Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.

Discussie: Nintendo Switch 2.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben echt heel benieuwd of Nintendo games gaan uitbrengen die alleen op de Switch 2 gespeeld kunnen worden. Echt heel benieuwd. Dan zouden ze echt van hun geloof vallen mbt onderscheid in hardware. Maar goed, we gaan het zien na april denk ik zo.
    Daar ben ik ook heel benieuwd naar.Persoonlijk hoop ik dat hun eigen titels alleen op de nieuwe tech kunnen draaien.
    Dan heb je zelf ook het gevoel dat je echt iet nieuws in huis hebt.

Super vet dat er dit jaar een nieuwe Nintendo generatie start.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-01-2025 om 13:35

Standaard

Het lijkt me dat de Switch 2 geen HDR gaat ondersteunen en ik ben daar blij mee.Er zijn echt wel wat PS5 & Series X games waar ik altijd wel met de settings lig te klote.En lang niet elke game heeft geweldige HDR.

Resolutie: Native of upscaling maakt me ook niet uit.

De Switch 2 is een nieuwe generatie console dus ik ga er vanuit dat de nieuwe games er beter uitzien dan op de huidige Switch.En nee Nintendo games moet je niet naast PS5/Xbox games leggen.

Standaard

Ik verwacht €400. Nintendo zal zo safe mogelijk willen spelen qua verkoop en daar is de prijs er eentje van. De geruchten gaan dat ze er 20 miljoen verwachten te verkopen in het eerste jaar, dus dan is de prijs wel een struikelpunt voor vele ouders/gamers die hierin mee willen gaan. Ik verwacht ook dat hij rond juni zal verschijnen. De Nintendo Switch werd destijds aangekondigd rond dezelfde tijd als de Nintendo Switch 2, maar kreeg dan wel meteen een volledige hardware presentatie en releasedate van maart 2017. Nu gaan ze een direct houden begin april en meteen veel hands on evenementen organiseren. Sluit een juni release dan niet uit. Het is ook al geweten dat Metroid Prime 4 een 2025 release krijgt. Die wordt vast crossgen. Ook is er al vermeld dat die Pokémon Legends: Z-A dit jaar verschijnt en dat hij volledig gebouwd is rond de hardware van de originele Switch. Ik verwacht dat die ook crossgen wordt. Gewoon een update/patch op de Switch 2 die het wat beter laten ogen en soepelder laten spelen. Het gerucht gaat ook dat de opvolger van Mario Oddyssey eind dit jaar komt als grote titel voor de holidays. Als ze dan nog een Mario Kart 9 als exclusive gaan uitbrengen dan zit Nintendo dit jaar wel goed met hun verkoop en titels denk ik. Ze hebben vast wel nog wat meer in petto. Wat met die Zelda remasters (Wind Waker HD en Twilight Princess) die al een hele tijd de ronde doen? En wat met Metroid Prime 2 en 3 die schijnen een remaster gehad te hebben voor de Switch? Denk dat ze die ook wel zouden durven cross gen maken met wat exclusive verbeteringen voor de Switch 2. Ik verwacht eind volgend jaar dan bijvoorbeeld ook de nieuwe generatie Pokémon games die exclusief gaan zijn of een remake van een oudere generatie. Misschien lichten ze hierover al iets meer in de Pokémon Direct die eind februari komt.

Standaard

Dit staat in de trailer: Er kunnen bepaalde switch games zijn die niet worden ondersteund.
    Is voor nu wel vaag hé.

Zouden dat dan puur de games zijn die leunen op een online functie ?
    Kan me voorstellen dat als Nintendo een Mario Maker 3 in onwikkeling heeft voor de switch 2 dat ze deel 2 niet werkend willen hebben op de Switch 2.Weet nog dat ze het online gebeuren bij de WiiU versie ook stop gezet hebben.

Als het rondom de backwards compatibility straks vaag blijft dan houd ik mijn Oled in bezit.

Ook dit is vaag: Gaan die Joy-Cons nu een soort muis functie hebben ?

Dit nog: Mario Kart 9 & Metroid Prime 4 dat zou bij launch tof zijn man!

Verder is mijn wens dat we op de Switch 2 een nieuwe 3D Donkey Kong gaan zien.

Nu ga ik me mond dicht proberen te houden tot 2 april[N-Direct].
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-01-2025 om 23:05

Standaard

The SECRETS of Mario Kart Switch 2 (Reveal Trailer Analysis)

De opties die in deze video besproken worden klinken leuk.Wat de nieuwe MK echt in huis gaat hebben weten we op 2 april pas.

Standaard

Xbox games zullen opwachting gaan maken op de Nintendo Switch 2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Xbox games zullen opwachting gaan maken op de Nintendo Switch 2
    Zou het leuk vinden als ze een Halo game naar de Switch brengen.Denk dat ze van de 1e Halo een toffe Switch2 versie kunnen maken.

Standaard

Intertoys:Heb vandaag hier in het dorp gevraagd of zijn straks ook starten met het aannemen van pre-orders.Het antwoord was Jazeker!
    Weet dat de winkel hier onder franchisefilialen valt.

Weet zo niet hoe het bij andere winkels is maar Intertoys hier doet qua gaming nog het meeste in Nintendo.

Dat ik straks de nieuwe console zelf kan ophalen heeft altijd wel wat vind ik.

Hoe en wanneer zal op of net na 2 april bekend worden want op die datum dan is er een nieuwe N-Direct.Waar ik best zin in heb

Dit nog:
    Zelda skyward SwordHD:Omdat ik niet weet of die nieuwe Joy-cons perfect werken bij deze game heb ik besloten mijn Olded straks nog niet meteen te verkopen.Dit is namelijk een van mijn favo Zelda games en ik speel hem met motion-controls [Op de Wii was hij daar al voor gemaakt]

Nintendo doet op moment nog vaag over welke bestaande Switch games je straks kan draaien op de Switch2.

Wil niet in een scenario terecht komen dat ik deze game met controller moet spelen want dan hoeft het niet voor mij.Skyward Sword is een game die ik elk jaar wel een keer wil spelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-01-2025 om 19:19

Standaard

Ik denk dat ik hem gewoon voorbestel bij Nedgame, en ik denk wel dat alle A titels gewoon op de Switch 2 te spelen zijn.
    Daaronder vallen alle Zelda en Mario games natuurlijk.

Skyward Sword werd op de Wii helemaal de grond ingeboord door verschillende mensen, en ook dat het een van de slechtste Zelda games werd genoemd.
    Ik weet de besturing ging niet altijd goed, maar dat heeft de versie op de switch totaal niet en de game moet met de joy cons worden gespeeld voor de beste ervaring.
    Bij de Zelda fans wordt het gezien als een van de beste games in de serie.
    Het is het aller eerste verhaal, hoe het allemaal begon.
    Ik denk dus welk dat deze game gewoon goed te spelen is op de nieuwe Switch 2.
    Ik ga hem binnenkort ook weer spelen ben n met Ocarina of Time bezig op mijn 3DS

Ik ben echt benieuwd naar de Nintendo Direct op 2 april. Nog ver weg jammer genoeg.

Standaard

Ik denk dat ik hem gewoon voorbestel bij Nedgame, en ik denk wel dat alle A titels gewoon op de Switch 2 te spelen zijn.
    Daaronder vallen alle Zelda en Mario games natuurlijk.

Skyward Sword werd op de Wii helemaal de grond ingeboord door verschillende mensen, en ook dat het een van de slechtste Zelda games werd genoemd.
    Ik weet de besturing ging niet altijd goed, maar dat heeft de versie op de switch totaal niet en de game moet met de joy cons worden gespeeld voor de beste ervaring.
    Bij de Zelda fans wordt het gezien als een van de beste games in de serie.
    Het is het aller eerste verhaal, hoe het allemaal begon.
    Ik denk dus welk dat deze game gewoon goed te spelen is op de nieuwe Switch 2.
    Ik ga hem binnenkort ook weer spelen ben n met Ocarina of Time bezig op mijn 3DS

Ik ben echt benieuwd naar de Nintendo Direct op 2 april. Nog ver weg jammer genoeg.
    Precies @Driekus.
    Door het juist met de Joy-cons te spelen maakt dit een ervaring die je niet snel meer zal zien in een game.Als het dan ff niet 100% werkt dan straft de game je voor een klein bewegings foutje ook niet te hard af.

De Switch versie speelt idd beter dan de Wii versie maar ook met die had ik destijds plezier.

Skyward Sword & Windwaker zijn toch wel mijn favo in de serie hoor.

Ik ben al wat geld opzij aan het zetten voor de Switch2.Eigenlijk zou ik pas na 2 april een keuze maken maar het lijkt me dat we bij release die Mario kart kunnen spelen dus dat zou in wezen een leuke launch titel zijn.

Het is ook echt tijd voor een nieuwe Mario Kart.Ben ook zo benieuwd met wat voor Nintendo in dit deel nieuw gaat doen.

Mijn favo MK delen:
    - MK 8/Deluxe
    - MK 7
    - MK Wii
    In deze drie games heb ik veel uren zitten.

Pffff 2 april is nog ver weg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-01-2025 om 09:46

Standaard

Nintendo-directeur spreekt over prijs Switch 2:https://n1up.nl/news/nintendo-direct...rijs-switch-2/

Onder de 400 zie ik niet gebeuren.Denk dat ze richting de 500 gaan.

Of een bedrag van 500 te veel is voor de Switch 2 is een discussie die je pas na 2 april kan voeren.Hoe anders ogen de nieuwe generatie games t.o.v. Switch1 games ???
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-02-2025 om 12:45

Standaard

Tja, ik ben erg benieuwd met welke verklaring ze dan gaan komen. Nintendo ging er altijd prat op om voor de gameplay en ervaring bv te gaan, niet perse voor hoge technische specs en het uiterlijk. Dus ik ben benieuwd dan waarmee de Switch 2 zich gaat onderscheiden…

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik ben erg benieuwd met welke verklaring ze dan gaan komen. Nintendo ging er altijd prat op om voor de gameplay en ervaring bv te gaan, niet perse voor hoge technische specs en het uiterlijk. Dus ik ben benieuwd dan waarmee de Switch 2 zich gaat onderscheiden…
    Voor de duidelijkheid:Met hoe games ogen bedoel ik ook dat ik naar de gameplay kijk.Het liefst zie ik dingen die op de Switch1 niet mogelijk zijn.
    Die nieuwe Joy-cons dragen voor nu ook nog een raadsel achtige mechaniek[muis] met zich mee.

Op die eerste trailer zijn veel gemengde reacties dus Nintendo moet op 2 april met een sterke presentatie komen.

Games maken de console.

Standaard

500 euro vind ik te veel ik denk meer aan 399.99 wat ook al veel is. Hooguit 449.99.
    Omdat de switch zo betaalbaar was/is heeft het voor zoveel verkochte units gezorgd.
    Dus ik denk dat ze daar ook wel naar kijken.

Even terug naar toen 8 jaar geleden alweer.
    Ik had toen nog geen geld om hem direct te kopen en had mijn Wii U en Breath of the Wild gekocht op de Wii U op 3 maart 2017.
    De switch kocht ik 3 maanden later in juni rond mijn verjaardag, en kreeg Breath of the Wild voor de Switch voor mijn verjaardag op 16 juni.

In 2017 hadden ze wel een top presentatie van de Switch en een prijs van $299.99.
    Laatst aangepast door Driekus : 07-02-2025 om 07:44

Standaard

Op dit moment is alles duur dus houd ik 500 in m'n achterhoofd.Ook al wil Nintendo een betaalbare console in de winkels leggen dan nog gaat hij denk ik meer dan de Switch kosten.

Mensen vinden nu al dat 400 of 450 te veel zou zijn maar kopen voor dat bedrag wel een PS5 of Xbox.Nieuwe generatie Nintendo games kan je alleen op de Switch 2 spelen.

Ja goed deze ronde zullen er misschien wat crossgen[Switch1+2]
    titels zijn.

We weten nog weinig:
    - Hoe gaan de nieuwe generatie Nintendo games ogen ?
    - Wat is de resolutie ?
    - Schuilt er achter die Joy-cons nog een extra functie ?
    - Wat voor games zijn er bij release beschikbaar ?
    - Werkt de huidige Pro-controller of komt er een nieuwe ?

Dit nog: Wil hem alleen op dag 1 in huis hebben als er minstens een leuke launch game beschikbaar is.De WiiU had voor mij geen leuke launch game toen hij uitkwam.

Super Mario U vond ik nou niet echt een must-have titel.Die game maakte in niets indruk.

Die Mario Kart die te zien is in de 1e trailer zou dat wel kunnen zijn deze ronde.Maar ook daar hebben we nog te weinig van gezien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-02-2025 om 18:28

Standaard

Voormalig Nintendo medewerker verwacht dat de Nintendo Switch 2 in juni verschijnt:https://playsense.nl/613002/voormali...ni-verschijnt/

Standaard

‘Nieuwe Nintendo Switch 2 ondersteunt Amiibo’

https://www.bright.nl/nieuws/1262413...nt-amiibo.html

Nou gelukkig dan kunnen we die ook blijven gebruiken en verdwijnen ze niet in een la of kast.

Standaard

Dat is fijn natuurlijk.Maar het is ook weer niet zo dat Amiibo een grote rol heeft in de games.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-03-2025 om 18:41

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is fijn natuurlijk.Maar het is ook weer niet zo dat Amiibo een grote rol heeft in de games.
    Nou in bijvoorbeeld Breath of the Wild wel dus, je kreeg leuke dingen door de amiibo's te scannen.
    Zoals leuke kleding uit voorgaande spellen, en rupees edelstenen en zo.
    In Tears of the Kingdom kreeg je er ook leuke dingen mee.
    En bij Mario games ook wel handige dingen die je in het spel kon gebruiken.

Standaard

Nou in bijvoorbeeld Breath of the Wild wel dus, je kreeg leuke dingen door de amiibo's te scannen.
    Zoals leuke kleding uit voorgaande spellen, en rupees edelstenen en zo.
    In Tears of the Kingdom kreeg je er ook leuke dingen mee.
    En bij Mario games ook wel handige dingen die je in het spel kon gebruiken.
    Mensen gaan die beeldjes toch niet kopen voor de DLC achtige dingen of wel ?
    Zelf zie ik die dingen meer als verzamel poppetjes.Dat er iets van een DLCje in zit is een leuke extra.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mensen gaan die beeldjes toch niet kopen voor de DLC achtige dingen of wel ?
    Zelf zie ik die dingen meer als verzamel poppetjes.Dat er iets van een DLCje in zit is een leuke extra.
    Nou dat denk ik dus wel, om in een spel zoals Breath of the Wild speciale armor te kunnen krijgen.
    Ook krijg je het paard Epona door het scannen van de Link Smash Bros amiibo.
    In het laatste spel Tears of the Kingdom krijg je nu verschillende zweefzeilen.

Ik verzamelde ze gewoon om dat het Zelda dingen zijn en ook gebruikt voor die extra dingen die je krijgt als je ze scant.
    Ze waren niet echt goedkoop ook, 19.95 euro.
    Bij Nintendo zelf kun je ze voor 14.95 scoren. Daar heb ik de meeste gekocht.
    Ik heb ze allemaal van the Legend of Zelda, en een van Toad, die gaf een een extra level bij het spel Captain Toad: Treasure Tracker.
    Dan moest je Toad zoeken in het level.
    Maar in de Switch versie kreeg je een extra leven of zoiets.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten