Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Usher - Live Evolution 8701 [DVD]

    Usher - Live Evolution 8701 [DVD]

    R&B superster Usher, inmiddels bekend als “Mr. Entertainment” kreeg dit jaar een felbegeerde Grammy award. DVD.nl toetste het entertainmentgehalte van zijn DVD.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    ik vond de DD track toch iets beter dan de DTS track.....
    vawege een betere Bas kanaal...

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me een beetje patserig, irritant kereltje, als ik hem zo op z'n hoes zie staan. Maar zo zal het wel horen in de aRenBee wereld

  4. #4

    Standaard

    ik kan je die sho echt aanraden ik heb hem geleend van een vriend en Usher is zeer talentvol erg goeie show!

  5. #5

    Standaard

    Usher...bah! (maar dat is mijn mening )

  6. #6

    Standaard

    Usher is echt the man, als je iemand wil zien optreden die echt meer dan 200 % geeft moet je deze DVD maar eens kijken!
    Deze show is echt master, de muziek, de dans, alles klopt gewoon!

    Vind het alleen jammer dat ze er geen videoclips van 'm opgezet hebben, was volgens mij een kleine moeite geweest! Als je kijkt naar de DVD van Craig David ziet het er allemaal wat verzorgder uit met meer opties zoals: videoclips, teksten, remix-en, enzo!
    Maar over de show valt geen verkeerd woord te zeggen, SUPER!

    Tommy, grote Usher fan!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    <<<< KNIP >>>> de muziek, de dans, alles klopt gewoon! <<<< KNIP >>>>
    ik wilde hele lelijke dingen schrijven maar ik hou het kort.
    Usher is slecht als er iets verboden zou moeten worden is hij het wel

    GrtZ Frank

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen
    ik wilde hele lelijke dingen schrijven maar ik hou het kort.
    Usher is slecht als er iets verboden zou moeten worden is hij het wel

    GrtZ Frank
    Ik schrijf natuurlijk uit eigen ervaring, ik vind hem gewoon de beste die er op het moment is! Als er een review zou zijn van bv. Coldplay ofzo zou ik het helemaal niks vinden, maar iedereen heeft een eigen muzieksmaak! Voor mij kon er geen betere muziek DVD uit komen!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  9. #9

    Standaard Re: Usher - Live Evolution 8701

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    [b]<<<< KNIP >>>> inmiddels bekend als “Mr. Entertainment” <<<< KNIP >>>>
    en dit is ook waarom ik er zo op tegen ben......want het klopt nog ook en hier draait het ook alleen maar om bij die gast....

    Je hebt gelijk... iedereen zn eigen mening gelukkig maar want anders kon ik mn woede nergens op afreageren....

    btw. ik heb geen idee hoe de dvd (technisch gezien, beeld, geluid etc.) is dus hier heb ik het ook niet over.....
    Groetjes!

  10. #10

    Standaard

    ... tijdens het concert voorafgegaan door het door 9 september onvermijdelijke “National Anthem” (gitaarsolo)...

    Uh... 11 september?

  11. #11

    Standaard Re: Re: Usher - Live Evolution 8701

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen
    en dit is ook waarom ik er zo op tegen ben......want het klopt nog ook en hier draait het ook alleen maar om bij die gast....
    Ik zie daar de negatieve kant niet van in, als je naar een concert gaat wil je toch ge-entertained worden of zie ik dat nou verkeerd?

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij heeft die Usher nogal last van grootheidswaan. Bij MTV awards ofzo had ik een kort optreden gezien, en hij liep over het podium te huppelen, denkend dattie Michael Jackson was ofzo. Het zag er nie uit, maar was wel lachwekkend (vandaar misschien Mr. Entertainment?).

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    hij liep over het podium te huppelen
    Ik hoop niet dat ik jou ooit zal zien dansen!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #14

    Standaard

    Nog liever een lijk, dan dat ik ooit naar een show van Usher kijk....
    HUP NAC

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Nog liever een lijk, dan dat ik ooit naar een show van Usher kijk....
    Kijk als we zo gaan beginnen, IEDER ZIJN EIGEN SMAAK en als je het een K.U.T. dvd vind, dan moet je je smoel maar gewoon leren houden en wachten tot er een recentie komt van een dvd die wel van jou smaak is...dit geouwehoer begin ik een heel klein beetje zat te worden!!!!!!
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

  16. #16

    Standaard

    Als ik zo de reacties lees valt Usher idd niet zo in de smaak bij de mannen. Overigens ken ik die gast niet, maar ben n.a.v. de recensie nu best wel benieuwd...
    Zijn er nog dames die een reactie willen geven?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    (vandaar misschien Mr. Entertainment?).
    Ik dacht dat Robbie Williams dat tegenwoordig was... Die staat tenminste normaal op de hoes van z'n DVD's... Hoe de muziek is moet iedereen zelf weten ja, ik vind alleen dattie nogal verwaand overkomt als ik de hoes zie. Dát moeten de fans toch ook wel met me eens zijn??

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Dát moeten de fans toch ook wel met me eens zijn??
    Vind hem er wel stoer op staan, ik wou dat ik er zo op stond!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Vind hem er wel stoer op staan, ik wou dat ik er zo op stond!

    Tommy!
    Daar zit ook wel wat in, maar die hele "air" om die gast bevalt me gewoon niet. Vind dat meer mensen daar last van hebben, Nelly bijv. of meer van die types. Is me net allemaal wat te glad.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Daar zit ook wel wat in, maar die hele "air" om die gast bevalt me gewoon niet. Vind dat meer mensen daar last van hebben, Nelly bijv. of meer van die types. Is me net allemaal wat te glad.
    Ik vind het allemaal wel mee vallen, maar het zal allemaal wel bij het imago horen!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  21. #21

    Standaard

    Sorry hoor maar de dans-stijl van Usher noem jij huppelen???
    jij bent zeker ook zo een hark die de hele n8 ik een disco aan de bar staat te hangen ofzo.
    Usher is gewoon goed.
    En idd als ik naar een concert ga verwacht ik ook dat ik ge-entertaint word,dus daar is helemaal nix mee.
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaLexuz
    Sorry hoor maar de dans-stijl van Usher noem jij huppelen???
    jij bent zeker ook zo een hark die de hele n8 ik een disco aan de bar staat te hangen ofzo.
    Usher is gewoon goed.
    En idd als ik naar een concert ga verwacht ik ook dat ik ge-entertaint word,dus daar is helemaal nix mee.
    Ik was al bang dat ik er alleen voor stond,!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Ik was al bang dat ik er alleen voor stond,!

    Tommy!
    nou echt niet
    usher heeft gewoon style
    "Don't you believe in God?"
    "You are wrong holyman,I believe in God,and I fucking hate Him"
    ---Riddick in Pitch Black---

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Jansen


    ik wilde hele lelijke dingen schrijven maar ik hou het kort.
    Usher is slecht als er iets verboden zou moeten worden is hij het wel

    GrtZ Frank
    wat een onzin.
    Als jij het nix vind reageer dan niet.
    Volgens mij heb je de dvd niet eens gezien.
    Als ik even in elke muziek dvd-thread ga vertellen dat ik de muziek niets vind en dat daarom de dvd slecht is ben ik morgen nog bezig.


    Maar ff on-topic:
    Ikzelf heb de dvd nog niet gezien, vind Usher wel ok.
    Als ik deze voor een mooi prijsje tegen kom (<15euro) zal ik em zeker aanschaffen.


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83
    wat een onzin.
    Als jij het nix vind reageer dan niet.
    Volgens mij heb je de dvd niet eens gezien.
    Als ik even in elke muziek dvd-thread ga vertellen dat ik de muziek niets vind en dat daarom de dvd slecht is ben ik morgen nog bezig.
    Ben ik het mee eens, daarom reageerde ik alleen op die hoes. Ga mensen niet aanvallen, omdat ze een andere muzieksmaak hebben, krijg je toch maar onnozele threads door...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •