Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 379 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ja maar als ik berichten hoor als dat ze van De Geheimzinnige Ster, De Krab Met Gulden Scharen en Het Geheim Van De Eenhoorn één deel hebben gemaakt, rijzen mijn haren ten berge. Dat zijn drie zodanig verschillende albums met een zodanig verschillende thematiek. Hergé wilde niet dat De Alpha-Kunst zou afgewerkt worden, maar dit project, dat veel verder van zijn artistieke ideeëngoed ligt, zou dan wel zijn goedkeuring hebben weggedragen? Rodwell zit weer eens in geldnood ja!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #202

    Standaard

    Dat éne verhaal is, volgens het duo, deels nodig om verschijning van de Kapitein te kunnen verklaren. En er zou wel eens een aanloop kunnen zijn naar een eventueel vervolg door een derde verhaallijn in te lassen ... Al begrijp ik je zorgen ten volle, Werner.

  3. #203

    Standaard

    Tja, van een album kun je niet echt een film maken (veel te kort, lijkt me zo) dus dat ze dan dingen uit andere albums gaan pakken is logisch. Overigens is Spielberg net zo goed een Kuifje-fan, dus ik denk wel dat het goed gaat komen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Denk dat dat wel meevalt. Peter Jackson is al heel lang fan van Kuifje en net als bij zijn Kong project kun je dan toch wel iets goeds verwachten qua adaptatie.
    Dat iemand al heel lang fan is, wil natuurlijk niet zeggen dat het dan ook automatisch een goede film zal opleveren. Was de wereld maar zo mooi.

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat éne verhaal is, volgens het duo, deels nodig om verschijning van de Kapitein te kunnen verklaren. En er zou wel eens een aanloop kunnen zijn naar een eventueel vervolg door een derde verhaallijn in te lassen ... Al begrijp ik je zorgen ten volle, Werner.
    De Krab met de Gulden Scharen is inderdaad het album waarin Kapitein Haddock voor het eerst wordt geïntroduceerd. Misschien gaan ze de stukken op het schip waar Kuifje hem voor het eerst ontmoet tot een soort proloog omvormen om hem zo te introduceren, en dan verder met het verhaal van de Schat van Scharlaken Rackham, dus de albums Het Geheim van de Eenhoorn en De Schat van Scharlaken Rackham samen, plus dan misschien wat extra verhaallijnen. Mogelijk. Weet ik verder ook niet natuurlijk, maar het zou kunnen.

  6. #206

    Standaard

    nog wat plaatjes van de film

    Ik vind het er gewoon grotesque uit zien. Alsof iedereen met Halloween maskers rondloopt.

    Dat laatste plaatje heeft dan wel weer wat, en dan begin ik een heel klein beetje in te zien waarom ze deze techniek kiezen. Maar ik betwijfel of de moc-cap/animatie het lelijke van deze character models weg weet te werken.

    Ik had met veel meer plezier genomen met gewone acteurs. Jammer dat de regisseurs hier anders over denken.
    Dus nu laat ik deze film aan me voorbij gaan, terwijl het best een leuk avonturenfilm had kunnen zijn.

  7. #207

    Standaard

    Ik vind juist dat eerste plaatje er geweldig uit zien. Niet te cartoony, en niet te realistisch. Anders krijg je of zoiets als de Popeye film uit 1980, of zoiets als die geanimeerde Suske en Wiske films.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #208

    Standaard

    Zou het mogelijk zijn de topic-titel aan te passen? The Adventures of Tintin : The Secret of the Unicorn is de correcte benaming. Indien te lang kan "The Adventures of" misschien geschrapt worden. Hoe dan ook, "Kuifje, the Movie -door Spielberg-" lijkt me nu wel aan vervanging toe.

  9. #209

    Standaard

    nog meer plaatjes:






    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #210

    Standaard

    Die zijn al sinds begin November bekend.. zie vorige pagina's

  11. #211

    Standaard

    oops, excuus, dan heb ik daarover heen gekeken! Dacht dat het nieuwe plaatjes waren. Kijk iniedergeval enorm uit naar een teaser of trailer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Die zijn al sinds begin November bekend.. zie vorige pagina's
    Maar toen waren ze nog niet hi-res. En dat vind ik dit geval toch wel echt iets toevoegen. Je kunt nu zoveel beter de gedetailleerde stijl zien waarin de film is gemaakt. Doch technisch zijn het inderdaad geen nieuwe plaatjes.

    Dus nu laat ik deze film aan me voorbij gaan, terwijl het best een leuk avonturenfilm had kunnen zijn.
    Knap dat je nu al weet dat het geen leuke avonturenfilm zal worden. Of interpreteer ik je woorden nu verkeerd?
    Laatst aangepast door deweb : 03-01-2011 om 17:08

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    Knap dat je nu al weet dat het geen leuke avonturenfilm zal worden. Of interpreteer ik je woorden nu verkeerd?
    Hij bedoelt daar waarschijnlijk de gebruikte stijl mee, vindt ik namelijk ook, ik denk dat het sowieso leuker was geweest als het liveaction was, ik hou namelijk niet van deze 3D-animatie..

  14. #214

    Standaard

    Ziet er niet aantrekkelijk uit, nee. Ik denk dat live action veel beter zou kunnen werken. Lijkt er nu teveel als Monster House uit te zien. Maar misschien gaat de film juist wel fantastisch werden, we weten het niet. Ze zijn er niet voor niets al zolang mee bezig.

  15. #215

    Standaard

    Zie dat ie dit jaar in de bios verschijnt, al releasedate van een trailer/teaser bekent?

  16. #216

    Standaard

    Er komt een teaser trailer mee met Kung Fu Panda II. Da's bevestigd door TheFilmStage. Ik ben zéér benieuwd.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #217

    Standaard

    Op Cannes was allesinds deze poster te zien :



    Ik ben overigens bijzonder tevreden over de stijl op zich, ze hebben het universum van Kuifje meer behouden dan we ooit hadden kunnen dromen. Alleen ga ik al snel vrezen bij het zien van al die vlezige details in het gezicht. Hoe realistischer het gaat ogen in het nochtans stripachtige kader, hoe meer de kans bestaat dat het wringt. (Beowulf, Polar Express) Al zit de kans er in dat deze kritiek (slechts aan de hand van wat plaatjes) onterecht is. Ik kan me moeilijk voorstellen dat het droomproject van Spielberg en mede-regisseur Jackson het op dat vlak laat afweten. Enkel Bobby valt me vies tegen.

    Waar ik trouwens énorm benieuwd naar ben, is de muziek. De theme-song van de tekenfilmreeks is bijzonder sterk. De juiste sfeer, behoorlijk aanstekelijk. Meer nog, het ligt best wel in het straatje van John Williams en ik denk dat een grondige bewerking door deze man een instant-klassieker zou kunnen voortbrengen. Al is de kans natuurlijk klein dat ze hier ook gebruik van gaan maken.

    Theme-song, Symphonic : http://www.youtube.com/watch?v=N_EK_tFz9ug
    Theme-song : http://youtu.be/VKniJb6QYWU
    Laatst aangepast door Esteban : 15-05-2011 om 09:19

  18. #218

    Standaard

    Hmmm, daar heb je wel enkele goeie punten. Ik vond Bobbie ook niet écht schitterend, maar misschien is dit gewoon wel het artwork? Geen idee. Ik hoop dat ze 'm in tussentijd al ietsje veranderd hebben. Waar ik dan weer zwaarder aan twijfel is dat pistool in Kuifje's hand...

    De theme van "Les Aventures de Tintin" heeft voor mij altijd deel uitgemaakt van mijn passie voor Kuifje. Ik ben met de tekenfilmreeks opgegroeid en zou het fantastisch vinden als John Williams, ookal is het maar eventjes - een paar akkoorden laat horen in de film. Als Ray Parker destijds (circa 1991) de rechten van die theme 'gedeeld' heeft met Moulinsart dan is er een fifty/fifty kans denk ik. Tenslotte is de poster in Cannes al een regelrechte verwijzing naar de animatieserie!

    Ik weet niet of het hier al gemeld is, maar Brits schrijver Anthony Horowitz (Midsomer Murders, Foyle's War, Alex Rider) gaat het script verzorgen voor Part 2. Uitstekende keuze, al zeg ik het zelf.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Er komt een teaser trailer mee met Kung Fu Panda II. Da's bevestigd door TheFilmStage. Ik ben zéér benieuwd.
    Ik kan daar niet echt iets over vinden op die site, heb je toevallig een link?

  20. #220

    Standaard

    http://twitter.com/#!/TheFilmStage/s...83762336362496

    En hier kun je zien dat de trailer al een rating gekregen heeft:
    http://www.albertafilmratings.ca/rec...strailers.aspx

    Dus, het zit er dik in dat TheFilmStage juist zit.
    Laatst aangepast door Pieter D : 15-05-2011 om 22:34
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #221

    Standaard

    Ben benieuwd!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #222

    Standaard

    Deze poster is vandaag bekendgemaakt. Ik vind 'm er fantastisch uitzien!



    Het artikel van EmpireOnline maakt ook volgende melding:
    Check back in the morning for a first look at the movie's trailer.


    http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=31004
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    http://twitter.com/#!/TheFilmStage/status/68183762336362496

    En hier kun je zien dat de trailer al een rating gekregen heeft:
    http://www.albertafilmratings.ca/rec...strailers.aspx

    Dus, het zit er dik in dat TheFilmStage juist zit.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Deze poster is vandaag bekendgemaakt. Ik vind 'm er fantastisch uitzien!



    Het artikel van EmpireOnline maakt ook volgende melding:
    Check back in the morning for a first look at the movie's trailer.


    http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=31004
    Werkelijk fantastische poster! Krijg er enorm veel zin in Toch wel de film waar ik het meeste naar uitkijk (zelfs meer dan HP7.2).

    De trailer kreeg een 'G' rating. Het zal dan wel een brave trailer zijn...


  24. #224

    Standaard

    Gaafe poster!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #225

    Standaard

    Er is nog eentje verschenen, en die vind ik zelf nog ietsje mooier:
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •