Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek II: The Wrath of Khan (DE) [DVD]

    Star Trek II: The Wrath of Khan (DE) [DVD]

    Drie jaar na Star Trek: The Motion Picture werden de vele Star Trek-fans getrakteerd op een tweede film rond de bemanning van de Enterprise. Onlangs verscheen een mooie Director’s Edition van het zeer vermakelijke Star Trek II: The Wrath of Khan.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze ga ik nog zeker halen, is een van de betere star trek films!

  3. #3

    Standaard

    eerlijk gezegd, vind ik deze niet zo geweldig. hoop mensen vinden het natuurlijk prachtig die eindscene, waarbij alles toch goed komt.

    The undiscovered country vond ik toch stukken beter, maar ja smaken verschillen he.

  4. #4

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Hermez
    [B]eerlijk gezegd, vind ik deze niet zo geweldig. hoop mensen vinden het natuurlijk prachtig die eindscene, waarbij alles toch goed komt.


    Prachtige eindscene?

    Je bedoelt die dramatische eindscene waar Mr. Spock dood gaat? Welke trekkie heeft toen niet een traantje moeten wegpinken? snif! snif!

    [edit door moderator: spoiler-tags toegevoegd ]

  5. #5
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Tja, het is ook niet direct mijn favoriete ST film hoor, heb em al wel gehaald op DVD maarre toch zijn er anderen die ik beter vind ...

  6. #6

    Standaard

    [quote="Marcel Lahaije"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermez
    Je bedoelt die dramatische eindscene waar Mr. Spock dood gaat? Welke trekkie heeft toen niet een traantje moeten wegpinken? snif! snif!
    Spoiler spoiler spoiler?

    De echte startrek-fan weet dit natuurlijk al, maar ikke dus niet.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick1975


    Spoiler spoiler spoiler?

    De echte startrek-fan weet dit natuurlijk al, maar ikke dus niet.
    Inderdaad een mega-spoiler voor de niet-kenners. Ik heb voor de enkeling die nog verrast wil worden maar even spoiler-tags toegevoegd in het oorspronkelijke bericht.

  8. #8

    Standaard

    Ben niet echt een Star Trek fan maar deze film vond ik zeker de moeite waard.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Koene
    Inderdaad een mega-spoiler voor de niet-kenners. Ik heb voor de enkeling die nog verrast wil worden maar even spoiler-tags toegevoegd in het oorspronkelijke bericht.
    Mijn oprecht gemeende excuses voor deze spolier!!!
    Ik was me er even niet van bewust.

    Please 4give me!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Lahaije


    Mijn oprecht gemeende excuses voor deze spolier!!!
    Ik was me er even niet van bewust.

    Please 4give me!!
    Geen probleem! Kan gebeuren...

  11. #11

    Standaard

    Excelsoir komt in Star Trek III voor. U bedoelt "Reliant".

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andy
    Excelsoir komt in Star Trek III voor. U bedoelt "Reliant".
    U heeft natuurlijk helemaal gelijk! Foutje is verbeterd...

  13. #13

    Standaard

    Niet helemaal. Er staat nog steeds:
    "...en weet de Excelsior te kapen."

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sven Groot
    Niet helemaal. Er staat nog steeds:
    "...en weet de Excelsior te kapen."
    Nu niet meer...

  15. #15

    Standaard

    Komen alle film zo uit op SE???
    Ik zou First Contact wel willen hebben op DVD!

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Pas net gekocht mede door een onoplettende verkoper die verkeerd had geprijst (9,99).

    Zijn geld absoluut waard, want met deze film is de francise eigenlijk weer op gang gekomen. Na deel 1 was ie bijna dood.

    En Kirk en co blijven de besten.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  17. #17

    Standaard

    Deze tweede Star Trek kreeg , net zoals z'n voorganger " The Motion Picture" een speciale uitvoering namelijk , een Director's Edition . Deze vervangt met groot allure de voorheen uitgebrachte kale versie. Verdeeld over twee disc's, op de eerste disc de genoemde director's edition van " The Wrath Of Kahn" en een tweede disc met ganse boel extra's. Deze extra's geven een zekere meer waarde aan deze DVD. Zondermeer verplichte aanschaf voor de Star Trek-fans , de zogenaamde "Trekkies" , maar andere filmliefhebber zullen ook veel plezier beleven aan deze goed gemaakte sf-film. Deze tweede film betekende de eigenlijke start van een reeks vervolg-films, met als hoogtepunten deze "Wrath of Khan", " The Voyage Home " en "The Undiscovered Country " , de zogenaamde paar-nummers van de reeks. Opmerkelijk knappe special effects van ILM.
    liefhebber van de echt cinema en de echte grote klassiekers

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fredje-astaire
    Deze tweede Star Trek kreeg , net zoals z'n voorganger " The Motion Picture" een speciale uitvoering namelijk , een Director's Edition . Deze vervangt met groot allure de voorheen uitgebrachte kale versie. Verdeeld over twee disc's, op de eerste disc de genoemde director's edition van " The Wrath Of Kahn" en een tweede disc met ganse boel extra's. Deze extra's geven een zekere meer waarde aan deze DVD. Zondermeer verplichte aanschaf voor de Star Trek-fans , de zogenaamde "Trekkies" , maar andere filmliefhebber zullen ook veel plezier beleven aan deze goed gemaakte sf-film. Deze tweede film betekende de eigenlijke start van een reeks vervolg-films, met als hoogetpunten deze "Wrath of Khan", " The Voyage Home " en "The Undiscovered Country " , de zogenaamde paar-nummers van de reeks. Opmerkelijk knappe special effects van ILM.
    Ben je verkoper/beken bij paramount ofzo?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door fredje-astaire
    Deze tweede Star Trek kreeg , net zoals z'n voorganger " The Motion Picture" een speciale uitvoering namelijk , een Director's Edition . Deze vervangt met groot allure de voorheen uitgebrachte kale versie. Verdeeld over twee disc's, op de eerste disc de genoemde director's edition van " The Wrath Of Kahn" en een tweede disc met ganse boel extra's. Deze extra's geven een zekere meer waarde aan deze DVD. Zondermeer verplichte aanschaf voor de Star Trek-fans , de zogenaamde "Trekkies" , maar andere filmliefhebber zullen ook veel plezier beleven aan deze goed gemaakte sf-film. Deze tweede film betekende de eigenlijke start van een reeks vervolg-films, met als hoogetpunten deze "Wrath of Khan", " The Voyage Home " en "The Undiscovered Country " , de zogenaamde paar-nummers van de reeks. Opmerkelijk knappe special effects van ILM.
    Ben je verkoper/beken bij paramount ofzo?
    Nee hoor geef gewoon een eigen persoonlijke mening voor deze DVD , alhoewel verkoper bij Paramount een prettig job zou zijn hoor :wink:
    liefhebber van de echt cinema en de echte grote klassiekers

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Komen alle film zo uit op SE???
    Ik zou First Contact wel willen hebben op DVD!

    doei Sonyman
    First Contact komt in maart 2005 in amerika uit, even goegelen en je kan ook artcover vinden.
    Ik heb geen idee hoe lang het dan duurt voordat ze hier ook verkrijgbaar zijn.

    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  21. #21

    Standaard

    Heeft deze uitgave nog steeds de slipcase?

    Heb hem namelijk recent online gekocht en zonder slipcase ontvangen, volgens de winkel zijn ze alle zo.

    is wel jammer want heb een aantal andere wel met slipcase.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Heeft deze uitgave nog steeds de slipcase?
    Het kan zijn dat nieuwe persingen geen slipcase meer hebben, maar ik zie 'm nog regelmatig in de winkel liggen mét slipcase.

  23. #23

    Standaard

    Daar was ik al bang voor, ik zal dadelijk nog even paramount mailen om zeker te zijn.

    en anders is het jammer, ga hem natuurlijk niet nog een keer kopen alleen voor dat stukje karton
    You are free to do as we tell you!

  24. #24

    Standaard

    heb em ook zonder slipcase(5euro) dat is niet al te veel voor deze film he!
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

  25. #25

    Standaard

    Star Trek II: The Wrath Of Khan (1982)
    Algemeen gezien als de beste van de 6 films met de originele bemanning en dat is na er 4 te hebben gezien ook voorlopig mijn mening. Het script bevat 2 verhaallijnen die beide tot het eind leuk blijven. Spanning, humor en actie zijn allen aanwezig. Begin is opbouwend en leuk met een ontroerend eind en destijds voor de fans meer dan verrassend. Tegenspeler Khan is een personage die ook voorkomt in een episode uit de TV-series en hoe dat zich verder heeft ontwikkeld in het Star Trek-tijdperk is goed en leuk gedaan. De 7,7 op IMDB is wat overschat, maar vergeet niet dat je dat ook moeten zien vanuit ST-perspectief en voornamelijk stemmingen van trekkies en daarom ook wel te begrijpen zeker ook omdat het eind destijds veel meer waarde had dan het nu heeft. Een 7 verdient de film echter nog steeds wel voor het script en de spanning.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •