De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Standaard Jurassic World Rebirth (2025)

Trailer voor Jurassic World Rebirth, 3 juli bij ons in de bios. Geregisseerd door Gareth Edwards (Rogue One, Monsters, Godzilla, The Creator) en met onder andere Scarlett Johansson en Mahershala Ali. Een softe reboot die zich afspeelt na Dominion.

Standaard

Ziet er wel grappig uit. Zal niks vernieuwends zijn maar best een leuke film voor in de bioscoop denk ik zo.

Standaard

Meer van hetzelfde. Zal deze wel bekijken maar in de bios is twijfelachtig.

Standaard

alvast eens leuk om te zien.

Standaard

Grote fan van de franchise hier!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Ziet er goed uit.Denk ook dat de regie in goede handen is.

Standaard

Heb ik net de collectie compleet, komen ze weer met een 'vervolg'. De Jurassic Park-films kunnen mij op de één of andere manier wel bekoren, maar op een gegeven moment is het wel klaar. Maar daar denken de makers (en geldwolven) kennelijk anders over. Uitmelken die handel en zolang mogelijk! Waarschijnlijk zal ik voor deze ook wel weer overstag gaan...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten