Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Se7en 4K

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Over een jaar zit die in de 2 voor 30 euro-actie. Wedden?
    Vorig jaar april bracht Warner ook The Departed uit in 4K in Nederland. Na release was hij meteen niet meer te krijgen tot op de dag van vandaag, dus ik zou niet zeker zijn. De eerste drie Ocean's films in 4K hetzelfde, al zijn die nu wel te koop in een box met Ocean's Eight erbij, maar de losse versies en de originele trilogie zijn weg.
    The future is Blu

Standaard

Net steelbook ontvangen van Amazon. Hoeken lak af en krasje op de voorzijde.
    Dus maar weer retour.

Balen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Net steelbook ontvangen van Amazon.
    Welke Amazon? Mijn bestelling van Amazon.fr is nog steeds niet verzonden, terwijl ik dat eigenlijk gister verwacht had.
    The future is Blu

Standaard

Mijne is vandaag geleverd door Bol

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Welke Amazon? Mijn bestelling van Amazon.fr is nog steeds niet verzonden, terwijl ik dat eigenlijk gister verwacht had.
    Amazon.fr, vandaag ontvangen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Als het goed is krijg ik hem vandaag ook van bol.com in een papieren enveloppe.
    ik hou mijn hart vast.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Als het goed is krijg ik hem vandaag ook van bol.com in een papieren enveloppe.
    ik hou mijn hart vast.
    De laatste 3 Steelbooks die ik ontvangen heb van Bol kwamen allemaal aan zonder beschadigingen, dus hopelijk bij jou ook.

Standaard

Inderdaad veilig en onbeschadigd binnen gekomen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De laatste 3 Steelbooks die ik ontvangen heb van Bol kwamen allemaal aan zonder beschadigingen, dus hopelijk bij jou ook.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er komen ook soms goede dingen uit (bijvoorbeeld een gecorrigeerde disc als de audio echt verkeerd is), maar ik ben het ermee eens dat er aardig wat mensen bijzitten die wat doorslaan. Zo was er een disc (weet niet meer welke, was in ieder geval een Aziatische film, dacht van Eureka) waar 1 zin ondertiteling op een verkeerde plek stond. Er waren mensen die compleet uit de film gehaald werden, de disc niet meer konden kijken en een nieuwe gecorrigeerde eisten (die er natuurlijk niet kwam). Bij zulke momenten schud ik toch wel mijn hoofd.....

Of die de disc compleet gaan ontleden en steeds de film stilzetten om beeldje voor beeldje te speuren of er geen fouten te ontdekken zijn. Ik quote dan Juvefan: "Dan haal je denk ik voor jezelf alle lol van het filmkijken af."
    Hier een voorbeeld waarvan ik denk: heb je echt zo weinig anders te doen in je leven?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hier een voorbeeld waarvan ik denk: heb je echt zo weinig anders te doen in je leven?
    Als het nu nog Starbucks-koffiekoppen in Westeros waren geweest...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten