Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 96 worden weergegeven.

Discussie: Band of Brothers R4

  1. #1

    Standaard Band of Brothers R4

    Wie heeft het al aangedurfd om deze toch wel erg goedkope 6 disc box in Australië te bestellen?
    Wil je dan ff melden of je al dan niet gepakt bent door de douane ( en of de discjes misschien toch R2 zijn... kan ik mijn broer toch zijn box voor Kerst cadeau doen zonder een fortuin kwijt te zijn!)

  2. #2

    Standaard

    De mijne is 28-11 geshipped...ik ben ook benieuwd, de douane:liever niet, maar als het wel zo is is het nog geen ramp...(qua prijs) en die R2-codering: dat zou wel een probleempje zijn als ie die niet heeft; mijn speler is (nog) niet regiovrij.

    Ik zal alles melden zodra ik 'm binnen heb!!
    Arrivederci

  3. #3

    Standaard

    ook ik ben errug benieuwd.....kheb het nog niet aangedurft mede omdat ik nog nooit iets in aussieland besteld heb


  4. #4

    Standaard

    Ik heb hem besteld bij Devoted. Hij is wel verstuurd maar nog niet binnen. Laat het wel weten.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb destijds X-files season 4 besteld down under, ook niet de lichtste en goedkoopste lijkt mij. Deze is destijds zonder problemen aangekomen. Wat ik wel zou willen weten wat voor verpakking heeft de regio 4 versie?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco de Swart
    Wat ik wel zou willen weten wat voor verpakking heeft de regio 4 versie?
    Karton; het zou anders toch wel te mooi voor woorden zijn!
    AKA Jes

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem bij DeVoTeD besteld (Band of Brothers dus) en die is onlangs geshipped. Kost mij tot dusverre €50-€51 inclusief verzendkosten, voor 6-disks met DTS sound. Nu maar hopen dat hij ongeschonden langs de douane komt Maar anders komt er nog plm €10 bij en dan is het nog stukken goedkoper dan die hier in Europa...

  8. #8

    Standaard

    Ik heb nog nergens kunnen vinden dat hij ook DTS heeft (net als de R1; als iemand dit ergens gevonden heeft of kan bevestigen: graag!). Volgens EzyDVD heeft hij wel NL subs.

  9. #9

    Standaard

    Nu nog de vraag of hij ook R2 is. Daar vrees ik toch een beetje voor (niet voor mij maar voor mijn broers playstation)

  10. #10

    Standaard

    volgens mij is deze versie gewoon exact dezelfde als die in nederland is uitgekomen. Eerst stond er op de site van ezy de uitgave met dts en zonder Nederlandse ondertiteling. Nu staat deze box er in precies dezelfde specificaties als de nederlandse.

  11. #11

    Standaard

    Ik hoop niet dat het waar is, maar ik kreeg vandaag een mailtje van Glenn van Devoted dat hij alleen maar Regio 4 is.

  12. #12

  13. #13

    Standaard Misschien helpt deze info

    Volgens deze scan is BoB R4 ook NL ondertiteld. Of zoals Sander Dubbeldam het al schreef, exact dezelfde versie (als ik van id scan moet uitgaan).

    Dan nog de vraag of BoB R4 dual encoded (R4 + R2) is, tja. Een R4 logo staat erop, maar dat zegt eigenlijk weinig.

    Enne Haay1971, de R4 heeft geen DTS versie.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #14

    Standaard Re: Misschien helpt deze info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Volgens deze scan is BoB R4 ook NL ondertiteld.
    Kijk daar hebben we wat aan! Dual layered kan mij persoonlijk niet veel boeien (heb niet voor niets €50,- geinvesteerd om mijn speler regiovrij te maken ) Vind het wel jammer dat hij geen DTS heeft (dan had dit er op de achterkant zeker opgestaan!). Er was een kleine hoop... zucht .... Helaas. Maar hij was in ieder geval wel lekker goedkoop.

  15. #15

    Standaard Re: Re: Misschien helpt deze info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Dual layered kan mij persoonlijk niet veel boeien (heb niet voor niets €50,- geinvesteerd om mijn speler regiovrij te maken )
    Heel goed dat je DVD speler regiovrij regio heeft gemaakt

    Maar voordat er vergissingen komen.
    Dual Layerd betekent (in het kort) DVD disc met twee lagen informatie (8,5 GB) © DVD.nl woordenlijst. Je krijgt (ook) hier te maken met een laag verwisseling.

    Ik bedoelde echter dual encoded. Oftewel geschikt voor meerdere regio's. In BoB's geval R4 en R2. Want voor diegene die hun DVD speler niet regiovrij hebben gemaakt...oei ...oei. Blijft nog ff een gok, want NL OT is geen zekerheid.

    En over DTS gesproken. Warner Home Video/HBO Australië heeft later gezegd dat de DTS track komen (of kwam) te vervallen. Het is 100% zeker dat er geen DTS track op komt.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  16. #16

    Standaard Re: Re: Re: Misschien helpt deze info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik bedoelde echter dual encoded.
    Ik ook!

    Ik zag net op mijn online afrekening dat ik AU$ 84,95 voor BoB heb betaald en niet de AU$ 89,95 die het had moeten zijn. Was ook wat geklooi met die variabele verzendkosten (vul maar wat in en dat verekenen we aan het eind, wat dan niet gebeurd? ik dacht nog: als dat maar goed gaat!). Maar goed, het kwam bij mij in totaal neer op €48,33!!!! Ik ben blij, nou alleen nog even heel binnenkomen.

  17. #17

    Standaard Australië

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Maar goed, het kwam bij mij in totaal neer op €48,33!!!!
    Hmm en we praten over een DVD versie die (tot nu toe zie scan) 99,99% gelijk is aan de NL/BE/EU versie. Goh als ze daar zo'n €48 er tegen aan smijten, waarom kost het hier dan €99? (gemiddelde prijs). Wist niet dat zo'n koekblik zoveel kost.

    Kan het vaak niet genoeg zeggen. Australië en Canada zijn DVD paradijsen op aarde
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  18. #18

    Standaard Re: Australië

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Kan het vaak niet genoeg zeggen. Australië en Canada zijn DVD paradijsen op aarde
    Laten we Engeland niet vergeten! Ik bestel ook redelijk veel bij SplashDVD.com en Play.com

  19. #19

    Standaard

    ik wil nu de R4 versie bestellen bij Devoted maar ik ben niet bekent met deze site,
    en nu ik een account heb aangemaakt vind ik het een beetje vreemd allemaal. Ook staat er "in stock: 0"
    dus ze hebben hem niet meer??


  20. #20

    Standaard

    Volgens mij gaat het een beetje rommelig bij devoted. Maar ze schrijven de order niet eerder af dan bij verzending en dat is heel erg plezierig.
    Mijn ET was al afgeschreven en verzonden op 24/10, maar tot vandaag had ik niks ontvangen. Na een mailtje vandaag toch ontvangen, dus plezier.
    Een andere, Shrek 2 disc, had ik binnen een week in huis.
    Dus ik zou zeggen gewoon bestellen, je loopt geen echt risico, wellicht wel in voorraad.
    Alhoewel ik eerst ook mijn twijfels had over dat bedrijf, begin ik steeds positiever te worden.
    Ik wacht daarom ook rustig op mijn exemplaar van Band of brothers, verzonden op 28/11.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83
    Ook staat er "in stock: 0"
    dus ze hebben hem niet meer??
    Dat stond er bij mij ook, maar toch kreeg ik een mailtje dat ze hem hebben verzonden.

  22. #22

    Standaard

    ik heb em ook maar gewoon besteld,
    ik zie wel wanneer die aankomt.


  23. #23

    Standaard

    Voor mij is hij ook al verzonden, heeft iemand enig idee wanneer de eerste exemplaren worden bezorgd?

    Michel

  24. #24

    Standaard

    Ik ben bang dat alle bestelde BoB's bij de douane een tussenstop maken (met de daarbij behorende kosten)...

    Van diverse mensen is de zending nl. al 1,5 week onderweg; nou is dit niet ongewoon maar normaal gesproken heeft toch wel iemand 'm binnen een week...waarom nu dan nog niemand??
    Arrivederci

  25. #25

    Standaard

    Verzending varieert bij mij vaak. Soms duurt het uit Engeland (Play) wel 2 weken, terwijl het uit Canada er binnen 5 dagen is. Mijn ervaring is dat de meeste bedrijven EN een bedrag dat onder de douanewet ligt op de verpakking (als waarde) zetten EN vaak ook nog "gift" erop zetten. Weinig kans dat ze gepakt worden.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •