Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Se7en 4K

Standaard Se7en 4K

Volgende week, op 8 januari, verschijnt Se7en in Nederland op 4K in twee versies: een standaarduitgave en een Steelbook. Het lijkt erop dat de standaarduitgave een digipack is, want de artwork komt overeen met de Amerikaanse digipack. De Amerikaanse uitgave bevat Nederlandse ondertitels zoals op onderstaande unboxing video te zien is van de digipack.

Unboxing video van de digipack:

En een unboxing video van de Steelbook:

Standaard

Dan ga ik toch even de lokale versie afwachten. Bedankt voor de heads-up.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De film is aangepast!

Bron: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/119129
    Nou nou, poeh, poeh. Wat een aanpassing zeg! Het wordt een compleet andere film, zeg dat wel. Sorry hoor, maar dit valt voor mij echt in de categorie 'non-news'.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Ik ben echt wel totaal in shock :P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben echt wel totaal in shock :P
    Ha,ha! Het is inderdaad 'breaking news' op alle TV-stations in de wereld vandaag en het gaat viraal op alle sociale media. De regering is teruggeroepen van kerstreces voor een spoeddebat. Wel een beetje flauw van je, Raymond, om je bericht te verwijderen. We kunnen in deze tijden namelijk wel wat humor gebruiken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Mensen die de film goed vinden, gaan door de aanpassingen de film echt niet slecht vinden en vice versa.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Mensen die de film goed vinden, gaan door de aanpassingen de film echt niet slecht vinden en vice versa.
    Ik ben zo iemand en kan dit 100% beamen.

Op het Blu-ray.com forum ging het ook te triest lang over amper zichtbare vlekjes op een zonnebril die zouden zijn weggepoetst. Ik heb vol verbazing aanschouwd hoe treurig mensen met zoiets onzinnigs kunnen omgaan. Dan haal je denk ik voor jezelf alle lol van het filmkijken af.
    The future is Blu

Standaard

@DVD Watcher
    Laat gewoon staan joh!
    Boeiend dat er mensen zijn die niets met dat bericht kunnen.Bij RTL Boulevard nemen ze dingen ook niet terug

Standaard

WAARSCHUWING!
    De Blu-ray in de steelbook heeft alleen maar Franse ondertiteling!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    WAARSCHUWING!
    De Blu-ray in de steelbook heeft alleen maar Franse ondertiteling!
    Een van uitzonderingen waar de eerdere Nederlandse Bluray geen Franse ondertiteling had, omdat de film in Frankrijk door lokale uitgever is uitgeven. Zie DVDcompare.

Omdat Warner releases sinds tijdje Frans - Engelse uitgaven zijn, hebben ze onder die noemer er geen 3 Disc van gemaakt. Beetje Disney lijkend geval, maar dan andersom deze keer verwijzend naar de 4K disc.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ... Wel een beetje flauw van je, Raymond, om je bericht te verwijderen. We kunnen in deze tijden namelijk wel wat humor gebruiken.
    Ik heb of beter gezegd had het bericht geplaatst uit goede bedoeling, want kwam het toevallig tegen. Vervolgens plaats ik het en door de reactie van jou heb ik besloten om het te verwijderen. Vervolgens ga je nog een keer reageren & zeg je me dat het flauw is van me. Ik ben er wel klaar mee, dus dat stuk plaats ik niet terug. Maar off topic 1 verzoek aan jou Marcel: Je hebt al minimaal 2x eerder bij mij gereageerd op mijn filmaankopen, dat het het blijkbaar veel is ofzo & waar ik dan vervolgens soort van verantwoording voor moet afleggen. Dit terwijl je nooit op die manier bij anderen reageert, wanneer die een berg aankopen hebben gedaan. Ben ik ook wel klaar mee, dus reageer daar dan niet meer op bij mij, of doe het bij anderen ook. Dat irriteert mij ook!

Ik plaats altijd alles uit goede bedoeling. Wees blij dat er tenminste nog mensen zijn die regelmatig bijdragen leveren hier!!!

Standaard

Niet om het een of ander, maar als ik Marcel's reactie lees, dan heb ik nergens het idee dat hij DVD Watcher persoonlijk aanvalt.
    Hij reageert op het bericht wat geplaats is en zegt nergens iets als: "Goh, wat heb jij een stom bericht geplaatst".

@DVD Watcher:
    Ik ben blij dat je hier vaak post en lees je berichtjes graag, dus laat je zeker niet afschrikken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ben zo iemand en kan dit 100% beamen.

Op het Blu-ray.com forum ging het ook te triest lang over amper zichtbare vlekjes op een zonnebril die zouden zijn weggepoetst. Ik heb vol verbazing aanschouwd hoe treurig mensen met zoiets onzinnigs kunnen omgaan. Dan haal je denk ik voor jezelf alle lol van het filmkijken af.
    Daar zitten voornamelijk vol-idioten, haha! Met een bak popcorn erbij is het net een soort aapjes kijken.
    Moet eerlijk bekennen dat ik weleens een nieuwe restauratie zie, waarbij bijvoorbeeld de kleuren zijn aangepast. Dan stoor ik mij daar wat aan in het begin, maar het is nooit zo dat ik daardoor de film niet goed of slecht vind.
    Op YouTube staat een nieuw filmpje (vrij lang) van Le Jabo de Jay over de diverse home-video versies van The Terminator.
    Erg interessant vond ik.

Standaard

Daar zitten voornamelijk vol-idioten, haha! Met een bak popcorn erbij is het net een soort aapjes kijken.
    Moet eerlijk bekennen dat ik weleens een nieuwe restauratie zie, waarbij bijvoorbeeld de kleuren zijn aangepast. Dan stoor ik mij daar wat aan in het begin, maar het is nooit zo dat ik daardoor de film niet goed of slecht vind.
    Op YouTube staat een nieuw filmpje (vrij lang) van Le Jabo de Jay over de diverse home-video versies van The Terminator.
    Erg interessant vond ik.
    Er komen ook soms goede dingen uit (bijvoorbeeld een gecorrigeerde disc als de audio echt verkeerd is), maar ik ben het ermee eens dat er aardig wat mensen bijzitten die wat doorslaan. Zo was er een disc (weet niet meer welke, was in ieder geval een Aziatische film, dacht van Eureka) waar 1 zin ondertiteling op een verkeerde plek stond. Er waren mensen die compleet uit de film gehaald werden, de disc niet meer konden kijken en een nieuwe gecorrigeerde eisten (die er natuurlijk niet kwam). Bij zulke momenten schud ik toch wel mijn hoofd.....

Of die de disc compleet gaan ontleden en steeds de film stilzetten om beeldje voor beeldje te speuren of er geen fouten te ontdekken zijn. Ik quote dan Juvefan: "Dan haal je denk ik voor jezelf alle lol van het filmkijken af."

Standaard

Met deze aanpassingen kan ik gerust leven. Al snap ik nog altijd niet wat het nut is om een deur die altijd open was te veranderen naar dicht. Of waarom het lampje nu in een eerdere scène wel moet branden.

Standaard

Zojuist bericht gekregen van Bol.com dat ze de Steelbook niet kunnen leveren en ook niet meer op voorraad krijgen. De digipack is wel op voorraad, dus dan heb ik die maar besteld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zojuist bericht gekregen van Bol.com dat ze de Steelbook niet kunnen leveren en ook niet meer op voorraad krijgen. De digipack is wel op voorraad, dus dan heb ik die maar besteld.
    Je had ook de Franse steelbook kunnen bestellen (Is gewoon bestelbaar), is dezelfde als die hier uit zou komen. Dus dan heb je ook NL subs neem ik aan: https://www.blu-ray.com/link/click.php?p=1896814&tid=&c=7

Standaard

Helaas zit daar niet de reguliere blu-ray bij, wat ik toch wel een gemis vind. Ik heb de melding ook gekregen maar ik ga kijken naar import-opties.

Standaard

De steelbook-uitgave is bij bol.com wél via DVD Outlet leverbaar, kost alleen wat meer... Alleen: 34,99 voor slechts een 4K-schijfje vind ik persoonlijk wel heel veel geld. Over een jaar zit die in de 2 voor 30 euro-actie. Wedden?

Standaard

Ok, dit is heel verwarrend: nog geen half uur nadat ik mijn bestelling bij Bol.com annuleerde (nadat ik eerder vandaag het bericht kreeg dat ie niet meer leverbaar was) krijg ik nu ineens het bericht dat ie verzonden is?

Standaard

Zijn er meer mensen die de film deze maand in de bioscoop gaan kijken?

Standaard

Zijn er meer mensen die de film deze maand in de bioscoop gaan kijken?
    Op basis van jouw posting kom ik er pas achter dat ie weer in de bioscoop gaat draaien. Het is een film die ik echt wel eens in de bioscoop wil zien dus waarschijnlijk wel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Op basis van jouw posting kom ik er pas achter dat ie weer in de bioscoop gaat draaien. Het is een film die ik echt wel eens in de bioscoop wil zien dus waarschijnlijk wel.
    Leuk om te horen .
    Ik was iets te jong toen de film uitkwam om hem toendertijd in de bioscoop te hebben gezien, maar laat de kans nu niet liggen.
    Gelijk een mooi moment om te bedenken of de 4K Blu-ray er later in komt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je had ook de Franse steelbook kunnen bestellen (Is gewoon bestelbaar), is dezelfde als die hier uit zou komen. Dus dan heb je ook NL subs neem ik aan: https://www.blu-ray.com/link/click.p...96814&tid=&c=7
    Dat had ik kunnen doen, maar niet aan gedacht. Echter, ik vind het prima zo. De enige reden dat ik de Steelbook had besteld was omdat bij die uitgave de disc in een tray zitten en bij de digipack in het karton geschoven zit.

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Helaas zit daar niet de reguliere blu-ray bij, wat ik toch wel een gemis vind. Ik heb de melding ook gekregen maar ik ga kijken naar import-opties.
    De Blu-ray die bij de Steelbook zit bevat blijkbaar (zie bericht hierboven van Werner) alleen maar Franse ondertitels, dus of dat nu zo'n toegevoegde waar is???

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De steelbook-uitgave is bij bol.com wél via DVD Outlet leverbaar, kost alleen wat meer... Alleen: 34,99 voor slechts een 4K-schijfje vind ik persoonlijk wel heel veel geld. Over een jaar zit die in de 2 voor 30 euro-actie. Wedden?
    Dat zou best kunnen, dat zal de tijd leren.

Standaard

De Blu-ray die bij de Steelbook zit bevat blijkbaar (zie bericht hierboven van Werner) alleen maar Franse ondertitels, dus of dat nu zo'n toegevoegde waar is???
    Klopt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten