Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 100 van 100 worden weergegeven.

Discussie: Signatures...

  1. #76

    Standaard

    Het is inderdaad niet de bedoeling dat images gebruikt worden in de signature, ik wil iedereen dan ook vriendelijk vragen om geen plaatjes te gebruiken. Binnenkort zullen we de optie overigens helemaal verwijderen.
    Eric van Ballegoie

  2. #77

    Standaard

    hmmm..jammer, maar het was wel te verwachten

  3. #78

    Standaard

    Ik vind het jammer dat er, naast de quote of link die je gebruikt, ook bijvoorbeeld [ url] de ruimte voor je sig. inneemt.

    Ik kan bijv. mijn hyperlinks niet van kleur veranderen. Ten eerste omdat ik niet precies weet wat ik hier [ color=.....] moet invullen, maar ook omdat dan mijn ruimte op zou zijn.

    Terwijl het niet iets is wat meer ruimte inneemt in mijn signature op de site.

    Dus dat vind ik een beetje raar.

    Gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  4. #79

    Standaard

    Nog ff een vraagje: waarom staat er bij mij en bij sommige anderen een regeltje sig en dan een zee van plaats terwijl dat bij anderen niet het geval is?

  5. #80
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik denk dat het komt omdat de rest van uw bericht de totaallengte van het bericht rekt.
    En dan heb ik het over de tekst die links staat en uw avatar.

  6. #81

    Standaard

    Aha, dus als ik een heel lang bericht post... dan krijg ik ook zo'n mooi passende sig....

  7. #82

    Standaard

    GEZIEN MIJN TOPIC GESLOTEN WERD

    leuk om te merken dat mijn tagline is verwijderd. ik geef het toe, een quote uit een vulgaire film als 'Go' dat kan niet door de beugel.

    zucht

    zijn er nu echt mensen die zich hier aan storen? volgens mij zijn er wel belangrijker dingen om een forum goed te laten draaien. dat het forum minder interessant is de laatste maanden zal wie zijn ogen open doet misschien al opgevallen zijn

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    zijn er nu echt mensen die zich hier aan storen?
    Er zullen altijd mensen zijn die 't aanstootgevend vinden, en de forumbeheerders zullen toch echt één lijn moeten trekken.

    volgens mij zijn er wel belangrijker dingen om een forum goed te laten draaien. dat het forum minder interessant is de laatste maanden zal wie zijn ogen open doet misschien al opgevallen zijn
    Dat vind ik dan een flauwe opmerking... het aanpassen van onderschriften is puur om de leesbaarheid te bevorderen voor de mensen die het forum nog wél leuk en leerzaam vinden.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    zijn er nu echt mensen die zich hier aan storen?
    Inderdaad! Daarom heb ik hem ook verwijderd.
    Eric van Ballegoie

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    zijn er nu echt mensen die zich hier aan storen?
    Inderdaad! Daarom heb ik hem ook verwijderd.
    kunnen we misschien voor deze mensen een topic maken met een lijst van films die ze beter nt bekijken, films met vulgaire taal en geweld

    ik weet er al een paar

    - go
    - the godfather
    - pulp fiction
    - american beauty (masturbatie, bah)

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    kunnen we misschien voor deze mensen een topic maken met een lijst van films die ze beter nt bekijken, films met vulgaire taal en geweld
    Vind je dat zelf ook niet een beetje een kinderachtige reactie? Jouw quotes (overigens zonder bronvermelding zodat niet eens af te leiden was waar ze vandaan kwamen) hebben los van de film geen enkel 'nut' en waren alleen maar provocerend.
    Eric van Ballegoie

  12. #87

    Standaard

    ... en hier ben ik weer. Ik probeer elk lijntje van mijn sig in een andere kleur te plaatsen en dus zet ik mooi voor elke url link (en ja, ook erna) dat color-gedoe maar blijkbaar gaat er nog iets verkeerd. Iemand een idee wat ik mis doe?

  13. #88

    Standaard

    Voorbeeld.

    Britte, zo ziet bovenstaand voorbeeld eruit:

    [*url=http://www.url.nl][*color=red]TEKST[*/color][*/url].

    De 'color'-tag staat dus midden in de 'url'-tag, en alléén om de weer te geven tekst.

  14. #89

  15. #90

  16. #91

    Standaard

    Ja, maar die andere kan niet meer in kleur omdat ik al te veel lettertekens heb gebruikt (waarschijnlijk door die lange van profiler)

  17. #92

  18. #93
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Smiley's zijn ook verboden in signature's?

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Smiley's zijn ook verboden in signature's?
    Sorry Jaded, rules are rules i´m afraid... alle plaatjes zijn verboden in signatures. Zelfs al heb je één enkele pixel als plaatje. (Oeps, ik wil niemand op ideeën brengen...)

    (Okee, misschien wat overdreven voorbeeld van die ene pixel, but ´ya get the point... )

  20. #95
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Is geen probleem hoor, ik vroeg het me gewoon af omdat de mijne weg waren.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Smiley's zijn ook verboden in signature's?
    Sorry Jaded, rules are rules i´m afraid... alle plaatjes zijn verboden in signatures. Zelfs al heb je één enkele pixel als plaatje. (Oeps, ik wil niemand op ideeën brengen...)

    (Okee, misschien wat overdreven voorbeeld van die ene pixel, but ´ya get the point... )
    Correct me if I'm wrong maar als een plaatje van een externe link afkomt kost het DVD.nl toch geen bandbreedte?

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  22. #97
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Correct me if I'm wrong maar als een plaatje van een externe link afkomt kost het DVD.nl toch geen bandbreedte?
    Daar dacht ik daarstraks ook aan ... maar ik wou (voor de verandering) eens niet ingaan tegen de dvd.nl regels.

    Langs de andere kant moet het wel tevoorschijn komen op de site ... dus misschien kost het hun wel bandbreedte?

    Ik snap er ook de ballen van, iemand een meer technische uitleg?

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Correct me if I'm wrong maar als een plaatje van een externe link afkomt kost het DVD.nl toch geen bandbreedte?
    Daar dacht ik daarstraks ook aan ... maar ik wou (voor de verandering) eens niet ingaan tegen de dvd.nl regels.

    Langs de andere kant moet het wel tevoorschijn komen op de site ... dus misschien kost het hun wel bandbreedte?

    Ik snap er ook de ballen van, iemand een meer technische uitleg?
    Nou, ons kost het plaatsen van een extern gelinkt plaatje geen bandbreedte, maar da´s ook niet de hoofdreden waarom deze regel is ingevoerd. (alhoewel het voor modemgebruikers wel zwaarder is als iedereen plaatjes in zijn signature gaat zetten...)

    De hoofdreden is dat we een al te bonte kermis willen voorkomen en dit toch vooral een redelijk strak forum willen houden. Nu is één smilie misschien niet echt direkt een bonte kermis, maar het bekende spreekwoord: als er één schaap (smilie ) over de dam is volgen er meer, komt wel in mijn gedachten op.

    Dus daarom hebben we de lijn getrokken bij helemaal geen plaatjes in de signatures, als je één ding gaat toestaan is het namelijk erg moeilijk om iets anders te gaan verbieden.

    Niet echt 'technisch' deze uitleg, maar ik hoop dat het wat opheldering geeft.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    zijn er nu echt mensen die zich hier aan storen?
    Inderdaad! Daarom heb ik hem ook verwijderd.
    kunnen we misschien voor deze mensen een topic maken met een lijst van films die ze beter nt bekijken, films met vulgaire taal en geweld

    ik weet er al een paar

    - go
    - the godfather
    - pulp fiction
    - american beauty (masturbatie, bah)
    Ik ben wel benieuwd naar je quote wat was ie dan?
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Nou, ons kost het plaatsen van een extern gelinkt plaatje geen bandbreedte, maar da´s ook niet de hoofdreden waarom deze regel is ingevoerd. (alhoewel het voor modemgebruikers wel zwaarder is als iedereen plaatjes in zijn signature gaat zetten...)

    De hoofdreden is dat we een al te bonte kermis willen voorkomen en dit toch vooral een redelijk strak forum willen houden. Nu is één smilie misschien niet echt direkt een bonte kermis, maar het bekende spreekwoord: als er één schaap (smilie ) over de dam is volgen er meer, komt wel in mijn gedachten op.

    Dus daarom hebben we de lijn getrokken bij helemaal geen plaatjes in de signatures, als je één ding gaat toestaan is het namelijk erg moeilijk om iets anders te gaan verbieden.

    Niet echt 'technisch' deze uitleg, maar ik hoop dat het wat opheldering geeft.
    Duidelijk Ik kan het wel begrijpen al vind ik het zelf niet zo erg wat plaatjes in de signatures Maar goed, het is een luxe als het zou mogen dus echt missen zullen we het niet doen

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •