Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Sarah Brightman - La Luna vind ik ook een erg mooie DTS-track hebben
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Dus jij komt eigenlijk in eerste instantie ook maar tot acht toppers qua geluid. Hoeveel muziek DVD's heb jij totaal?Ik heb er tegen de 100 en zo'n 14 met een perfecte geluidstrack.
    De slechtste die ik heb is 10CC Alive.
    De Frank Sinatra serie reken ik niet mee, want dat is zeer oud materiaal en vrijwel MONO.
    Ik heb 44 muziek dvd's en dvd-a's.
    niet alles is DTS, en daar hebben we het over. toch ?
    ik heb ook nog wel 2 janet jackson DTS DVD's, die klinken wel goed, maar niet als referentie materiaal.

    Me vader heeft veel meer muziek dvd's maar die koopt volgens mij alles wat maar leuk lijkt, dan zou ik daar eens moeten neuzen.

    Ik denk dat in het algemeen ook een beetje temaken heeft met de muziek soort, rustige gitaar muziek zal mooier klinken dan een beukende rap-beat.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #28

    Standaard

    Beste The Who - Live at the Royal Albert Hall en Lee Towers - Legendary Gala of the Year
    Slechste weet ik nog niet, misschien moet ik We Will Rock You maar eens luisteren

  4. #29

    Standaard

    Ik weet dat het hier om DTS muziek DVD's gaat. maar als er 1 DVD is die bewijst dat DTS niet heilig is dan is het wel Roger Waters 'In The Flesh Live'.

    Een titel die nog niet genoemd is AC/DC 'Stiff Upper Lip Live'
    De DTS track op deze DVD is goed genoeg voor een paar weken ruzie met de buren

    Ook vrij goed: ELO 'Zoom' (Met dank aan Ies! )
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ligt er aan welke uitgave je van One Night Only van The Bee Gees hebt. Ik heb de versie met en zonder DTS. Echt eens de DTS-versie kopen, dan heb je iets moois. Draai dan eens dat kleine juweel met Celine Dion en je weet of je apparatuur zuiver staat!!!!
    Foutje bedankt: was even vergeten dat het om de geluidskwaliteit gaat, en niet om de zangkwaliteit. Op die manier valt The Up in Smoke Tour af, das pas een wereldslechte Soundtrack. Ik weet ook wel dat dat komt omdat het "live" is opgenomen (live playback opgenomen bij een paar nummers), maar hij klinkt toch niet echt super. Behalve als die dj aan het scratchen is, dat klinkt zo schitterend rond je heen.
    The Beegees kwaliteit is wel weer goed. Vind de muziek gewoon minder.

  6. #31
    DonnieDarko
    Guest

    Standaard

    Ik heb kwa DTS muziek dvd's de volgende

    Marilyn Manson
    Red hot chilli peppers off the map
    Disturbed M.O.L.
    Iron Maiden Rock in Rio

    De enige die ik minder vind klinken kwa DTS track is Red Hot CHilli Peppers off the map

    Verder heb ik ook nog de volgende muziek dvd's

    Joe Satriani live in san francisco
    Jimi Hendrix live at woodstock
    G3 live
    Rage Against the Machine
    Pearl Jam pour touring band
    Metallica Binge and purge
    Metallica Cunning Stunts
    Up in smoke tour (geen dts versie)
    Ozzy Osbourne live & Loud
    Ozzy Osbourne live at the budokan
    Black Sabbath Last supper
    Rammstein live aus berlin
    Doe maar hees van ahoy

    en die vind ik allemaal wel goed klinken zeker die van Rammstein!
    jammer dat metallica binge and purge en jimi hendrix 2.0 zijn...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Ik heb 44 muziek dvd's en dvd-a's.
    Waar kun je die DVD-a's in hemelsnaam kopen!!!!
    ik zoek me rot maar niks hoor....!!!!

    Laat het me aub even weten...please

    Groetjes,
    Rob

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DonnieDarko


    en die vind ik allemaal wel goed klinken zeker die van Rammstein!

    Helemaal mee eens!!!!!!!

  9. #34

    Standaard Re: Mooie en lelijke DTS-tracks op muziek DVD's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    <KNIP>Is dat dan misschien ook de oorzaak dat muziek-DVD's het minder goed doen dan film-DVD's???
    Ik denk dat muziek-dvd's het minder "goed doen" omdat er vrij weinig mensen zijn die zo'n brede smaak van muziek hebben dat ze over de 20 verschillende soorten dvd's kopen(ze zijn er wel ik weet het). Zoals in mijn geval, ik vind dat er erg weinig muziek dvd's zijn die (kwa muziek) voor mij de moeite waard zijn.
    Ik heb:
    U2 Rattle and Hum
    U2 Elevation Tour
    U2 1990-2000
    Craig David
    Kylie at Sydney
    Chili Pepers off the Map

    Er zijn gewoonweg meer film-dvd's die me aanspreken dan muziek-dvd's en ik denk dat de meerderheid (vooral jongeren <21) dit met me eens zijn.
    Dat neemt niet weg dat ik steeds meer soorten muziek goed ga vinden en mijn muziek-collectie ook zeker uit zal breiden.


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe


    Waar kun je die DVD-a's in hemelsnaam kopen!!!!
    ik zoek me rot maar niks hoor....!!!!

    Laat het me aub even weten...please

    Groetjes,
    Rob
    Hoi Rob.

    DVD-Audio's koop ik hoofdzakelijk via internet bij de grote online-shops.
    Maar hier in Rotterdam bij Correct en Media Markt hebben ze er ook een paar liggen. Bij Correct hebben ze rond de 40 stuks wel op voorraad, of er iets bij zit naar je gading weet ik niet, over smaak valt weer tetwisten.
    maar ik moet toegeven dat de aanbod wel veel teweinig is, zeker hier in nederland.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #36

    Standaard

    DVD-A's liggen hier bij de V&D tegen (natuurlijk verschrikkelijk hoge) V&D prijzen. Heb al vaak gestoeid met het idee om Queen - Night at the Opera te kopen, maar vind 40 euro voor een muziek-CD nog steeds te duur

    Maar ik hoor een paar mensen zeggen dat We Will Rock You een slechte DTS track heeft.. Waarom? Ik heb hem niet, heb er over ged8 om hem te kopen, maar als hij daadwerkelijk slecht is, gaat ie van mijn wishlist af
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Hoi Rob.

    DVD-Audio's koop ik hoofdzakelijk via internet bij de grote online-shops.
    Maar hier in Rotterdam bij Correct en Media Markt hebben ze er ook een paar liggen. Bij Correct hebben ze rond de 40 stuks wel op voorraad, of er iets bij zit naar je gading weet ik niet, over smaak valt weer tetwisten.
    maar ik moet toegeven dat de aanbod wel veel teweinig is, zeker hier in nederland.

    Bedankt voor de info!!!

    Rob

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal


    Maar ik hoor een paar mensen zeggen dat We Will Rock You een slechte DTS track heeft.. Waarom? Ik heb hem niet, heb er over ged8 om hem te kopen, maar als hij daadwerkelijk slecht is, gaat ie van mijn wishlist af
    Niet kopen. Bar slecht geluid. Gewoon k*t.
    Robert.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    ...<KNIP>...Dit zijn titles die ik in me bezit heb waarvan ik zeker weet dat het goed klinkt.
    Martin, ik zag dat je Elton John (One Night Only-Live at Madison Square Garden) ook hebt...
    Vind je deze DTS track niet goed?? Die hoort volgens mij toch ook wel bij de toppers...

    Verder ben ik het met jullie eens dat Scorpions-Acoustica de beste DTS-track heeft, op de voet gevolgd door Elton John overigens, maar ik heb er nog lang niet zo veel gehoord als jullie.

    Verdere bevindingen:
    Eagles vond ik wel strak, maar wel erg onnatuurlijk (al die instrumenten om je heen); RHCP-Off The Map vind ik erg matig; Corrs-Live in London is ook wel goed, mooi helder, alleen lage tonen matig; ELO was ook wel goed, maar niet super.
    Arrivederci

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Martin, ik zag dat je Elton John (One Night Only-Live at Madison Square Garden) ook hebt...
    Vind je deze DTS track niet goed?? Die hoort volgens mij toch ook wel bij de toppers...
    Hi Jokey.

    Elton John is wel goed, maar je hoort niet veel details in de muziek, zoals je dat BV bij een akoestische gitaar wel hoort.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  16. #41

    Standaard

    Originally posted by Isis
    Het mooiste geluid blijf ik Madonna-Drowned World Tour vinden; al die kleine bliepjes en geluidjes vanachter..heerlijk!
    Vooral het akoestische deel is inderdaad heel mooi. Isla Bonita op zijn Spaans, heel goed gedaan, had ik niet van Madonna verwacht, maar vooral met zo'n versie van dat nummer heeft ze voor mij bewezen veel meer te zijn dan een pop-/tienersterretje.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Vooral het akoestische deel is inderdaad heel mooi. Isla Bonita op zijn Spaans, heel goed gedaan, had ik niet van Madonna verwacht, maar vooral met zo'n versie van dat nummer heeft ze voor mij bewezen veel meer te zijn dan een pop-/tienersterretje.
    Madonna een tienersterretje?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Ik weet dat het hier om DTS muziek DVD's gaat. maar als er 1 DVD is die bewijst dat DTS niet heilig is dan is het wel Roger Waters 'In The Flesh Live'.
    Nou, Martin, dat is het nou net. Stel je eens voor hoe subliem die zou klinken als ie DTS was.!!!!!!!!! Ik baal ook dat zo'n mooi geluidje niet in een DTS-track is weggezet.
    Datzelfde geldt ook voor The Dance van Fleetwood Mac.
    Zonde, zonde zonde dat zo'n mooi geluid niet in DTS staat.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Hi Jokey.

    Elton John is wel goed, maar je hoort niet veel details in de muziek, zoals je dat BV bij een akoestische gitaar wel hoort.
    Ja, maar dat is de muzieksmaak Martin. Mij valt ook op dat DTS-tracks het beste tot zijn recht komt bij akoestische muziek. Zo kom je dus vooral op The Eagles, The Scorpions, en dergelijke.
    Maar als je Elton John beluistert, komt er een muur van geluid op je af. De DTS-track zorgt er bijvoorbeeld wel voor dat de stem van Anastasia en van Elon John perfect en goed gescheiden hoorbaar blijven, ondanks het geluidsgeweld, dus wel degelijk een goede DTS-track.

  20. #45

    Standaard Re: Re: Mooie en lelijke DTS-tracks op muziek DVD's

    Originally posted by joost83
    omdat er vrij weinig mensen zijn die zo'n brede smaak van muziek hebben dat ze over de 20 verschillende soorten dvd's kopen(ze zijn er wel ik weet het). Zoals in mijn geval, ik vind dat er erg weinig muziek dvd's zijn die (kwa muziek) voor mij de moeite waard zijn.
    (vooral jongeren <21) dit met me eens zijn.
    Dat neemt niet weg dat ik steeds meer soorten muziek goed ga vinden en mijn muziek-collectie ook zeker uit zal breiden.
    Ja, grotendeels met je eens. Als ik zo in de winkel naar het rek muziek DVD's kijk, zie je inderdaad een heel behoudende opstelling. Het oude vertrouwde matriaal wordt op DVD gezet, met soms jankend matige geluidstracks.
    Je ziet bijvoorbeeld ook hoe in electronicazaken Hell Freezes Over als demonstratie wordt gebruikt. Niemand die zich bijvoorbeeld aan Off The Map van Red Hot Chili Peppers waagt of zo. Het meeste richt zich op ouderen en grijze massa, minder op wat de jeugd beweegt.

  21. #46

    Standaard Re: Re: Re: Mooie en lelijke DTS-tracks op muziek DVD's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Het meeste richt zich op ouderen en grijze massa, minder op wat de jeugd beweegt.
    Oftewel: waar 't geld zit!!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Niet kopen. Bar slecht geluid. Gewoon k*t.
    Ik ben er zelf ook heel negatief over. Heb van niemand een positieve reactie gekregen, dus deze mening wordt behoorlijk gedeeld.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe


    Waar kun je die DVD-a's in hemelsnaam kopen!!!!
    ik zoek me rot maar niks hoor....!!!!

    Laat het me aub even weten...please
    Ik koop ze "gewoon" bij MM Rotterdam, maar zie ze soms ook bij andere MM-vestigingen liggen..

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Madonna een tienersterretje?
    Jazeker, dat was ze en dat imago probeerde ze op vrij hoge leeftijd nog steeds hoog te houden.
    Ja Jelger, wij verschillen "enigszins" in leeftijd.

  25. #50

    Standaard

    IK heb er een nieuwe DTS-track bij. Kylie Minoque. Nou voor de DTS-track hoef je de DVD Kylie Live in Sydney niet te kopen. Ben benieuwd hoe de nieuwe DVD die nu pas uit is (zilverkleurige hoes) klinkt. Iemand ervaring?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •