Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 116 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nou, ik heb hem dus gezien in de bioscoop. Daar wordt je wel overdonderd door het geluid, want dat is gewoon heel erg goed. Ik weet niet of jij een film koopt omdat ie er goed uitziet en goed aanhoort, maar ik koop een film als het verhaal goed is. Dat is in Star Wars erg matig (naar mijn mening). Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik heb hem ook niet gekocht

  2. #52

    Standaard

    Nou, ik ben nog al veeleisend.
    Ik waardeer perfect beeld, perfect geluid, goed acteerwerk, goed camerawerk, gave decors, verrassend stuntwerk, ongekende animaties en special effects en daarenboven ook nog een goed verhaal. Werkelijk gebeurde verhalen oefenen vaak op mij een gote aantrekkingskracht uit.
    Dat krijg je natuurlijk nooit voor 100% in een film, maar er zijn films, die ik al kan waarderen wanneer 1 van die onderdelen perfect is. Een willekeurig voorbeeld was voor mij Forrest Gump, waarbij ik dacht eindelijk weer eens een film met inhoud.
    Aangezien ik nogal een muziek-freak ben heb ik altijd hoge geluidskwaliteitseisen gesteld. Dat speelt bij mij dus altijd wel een vooraanstaande rol. Qua film bij voorbeeld U-571. Qua muziek bijvoorbeeld One Night Only van de Bee Gees en natuurlijk Hell Freezes over van de Eagles.

  3. #53

    Standaard

    Maar ik vond het dus echt wel een goede film hoor.
    Qua verhaal zeker.
    Decors en kleding make-up en Spec Ef ook heel goed.
    De DVD heeft ook goed beeld en zeeer goed geluid een een hele hoop extra's erop altijd leuk om eens te kijken

    Ik ga hem daarom binnenkort zeker ook eens aanschaffen!!!
    StarTrader

  4. #54

    Standaard

    eindelijk heb ik em gekocht.... elk DVD zou zo moeten worden maar jah...
    de extra feures zijn zo waanzinig, nu kon je echt zien hoe ze alles hebben voorbereid enzo... en de cut-scenes, die waren zekerz zwaar om te kijken, alle documentaires zijn het waard om het te kijken
    maar ik zat echt zo veel te kloten met die talen van frans en nederlands... ik weet niet precies hoe je dat moet instellen hoor, ben niet zo handig maar, ik vind het wel irri als de begintiteling in het frans is, ik weet wel dat je het ook in het engels kunt doen, maar, wie kan me helpen?
    qua DVD isie beste wat je kunt krijgen, en het verhaal zelf... tja das een ander verhaal, maar echt.. die is echt een must voor je collectie, ook al ben je geen SF freak

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soe
    qua DVD isie beste wat je kunt krijgen, en het verhaal zelf... tja das een ander verhaal, maar echt.. die is echt een must voor je collectie, ook al ben je geen SF freak
    Dit vind ik niet, als je het een slechte film vindt dan koop je de DVD er toch niet van?

  6. #56

    Standaard

    nou, je kunt het in verscheidene standpunten bekijken, bijvoorbeeld, je bent heel erg dol op visuele effecten, dan koop je de dvd, en kijkt erna... kun je wel zeggen, ja, koop een boek, nou... je hebt een kijkje genomen hoe ze het doen, EN de film zelf, ok dat was een beetje lompe antwoord OF je bent een fan van een hoofdrolspeler, Nathalie Portman... nou, je ziet haar behind the scenes wel redelijk vaak, dus een reden om het te kopen, maar alles is eigen mening, je moet zelf doen wat je wilt doen, en hoe weet je het nou als het een slecht film is als de film nooit hebt bekeken? sommige mensen kicken op special features ds kopen ze de dvd, houden van behind the scenes

  7. #57

    Standaard

    Geweldige film......gewoon kopen. Het lijkt wel of de pod-racers je omver komen zweven/vliegen/rijden(?) !

  8. #58

    Standaard

    Inderdaad, ik had deze film nog nooit gezien (schaam schaam), maar toen ik hem in de MM Groningen zag liggen voor 14,99 Euro kon ik het niet alten. En ik ben maar wat blij dat ik hem gekocht heb. WAT GAAAAAAAF

  9. #59

    Standaard

    Jesus, wordt ie daar gedumpt dan? €14,99 is een afbraakprijs.

  10. #60

    Standaard

    ja, kijk maar eens in de thread 'MediaMarkt' in aanbiedingen voor meerdere titels. Daar staat alle info over MM Groningen

  11. #61

    Standaard

    Ik heb een dringende vraag voor alle mensen die de dvd al in hun bezit hebben?

    Is het bij jullie ook zo dat de menu's in het frans zijn? Ik kan het nergens veranderen, terwijl dat toch mogelijk moet zijn. Heb ik gewoon de verkeerde dvd of zijn ze bij LucasFilm gewoon zo dom dat ze ons franse menu's verkopen?
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb het alleen over de menu's, de film is volledig in het engels met NL ondertiteling te zien.

    HELP!!!

  12. #62
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Hier zijn de menu's standaard in het Engels te lezen.
    Kan het misschien aan de instellingen van je dvd speler liggen?
    Dat de standaard weergave van de ondertitels in het Frans staat?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    HELP!!!
    Zet in het menu van je DVD-speler de taal op Engels... Bij iedere andere instelling krijg je een Frans menu...

  14. #64

    Standaard

    Nee, dat kan niet. Ik heb trouwens geen dvdspeler maar een dvd rom speler in een laptop. Maar wel raar. Want je kan altijd de talen veranderen, bijv. met rechtermuisknop. Ik gebruik powerdvd. Bij Star Wars lukt dat gewoon niet.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    Ik heb een dringende vraag voor alle mensen die de dvd al in hun bezit hebben?
    Vreemd, ik hem hem thuis op PC en Laptop gezet en gewoon Engelstalig menu. Niks nergens geen Frans te bekennen. Worden deze exemplaren daarom nu tegen sterk gereduceerde prijs in de winkel gelegd?

  16. #66

    Standaard

    nou dan weet ik al genoeg. Ik denk dat ik vanmiddag maar een bezoekje breng aan MM Groningen voor een andere. Dit kan natuurljk niet.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    nou dan weet ik al genoeg. Ik denk dat ik vanmiddag maar een bezoekje breng aan MM Groningen voor een andere. Dit kan natuurljk niet.
    Probeer er op slimme wijze meteen achter te komen of het hier om een speciale (dump-)partij gaat? De prijs is wel ineens veel lager namelijk.

  18. #68

    Standaard

    dat denk ik niet, want de hele top 10 van MM Groningen ligt voor 14,99 euro in de aanbieding.

    Ik laat nog wel weten wat er van geworden is

  19. #69

    Standaard

    DVD-ROM speler onder Windows?
    Hmmm... Dan heb je waarschijnlijk een NL-Windows, waarbij Nederlands dus als default taal wordt gedetecteerd...
    Dit heeft (volgens mij...) hetzelfde effect als het instellen van een taal op een stand-alone speler...

    Bij je Windows instellingen kun je dit aanpassen...
    Ik heb zelf een engelstalige Windows, dus zelf even de onderstaande termen naar het Nederlands vertalen...

    Control Panel / Regional Settings (Wereldbol-ikoontje) / English

    Bij jouw staat dit waarschijnlijk op:
    Control Panel / Regional Settings / Dutch (Standard)

  20. #70

    Standaard

    Klopt, hier had ik dus ook last van op mijn (losse) dvd speler, mijn menu taal stond op nederlands en de taal was in het frans: het ligt 100% NIET aan de dvd zelfuur een instelling

  21. #71

    Standaard

    ok dan moet ik maar eens de instellingen van m'n laptop veranderen. Kijken wat er dan gebeurt, zou in ieder geval weer een ritje naar de MM schelen.

  22. #72

    Standaard

    Ok, ik heb het nu geprobeerd, maar het helpt niet. Ik heb de taalinstellingen en landinstellingen in het engels gezet. Maar nog steeds zit ik te kijken naar Star Wars, La Menace Phantome.

    Nog zo iets: de dvd heet in de verkenner: LAURA_FRANCE_DISC1_P_ELEMENT

    Dat duidt volgens mij ook op een franse versie. Wil iemand mij vertellen hoe de dvd heet in de verkenner.

  23. #73

    Standaard

    ok mensen laat maar. Het lag idd aan mijn laptop. Ik heb de dvd geprobeerd in een andere en daar is het wel engels. Dus moet ik ergens een taalinstelling veranderen. Komt dus wel goed.
    Bedankt voor de hulp.

    Klets nu allemaal maar weer vrolijk verder over de film en niet over instellingen, sorry Offie...

    groet Rein

  24. #74

    Standaard

    Graag gedaan!
    O over de film: cool he die podrace kun je lekker je home theater uittesten!

  25. #75

    Standaard

    Als je van science fiction houdt is dit echt een must. Persoonlijk vind ik de eerste drie delen beter maar deze DVD is meer dan alleen de film. Beeld en geluid vind ik echt heel erg goed, vooral het geluid is adembenemend.

    Dan de extra's, >>>KOPEN<<< (of huren) alleen hiervoor al het geld waard. De documentaire is echt een film op zich, zeker geen saai interview met wat achter de schermen filmpjes zoals gewoonlijk. Verder is er nog een hele reeks aan korte docu's en diverse andere informatiebronnen die zeer interessant zijn.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •