Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 96 worden weergegeven.

Discussie: Band of Brothers R4

  1. #51

    Standaard

    Glenn is de eigenaar (?) van de shop, dus gewoon het standaardadres dus. Ik heb ze vaak binnen een week na bestelling binnen!

  2. #52

    Standaard

    Heb een mailtje naar Glenn gestuurd en hij is inmiddels weer te bestellen. Helaas out-of-stock, maar je kan er nog wel de 5 dollar korting op loslaten. Bij mij kwam het uit op 52 euro nogwat. De shippingkosten zijn met de nieuwe site namelijk wel wat omhoog gegaan.

    Groeten,

    BasH

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Heb een mailtje naar Glenn gestuurd en hij is inmiddels weer te bestellen. Helaas out-of-stock, maar je kan er nog wel de 5 dollar korting op loslaten. Bij mij kwam het uit op 52 euro nogwat. De shippingkosten zijn met de nieuwe site namelijk wel wat omhoog gegaan.

    Groeten,

    BasH
    BasH, ik had ook een mailtje gestuurd naar Glenn, maar ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik zag wel dat hij weer op de site staat, inderdaad out of stock. Hoe lang kan het duren voordat hij weer voorradig is?

    En wat bedoel je met die 5 dollar korting?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kollie


    BasH, ik had ook een mailtje gestuurd naar Glenn, maar ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik zag wel dat hij weer op de site staat, inderdaad out of stock. Hoe lang kan het duren voordat hij weer voorradig is?

    En wat bedoel je met die 5 dollar korting?
    Geen idee hoe lang het gaat duren. Ik denk dat hij er gewoon niet zo veel op voorraad heeft omdat het nogal prijzig is om er veel van op voorraad te hebben. Kun je beter wachten tot je een paar bestellingen hebt en er dan weer een paar inslaan. (Gok ik)

    Die 5 dollar korting staat op de beginpagina van devoted. Iedereen die zich aanmeldt als klant krijgt bij een bestelling van boven de 50$ eenmalig 5 dollar korting als je die code bij je bestelling opgeeft. De actie duurt tot 19 januari ofzo, dus vandaar dat ik BoB maar vast in de wacht heb gezet.

    Groeten,

    BasH

  5. #55

    Standaard

    OK, nu sta ik op het punt deze DVD te bestellen. € 52,- is geen geld, mits het de 6-disc is. En dit staat dus weer niet op de site. Alleen dat de DVD voor verzending als 4-disc is classed of zoiets. Wat nu te doen?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf
    OK, nu sta ik op het punt deze DVD te bestellen. € 52,- is geen geld, mits het de 6-disc is. En dit staat dus weer niet op de site. Alleen dat de DVD voor verzending als 4-disc is classed of zoiets. Wat nu te doen?
    Simpel, gewoon bestellen.
    Want de prijs van de verzendkosten geld als een 4 disc box ipv een 6 disc box. Dus goedkopere verzendkosten.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #57

    Standaard Besteld?!?

    Nu heb ik (denk ik) de DVD besteld bij Devoted. Met als probleem, hij geeft nergens aan dat ik hem besteld heb. Dus nog een keer geprobeerd en weer hetzelfde. Bij order info staat dat ik nog niks besteld heb en de DVD zit nog steeds in het mandje. Maar ik durf het niet aan het nog een keer te proberen, dalijk krijg ik 3 exemplaren.

    WAT NU?

  8. #58

    Standaard

    Ik zou gewoon even afwachten. Als je binnen een dag nog geen bevestiging via de mail hebt van je bestelling, dan heb je hem dus niet besteld. Ze sturen namelijk (bij mij tenminste) altijd een bevestiging per e-mail dat je hebt besteld (en ook nog 1 als ze hebben verstuurd).

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Ik zou gewoon even afwachten. Als je binnen een dag nog geen bevestiging via de mail hebt van je bestelling, dan heb je hem dus niet besteld. Ze sturen namelijk (bij mij tenminste) altijd een bevestiging per e-mail dat je hebt besteld (en ook nog 1 als ze hebben verstuurd).
    Ik had een mailtje gestuurd naar Glenn en kreeg als antwoord dat er niks in bestelling staat. Toch vraag ik me af wat ik verkeerd gedaan heb. En wat moet ik eigenlijk bij shipping aangeven?
    Rest of the world? En dan met of zonder sleave?

    Wat is eigenlijk een sleave?

    Ik heb nog een keer de bestelling geplaatst maar als ik bij Payment Information op continue klik, dan komt hij weer terug in het zelfde scherm, met andere woorden, ik kan gewoon niks bestellen daar. Het wordt steeds gekker.

    EDIT: Na een aantal x proberen is het me nu toch gelukt. Met de $ 5,- korting, omgerekend betaal ik ongeveer € 53,-


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Geen idee hoe lang het gaat duren. Ik denk dat hij er gewoon niet zo veel op voorraad heeft omdat het nogal prijzig is om er veel van op voorraad te hebben.
    He BasH?

    Heb jij al iets gehoord van Devoted? Ik heb hem daar nu ook besteld, maar vind het wel een beetje raar dat hij al zo lang niet voorradig is. Toch zeker al een paar weken. Ik neem aan dat hij toch regelmatig nieuwe bestellingen aangeleverd krijgt.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolf

    Wat is eigenlijk een sleave?
    dan halen ze de DVD uit het doosje en stoppen deze in een apart mapje (als extra bescherming tegen beschadigen). Krijg bij Play regelmatig "floaters" (ofwel de DVD ligt te rammelen in het nog gesealde doosje), maar heb nog nooit gehad dat hij hierdoor dusdanig beschadigt dat hij het niet meer doet of zo...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD


    dan halen ze de DVD uit het doosje en stoppen deze in een apart mapje (als extra bescherming tegen beschadigen). Krijg bij Play regelmatig "floaters" (ofwel de DVD ligt te rammelen in het nog gesealde doosje), maar heb nog nooit gehad dat hij hierdoor dusdanig beschadigt dat hij het niet meer doet of zo...
    Ik heb hem al besteld incl. sleave. Leuk om te weten wat het is. Maar ik neem aan dat de box gesealed is en heb er dan dus niks aan.

  13. #63

    Standaard

    Kreeg gisteren een mailtje dat de mijne 'shipped' is, ondanks dat Band of Brothers op de pagina nog steeds 'Out of Stock' is. Het heeft ongeveer een week geduurd sinds mijn bestelling. Misschien heeft Glenn ze gewoon niet op voorraad, maar bestelt ze zodra hij zelf bestellingen krijgt.
    Ook bij Ezy is hij out of stock. Daar vertelden ze me dat hij medio volgende week weer te verkrijgen zou zijn. Bij Ezy is het nadeel wel dat de douane-pakkans bijna 100% bij grotere pakketjes.

    Groeten,

    BasH

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Kreeg gisteren een mailtje dat de mijne 'shipped' is, ondanks dat Band of Brothers op de pagina nog steeds 'Out of Stock' is. Het heeft ongeveer een week geduurd sinds mijn bestelling. Misschien heeft Glenn ze gewoon niet op voorraad, maar bestelt ze zodra hij zelf bestellingen krijgt.
    Ook bij Ezy is hij out of stock. Daar vertelden ze me dat hij medio volgende week weer te verkrijgen zou zijn. Bij Ezy is het nadeel wel dat de douane-pakkans bijna 100% bij grotere pakketjes.

    Groeten,

    BasH
    Mooi, dan hoop ik dat de mijne volgende week gaat 'shippen'

    Om die reden van de douane heb ik hem ook bij Devoted besteld.

  15. #65

    Standaard

    N.A.V de berichten in dee thread hb ik hem ook maar bij Devoted besteld. Ik ben erg benieuwd.

    Ik dacht trouwens dat er een aanbieding was 50 Euro incl. verz. kosten. Maar dat zie ik nu niet meer.
    Maargoed 5 Aussiedollar korting ivm nieuwe aanmelding op de site maakt de prijs 53 Euro incl. verzenden. Mooie prijs lijkt me !
    Ben benieuwd hoe lang de box onderweg is......

    HC

  16. #66

    Standaard

    Kan aan mij liggen of ik heb er overheen gelezen
    wat is de link van devoted.
    Heb al wat geprobeerd aan links maar kreeg nie de site die ik wou zien.

    alvast bedankt

    Greetz Thomas

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Hey,

    Bedankt!!!

    Dus die Band of brothers dvd's zijn zowel regio code 2 en 4?

    Greetz Thomas

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AirWave
    Dus die Band of brothers dvd's zijn zowel regio code 2 en 4?
    Yep! En NL subs.
    Arrivederci

  20. #70

    Standaard

    das wel mooi, vertelde dit net aan een maat van me, maar hij vroeg of ik die dvd's ook voor hem wou bestellen, als ik er 2 bestel, levert dit dan geen problemen op bij de douane?
    of is het aan te raden ieder voor zich te bestellen?

    Greetz Thomas

  21. #71

    Standaard

    Tsja, dat is en blijft een risico; maar ze worden volgens mij apart verzonden...maar dat weet ik niet zeker.

    Nou zetten ze wel een lagere waarde en "gift" op het pakketje dus dat verkleint de pakkans wel. Maar nogmaals, het blijft een risico. Maar stel dat je douane-/invoerrechten moet betalen, dan nog heb je 'm voor een prikkie in vergelijking met de Nederlandse prijzen.

    Lees de voorgaande berichten van andere forummers er maar eens op na...

    Succes!
    Arrivederci

  22. #72

    Standaard

    nog maals bedankt voor het snelle antwoorden op mijn vragen.

    Denk dat ik het maar moest doen

    Greetz Thomas

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AirWave
    nog maals bedankt voor het snelle antwoorden op mijn vragen.

    Denk dat ik het maar moest doen

    Greetz Thomas
    Geen dank...enne........ik heb het ook gedaan: zonder problemen!

    Veel plezier ermee!
    Arrivederci

  24. #74

    Standaard

    Kreeg vandaag BoB binnen in perfecte conditie. Heeft er iets meer dan twee weken over gedaan. Ik ben een gelukkig mens.

    Groeten,

    BasH

  25. #75

    Standaard

    Heeft iemand meer deze DVD bij Devoted in bestelling staan? Ik vind het nu wel erg lang duren voordat hij uberhaupt verzonden wordt. Vind ik geen goede reclame.

    HarryCallehan, heb jij al iets gehoord?

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •