Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 96 worden weergegeven.

Discussie: Band of Brothers R4

  1. #26

    Standaard

    Ik heb hem vanmiddag ontvangen,de 6 dvd box van Devoted (verzonden 26 nov)...

    Me so happy,want ik heb dus geen regiovrije speler,maar de dvd's zijn zowel R2 als R4 gecodeerd,dus no problem !

    Goede deal voor 50 euro incl verzenden... 6 dvd box R2/R4 + NL subs.

    Die tin case kan me nu wel gestolen worden.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sourmug
    Ik heb hem vanmiddag ontvangen,de 6 dvd box van Devoted (verzonden 26 nov)...
    En dus geen extra douane-/BTWheffing??

    Mijne is 28-11 geshipped; heb nog niets binnen...zal dus hopelijk een van de komende dagen gebeuren...

    [edit]zag al op andere forum dat je geen last gehad hebt van douane...[/edit]
    Arrivederci

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    hmmm......das goed nieuws
    minder is dat die van mj nog niet eens verstuurd is, lijkt dat ie nu echt "out of stock" is


  5. #30

    Standaard

    Heel goed nieuws dat ie ook R2 is, heb hem maar meteen besteld.

  6. #31

    Standaard

    Okay, nice... hij is ook R2 MAAR dat verwende broertje van mij wil persé de tinnen box

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Okay, nice... hij is ook R2 MAAR dat verwende broertje van mij wil persé de tinnen box
    Tsja...dan moet ie er minimaal 30 euro meer voor uitgeven...ik heb het niet over voor een blikken trommel...

    Mijn BoB (shipped 28-11) trouwens nog niet binnen...
    Arrivederci

  8. #33

    Standaard

    Shipped 29-11 en gister - in uitstekende staat - ontvangen.

    Eigenlijk had ik 'm dinsdag al kunnen hebben, maar toen was ik niet thuis. Moest die arme postbode gisteravond nog de kou in

    edit:

    Op het douane formulier (de groene sticker) was 'gift' aangekruist, geen problemen met invoerheffing en/of btw dus als je bij Devoted bestelt.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sourmug
    Me so happy,want ik heb dus geen regiovrije speler,maar de dvd's zijn zowel R2 als R4 gecodeerd,dus no problem !
    Ik zag het gisteren pas (speler was kapot), maar idd: de versie die hier te koop is, is ook R2/R4 dus ik vermoedde al dat de Aussie versie ook zo gemaakt ik.
    Een hele mooie optie voor mensen die niet zo gruwelijk veel voor deze gave serie willen betalen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Een hele mooie optie voor mensen die niet zo gruwelijk veel voor deze gave serie willen betalen.
    En wie wil dat nou wel..........????

    Overigens: nog steeds niet binnen...het zal toch niet zo zijn dat ik wel douaneproblemen heb?!
    Arrivederci

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    En wie wil dat nou wel..........????
    Ikke...maar ja...ik wilde ook zo graag het blikje hebben...dus ik heb maar €69 gedokt...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    En wie wil dat nou wel..........????
    Count me in. Wou die koekblik wel hebben. Echter ik wou meer (DTS track), dus heb ik maar de R1 gekocht voor een totale prijs van €69. Tja ietsje duurder hé
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  13. #38

    Standaard Binnen!

    Yes, gisteren ook m'n 6-DVD BoB box van DeVoTeD ontvangen, in goede staat en ook bij mij zonder invoerrechten. Met de huidige koers van Aus$ naar Euro kost het me maar €48. Wat een verschil met de 5-DVD niet-tin box in NL van €80 bij FRS!!!

    Alleen, hoewel er op de box aan de achterkant Dutch subtitles vermeldt staat (naast een hele rij andere subtitles) heb ik die in het menu op de DVD zelf niet kunnen vinden. Maar misschien kijk ik wel verkeerd?

    En op de achterkant staat alleen een 4 op het wereldbolletje, terwijl m'n Back to the Future box uit Australie wel een 2+4 op het wereldbolletje had staan. Maar ja, mijn speler is toch regio-vrij en speelt hem dan ook probleemloos af

    Heb gisteravond naar de docus op de 6e DVD gekeken. De echte afleveringen zullen tot volgende week moeten wachten omdat ik het hele weekend weg ben. Ben in ieder geval helemaal gelukkig!

  14. #39

    Standaard

    Ik heb de mijne vandaag ook ontvangen!!!

    En gelukkig heb ook ik geen last gehad van de douane...stond op het doosje: Software Gift AU$18
    Glenn (DeVoteD): bedankt!!
    Arrivederci

  15. #40

    Standaard

    Ook de mijne is vandaag zonder problemen binnen gekomen.

  16. #41

    Standaard Re: Binnen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971

    Alleen, hoewel er op de box aan de achterkant Dutch subtitles vermeldt staat (naast een hele rij andere subtitles) heb ik die in het menu op de DVD zelf niet kunnen vinden. Maar misschien kijk ik wel verkeerd?
    de Dutch subtitles zie je niet direct in het rijtje,dat klopt.

    gewoon onderaan op "continue" drukken,dan krijg je nog een waslijst met ondertitels en daar staat dutch ook bij.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83
    hmmm......das goed nieuws
    minder is dat die van mj nog niet eens verstuurd is, lijkt dat ie nu echt "out of stock" is
    Gisteravond hierover gemailt, vanochtend meteen antwoord

    dinsdag wordt ie verstuurd.......whoehoe!!!!


  18. #43

  19. #44
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Bij mij ook, 2 keer . de 31ste en de 29ste of zo.
    En allebei van m'n CC afgeschreven en dat terwijl als ik inlog op Devoted, ik duidelijk zie staan dat ik er 1 heb besteld en dat die verzonden is.

    *grmbl*

  20. #45
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw
    Bij mij ook, 2 keer . de 31ste en de 29ste of zo.
    En allebei van m'n CC afgeschreven en dat terwijl als ik inlog op Devoted, ik duidelijk zie staan dat ik er 1 heb besteld en dat die verzonden is.

    *grmbl*
    Ik wil 'm wel voor de kostprijs van je overnemen!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans


    Ik wil 'm wel voor de kostprijs van je overnemen!
    Anders ik wel.

  22. #47

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels helemaal bekeken en vind hem echt helemaal toppie! Het was even zoeken inderdaad naar de NL subs, maar eenmaal gevonden... Zelfs de extra's zijn met NL subs! Hij is gewoon R2 / R4. En vond hem qua geluid echt heerlijk, kan mij niet voorstellen dat hij met DTS nog beter klinkt. Nou had ik wel een gesimuleerde 6e speaker aanstaan dus dan klinkt het natuurlijk altijd iets beter.

    Vooral die mortieraanvallen in het bos in Bastogne sloegen echt in als een bom. Zag hem niet aankomen, want hij kwam van achteren en sloeg zo in in de frontspeaker. Vloog zelf ook even een halve meter omhoog toen hij voor het eerst insloeg

    PS: Nee, dit is geen spoiler, want zeg nou zelf: Wat is nou een oorlogsfilm zonder (mortier)aanvallen? De hele aflevering gaat over de zware slag om / mortieraanvallen in Bastogne...

    Kan hem echt iedereen aanraden als je van oorlogfilms houdt ala Saving Privat Ryan... En dat koekblik heb je echt niet nodig. De inhoud wordt er niet beter of slechter van van. Je betaalt gewoon iets van €35,- meer voor een verpakking. De inhoud is exact gelijk aan de NL 6 disk versie (ik ken iemand die nu vreselijk baalt van dit dure koekblik ).

    Wat douaneproblemen betreft. Bij Devoted hadden ze er op gezet dat het een "gift"was en het pakketje software bevatte. De aangegeven waarde was onder de toegestane vrije invoerwaarde, dus... Hij was overigens goed verpakt in een doosje vol met van die schuimpjes en er zat nog geen krasje op of beschadigd hoekje aan. Wie nu nog twijfelt....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Wat douaneproblemen betreft. Bij Devoted hadden ze er op gezet dat het een "gift"was en het pakketje software bevatte. De aangegeven waarde was onder de toegestane vrije invoerwaarde, dus... Hij was overigens goed verpakt in een doosje vol met van die schuimpjes en er zat nog geen krasje op of beschadigd hoekje aan. Wie nu nog twijfelt....
    Een nadeel, Devoted heeft hem niet meer op de site staan.

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Mailtje sturen naar Glenn van Devoted...
    Glenn? Is dat gewoon het standaard mail-adres van Devoted?

    Kan die mij vertellen of er nog exemplaren aan zitten te komen en wanneer?

    Hoe lang duurt de shipping ongeveer bij Devoted?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •