De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Happy New Year!

Standaard Happy New Year!

Vandaag is het dan echt zover: de laatste recensie van het jaar, en ook (voorlopig?) de laatste van mij hier op AllesOverFilm.nl. Het is een bijzonder jaar geweest, met een absoluut record aan recensies: 150! En met dat aantal ben ik erg trots om dit allemaal met jullie te mogen delen. Vanaf morgen (heel gek en dubbel) ben ik te vinden met recensies op Hifi.nl. Maar niet getreurd (als je dat al zou doen ), ik blijf hier zeker actief posten over alles over film (en series etc.). Voor nu wil ik jullie heel erg bedanken voor de afgelopen jaren, ik heb altijd met heel veel plezier recensies gemaakt en geplaatst. En voor vandaag, iedereen een hele fijne, gezonde en veilige jaarwisseling en een even zo goed 2025!!

IMG_3330.jpg

Standaard

Gelukkig blijf je hier wel posten Rogier! En af en toe een linkje naar een recensie mag vast wel .

Allemaal ook een fijne en veilige jaarwisseling en hopelijk, naast al het écht belangrijke, wordt het mooi jaar op het gebied van films en series!

Standaard

Succes Rogier, en iedereen beste wensen en voorspoedig 2025. Mag het een jaar worden met memorabele 4k releases.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Iedereen de beste wensen en gezond 2025 !

Standaard

Ook namens mij alvast de beste wensen voor 2025 en vooral voor iedereen veel film-en serieplezier.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Gelukkig nieuwjaar!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten