Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 96 van 96 worden weergegeven.

Discussie: Band of Brothers R4

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf
    Heeft iemand meer deze DVD bij Devoted in bestelling staan? Ik vind het nu wel erg lang duren voordat hij uberhaupt verzonden wordt. Vind ik geen goede reclame.

    HarryCallehan, heb jij al iets gehoord?
    Ik heb hem ook maar voor mijn zwager besteld en hij staat sinds 21 januari in de backorder. Ik hoop toch dat ie snel verstuurd wordt.

  2. #77

    Standaard

    Ik heb BOB bij Ezy besteld voor een neef van mij. Bij Ezy is BOB wel wat duurder maar ik heb goede ervaringen met Ezy en dat is die paar euro extra me wel waard. Zondag besteld (27/01) en Maandag (28/01) door Ezy verzonden.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf
    Heeft iemand meer deze DVD bij Devoted in bestelling staan? Ik vind het nu wel erg lang duren voordat hij uberhaupt verzonden wordt. Vind ik geen goede reclame.

    HarryCallehan, heb jij al iets gehoord?
    Ik heb hem op 20 januari besteld, op 21 januari kreeg ik een mail dat ik in backorder stond. Op 23 januari kreeg ik een mail dat mijn order shipped was....

    Tot op heden (31-01) heb ik hem nog niet ontvangen. De spanning stijgt...... Ik zal een berichtje plaatsen al hij binnen is.

    EDIT: Pfff nog steeds niet (19-2)..


    EDIT: 5 maart 2003, hij is eindelijk binnen....
    HC

  4. #79

    Standaard

    Ik heb hem op 20 januari bij Ezydvd.au besteld en gisteren
    was hij binnen. Vind dit niet slecht gezien de afstand.

    grt

    Hans

  5. #80

    Standaard

    Hans,

    Zou je even kunnen antwoorden op mijn vraag in de thread over de vertraging bij Australische bestellingen. Had je ook een sticker met Aviation Security?

    Sierd

  6. #81

    Standaard

    Mijn exemplaar is eindelijk aan zijn reis begonnen.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf
    Mijn exemplaar is eindelijk aan zijn reis begonnen.
    Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Laat even weten wanneer hij bezorgd wordt. Ik heb de mijne nog steeds niet ontvangen....

  8. #83

    Standaard

    Ik heb hem gisteravond (13-02-03) besteld bij Ezydvd en vanmorgen kreeg ik al een e-mail dat ze hem op het vliegtuig hadden gezet
    Dus nu maar hopen dat ik hem eind volgende week in huis heb. Want dan gaat ik een goed weekend tegemoet

  9. #84

    Standaard

    Mijn bestelling is er nog steeds niet. Ik had hem dus betsteld bij Devoted. Volgens de mail shipped op 23-01. Na twee mailtjes aan Devoted kreeg ik een mail terug. Ze (Glenn) hebben hem opnieuw verzonden. Ik ben benieuwd....

    HC

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HarryCallehan
    Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Laat even weten wanneer hij bezorgd wordt. Ik heb de mijne nog steeds niet ontvangen.... :(
    Die van mij is ook spoorloos denk ik.

  11. #86

    Standaard

    Ik wacht ook al sinds begin januari BoB :x Ze zoeken het uit zeggen ze..... Maar ja ik geef ze het voordeel van de twijfel, want ik heb al veelvuldig bestellingen geplaatst en die zijn altijd geleverd. Alleen de Panic Room was bij de post zoek geraakt en die hebben netjes nogmaals verstuurd.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Ik wacht ook al sinds begin januari BoB :x Ze zoeken het uit zeggen ze..... Maar ja ik geef ze het voordeel van de twijfel, want ik heb al veelvuldig bestellingen geplaatst en die zijn altijd geleverd. Alleen de Panic Room was bij de post zoek geraakt en die hebben netjes nogmaals verstuurd.
    Ik heb het trouwens over Devoted
    Mijn DVD's
    StarTrader

  13. #88

    Standaard

    Voor alle wachtenden; er is hoop.
    Ik kreeg hem vandaag (5 maart) in de bus. HOERA.........
    HC

  14. #89

    Standaard

    Voor alle wachtenden: Devoted heeft nogal wat "problemen" de laatste tijd (sinds begin dit jaar, lees er verschillende andere threads er maar op na!). Alle DVD pakketten worden nu door de doane gescreent (wil jullie niet bang maken of zo). Ik heb er zo al 2 binnen gekregen met een "gecheckt door douane" sticker zonder extra kosten overigens, maar wel met weken (!) vertraging. Heb nu 2 DVD's binnen van Devoted die er 6 (!!!) weken over hebben gedaan. Minority Report had ik de pre-order staan, is ook wel verstuurd, maar had hem beter elders kunnen kopen (was in ieder geval sneller geweest!), want daar wacht ik inmiddels ook al ruim 7 weken op. En het ligt echt aan Devoted gezien ik bij de Family Boxoffice in Australie Twin Peaks had besteld en die was met 8 dagen () na bestelling binnen.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Voor alle wachtenden: Devoted heeft nogal wat "problemen" de laatste tijd (sinds begin dit jaar, lees er verschillende andere threads er maar op na!)....

    .... Minority Report had ik de pre-order staan, is ook wel verstuurd, maar had hem beter elders kunnen kopen (was in ieder geval sneller geweest!), want daar wacht ik inmiddels ook al ruim 7 weken op.
    Maar een maat van mij had Minority Report al wel heel snel binnen.

    Ik wacht ook al 7 weken op Band of Brothers. Hij is zelfs al van mijn creditcard afgeschreven. Glenn zou het uitzoeken en eind deze week een nieuwe toesturen als hij dan nog niet binnen is.

    Ik wacht af. Baal alleen wel dat hij al betaald is.

  16. #91

    Standaard

    Ik wacht ook al 7 weken op Band of Brothers. Hij is zelfs al van mijn creditcard afgeschreven. Glenn zou het uitzoeken en eind deze week een nieuwe toesturen als hij dan nog niet binnen is.

    Ik wacht af. Baal alleen wel dat hij al betaald is.[/quote]

    Ik heb precies hetzelfde, ook al betaald, maar dus niets binnen!
    Mijn DVD's
    StarTrader

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Ik wacht ook al 7 weken op Band of Brothers. Hij is zelfs al van mijn creditcard afgeschreven. Glenn zou het uitzoeken en eind deze week een nieuwe toesturen als hij dan nog niet binnen is.

    Ik wacht af. Baal alleen wel dat hij al betaald is.

    Heb een mailtje van Devoted gekregen dat het in behandeling is, ben benieuwd wat ze gaan doen.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Ik heb precies hetzelfde, ook al betaald, maar dus niets binnen!
    Nog iets gehoord van Devoted?

    EDIT: Ik kreeg vandaag (25-03) een mailtje dat Glenn eind deze week zal geen reshippen. Hoop dat de nieuwe er snel is.

  19. #94

    Standaard

    Vandaag is hij eindelijk aangekomen. Heeft lang geduurd, maar naar ik aanneem is het het wachten waard. Ziet er in ieders geval goed uit.

  20. #95

    Standaard

    Heb ook eindelijk mijn BoBBox binnen:
    Ordered: 28/12/2002
    Shipped: 23/01/2003
    Received: 08/04/2003

    Vraag mij toch nog steeds af waarom het zo lang duurde bij Devoted, was de eerste en laatste keer voor mij. Ik bestel in het vervolg weer bij EzyDVD; altijd binnen 10 dagen je bestelling in huis!

  21. #96

    Standaard

    Micoom, heb jij hem inmiddels ook binnen?

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •