Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 163 van 163 worden weergegeven.
  1. #151
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    V&D is ruk. Ze zijn inderdaad achterlijk duur.
    En ik vrees dat ze dat altijd zullen blijven ook.
    En toch verbaas het mij altijd weer als ik zie hoeveel mensen er toch dvd,s kopen.
    Altijd als je langsloopt zie je wel mensen aan de kassa staan met de dvd in de handen

  2. #152

    Standaard

    nou ja...>

    Ring, The *USA* 15 euro
    Johnny English 15 euro

    is toch niet verkeerd lijkt me


    zijn maar 2 titels...>maar is al een beetje een vooruitgang

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Btw: iemand nog spijt van zijn uitspraken in deze thread?
    Absoluut NIIIEEEEETTTT... ik kan er nog wel een schepje bovenop doen...
    Ik kan het toch niet laten en loop soms nog wel eens naar de DVD-bakken in de V&D-vestiging van Sittard. Iedere keer sta ik me dan weer te verbazen (ergernis is er al lang niet meer bij). DVD's waarvoor je bij VanLeest en FRS (toch ook niet de goedkoopste) €19,99 betaalt liggen nog steeds voor ruim 30 euro's in de bak. Voor DVD's waar je gezien de kwaliteit bij de eerder genoemde winkels slechts 6,99 of 8,99 betaalt vragen ze grif 15 tot 20 euro. Laat ik over het reeds aangehaalde Band of Brothers maar zwijgen want die prijs is nog steeds om te huilen.
    Kortom, niets veranderd bij V&D...
    Hoewel ik zwaar medelijden heb met het personeel dat ontslagen gaat worden
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  4. #154

    Standaard

    [quote="j.vandendool"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    En toch verbaas het mij altijd weer als ik zie hoeveel mensen er toch dvd,s kopen.
    Altijd als je langsloopt zie je wel mensen aan de kassa staan met de dvd in de handen
    Ja, gelijk heb je. Ik krijg dan altijd de neiging om tegen deze mensen te zeggen: "Loop eens even een kleine vijfhonderd meter de stad in, koop een kortingspasje bij FRS of VanLeest en schaf je voor hetzelfde bedrag dat je nu aan de kassa van V&D gaat betalen 2 of zelfs 3 DVD's aan!"
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    nou ja...>
    Ring, The *USA* 15 euro
    Johnny English 15 euro
    is toch niet verkeerd lijkt me
    zijn maar 2 titels...>maar is al een beetje een vooruitgang
    Yep... ook zij hebben acties
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    nou ja...>

    Ring, The *USA* 15 euro
    Johnny English 15 euro

    is toch niet verkeerd lijkt me


    zijn maar 2 titels...>maar is al een beetje een vooruitgang
    The Ring ga ik wel halen denk ik. Als ze niet teveel rare dingen uitgehaald hebben met de prijzen van de Disney's dan ga ik ook wel weer gebruik maken van die 3-voor-2-actie die ze steeds hebben. Steunt V&D!

  7. #157
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    nou ja...>

    Ring, The *USA* 15 euro
    Johnny English 15 euro

    is toch niet verkeerd lijkt me


    zijn maar 2 titels...>maar is al een beetje een vooruitgang
    Dit is alleen tijdens de actie dagen

  8. #158
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Loop eens even een kleine vijfhonderd meter de stad in,
    Hier zitten V&D, FRS en vLeest aan hetzelfde plein en dus nog geen 100 meter van elkaar af.
    Lijk soms wel of de mensen helemaal geen moeite nemen om verder te kijken.

  9. #159
    Jan Spoelder
    Guest

    Standaard

    de prijzencircussen zijn inderdaad t enige goede moment. komende zaterdag is t weer zover.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Spoelder
    de prijzencircussen zijn inderdaad t enige goede moment. komende zaterdag is t weer zover.
    Precies! Zo eens in 't jaar kan ik wel leven met enkele prijzen bij de V&D.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #161

    Standaard

    Is ook zo...>V&D is meestal echt belachelijk hoog met de dvdprijzen, MAAR zo af en toe hebben ze wel aantal interessante acties, zoals nu dus met The Ring & Johnny English en met de Disneys ook wel...>maar kom er ook haast nooit...>de kans dat ik er onverwachts iets leuks zie is wel heel klein...>alhoewel ik K19 The Widowmaker wel op de BudgetMarkt in Almelo voor 5 euro heb weten te bemachtigen...>daar was ik wel blij mee!

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Loop eens even een kleine vijfhonderd meter de stad in,
    Hier zitten V&D, FRS en vLeest aan hetzelfde plein en dus nog geen 100 meter van elkaar af.
    Lijk soms wel of de mensen helemaal geen moeite nemen om verder te kijken.
    Ja inderdaad! En dat heb je het nog niet eens gehad over de Intertoys en de Blokker die ook aan dit plein liggen en de e-plaza op nog geen minuut lopen van de V&D.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quinten Quist
    Originally posted by RobW

    Trouwens, als dat stickertje erop zat, heb je echt het volste recht om hem mee te krijgen. Ze moeten hem dan ECHT meegeven!
    Ja, misschien een zaakje voor de consumentenbond? En die Band of Brothers voor €149,99 - dat is wel heel erg schandalig zeg. Als iemand daar in trapt steekt V&D dus 50 euro extra in haar zak! Dat gebruiken ze waarschijnlijk om alweer een nieuwe vestiging in een of andere stad te openen
    1) als de prijs van een artikel niet geloofwaardig is, dan hoeft men het niet voor de lagere "stickerprijs" mee te geven. Dus: als deze DVD buiten het aktie vak ook nog voor een gewone prijs staat, dan kun je het vergeten.

    2) ik snap niet waarom iedereen hier zo zit te z**ken over het prijsbeleid van de V&D. Als je weet dat ze te duur zijn, dan loop je die deur toch gewoon voorbij? Wat is daar nou zo moeilijk aan?

    3) V&D krijgt momenteel dus al de rekening gepresenteerd voor het beleid dat de afgelopen jaren is gevoerd: 12 winkels dicht en 1800 man/vrouw op straat. Het vervelende is hiervan dat dit alleen maar bedoeld is om de aandeelhouders rijker (en blijer) te maken en dat die 1800 mensen met de gebakken peren zitten.
    #Do you go to the movies/find a friend in a film/holding hands with the heroes/fall in love with the heroine# --- "Movies" van Hothouse Flowers

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •