best aan het hart, anders had ik er niet zoveel en zo lang aan werk in gestopt. Alleen is en komt er maar geen reactie vanuit de eigenaar van de website, en nu ook niet met het nieuws dat de hosting gaat stoppen. Dat is niet alleen jammer en teleurstellend, maar in deze situatie ook erg frustrerend. Gelukkig is de intentie om de hosting te blijven continueren na de opzegging van de huidige partij, alleen de manier waarop is nog onbekend.
Voor nu kan ik dus zeggen dat ik t/m 31-12 recensies plaats op deze website en het absolute record van 150 recensies in een jaar tijd ga neerzetten, en vanaf medio januari verhuis naar Hifi.nl. In eerste instantie voor een half jaar om eens te proberen, maar ik hoop natuurlijk dat dit succesvol is. Voor nu blijven de nieuwsberichten wel geplaatst worden op AOF, maar wellicht verhuizen die ook.
Het spijt me zo net voor de feestdagen geen positief/ver nieuws te brengen, maar ik wil jullie altijd open en eerlijk blijven informeren.
Iedereen alvast hele fijne, gezonde en gezellige feestdagen gewenst, en een even zo goede jaarwisseling.
Met groeten,
Rogier
PS: hebben jullie vragen/opmerkingen, plaats ze natuurlijk hier in dit topic![]()